Nee vlgs mij date ie wel op..quote:Op maandag 5 november 2007 08:47 schreef Magneet het volgende:
heeft Bungie nu nog steeds problemen met het verwerken van statistics? Ik mis dus weer een paar potten van gisteravond etrwijl anderen er wel staan. gelukkig had ik die potten verloren, maar toch....
gaat nog steeds niet super dus daaroquote:We're Sorry. Unfortunately, we don't have a record of this game or we have temporarily turned off game statistics.
Ja, ik speel meestal met twee gasten online. Een is wel goed maar de ander is echt een kamikaze piloot.quote:Op maandag 5 november 2007 13:18 schreef WooZ het volgende:
ja ik word ook elke keer gek van team slayer of team double, ik word consequent met enorm slechte teamgenoten ingedeeld en dan is de lol er na 1 potje wel weer af
dat moet ik ook nog dus als je x zin hebt om coop te doen op legendaryquote:Op maandag 5 november 2007 15:21 schreef Gupje het volgende:
Ik doe wel mee wat is gamertag. Moet het hele kut spel ook nog uit gamen, steeds als ik het opstart word de verleiding naar live te groot en ga ik match making spelen.
quote:Op maandag 5 november 2007 15:44 schreef Blinker het volgende:
Tag is Blinker1985.
Hoeveel mensen hebben we eigenlijk minimaal nodig om een lone wolve te starten?
ja daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op maandag 5 november 2007 17:40 schreef Reintji het volgende:
Vreemd, op bungie.net heb ik 84Exp. (-1 voor gecrashte game), maar op mijn xbox heb ik gewoon 85Exp. (grade 2 lieutenant). Tellen afgekapte games op de xbox niet mee?
gaat niet, maxparty size bij lonewolf is 1.quote:Op maandag 5 november 2007 19:39 schreef Blinker het volgende:
Nou wie kunnen er allemaal zometeen om te boosten?
We moeten er er in ieder geval minimaal 5 denk ik, ivm overkill
Je kunt in lonewolves geen mensen bij elkaar forcen..quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:57 schreef Blinker het volgende:
Oh nu snap ik hetNee ik bedoel we moeten 5 mensen bij elkaar hebben.
In lone wolf heb je uberhaupt geen party's
Wel door dat truukje dat net gepost is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je kunt in lonewolves geen mensen bij elkaar forcen..
en dan kan het kutspel eindelijk de kast in of nie?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:24 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wel door dat truukje dat net gepost is.
Nog drie achievements!Overkill, Maybe Next Time, Buddy! en Used Car Salesman. Dna heb ik ze allemaal en krijg ik de katana. WooT!
Nope, denk dat ik dan wel wat minder speel maar nog zeker wel ga multiplayeren. Kutspel, ammehoela.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
en dan kan het kutspel eindelijk de kast in of nie?
Dat is toch wel zo sneu hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Blinker het volgende:
Jawel
http://mlgspot.com/forums/showthread.php?t=30
Op Bungie.net heb ik ook een hoop ranks overgeslagen, terwijl dat helemaal niet zo isquote:Op maandag 5 november 2007 17:40 schreef Reintji het volgende:
Vreemd, op bungie.net heb ik 84Exp. (-1 voor gecrashte game), maar op mijn xbox heb ik gewoon 85Exp. (grade 2 lieutenant). Tellen afgekapte games op de xbox niet mee?
quote:Total Games 388
Matchmade Games 368
Custom Games 3
Campaign Missions 17
Highest Skill 20
Total EXP 179
Sorry, ik heb hem wel gedownload nadat ik hem speelde maar nog niet in mn fileshare gezet.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef Reintji het volgende:
In de fileshare?
quote:Matchmaking Playlist Changes are Live
Posted by lukems at 11/13/2007 10:52 AM PST
The Halo 3 matchmaking changes we outlined in last week's Weekly Update are live. In case you missed the Update or just plain forgot, here's a refresher:
Social Doubles has been removed from matchmaking
Rocket Race Hopper has been added to the Social hopper – 8 players, join in parties of up to 8 players.
Multi-team:
* Hammerzeit game variant has been added
* The frequency of VIP gametypes has been reduced
* Swords gametypes will now be to 25 kills, rather than 50
Lone Wolves:
* Player count has been increased to 6 players
* Swords gametype has been added
* Oddball games on Snowbound and Epitaph have been reduced considerably
Team Slayer:
* Guardian has been added to the playlist
* Valhalla has been added to Team Slayer
Social Skirmish
* Flag gametypes will now appear more regularly
Rumble Pit
* Added both Construct and Isolation to several gametypes
Kijk en dit maakt Bungie nou zo geweldig en daarmee het Halo concept... ze blijven bezig met veranderen, matchmaking bijstellen, andere type spellen.. en zo blijft het altijd leuk om te spelen!quote:
Nee hoor.. Althans Valhalla zeker niet.. en die andere vlgs mij alleen in Social.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:36 schreef ach het volgende:
Guardian en Valhalla zaten toch al in team slayer?
quote:Team Slayer 30-10-2007 16:52:44 Guardian Team Slayer 2nd preview
Team Slayer 30-10-2007 16:41:30 Guardian Team Slayer
Shotty Snipers 21-10-2007 14:31:00 Valhalla Team Slayer 2nd preview
Ah ok.. dat verklaart waarom ik hem bijna nooit zie danquote:Op woensdag 14 november 2007 09:44 schreef ach het volgende:
[..]
Maar ik snap hem al; bij shotty snipers krijg je Valhalla en bij 3 vs 3 krijg je guardian. Guardian zat er gewoon al in
Ook cool een banshee overnemen als ie voorbij vliegtquote:Op woensdag 14 november 2007 09:49 schreef Magneet het volgende:
gisteren gewoon een splatter met een Bansheevloog recht op dat figuur af. Jammer dat dat geen aparte medal is
dat gebeurde toen ik het nog een keer probeerdequote:Op woensdag 14 november 2007 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook cool een banshee overnemen als ie voorbij vliegt
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook cool een banshee overnemen als ie voorbij vliegt
Bungie is de big brother die bepaald wat jij speelt. Als er een gewone browser systeem was waren er ook geen tweaks nodig.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk en dit maakt Bungie nou zo geweldig en daarmee het Halo concept... ze blijven bezig met veranderen, matchmaking bijstellen, andere type spellen.. en zo blijft het altijd leuk om te spelen!
Fuck die hele CoD shit wat dat betreft,.
Ja en als er 31 maps waren was het ook beter.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Bungie is de big brother die bepaald wat jij speelt. Als er een gewone browser systeem was waren er ook geen tweaks nodig.
Die komen er wel.. Moet je alleen voor betalen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja en als er 31 maps waren was het ook beter.
Je hebt geen profiel op bungie.net? (heb het althans nog niet kunnen vinden)quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef Bastard het volgende:
Voor wie het vroeg, ik heb de game en map van Dodgeball in mn fileshare geplaatst..
Butch NL
heeft hij wel degelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 15:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je hebt geen profiel op bungie.net? (heb het althans nog niet kunnen vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |