Zelfs als die 'poep stront kak' zingt, KAN je dat niet haten !!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
(je moet er van houwe natuurlijk)
Ok ik dacht dat ik een keer gehoord had dat zij bij elkaar in de brugklas zaten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was het pas nadat ze beide van de normale school af waren gestuurd dat ze elkaar leerden kennen op de school voor moeilijk opvoedbare kinderen ..
Zeker supermooi stukkie, hoe heet die zanger ook alweer? Yep.. Alessandro Safina..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
Ik zit net een paar nieuwe filmpjes te bekijken.... deze is zo mooi vanaf 5:26 (je moet er van houwe natuurlijk)
leuke dgk-momenten deel 3
yepquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:37 schreef Lady-night het volgende:
Brian zieltjes aan het winnen??
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=47323&sess=2832
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik MOET ff plat,![]()
Naad moet naar Ron Jeremy.
Aman terug naar de kleuterschool.
Brian naar de inburgeringscursus.
Dennis naar Anita.
En ik naar mijn nest
Truste fok!![]()
OT maar m.i. supergeinig mens met grote mate van zelfspotquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:13 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)no_Spice.html?p=10,2
De heldin van de 2 inimini's van DGK
Wat een schijnheil is die B......krijg steeds meer een hekel aan hemquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
yep
voor the church of the holy kubatz
Hij is zelf ook supermooi stukkiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Zeker supermooi stukkie, hoe heet die zanger ook alweer? Yep.. Alessandro Safina..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OT maar m.i. supergeinig mens met grote mate van zelfspot![]()
Gisteren jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:01 schreef Sonique het volgende:
Wat is het saai vannacht zeg...
Lieke is toch jarig?
Tis ook geen actiefilm ofzo. Tis meer een 'wie heeft het gedaan' film die geheel is gebasseerd op feiten van de echte zodiac killer in AMerika in de jaren 70 (meen ik)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:17 schreef Ziet het volgende:
hij duurt alleen wel erg lang zeg...
Die was van mij, ze zij dat letterlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er kwam hier vandaag nog een opmerking langs dat ze zei : "ik ben al 30 jaar 19"![]()
Echt?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die was van mij, ze zij dat letterlijk![]()
idd, vooralsnog is brian nog steeds aan de winnende hand... Hoe hoog en laag men ook springt, Brian zit er het langst in..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke wil nog wel even een aantal kaarten van fans voorlezen ..... Ze geniet ervan.
In feite is de situatie voor de andere bewoners hopeloos. Huub en Lieke 71% van de popu-poll en iedere dag de grootste stapels post en veel kadootjes. Populariteit is niet hetzelfde als DGK winnen, maar het helpt wel om te kunnen winnen.
Brian zit er idd langer in. Maar de formule is : <aantal dagen> x <percentage in de popu>quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, vooralsnog is brian nog steeds aan de winnende hand... Hoe hoog en laag men ook springt, Brian zit er het langste in..
(niet dat ik daar vrolijk van wordt hoor. Dus tijd dat men vanaf vrijdag Brian in de slangenkuil gaat gooien en Dennix als futiel zien......)
Hmmm Ik heb meer het idee dat hij door het hokje van de Febo er in is gehouden.... !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, vooralsnog is brian nog steeds aan de winnende hand... Hoe hoog en laag men ook springt, Brian zit er het langst in..
Dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Wel vaker zetten ze rond 03:00 de streams in een soort 'rust stand' op de slaapkamers. Maar zelfs dat doen ze deze keer niet. Laten we maar aannemen dat de regie even wat tijd nodig heeft voor technische aanpassingen, onderhoud aan de apparatuur of zoiets .........quote:Op donderdag 11 oktober 2007 03:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom nu een streamlock, jezus .............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |