Dat vonden 6 bewoners in die kooi een tijd geleden een reden om haar te molesteren en was natasia haar reden om haar met geweld te bejegenen en diezelfde natasia sprak vanavond dat gedrag ook nog eens goed van zichzelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef Taurus het volgende:
Ik heb 'n hele rare irritatie jegens Lieke: Als zij post voorleest, leest zij dat altijd voor op de manier zoals ze dénkt dat de ander het zou zeggen, óf zoals zij het zelf zou zeggen tegen iemand.
En dat komt een beetje arrogant over op een of andere manier. Dus als er staat: 'meid, we zijn heel, heel trots op je' vind ik dat dat 'n beetje 'expressieloos' moet worden uitgesproken, maar zij zal zeggen: 'meid, we zijn héél, héél trots op je' (met zo'n diepe ademhaling bij de H van Heel).
Nouja ik ben 'n beetje raar denk ik.
En ze blijft erbij nadenken als het om leeftijd gaat... bij Jensen was het een grapje dat ze even moest nadenkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Amanda betaalde 700 gulden voor extensions voor zichzelf.
Hoelang was dat ook al weer geleden, die gulden? 6 jaar?
Mt 13 jaar extensions?
Ze is echt wel ouder, volgens mij
Saai weer een film kijken!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier maar even: hij komt morgen thuis. Dank je![]()
Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel. Ik vind dat ze de brieven te dramatisch voorleest, of tenminste, haar toon irriteert me. Ze hoeft niet door het voorlezen heen te schelden hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:28 schreef riri het volgende:
[..]
Dat vonden 6 bewoners in die kooi een tijd geleden een reden om haar te molesteren en was natasia haar reden om haar met geweld te bejegenen en diezelfde natasia sprak vanavond dat gedrag ook nog eens goed van zichzelf.
terwijl veel kijkers Lieke haar eerlijkheid en oprechtheid juist waarderen en ze zich nog niet één keer verlaagd heeft tot schelden
Ik ben er van overtuigd dat zij ouder is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Mt 13 jaar extensions?
Dat zou w.b. haar redelijkheid en diepzinnigheid wel de situatie veel ernstiger maken dan die al isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:31 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat zij ouder is.
Ik ook niet trouwens! Maar volgens mij probeert Lieke gewoon de post voor te lezen op haar eigen manier.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
?
Het was als voorbeeldIk stuur geen post
Verzin daar eens een leuke titel bij, dan doe ik misschien een goed woordje voor je bij de redactie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dàn koop ik de Panorama ook.....
das nou het mooiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef JEFFreal het volgende:
ipv dat ze nou ff dennix gaan bashen
zie hem zenuwachtig zitten eten en drinken
Zij heeft pas nog gezegd dat de grootste tip die zij ooit bij teasers kreeg 500 gulden was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zou w.b. haar redelijkheid en diepzinnigheid wel de situatie veel ernstiger maken dan die al is![]()
2001 toch ? In elk geval blijf ik bij mn mening dat ik haar ooit , vroeguh gezien heb als teaser meisje en dat is minstens 4 jaar terug !! Dus 19-4=15.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Mt 13 jaar extensions?
Ernstig. Misschien zegt ze nog perongeluk gulden? Straks blijkt ze echt 25 te zijn. Dat bestaat toch niet, zo'n kuiken van 25??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij heeft pas nog gezegd dat de grootste tip die zij ooit bij teasers kreeg 500 gulden was.
Huub maakte nog een opmerking dat haar leeftijd dan niet klopte.
Dat heeft ze al genoeg gedaan de afgelopen maanden, althans van boven. Mocht ze nog meer van plan zijn dan zal ik eens informeren of Kim (Holland) nog interressse in haar heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:37 schreef b.a.s. het volgende:
Amanda voelt zich er nu wel klaar voor om naakt te poseren...
[ afbeelding ]
Er kwam hier vandaag nog een opmerking langs dat ze zei : "ik ben al 30 jaar 19"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ernstig. Misschien zegt ze nog perongeluk gulden? Straks blijkt ze echt 25 te zijn. Dat bestaat toch niet, zo'n kuiken van 25??![]()
Officieel omdat het niet in het straatbeeld ter plekke paste.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
2001 toch ? In elk geval blijf ik bij mn mening dat ik haar ooit , vroeguh gezien heb als teaser meisje en dat is minstens 4 jaar terug !! Dus 19-4=15.
Iemand enig idee waroom Teasers dicht moest ??
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:39 schreef chufi het volgende:
[.. ]
quote:Het populaire 'blootcaf?' Teasers in het centrum van Amsterdam moet de deuren sluiten. Het erotisch getinte amusement past niet langer in het bestemmingsplan van het Damrak, bevestigde een woordvoerster van de gemeente een artikel van maandag in Het Parool. Ook heeft het landelijk bureau Bibob, dat onderzoek doet naar malafide ondernemingspraktijken, een negatief advies aan de gemeente gegeven over de horecagelegenheid.
Zie Blootcafé Teasers voorlopig nog dichtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
2001 toch ? In elk geval blijf ik bij mn mening dat ik haar ooit , vroeguh gezien heb als teaser meisje en dat is minstens 4 jaar terug !! Dus 19-4=15.
Waarom is dat sex-museum er dan nog steeds ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Officieel omdat het niet in het straatbeeld ter plekke paste.
De eigenaar (Holleeder) heeft nu geen tijd om de tent te sluitenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom is dat sex-museum er dan nog steeds ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |