Lone Wolves is wel leuk jah en easy! mijn doel is lvl 50 in double team want vind dat egt vetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
k heb je ff geadd, ik speel vnml lone wolves, heb nu skill 32
Just getting startedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Wouter2006 het volgende:
zijn jullie nog niet op dit spel uitgekeken dan
Gewoon oppakken en weer weg gooien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Knoflook het volgende:
Snap er nix van. Die skulls iig.
Als je dan zo'n skull pakt. Die eerst bv. Dan loop je maar met zon ding in je hangen. En dan ? weggooien en verder gaan ?
Oppakken, slaan en weer weggooien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Knoflook het volgende:
Als je dan zo'n skull pakt. Die eerst bv. Dan loop je maar met zon ding in je hangen. En dan ? weggooien en verder gaan ?
Ik snap niet hoe je die skull krijgt op het lvl dat je door die ringen moet springen dat is voor mij een raadsel! en op het internet staat het niet goed uitgelegd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Knoflook het volgende:
Geen idee!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:44 schreef Blinker het volgende:
Het klopt wel, maar waarschijnlijk doe je het gewoon fout
Begin je wel aan de goede kant?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:57 schreef RToTheOelie het volgende:
Ik speel ook heel graag doubles maar een goede partner vinden is hopeloos
Jah kijk weet je wat het is ik heb stage tot 5uur en dan kan ik van 5 tot 6uur online en dan van 8uur tot 11 savonds dus als je wil spelen kan het vandaag en het liefst zo vroeg mogelijk in de avondquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Ik moest gister om half 6 eten en nog naar een cursus voor m'n studie. Was er om 22:30 weer
En nu heb ik ook heel de middag de tijd vanaf een uur of 2
van 5 tot 6 kan ik wel, daarna eten en partyenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:16 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Jah kijk weet je wat het is ik heb stage tot 5uur en dan kan ik van 5 tot 6uur online en dan van 8uur tot 11 savonds dus als je wil spelen kan het vandaag en het liefst zo vroeg mogelijk in de avond![]()
http://www.halo3planet.com/halo-3-skull-locations/iwhbyd-skull/quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:44 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je die skull krijgt op het lvl dat je door die ringen moet springen dat is voor mij een raadsel! en op het internet staat het niet goed uitgelegd!![]()
Thnx ik zal kijken of het lukt!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:45 schreef Haijo het volgende:
[..]
http://www.halo3planet.com/halo-3-skull-locations/iwhbyd-skull/
De lui die het hebben bedacht. Je moet dus minimaal op normal spelen, vanaf het begin van het level en dan door de ringen heen springen. Kostte mij ook een half uurtje hoor.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:00 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.break.com/index/blame-halo-3.html
sommige mensen
Ik heb alleen maar de SP van deel 1& 2 gespeeld....waanzinnig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....deel 3 is echt genieten!![]()
De muziek is gewoon geweldig bij Halo 3 vooral in het menu ik moet die liedjes op mijn pc hebben egt superquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:25 schreef Wouter2006 het volgende:
het enige mooie aan halo 3 is de soundtrack
J emoet eerst alles dood maken. En dan op het einde krijg je een filmpje. Dan weer helemaal terug, alles doodmaken en dan de volgorde van de ringen doenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:45 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Geen idee!Vind het maar wazige shit!
![]()
heeeeel toevallig, hij viel me net pas voor het eerst opquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:49 schreef Blinker het volgende:
Iemand de halloween spelmodus al opgevallen bij Multiplayer?
Hij is nu aan het laden, post later wel mijn bevindingen
jawel, biertjes drinkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:01 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Nix partyen!!Haloen
trouwens ben je tactisch en maak je veel kills?
![]()
Moet je mazzel hebben denk ik. Zo heb ik killing frenzy gehaald doordat ik met 4 noobs zat te spelen die zichzelf echt achter elkaar op mijn zwaard gooide in the Sword room op the Pit. En Steppin' Razor heb ik ook mazzel gehad. Nu alleen Double Laser kill(zal jouw truukje even gebruiken) en Overkill en dan moet het in principe lukken. Er zijn er nog een paar die ik moet halen maar die zijn niet zo moeilijk, Mongoose Mowdown e.d.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:31 schreef Blinker het volgende:
Geen idee!
Steppin' Razor en Overkill zijn niet te doen..
Wat voor truukje is dat? Ik wil ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Moet je mazzel hebben denk ik. Zo heb ik killing frenzy gehaald doordat ik met 4 noobs zat te spelen die zichzelf echt achter elkaar op mijn zwaard gooide in the Sword room op the Pit. En Steppin' Razor heb ik ook mazzel gehad. Nu alleen Double Laser kill(zal jouw truukje even gebruiken) en Overkill en dan moet het in principe lukken. Er zijn er nog een paar die ik moet halen maar die zijn niet zo moeilijk, Mongoose Mowdown e.d.
Eerst de Camo op Valhalla pakken, dan de laser en dan wachten tot twee gasten elkaar gaan meleeen, bij voorkeur op een van de basissen staan voor goede overview.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat voor truukje is dat? Ik wil ook
boosten vind ik ook nep, maar had echt geen zin meer in dat kutspel maar wilde nog wel die laatste 2quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:57 schreef Haijo het volgende:
[..]
Eerst de Camo op Valhalla pakken, dan de laser en dan wachten tot twee gasten elkaar gaan meleeen, bij voorkeur op een van de basissen staan voor goede overview.
Dat boosten vind ik nep maar ik denk dat het maar ga doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest was het op de legendary setting een zeer relaxte ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...."Wake me, when you need me"...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |