Vorig deel: [360] Halo 3 - Tijd voor een fok tournament?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef zatoichi het volgende:
Ik had laatst +13, dat was wel lekker is me eigenlijk sindsdien niet meer geluk; ik loop vaak iets te enthousiast recht op tegenstanders af, met name, blijkt achteraf, degene die de loop van hun shotgun op mijn hoofd hebben gericht....
Kan gewoon door elkaar, kan ook op co-op trouwens...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:09 schreef zatoichi het volgende:
Als je verschillende levels op legendary co-op haalt, in willekeurige volgorde, en je hebt ze op een gegeven moment allemaal, krijg je dan de achievement voor het spel uitspelen op legendary, of moet je daar echt de storyline voor doen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:51 schreef Un4 het volgende:
Als mensen vanavond MP willen doen ben ik erbij.Liefst gewoon raggen ipv Coop.
ik krijg ook die foutmelding (althans 'moderate'), welke poorten moet je openzetten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef Reintji het volgende:
Kreeg steeds die NAT foutmelding bij Halo, heb het in mijn router nu open gezet, MM gaat inderdaad een stuk sneller, maar bij bijna alle MP games die ik vanmiddag heb gespeeld had ik gigantisch veel lag. Meeste speler hadden overigens wel gewoon 4 à 5 groene blokjes naar hun naam staan. Heb nog iets niet helemaal correct ingesteld?
correct alleen met gold idd!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef Triptamine het volgende:
Klopt het dat je alleen online kunt met Live-Gold?
Hoe zet ik poorten open van mijn router?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Reintji het volgende:
Deze; 88,3074
Ik merkt op die melding na ook niet, enige dat soms Matchmaking erg lang duurde. Dat gaat nu snel, alleen veel lag vanmiddag (misschien was het erg druk of toch nog iets anders.
Ah okequote:
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:47 schreef Magneet het volgende:
idd ik mis alleen mijn killing spree with a vehiclle medailledie match is niet goed doorgekomen bij Bungie
Nee je hebt hem nietquote:
Oquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee je hebt hem nietJe hebt gewoon een splattered.
Enige spree die je hebt is een Shotgun spree![]()
Niet liegen, op bungie.net is alles te zien!!
Ja ligt aan zoveel andere zaken en dan pas aan jou joh..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef kepler het volgende:
gister big team battle gespeeld de hele avond (paar potjes)
Was erg leuk weerJammer dat mijn skills het ene moment goed zijn en het andere moment om te huilen
wel een heel tof moment gehad. Ik had de bom en er liepen drie gasten met mij mee. Op een gegeven moment komen er echt veel vijanden aan + een warthog, dat kon nooit goed gaan. Maar een teamgenoot gooit een regenerator neer en ik ga achter een stuk rots zitten. Ze maken die vijanden af en ik heb nog steeds die bomquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ligt aan zoveel andere zaken en dan pas aan jou joh..
-Spawnd verkeerd, moet je het veld oversteken om weer in de strijd te komen.
-Geen goed wapen voor handen
-Je werd gesticked = kansloos
-Geen rugdekking van je team
etc
Precies dat heb ik ook!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef Reintji het volgende:
Kreeg steeds die NAT foutmelding bij Halo, heb het in mijn router nu open gezet, MM gaat inderdaad een stuk sneller, maar bij bijna alle MP games die ik vanmiddag heb gespeeld had ik gigantisch veel lag. Meeste speler hadden overigens wel gewoon 4 à 5 groene blokjes naar hun naam staan. Heb nog iets niet helemaal correct ingesteld?
Maar dan krijg je weer die ellende dat je sommige spelers niet kunt uitnodigen voor je party..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:31 schreef Sala-adin het volgende:
dan kun je beter die nat dichtgooien
Ja das ook wel zo ik kan bijv mijn ene neefje niet joinen maar andere neefje weer wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer die ellende dat je sommige spelers niet kunt uitnodigen voor je party..
Dat is dan ook de bedoeling van legendaryquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:35 schreef WooZ het volgende:
wtf ik ben nog in level 1 op legendary, moet ik die gast redden maar daar zitten echt mega veel poppetje amper te doen in je 1tje. Dan heb ik er een heel stel omgelegd, 10 min. bezig, wordt ik neergesniped
Skulls die kan je vinden in iedere level.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:14 schreef WooZ het volgende:
wat zijn die medailles dan voor iets?
en wat zijn die skulls eigenlijk ik ben nog niks tegengekomen
Heb er dik een uur over gedaan in me eentje om lvl 1 te halen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:35 schreef WooZ het volgende:
wtf ik ben nog in level 1 op legendary, moet ik die gast redden maar daar zitten echt mega veel poppetje amper te doen in je 1tje. Dan heb ik er een heel stel omgelegd, 10 min. bezig, wordt ik neergesniped
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik Hier staat het een en ander beschreven. Staat ook ene linkje op die pagina waar een lijst met routers opstaat, wordt je stap voor stap uitgelegd hoe het moet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo ik kan bijv mijn ene neefje niet joinen maar andere neefje weer wel.
Dus dan host hij een party en joinen wij hem.
Maar hoe zit het met die poorten enzo dan op je router ik heb geen idee hoe ik ze open en dicht moet doen laat staan welke voor xbox live is
Mhoa,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb er dik een uur over gedaan in me eentje om lvl 1 te halen.
Beter doe je die dingen in co op, gaat een stuk sneller.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar eens op http://www.portforward.com. Daar staat alles uitgelegd wat je moet weten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo ik kan bijv mijn ene neefje niet joinen maar andere neefje weer wel.
Dus dan host hij een party en joinen wij hem.
Maar hoe zit het met die poorten enzo dan op je router ik heb geen idee hoe ik ze open en dicht moet doen laat staan welke voor xbox live is
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:51 schreef zatoichi het volgende:
[..]IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
*krijgt weer nachtmerries*quote:
dat ging inderdaad nergens over, kwamen echt goed weg daar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:14 schreef Bastard het volgende:
Gisteren een potje slayer.. 4 tegen 2 aaa eitje he?
Wonnen we nog maar net aan, hun hadden 20 en 25 kills
Vanavond weer.. moet ook de SP nog afmaken op legendary, jammer dat je niemand kan joinen zoals in GoW.
ik had die op heroic gedaan met 3 skulls en makkelijk gehaald, boven de 60000 punten ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:02 schreef gijsje79 het volgende:
Net mission zeven gedaan op normal en 5 skulls aan en nog geen 50.000 punten.
Dik een uur voor niets gespeeld.
Heroic krijg je ook 2 keer zoveel punten, sowieso als je voor punten gaat moet je min. Heroic spelen denk ik...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik had die op heroic gedaan met 3 skulls en makkelijk gehaald, boven de 60000 punten ofzo.
het belangrijkste is gewoon: niet doodgaanen alles van veraf schieten, niet te dichtbij komen
anders ben je snel dood
Ja hoor 9 gaat me voorkeur naar uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:05 schreef Bastard het volgende:
Anyways.. zou leuk zijn als iemand Legendary level 7 8 en 9 wil spelen
Hm, wil op zn minst dan eerst 8 uitspelen eer ik naar 9 ga.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja hoor 9 gaat me voorkeur naar uit.
Beter dat we dan wel met z'n drieën of vieren zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hm, wil op zn minst dan eerst 8 uitspelen eer ik naar 9 ga.
Geen last van.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:22 schreef Wouter2006 het volgende:
ben eigenlijk alweer uitgekeken op de game,
de campaign is vet maar multiplayer is iedere keer hetzelfde:
je schiet iemand dood, zit er 1 achter je die schiet jou dood, spawn
je schiet iemand dood, zit er 1 achter je die schiet jou dood, spawn.
vind die hele multiplayer geen zak aan. na 1 maand op uitgekeken terwijl
ik gears na zoveel maanden nog speel.
Zodra je wordt beschoten begin je toch als een gek te springen en te bewegen om het ze zo moeilijk mogelijk te maken? Het enige nadeel van de MP vind ik dat melee zo verschrikkelijk krachtig is. Van achteren een mep en je bent dood, een paar kogeltjes in iemand schieten + melee en ze zijn dood. Melee hadden ze van mij eruit mogen slopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:22 schreef Wouter2006 het volgende:
ben eigenlijk alweer uitgekeken op de game,
de campaign is vet maar multiplayer is iedere keer hetzelfde:
je schiet iemand dood, zit er 1 achter je die schiet jou dood, spawn
je schiet iemand dood, zit er 1 achter je die schiet jou dood, spawn.
vind die hele multiplayer geen zak aan. na 1 maand op uitgekeken terwijl
ik gears na zoveel maanden nog speel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |