Ik ben benieuwd want dit is idd een rare lange streamlock, zo lang...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:54 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand op VOL riep trouwens dat vlak voor de SL, Lieke naar buiten keek en zei: "Daar gebeuren rare dingen"
Zouden de bewoners ergens anders slapen ??
helemaal mee eens...... doodzwijgen is het bestequote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:48 schreef Utrecht het volgende:
waarom krijgt dat mens toch zoveel zendtijd. Ze is uit het huis opzouten, dan liever wat inteviews met Nena
Ja, en ik zie Jaap depri op het bed van H en L zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:14 schreef Kinga het volgende:
Zie ik nou Lieke en Huub in de master bedroom liggen? Dat is wel lief van Jaap.
Misschien was dit wel 'hét' kado van Huub... een nacht in de MB zónder streamsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Is er nu nog steeds een SL?
Gaat wel erg lang duren dan....?
Vreemd.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Misschien was dit wel 'hét' kado van Huub... een nacht in de MB zónder streamsOp zich een onbetaalbaar kado in de villa..
Ik denk gewoon dat ze streamloze sex mochten hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
Toch is het vreemd die lange SL, dit bericht staat op VOL.
Bij het naar bed gaan hoorden ze (en wij) een raar geluid in de tuin dat nog het meest weg had van vechtende katten. Wellicht dat dat iets te maken heeft met de SL, hoewel dat puur speculatief is.
Dat dacht ik ook eerst, maar waarom dan een SL op alle bewoners en niet 4 camera's op de slaapkamer benedenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ze streamloze sex mochten hebben.
Als er werkelijk wat aan de hand is geweest praat Jaap vandaag nog wel 10x zijn mond voorbijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
Toch is het vreemd die lange SL, dit bericht staat op VOL.
Bij het naar bed gaan hoorden ze (en wij) een raar geluid in de tuin dat nog het meest weg had van vechtende katten. Wellicht dat dat iets te maken heeft met de SL, hoewel dat puur speculatief is.
Nou dan wachten we dat maar af!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Als er werkelijk wat aan de hand is geweest praat Jaap vandaag nog wel 10x zijn mond voorbij![]()
Precies, SL bij Huub en Lieke ok, maar een algehele SL slaat nergens op.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eerst, maar waarom dan een SL op alle bewoners en niet 4 camera's op de slaapkamer beneden![]()
Of dat het een vergissing was en dat ze zeggen, we bedoelde eigenlijk Lieke!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:39 schreef Lobasca het volgende:
hahaha.... nada weet niet hoelaat de shoot is..hoop dat het een grap is geweest
Die shoot voor Panorama is vandaag? Elders dan in de kooi, mag ik hopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:39 schreef Lobasca het volgende:
hahaha.... nada weet niet hoelaat de shoot is..hoop dat het een grap is geweest
Er staat niks op het rooster volgens José dus wie weet is het een grap.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die shoot voor Panorama is vandaag? Elders dan in de kooi, mag ik hopen?
Goedemorgen.
Dacht net te horen dat ze over 10 minuten wordt opgehaald.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat niks op het rooster volgens José dus wie weet is het een grap.![]()
10 sec. onder een waterstraal = douchen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:44 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat douchen en doet dan haar badjas even aan en uit = afdrogen?
Ja.. was niet trashy genoeg ws..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:48 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik het nou goed? Amanda: de bodystocking was te netjes, daarom hebben ze hem weggehaald?![]()
Er was een krijsgeluid te horen buiten. Er werd gedacht aan vechtende katten, maar ik dacht gelijk: Natasia komt verhaal halen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:54 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand op VOL riep trouwens dat vlak voor de SL, Lieke naar buiten keek en zei: "Daar gebeuren rare dingen"
Zouden de bewoners ergens anders slapen ??
Ken je de geur van een hooiberg? Nou, die ruikt er lekker bij vergelekenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:00 schreef Meganog het volgende:
Zijn er mensen die een idee hebben hoe het ruikt als je je haar meer dan een week niet wast en er dan met een stijltang van 200 graden overheen gaat....?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er was een krijsgeluid te horen buiten. Er werd gedacht aan vechtende katten, maar ik dacht gelijk: Natasia komt verhaal halen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er was een krijsgeluid te horen buiten. Er werd gedacht aan vechtende katten, maar ik dacht gelijk: Natasia komt verhaal halen.
Dus het komt je bekend voor?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ken je de geur van een hooiberg? Nou, die ruikt er lekker bij vergeleken
Ik had de streams nog wel aan, maar verder was het voor mij ook maar gissen wat er gebeurde. Maar op de één of andere manier leg ik bij de gedachte aan vechtende en krijsende katten nogal makkelijk de link met Natasiaquote:
Ja, maar niet vanuit een slaapkamer maar vanuit stallenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus het komt je bekend voor?De helft van de tekst kwam niet mee
Nenaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:48 schreef Utrecht het volgende:
waarom krijgt dat mens toch zoveel zendtijd. Ze is uit het huis opzouten, dan liever wat inteviews met Nena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |