Vorig deel: [360] Halo 3 - Tijd voor een fok tournament?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef zatoichi het volgende:
Ik had laatst +13, dat was wel lekker is me eigenlijk sindsdien niet meer geluk; ik loop vaak iets te enthousiast recht op tegenstanders af, met name, blijkt achteraf, degene die de loop van hun shotgun op mijn hoofd hebben gericht....
Kan gewoon door elkaar, kan ook op co-op trouwens...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:09 schreef zatoichi het volgende:
Als je verschillende levels op legendary co-op haalt, in willekeurige volgorde, en je hebt ze op een gegeven moment allemaal, krijg je dan de achievement voor het spel uitspelen op legendary, of moet je daar echt de storyline voor doen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:51 schreef Un4 het volgende:
Als mensen vanavond MP willen doen ben ik erbij.Liefst gewoon raggen ipv Coop.
ik krijg ook die foutmelding (althans 'moderate'), welke poorten moet je openzetten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef Reintji het volgende:
Kreeg steeds die NAT foutmelding bij Halo, heb het in mijn router nu open gezet, MM gaat inderdaad een stuk sneller, maar bij bijna alle MP games die ik vanmiddag heb gespeeld had ik gigantisch veel lag. Meeste speler hadden overigens wel gewoon 4 à 5 groene blokjes naar hun naam staan. Heb nog iets niet helemaal correct ingesteld?
correct alleen met gold idd!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef Triptamine het volgende:
Klopt het dat je alleen online kunt met Live-Gold?
Hoe zet ik poorten open van mijn router?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Reintji het volgende:
Deze; 88,3074
Ik merkt op die melding na ook niet, enige dat soms Matchmaking erg lang duurde. Dat gaat nu snel, alleen veel lag vanmiddag (misschien was het erg druk of toch nog iets anders.
Ah okequote:
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:47 schreef Magneet het volgende:
idd ik mis alleen mijn killing spree with a vehiclle medailledie match is niet goed doorgekomen bij Bungie
Nee je hebt hem nietquote:
Oquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee je hebt hem nietJe hebt gewoon een splattered.
Enige spree die je hebt is een Shotgun spree![]()
Niet liegen, op bungie.net is alles te zien!!
Ja ligt aan zoveel andere zaken en dan pas aan jou joh..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef kepler het volgende:
gister big team battle gespeeld de hele avond (paar potjes)
Was erg leuk weerJammer dat mijn skills het ene moment goed zijn en het andere moment om te huilen
wel een heel tof moment gehad. Ik had de bom en er liepen drie gasten met mij mee. Op een gegeven moment komen er echt veel vijanden aan + een warthog, dat kon nooit goed gaan. Maar een teamgenoot gooit een regenerator neer en ik ga achter een stuk rots zitten. Ze maken die vijanden af en ik heb nog steeds die bomquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ligt aan zoveel andere zaken en dan pas aan jou joh..
-Spawnd verkeerd, moet je het veld oversteken om weer in de strijd te komen.
-Geen goed wapen voor handen
-Je werd gesticked = kansloos
-Geen rugdekking van je team
etc
Precies dat heb ik ook!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef Reintji het volgende:
Kreeg steeds die NAT foutmelding bij Halo, heb het in mijn router nu open gezet, MM gaat inderdaad een stuk sneller, maar bij bijna alle MP games die ik vanmiddag heb gespeeld had ik gigantisch veel lag. Meeste speler hadden overigens wel gewoon 4 à 5 groene blokjes naar hun naam staan. Heb nog iets niet helemaal correct ingesteld?
Maar dan krijg je weer die ellende dat je sommige spelers niet kunt uitnodigen voor je party..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:31 schreef Sala-adin het volgende:
dan kun je beter die nat dichtgooien
Ja das ook wel zo ik kan bijv mijn ene neefje niet joinen maar andere neefje weer wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer die ellende dat je sommige spelers niet kunt uitnodigen voor je party..
Dat is dan ook de bedoeling van legendaryquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:35 schreef WooZ het volgende:
wtf ik ben nog in level 1 op legendary, moet ik die gast redden maar daar zitten echt mega veel poppetje amper te doen in je 1tje. Dan heb ik er een heel stel omgelegd, 10 min. bezig, wordt ik neergesniped
Skulls die kan je vinden in iedere level.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:14 schreef WooZ het volgende:
wat zijn die medailles dan voor iets?
en wat zijn die skulls eigenlijk ik ben nog niks tegengekomen
Heb er dik een uur over gedaan in me eentje om lvl 1 te halen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:35 schreef WooZ het volgende:
wtf ik ben nog in level 1 op legendary, moet ik die gast redden maar daar zitten echt mega veel poppetje amper te doen in je 1tje. Dan heb ik er een heel stel omgelegd, 10 min. bezig, wordt ik neergesniped
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik Hier staat het een en ander beschreven. Staat ook ene linkje op die pagina waar een lijst met routers opstaat, wordt je stap voor stap uitgelegd hoe het moet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo ik kan bijv mijn ene neefje niet joinen maar andere neefje weer wel.
Dus dan host hij een party en joinen wij hem.
Maar hoe zit het met die poorten enzo dan op je router ik heb geen idee hoe ik ze open en dicht moet doen laat staan welke voor xbox live is
Mhoa,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb er dik een uur over gedaan in me eentje om lvl 1 te halen.
Beter doe je die dingen in co op, gaat een stuk sneller.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar eens op http://www.portforward.com. Daar staat alles uitgelegd wat je moet weten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo ik kan bijv mijn ene neefje niet joinen maar andere neefje weer wel.
Dus dan host hij een party en joinen wij hem.
Maar hoe zit het met die poorten enzo dan op je router ik heb geen idee hoe ik ze open en dicht moet doen laat staan welke voor xbox live is
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:51 schreef zatoichi het volgende:
[..]IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
*krijgt weer nachtmerries*quote:
dat ging inderdaad nergens over, kwamen echt goed weg daar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:14 schreef Bastard het volgende:
Gisteren een potje slayer.. 4 tegen 2 aaa eitje he?
Wonnen we nog maar net aan, hun hadden 20 en 25 kills
Vanavond weer.. moet ook de SP nog afmaken op legendary, jammer dat je niemand kan joinen zoals in GoW.
ik had die op heroic gedaan met 3 skulls en makkelijk gehaald, boven de 60000 punten ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:02 schreef gijsje79 het volgende:
Net mission zeven gedaan op normal en 5 skulls aan en nog geen 50.000 punten.
Dik een uur voor niets gespeeld.
Heroic krijg je ook 2 keer zoveel punten, sowieso als je voor punten gaat moet je min. Heroic spelen denk ik...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik had die op heroic gedaan met 3 skulls en makkelijk gehaald, boven de 60000 punten ofzo.
het belangrijkste is gewoon: niet doodgaanen alles van veraf schieten, niet te dichtbij komen
anders ben je snel dood
Ja hoor 9 gaat me voorkeur naar uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:05 schreef Bastard het volgende:
Anyways.. zou leuk zijn als iemand Legendary level 7 8 en 9 wil spelen
Hm, wil op zn minst dan eerst 8 uitspelen eer ik naar 9 ga.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja hoor 9 gaat me voorkeur naar uit.
Beter dat we dan wel met z'n drieën of vieren zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hm, wil op zn minst dan eerst 8 uitspelen eer ik naar 9 ga.
Geen last van.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:22 schreef Wouter2006 het volgende:
ben eigenlijk alweer uitgekeken op de game,
de campaign is vet maar multiplayer is iedere keer hetzelfde:
je schiet iemand dood, zit er 1 achter je die schiet jou dood, spawn
je schiet iemand dood, zit er 1 achter je die schiet jou dood, spawn.
vind die hele multiplayer geen zak aan. na 1 maand op uitgekeken terwijl
ik gears na zoveel maanden nog speel.
Zodra je wordt beschoten begin je toch als een gek te springen en te bewegen om het ze zo moeilijk mogelijk te maken? Het enige nadeel van de MP vind ik dat melee zo verschrikkelijk krachtig is. Van achteren een mep en je bent dood, een paar kogeltjes in iemand schieten + melee en ze zijn dood. Melee hadden ze van mij eruit mogen slopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:22 schreef Wouter2006 het volgende:
hoe kan je nu snel bewegen? het gaat echt als trage stront, dat is het enige nadeel van halo, helemaal als je pc shooters gewend bent. Maarja, ik vermaak me welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Geen last van.
MP is natuurlijk niet alleen slayer, je kan wel meer opties doen.
Meer springen en sneller bewegen.
Zorgen dat je bij je team blijft, als je alleen loopt kan ik begrijpen dat je 1 kill maakt en dan weer dood gaat.
MP staat als een huis, net zoals bij Halo 2.
Ken geen betere MP games.![]()
GoW vond ik de SP leuk, maar online vond ik er weinig aan.
Maar ieder z'n games.
Voor die snipers moeten ze gewoon een apparte optie maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:29 schreef Def1987 het volgende:
Aan de ene kant is MP soms wel wat saai. Met MM weet je nooit wat je te wachten staat wat meestal ( voor mij ) resulteert in een speltype wat me niet kan boeien op een map die ik slecht vind. Enige wat ik leuk vind is shotty snipers maar 80% van de mensen vetoed dat. Enige wat ik dan nog leuk vind is FFA, maar dan moet je maar afwachten tegen welke personen je moet spelen. Daarom speel ik bijna nooit in mn eentje de MP maar altijd met wat vrienden.
Whehe dat betekend dat je suckt n00bquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:22 schreef Wouter2006 het volgende:
ik vind er ook geen zak aan, gaat allemaal veel te snelquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Whehe dat betekend dat je suckt n00b![]()
Klopt, ik scoor de achievements wel ergens in de komende maanden, of gewoon nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef kepler het volgende:
die achievements scoren ook
ik zit pas op 350 ofzoGeen idee wat ik moet doen voor de rest, ik vermaak me goed genoeg met het spel om daar niet op te letten
NEE!quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:32 schreef Sala-adin het volgende:
WIE HEEFT ER NU ZIN OM CAMPAIGN TE SPELEN LEVEL COVENANT OP HEROIC!!
TYP 112~!!!!
Lekker! Welk level ben je nou?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker veel potjes gewonnen gister in ranked team slayer.
[ afbeelding ]
Volgens mij zodat mensen je kunnen herkennen uit de verte, zonder dat je een hele fuckin' JimmieTheSaint-gamertag boven z'n kop ziet zweven waardoor de rest van het beeld niet te zien is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:26 schreef WooZ het volgende:
wat heeft die service tag eik voor zin?
Over alles is nagedacht hequote:Op zondag 14 oktober 2007 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zodat mensen je kunnen herkennen uit de verte, zonder dat je een hele fuckin' JimmieTheSaint-gamertag boven z'n kop ziet zweven waardoor de rest van het beeld niet te zien is.
Grenade jumpen doe je met een plasma grenade. Dit omdat die minder sterk zijn dan normale maar toch sterker dan sticky's. En dan vlak voor je hem neergooit alvast springen en daar ga je.quote:Op maandag 15 oktober 2007 06:58 schreef Reintji het volgende:
Man o man, gister co-op The Storm op legendary. Pfoei, die skull krijgen we maar neit te pakken. Tips iemand? Die grenade-jump krijg ik niet voor elkaar![]()
mongoose mowdown is lastig!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:57 schreef Def1987 het volgende:
Gisteren wou ik nog ff snel een achievement halen in Lone Wolves. 5 mensen afmaken met een needler. Toen er nog 30 sec te gaan waren had ik er nog 1 nodig. Toen ik weer respawnde kwam ik precies op de needler plek terechtEr stond ook nog is iemand stil bij de turret dus ik er op afrennen als een gek en sproeide hem helemaal vol. In de laatste seconde de achievement gehaald
![]()
Nu nog triple kill met sword, overkill halen, mongoose mowdown en 5 stickys halen. Vanmiddag proberen![]()
bij mij zijn ze ook ineens fucked up, 10 EXP minderquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:22 schreef ach het volgende:
Mijn stats op bungie.net kloppen nog steeds nietIk mis 1 game.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:41 schreef tgs. het volgende:
Ik heb afgelopen weekend mij even ontrokken aan het World in Conflict spel en HALO uit geprobeerd. Geef toe, grafisch helemaal je-van-het maar verder gewoon een futuristiche shooter die zoals altijd flink gehyped wordt door de verstrengelde media van dat bedrijf uit Redmond. Moeite waard om te kopen? Nah... tenzij je een XBox softie bent,anders lekker PS 3 met hun games blijven houden of nog beter; Je PC.
Toevallig ik heb laatst me laatst juist even losgerukt van de 360 en ben eens even de ps3 en de pc uit gaan proberen. PS3 enchanted arms gedaan, maar dit spel was al een jaar uit op de 360, dus ik kende het hele spel al, en er was niet eens iets nieuws.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:41 schreef tgs. het volgende:
Ik heb afgelopen weekend mij even ontrokken aan het World in Conflict spel en HALO uit geprobeerd. Geef toe, grafisch helemaal je-van-het maar verder gewoon een futuristiche shooter die zoals altijd flink gehyped wordt door de verstrengelde media van dat bedrijf uit Redmond. Moeite waard om te kopen? Nah... tenzij je een XBox softie bent,anders lekker PS 3 met hun games blijven houden of nog beter; Je PC.
OMG KAN JE GAMEN OP EEN PC!?!?!? Waarom heeft niemand mij dat eerder verteld? Moet je dan ook gewoon de DVD erin stoppen en het werkt gelijk?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:41 schreef tgs. het volgende:
dat klopt, maar online vind ik het leukerquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:03 schreef zatoichi het volgende:
[..]
mongoose mowdown is lastig!
Die pink mist (needler) achievement kon je ook halen in de campaign, volgens mij geldt dat ook voor een paar andere achievements.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:16 schreef kepler het volgende:
[..]
OMG KAN JE GAMEN OP EEN PC!?!?!? Waarom heeft niemand mij dat eerder verteld? Moet je dan ook gewoon de DVD erin stoppen en het werkt gelijk?
Ik vond mongoose mowdown niet lastig.. Had hem al voordat ik er erg in had..quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:03 schreef zatoichi het volgende:
[..]
mongoose mowdown is lastig!
Die pink mist (needler) achievement kon je ook halen in de campaign, volgens mij geldt dat ook voor een paar andere achievements.
Gisteren, omdat de servers down waren, een paar custom games infection en rocket race gedaan. Erg leuk, vooral infection op sandtrap, iedereen op mongooses racen om die zombie(s) te ontwijken. Ging best goed voor mijn eerste keren infection en rocket race, gemiddeld derde plek.
T'is wel even timen online, lijken bij tijd en wijle wel paashazenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik vond mongoose mowdown niet lastig..
Die is wel vet zeg, kijken of ik dat kan toepassen in MP...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef Trigalti het volgende:
Check dit ubervette filmpje!!!
http://youtube.com/watch?v=bknNudJc2LI
WTF!
Gewoon in die rug.. hoppaaaquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
T'is wel even timen online, lijken bij tijd en wijle wel paashazen
Zelf dan plant ik hem eerder op die rots ernaast dan in de rug van de tegenstander...quote:
Only in Haloquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef Trigalti het volgende:
Check dit ubervette filmpje!!!
http://youtube.com/watch?v=bknNudJc2LI
WTF!
Dat was mijn mening over Gears.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:22 schreef Viro het volgende:
Mijn mening over halo 3 na 3 weken is : Overhyped en saai.
Zodra ik de officier achievement binnen heb samen met de andere online achievements gaat halo 3 de kast in bij mij en ga ik weer beginnen met Gears
eindelijk iemand waarmee ik kan praten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:22 schreef Viro het volgende:
Zodra ik de officier achievement binnen heb samen met de andere online achievements gaat halo 3 de kast in bij mij en ga ik weer beginnen met Gears
Mzzlquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:22 schreef Viro het volgende:
eenschquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mzzl![]()
Waarom uberhaupt nu nog spelen dan, je gaat toch niet tegen je zin in gamen?
Vind hem zelf echt het beste spel op de 360, beste MP ooit!
Oh mijn god..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:03 schreef Robhimself.2 het volgende:
Wat zit het save systeem van Halo 3 toch brak in elkaar zeg!!Ben nu voor de 2e keer mijn solo campaign kwijtgeraakt nadat ik co-op heb geprobeerd..... Maakt niet uit welk level ik kies, gewoon *PAF* van " resume solo campaign" naar "start solo campaign".
Er zijn meer mensen met dit probleem en Nungie doet er niks aan.
Word er goed ziek van en zal de singleplayer NIET meer spelen. 2 keer ok, maar ik ga er geen 3e keer aan beginnen.... BAH!
Ik heb niet eens gehost, had voor nee gekozen. Maar dit is 1 keer geweest. Ben 2 keer SP info kwijtgeraakt, dus 1x zonder uberhaupt in het campaign menu te zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh mijn god..
Hij geeft het nog aan als jij een co-op game host..
Je moet hem dus eigenlijk eerste single player uitspelen.. Of iemand anders laten hosten met co-op.
Ik trapte er eerlijk gezegd ook bijna in, maar dat krijg je als je niet goed leest.
En ik ben het eens met een paar reacties hierboven. Echt beste MP tot nu toe..
Niet als je in je 1tje wil spelen. Solo campaign is pleite. Was toch al niet echt onder de indruk. MP is veel leuker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:47 schreef kanna het volgende:
Je kunt toch het betreffende level weer kiezen waar je gebleven bent?
Achievements en niks anders. Lezen is soms zo lastig hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mzzl![]()
Waarom uberhaupt nu nog spelen dan, je gaat toch niet tegen je zin in gamen?
Vind hem zelf echt het beste spel op de 360, beste MP ooit!
Ben anders gewoon verder gegaan waar ik was gebleven. Heb de dezelfde melding gehad. Via multiplayer het level gekozen en toen solo verder gegaan. Hij gaf aan dat ik co-op speelde maar de volgende keer kon ik gewoon weer kiezen voor "resume campaign", mijn statsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Niet als je in je 1tje wil spelen. Solo campaign is pleite. Was toch al niet echt onder de indruk. MP is veel leuker.
Ik alleen level 8 nog!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
Level 7 en level 9 nog op legendary doen![]()
Zo'n ontiegelijk SCHIJTlevelquote:
Die heb ik intussen al 4 keer gespeeld, 1 keer gesolod op Legendary, 1 keer gesolod op Heroic voor punten, 1 keer gecooped op Heroic en 1 keer gecooped op Legendary.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo'n ontiegelijk SCHIJTlevel![]()
Vond hem niet leuk, speel ik ook niet nog een keer meer
Zorg dat je eerder slaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:44 schreef Logitik het volgende:
Ik heb voor een paar dagen een Xbox360 thuis samen met Halo 3 online. Best tof allemaal.. alleen heb ik er geen boekje bij
Hoe kan je iemand slaan? Ik ben vaak in 1 klap dood als ze dichtbij me komen?
Maar hij heeft die microsecond ook dus dat heft elkaar weer op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:54 schreef Haijo het volgende:
Met B? De truuk is dat je een vertraging hebt en je dus eigenlijk moet slaan 1 microseconde voor je normaal zou slaan. Maar het is sowieso een soort minigame in Halo zelf en het kan MEGA frustrerend zijn.
Alleen jammer dat je dan vaak alsnog wordt neergemept terwijl die gast niet eens jouw kant op kijktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar hij heeft die microsecond ook dus dat heft elkaar weer op.
Even schieten zodat zn schild kapot gaat en dan een ferme mep op zn bek.. zo bevredigend als dat lekker gaat
Ook goed om niet op elkaar af te lopen, stap voordat hij bij je is naar links of rechts, draai tegelijk je hoofd om naar hem toe.. hij had het niet verwacht dus is je kwijt, nu sla je hem van achter dood... of met een shotgun meteen dood.
Dan heb je last van lag denk ik.. heb ik bijna nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:14 schreef ach het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dan vaak alsnog wordt neergemept terwijl die gast niet eens jouw kant op kijkt![]()
Ik heb zelf gemerkt dat springen of naar de grond kijken terwijl je draait een stuk sneller gaat. Sowieso als je schild op is moet je niet gaan vechten maar meer rennen like a little bitch...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:46 schreef WooZ het volgende:
het blijft een beetje brak, je draait zo ongelofelijk sloom dat als je net iemand hebt neergeschoten je altijd wel weer door iemand anders in je rug gehoekt wordt
ja, hij staat nu op 7. heb ook ff 10 geprobeerd maar als je dan moet zoomen gaat het helemaal niet meer. Daar hebben ze ook niet zo goed over nagedacht, als je inzoomed hadden ze je sens automatisch wat lager moeten zetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:01 schreef zatoichi het volgende:
Misschien een open deur, maar heb je de look sensitivity aangepast?
Dat is een feit, toen ik nog pc shooters speelde (unreal tournament, lang geleden dus) had ik mijn sensitivity ook heel erg gevoelig staan, maar ja het is gewoon net even anders spelen. Aan de andere kant hebben de tegenstanders dat net zo, en krijg je minder snel RSIquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja, hij staat nu op 7. heb ook ff 10 geprobeerd maar als je dan moet zoomen gaat het helemaal niet meer. Daar hebben ze ook niet zo goed over nagedacht, als je inzoomed hadden ze je sens automatisch wat lager moeten zetten.
Maarja, als je pc shooters gewend bent gaat dit maar sloom.
ja dat heb ik dus ook, als je pech hebt moet je bij king of the hill ofzo elke keer zo mega ver lopen dat je elke keer laatste wordtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:16 schreef Logitik het volgende:
Ik vind het spel wel leuk, alleen mis ik toch de snelle acie die ik bij UT gewend ben op de pc..
De loopsnelheid had wat sneller gemoeten..
Stukje met die Brutes? Die is vrij kut idd, vooral de eerste keer. De tweede keer besef je al snel dat je beter die turret die bij die bugs staan kunt meenemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:29 schreef Ron.666 het volgende:
Fucking hell, ik ben 4 uur bezig geweest met één klein stukje uit level 3 op Legendary. Hoe? Ik had mezelf opgesloten voor een stuk of 15/20 van die aliens met nog maar 1 snipershot en 6 shotgun shells. Tering zeg, ik heb heel vaak mijn xbox en mijn controller het raam uit willen smijten. Maar het is me gelukt!
Whahaha, dat is inderdaad een vuurgevecht daarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:29 schreef Ron.666 het volgende:
Fucking hell, ik ben 4 uur bezig geweest met één klein stukje uit level 3 op Legendary. Hoe? Ik had mezelf opgesloten voor een stuk of 15/20 van die aliens met nog maar 1 snipershot en 6 shotgun shells. Tering zeg, ik heb heel vaak mijn xbox en mijn controller het raam uit willen smijten. Maar het is me gelukt!
Natuurlijk is het een dalende lijn. Maar die zal binnenkort stabiliseren tot een nog steeds indrukwekkend aantal. Op ieder willekeurig moment spelen er honderdduizenden mensen Halo 3, Daar kan geen andere console game tegen op. En dat zal voorlopig ook niet veranderen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:44 schreef Wouter2006 het volgende:
kan je ergens de stats zien van hoeveel players per dag halo doen?
dat kan toch niet anders als een dalende lijn zijn neem ik aan.
omdat je bijna alle multiplayer achievements in Lone Wolves (Free For All) moet halen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:23 schreef WooZ het volgende:
wtf waarom heb ik die overkill achievement dan niet gekregen
Had ik gisteren ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:29 schreef ach het volgende:
Halo3 spelen na een paar dagen HL2/TF2 gedaan te hebben is niet zo'n succesIk schoot vaker in de lucht en op de grond dan op de poppetjes omdat het veel sneller speelt
![]()
Dat is ''grappig''quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:58 schreef BMH het volgende:
Waarom zijn de meeste halo spelers zo ONGELOFELIJK dom?
Serieus.. Oddball. Iemand moet nog 15 seconden.. Wat doen die mensen die de bal niet hebben? Ze gaan elkaar neerknallen!!! Snappen ze niet dat kills niets doen bij Oddball? En dan heb je nog die mongolen die constant zeiken dat ze een achievement rondje willen spelen.
Ja, dat begrijp ik dan niet.quote:
Tactiek in Halo 3 = gewoon met zijn vieren samen lopen. Dan win je altijd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:05 schreef Haijo het volgende:
Iemand zin in een potje Team Slayer? En dan liefst met mensen die tactiek begrijpen...
Ik heb veel gespeeld en nog nooit lag gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dan niet.
Vandaag ook weer 3 potjes met lag gespeeld.. Oooooh Bungie/M$ wat hebben jullie veel geleerd van halo 2.
Ik heb 1x last gehad van lag..quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dan niet.
Vandaag ook weer 3 potjes met lag gespeeld.. Oooooh Bungie/M$ wat hebben jullie veel geleerd van halo 2.
omdat die mensen misschien triple kill of overkill achievement willen en proberen hem zo te krijgen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:58 schreef BMH het volgende:
Serieus.. Oddball. Iemand moet nog 15 seconden.. Wat doen die mensen die de bal niet hebben? Ze gaan elkaar neerknallen!!! Snappen ze niet dat kills niets doen bij Oddball? En dan heb je nog die mongolen die constant zeiken dat ze een achievement rondje willen spelen.
Als ik oddball speel dan boeit et me niet of ik 1ste of 3de word. Dan knal ik liever nog wat mensen neer dan dat ik weer 5 keer neergeslagen word. K/D ratio opkrikken vind ik ook belangrijk dus dan knal ik liever mensen neer die met hun rug naar me toe lopenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:58 schreef BMH het volgende:
Dan moet je geen oddball gaan spelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:06 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Als ik oddball speel dan boeit et me niet of ik 1ste of 3de word. Dan knal ik liever nog wat mensen neer dan dat ik weer 5 keer neergeslagen word. K/D ratio opkrikken vind ik ook belangrijk dus dan knal ik liever mensen neer die met hun rug naar me toe lopen![]()
Hoe? Wat? Waar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:50 schreef Blinker het volgende:
Blinker heeft 2 for 1 achievement gehaald
Tsja, als ik zelf niet kan bepalen wat ik wil spelen dan houd het snel op. Daarom speel ik het nog maar heel weinig. Shotty Sniper was mn favoriete mode en die heb ik na die update maar een enkele keer gespeeld.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dan moet je geen oddball gaan spelen
Bij team slayer laatst ook, begin er iemand te zeiken dat we zijn kill afpakten. Wat boeit dat nou als je maar wint? Als er twee hun geweer lopen leeg te schieten tegen elkaar, dan is met ook maar een loterij wie van de twee als eerste neergaat; dan kan er maar beter een teamgenoot zijn die je helpt een paar kogels meer in de tegenstander te leggen dan da je kill tegen krijgt...
Haha dat klinkt best grappig, nou ja misschien in goed overleg dan...quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:56 schreef Platina het volgende:
Tering hoe triest kunnen mensen zijn.
deed net 2 vs 2. We werden finaal ingemaakt stonden na 3 minuten al met 13-3 achter. Gaan die andere 2 gasten zich vervolgens verstoppen. Eentje zat dus eigenlijk meer buiten het levelgebied op een klein stukje gebouw dat net uitstak (waar je hem nooit vind als je die plek niet kent) en zn vriendje zat weet ik het waar.
We hebben gewoon 6 minuten naar die gasten gezocht voordat we ze tegen kwamen, te triest voor woorden gewoon. ik kon me controller wel kapot smijten. Ze zaten btw in een clan genaamd: tHc (ofzoiets iig) en het level was Epitaph.
ik welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Wouter2006 het volgende:
zijn jullie nog niet op dit spel uitgekeken dan
ikke nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Wouter2006 het volgende:
k heb je ff geadd, ik speel vnml lone wolves, heb nu skill 32quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:06 schreef RToTheOelie het volgende:
Is er iemand die vanavond wil Doube TeamenIk ben 43 (commander) en ik zoek iemand die lager is dan mij in Double Team maar wel goed weet wat die doet en die tactiek heeft en veel kills maakt! Voeg me toe Oelie007 NL
Lone Wolves is wel leuk jah en easy! mijn doel is lvl 50 in double team want vind dat egt vetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
k heb je ff geadd, ik speel vnml lone wolves, heb nu skill 32
Just getting startedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Wouter2006 het volgende:
Gewoon oppakken en weer weg gooien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Knoflook het volgende:
Snap er nix van. Die skulls iig.
Als je dan zo'n skull pakt. Die eerst bv. Dan loop je maar met zon ding in je hangen. En dan ? weggooien en verder gaan ?
Oppakken, slaan en weer weggooien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Knoflook het volgende:
Als je dan zo'n skull pakt. Die eerst bv. Dan loop je maar met zon ding in je hangen. En dan ? weggooien en verder gaan ?
Ik snap niet hoe je die skull krijgt op het lvl dat je door die ringen moet springen dat is voor mij een raadsel! en op het internet staat het niet goed uitgelegd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Knoflook het volgende:
Geen idee!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:44 schreef Blinker het volgende:
Het klopt wel, maar waarschijnlijk doe je het gewoon fout
Begin je wel aan de goede kant?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:57 schreef RToTheOelie het volgende:
Ik speel ook heel graag doubles maar een goede partner vinden is hopeloos
Jah kijk weet je wat het is ik heb stage tot 5uur en dan kan ik van 5 tot 6uur online en dan van 8uur tot 11 savonds dus als je wil spelen kan het vandaag en het liefst zo vroeg mogelijk in de avondquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Ik moest gister om half 6 eten en nog naar een cursus voor m'n studie. Was er om 22:30 weer
En nu heb ik ook heel de middag de tijd vanaf een uur of 2
van 5 tot 6 kan ik wel, daarna eten en partyenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:16 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Jah kijk weet je wat het is ik heb stage tot 5uur en dan kan ik van 5 tot 6uur online en dan van 8uur tot 11 savonds dus als je wil spelen kan het vandaag en het liefst zo vroeg mogelijk in de avond![]()
http://www.halo3planet.com/halo-3-skull-locations/iwhbyd-skull/quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:44 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je die skull krijgt op het lvl dat je door die ringen moet springen dat is voor mij een raadsel! en op het internet staat het niet goed uitgelegd!![]()
Thnx ik zal kijken of het lukt!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:45 schreef Haijo het volgende:
[..]
http://www.halo3planet.com/halo-3-skull-locations/iwhbyd-skull/
De lui die het hebben bedacht. Je moet dus minimaal op normal spelen, vanaf het begin van het level en dan door de ringen heen springen. Kostte mij ook een half uurtje hoor.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:00 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.break.com/index/blame-halo-3.html
sommige mensen
Ik heb alleen maar de SP van deel 1& 2 gespeeld....waanzinnig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....deel 3 is echt genieten!![]()
De muziek is gewoon geweldig bij Halo 3 vooral in het menu ik moet die liedjes op mijn pc hebben egt superquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:25 schreef Wouter2006 het volgende:
het enige mooie aan halo 3 is de soundtrack
J emoet eerst alles dood maken. En dan op het einde krijg je een filmpje. Dan weer helemaal terug, alles doodmaken en dan de volgorde van de ringen doenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:45 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Geen idee!Vind het maar wazige shit!
![]()
heeeeel toevallig, hij viel me net pas voor het eerst opquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:49 schreef Blinker het volgende:
Iemand de halloween spelmodus al opgevallen bij Multiplayer?
Hij is nu aan het laden, post later wel mijn bevindingen
jawel, biertjes drinkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:01 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Nix partyen!!Haloen
trouwens ben je tactisch en maak je veel kills?
![]()
Moet je mazzel hebben denk ik. Zo heb ik killing frenzy gehaald doordat ik met 4 noobs zat te spelen die zichzelf echt achter elkaar op mijn zwaard gooide in the Sword room op the Pit. En Steppin' Razor heb ik ook mazzel gehad. Nu alleen Double Laser kill(zal jouw truukje even gebruiken) en Overkill en dan moet het in principe lukken. Er zijn er nog een paar die ik moet halen maar die zijn niet zo moeilijk, Mongoose Mowdown e.d.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:31 schreef Blinker het volgende:
Geen idee!
Steppin' Razor en Overkill zijn niet te doen..
Wat voor truukje is dat? Ik wil ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Moet je mazzel hebben denk ik. Zo heb ik killing frenzy gehaald doordat ik met 4 noobs zat te spelen die zichzelf echt achter elkaar op mijn zwaard gooide in the Sword room op the Pit. En Steppin' Razor heb ik ook mazzel gehad. Nu alleen Double Laser kill(zal jouw truukje even gebruiken) en Overkill en dan moet het in principe lukken. Er zijn er nog een paar die ik moet halen maar die zijn niet zo moeilijk, Mongoose Mowdown e.d.
Eerst de Camo op Valhalla pakken, dan de laser en dan wachten tot twee gasten elkaar gaan meleeen, bij voorkeur op een van de basissen staan voor goede overview.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat voor truukje is dat? Ik wil ook
boosten vind ik ook nep, maar had echt geen zin meer in dat kutspel maar wilde nog wel die laatste 2quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:57 schreef Haijo het volgende:
[..]
Eerst de Camo op Valhalla pakken, dan de laser en dan wachten tot twee gasten elkaar gaan meleeen, bij voorkeur op een van de basissen staan voor goede overview.
Dat boosten vind ik nep maar ik denk dat het maar ga doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest was het op de legendary setting een zeer relaxte ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...."Wake me, when you need me"...![]()
Nee vlgs mij date ie wel op..quote:Op maandag 5 november 2007 08:47 schreef Magneet het volgende:
heeft Bungie nu nog steeds problemen met het verwerken van statistics? Ik mis dus weer een paar potten van gisteravond etrwijl anderen er wel staan. gelukkig had ik die potten verloren, maar toch....
gaat nog steeds niet super dus daaroquote:We're Sorry. Unfortunately, we don't have a record of this game or we have temporarily turned off game statistics.
Ja, ik speel meestal met twee gasten online. Een is wel goed maar de ander is echt een kamikaze piloot.quote:Op maandag 5 november 2007 13:18 schreef WooZ het volgende:
ja ik word ook elke keer gek van team slayer of team double, ik word consequent met enorm slechte teamgenoten ingedeeld en dan is de lol er na 1 potje wel weer af
dat moet ik ook nog dus als je x zin hebt om coop te doen op legendaryquote:Op maandag 5 november 2007 15:21 schreef Gupje het volgende:
Ik doe wel mee wat is gamertag. Moet het hele kut spel ook nog uit gamen, steeds als ik het opstart word de verleiding naar live te groot en ga ik match making spelen.
quote:Op maandag 5 november 2007 15:44 schreef Blinker het volgende:
Tag is Blinker1985.
Hoeveel mensen hebben we eigenlijk minimaal nodig om een lone wolve te starten?
ja daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op maandag 5 november 2007 17:40 schreef Reintji het volgende:
Vreemd, op bungie.net heb ik 84Exp. (-1 voor gecrashte game), maar op mijn xbox heb ik gewoon 85Exp. (grade 2 lieutenant). Tellen afgekapte games op de xbox niet mee?
gaat niet, maxparty size bij lonewolf is 1.quote:Op maandag 5 november 2007 19:39 schreef Blinker het volgende:
Nou wie kunnen er allemaal zometeen om te boosten?
We moeten er er in ieder geval minimaal 5 denk ik, ivm overkill
Je kunt in lonewolves geen mensen bij elkaar forcen..quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:57 schreef Blinker het volgende:
Oh nu snap ik hetNee ik bedoel we moeten 5 mensen bij elkaar hebben.
In lone wolf heb je uberhaupt geen party's
Wel door dat truukje dat net gepost is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je kunt in lonewolves geen mensen bij elkaar forcen..
en dan kan het kutspel eindelijk de kast in of nie?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:24 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wel door dat truukje dat net gepost is.
Nog drie achievements!Overkill, Maybe Next Time, Buddy! en Used Car Salesman. Dna heb ik ze allemaal en krijg ik de katana. WooT!
Nope, denk dat ik dan wel wat minder speel maar nog zeker wel ga multiplayeren. Kutspel, ammehoela.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
en dan kan het kutspel eindelijk de kast in of nie?
Dat is toch wel zo sneu hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Blinker het volgende:
Jawel
http://mlgspot.com/forums/showthread.php?t=30
Op Bungie.net heb ik ook een hoop ranks overgeslagen, terwijl dat helemaal niet zo isquote:Op maandag 5 november 2007 17:40 schreef Reintji het volgende:
Vreemd, op bungie.net heb ik 84Exp. (-1 voor gecrashte game), maar op mijn xbox heb ik gewoon 85Exp. (grade 2 lieutenant). Tellen afgekapte games op de xbox niet mee?
quote:Total Games 388
Matchmade Games 368
Custom Games 3
Campaign Missions 17
Highest Skill 20
Total EXP 179
Sorry, ik heb hem wel gedownload nadat ik hem speelde maar nog niet in mn fileshare gezet.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef Reintji het volgende:
In de fileshare?
quote:Matchmaking Playlist Changes are Live
Posted by lukems at 11/13/2007 10:52 AM PST
The Halo 3 matchmaking changes we outlined in last week's Weekly Update are live. In case you missed the Update or just plain forgot, here's a refresher:
Social Doubles has been removed from matchmaking
Rocket Race Hopper has been added to the Social hopper – 8 players, join in parties of up to 8 players.
Multi-team:
* Hammerzeit game variant has been added
* The frequency of VIP gametypes has been reduced
* Swords gametypes will now be to 25 kills, rather than 50
Lone Wolves:
* Player count has been increased to 6 players
* Swords gametype has been added
* Oddball games on Snowbound and Epitaph have been reduced considerably
Team Slayer:
* Guardian has been added to the playlist
* Valhalla has been added to Team Slayer
Social Skirmish
* Flag gametypes will now appear more regularly
Rumble Pit
* Added both Construct and Isolation to several gametypes
Kijk en dit maakt Bungie nou zo geweldig en daarmee het Halo concept... ze blijven bezig met veranderen, matchmaking bijstellen, andere type spellen.. en zo blijft het altijd leuk om te spelen!quote:
Nee hoor.. Althans Valhalla zeker niet.. en die andere vlgs mij alleen in Social.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:36 schreef ach het volgende:
Guardian en Valhalla zaten toch al in team slayer?
quote:Team Slayer 30-10-2007 16:52:44 Guardian Team Slayer 2nd preview
Team Slayer 30-10-2007 16:41:30 Guardian Team Slayer
Shotty Snipers 21-10-2007 14:31:00 Valhalla Team Slayer 2nd preview
Ah ok.. dat verklaart waarom ik hem bijna nooit zie danquote:Op woensdag 14 november 2007 09:44 schreef ach het volgende:
[..]
Maar ik snap hem al; bij shotty snipers krijg je Valhalla en bij 3 vs 3 krijg je guardian. Guardian zat er gewoon al in
Ook cool een banshee overnemen als ie voorbij vliegtquote:Op woensdag 14 november 2007 09:49 schreef Magneet het volgende:
gisteren gewoon een splatter met een Bansheevloog recht op dat figuur af. Jammer dat dat geen aparte medal is
dat gebeurde toen ik het nog een keer probeerdequote:Op woensdag 14 november 2007 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook cool een banshee overnemen als ie voorbij vliegt
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook cool een banshee overnemen als ie voorbij vliegt
Bungie is de big brother die bepaald wat jij speelt. Als er een gewone browser systeem was waren er ook geen tweaks nodig.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk en dit maakt Bungie nou zo geweldig en daarmee het Halo concept... ze blijven bezig met veranderen, matchmaking bijstellen, andere type spellen.. en zo blijft het altijd leuk om te spelen!
Fuck die hele CoD shit wat dat betreft,.
Ja en als er 31 maps waren was het ook beter.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Bungie is de big brother die bepaald wat jij speelt. Als er een gewone browser systeem was waren er ook geen tweaks nodig.
Die komen er wel.. Moet je alleen voor betalen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja en als er 31 maps waren was het ook beter.
Je hebt geen profiel op bungie.net? (heb het althans nog niet kunnen vinden)quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef Bastard het volgende:
Voor wie het vroeg, ik heb de game en map van Dodgeball in mn fileshare geplaatst..
Butch NL
heeft hij wel degelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 15:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je hebt geen profiel op bungie.net? (heb het althans nog niet kunnen vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |