Lone Wolves is wel leuk jah en easy! mijn doel is lvl 50 in double team want vind dat egt vetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
k heb je ff geadd, ik speel vnml lone wolves, heb nu skill 32
Just getting startedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef Wouter2006 het volgende:
zijn jullie nog niet op dit spel uitgekeken dan
Gewoon oppakken en weer weg gooien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Knoflook het volgende:
Snap er nix van. Die skulls iig.
Als je dan zo'n skull pakt. Die eerst bv. Dan loop je maar met zon ding in je hangen. En dan ? weggooien en verder gaan ?
Oppakken, slaan en weer weggooien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Knoflook het volgende:
Als je dan zo'n skull pakt. Die eerst bv. Dan loop je maar met zon ding in je hangen. En dan ? weggooien en verder gaan ?
Ik snap niet hoe je die skull krijgt op het lvl dat je door die ringen moet springen dat is voor mij een raadsel! en op het internet staat het niet goed uitgelegd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Knoflook het volgende:
Geen idee!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:44 schreef Blinker het volgende:
Het klopt wel, maar waarschijnlijk doe je het gewoon fout
Begin je wel aan de goede kant?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:57 schreef RToTheOelie het volgende:
Ik speel ook heel graag doubles maar een goede partner vinden is hopeloos
Jah kijk weet je wat het is ik heb stage tot 5uur en dan kan ik van 5 tot 6uur online en dan van 8uur tot 11 savonds dus als je wil spelen kan het vandaag en het liefst zo vroeg mogelijk in de avondquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Ik moest gister om half 6 eten en nog naar een cursus voor m'n studie. Was er om 22:30 weer
En nu heb ik ook heel de middag de tijd vanaf een uur of 2
van 5 tot 6 kan ik wel, daarna eten en partyenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:16 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Jah kijk weet je wat het is ik heb stage tot 5uur en dan kan ik van 5 tot 6uur online en dan van 8uur tot 11 savonds dus als je wil spelen kan het vandaag en het liefst zo vroeg mogelijk in de avond![]()
http://www.halo3planet.com/halo-3-skull-locations/iwhbyd-skull/quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:44 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je die skull krijgt op het lvl dat je door die ringen moet springen dat is voor mij een raadsel! en op het internet staat het niet goed uitgelegd!![]()
Thnx ik zal kijken of het lukt!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:45 schreef Haijo het volgende:
[..]
http://www.halo3planet.com/halo-3-skull-locations/iwhbyd-skull/
De lui die het hebben bedacht. Je moet dus minimaal op normal spelen, vanaf het begin van het level en dan door de ringen heen springen. Kostte mij ook een half uurtje hoor.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:00 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.break.com/index/blame-halo-3.html
sommige mensen
Ik heb alleen maar de SP van deel 1& 2 gespeeld....waanzinnig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....deel 3 is echt genieten!![]()
De muziek is gewoon geweldig bij Halo 3 vooral in het menu ik moet die liedjes op mijn pc hebben egt superquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:25 schreef Wouter2006 het volgende:
het enige mooie aan halo 3 is de soundtrack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |