mongoose mowdown is lastig!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:57 schreef Def1987 het volgende:
Gisteren wou ik nog ff snel een achievement halen in Lone Wolves. 5 mensen afmaken met een needler. Toen er nog 30 sec te gaan waren had ik er nog 1 nodig. Toen ik weer respawnde kwam ik precies op de needler plek terechtEr stond ook nog is iemand stil bij de turret dus ik er op afrennen als een gek en sproeide hem helemaal vol. In de laatste seconde de achievement gehaald
![]()
Nu nog triple kill met sword, overkill halen, mongoose mowdown en 5 stickys halen. Vanmiddag proberen![]()
bij mij zijn ze ook ineens fucked up, 10 EXP minderquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:22 schreef ach het volgende:
Mijn stats op bungie.net kloppen nog steeds nietIk mis 1 game.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:41 schreef tgs. het volgende:
Ik heb afgelopen weekend mij even ontrokken aan het World in Conflict spel en HALO uit geprobeerd. Geef toe, grafisch helemaal je-van-het maar verder gewoon een futuristiche shooter die zoals altijd flink gehyped wordt door de verstrengelde media van dat bedrijf uit Redmond. Moeite waard om te kopen? Nah... tenzij je een XBox softie bent,anders lekker PS 3 met hun games blijven houden of nog beter; Je PC.
Toevallig ik heb laatst me laatst juist even losgerukt van de 360 en ben eens even de ps3 en de pc uit gaan proberen. PS3 enchanted arms gedaan, maar dit spel was al een jaar uit op de 360, dus ik kende het hele spel al, en er was niet eens iets nieuws.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:41 schreef tgs. het volgende:
Ik heb afgelopen weekend mij even ontrokken aan het World in Conflict spel en HALO uit geprobeerd. Geef toe, grafisch helemaal je-van-het maar verder gewoon een futuristiche shooter die zoals altijd flink gehyped wordt door de verstrengelde media van dat bedrijf uit Redmond. Moeite waard om te kopen? Nah... tenzij je een XBox softie bent,anders lekker PS 3 met hun games blijven houden of nog beter; Je PC.
OMG KAN JE GAMEN OP EEN PC!?!?!? Waarom heeft niemand mij dat eerder verteld? Moet je dan ook gewoon de DVD erin stoppen en het werkt gelijk?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:41 schreef tgs. het volgende:
dat klopt, maar online vind ik het leukerquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:03 schreef zatoichi het volgende:
[..]
mongoose mowdown is lastig!
Die pink mist (needler) achievement kon je ook halen in de campaign, volgens mij geldt dat ook voor een paar andere achievements.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:16 schreef kepler het volgende:
[..]
OMG KAN JE GAMEN OP EEN PC!?!?!? Waarom heeft niemand mij dat eerder verteld? Moet je dan ook gewoon de DVD erin stoppen en het werkt gelijk?
Ik vond mongoose mowdown niet lastig.. Had hem al voordat ik er erg in had..quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:03 schreef zatoichi het volgende:
[..]
mongoose mowdown is lastig!
Die pink mist (needler) achievement kon je ook halen in de campaign, volgens mij geldt dat ook voor een paar andere achievements.
Gisteren, omdat de servers down waren, een paar custom games infection en rocket race gedaan. Erg leuk, vooral infection op sandtrap, iedereen op mongooses racen om die zombie(s) te ontwijken. Ging best goed voor mijn eerste keren infection en rocket race, gemiddeld derde plek.
T'is wel even timen online, lijken bij tijd en wijle wel paashazenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik vond mongoose mowdown niet lastig..
Die is wel vet zeg, kijken of ik dat kan toepassen in MP...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef Trigalti het volgende:
Check dit ubervette filmpje!!!
http://youtube.com/watch?v=bknNudJc2LI
WTF!
Gewoon in die rug.. hoppaaaquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
T'is wel even timen online, lijken bij tijd en wijle wel paashazen
Zelf dan plant ik hem eerder op die rots ernaast dan in de rug van de tegenstander...quote:
Only in Haloquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef Trigalti het volgende:
Check dit ubervette filmpje!!!
http://youtube.com/watch?v=bknNudJc2LI
WTF!
Dat was mijn mening over Gears.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:22 schreef Viro het volgende:
Mijn mening over halo 3 na 3 weken is : Overhyped en saai.
Zodra ik de officier achievement binnen heb samen met de andere online achievements gaat halo 3 de kast in bij mij en ga ik weer beginnen met Gears
eindelijk iemand waarmee ik kan praten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:22 schreef Viro het volgende:
Zodra ik de officier achievement binnen heb samen met de andere online achievements gaat halo 3 de kast in bij mij en ga ik weer beginnen met Gears
Mzzlquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:22 schreef Viro het volgende:
eenschquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mzzl![]()
Waarom uberhaupt nu nog spelen dan, je gaat toch niet tegen je zin in gamen?
Vind hem zelf echt het beste spel op de 360, beste MP ooit!
Oh mijn god..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:03 schreef Robhimself.2 het volgende:
Wat zit het save systeem van Halo 3 toch brak in elkaar zeg!!Ben nu voor de 2e keer mijn solo campaign kwijtgeraakt nadat ik co-op heb geprobeerd..... Maakt niet uit welk level ik kies, gewoon *PAF* van " resume solo campaign" naar "start solo campaign".
Er zijn meer mensen met dit probleem en Nungie doet er niks aan.
Word er goed ziek van en zal de singleplayer NIET meer spelen. 2 keer ok, maar ik ga er geen 3e keer aan beginnen.... BAH!
Ik heb niet eens gehost, had voor nee gekozen. Maar dit is 1 keer geweest. Ben 2 keer SP info kwijtgeraakt, dus 1x zonder uberhaupt in het campaign menu te zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh mijn god..
Hij geeft het nog aan als jij een co-op game host..
Je moet hem dus eigenlijk eerste single player uitspelen.. Of iemand anders laten hosten met co-op.
Ik trapte er eerlijk gezegd ook bijna in, maar dat krijg je als je niet goed leest.
En ik ben het eens met een paar reacties hierboven. Echt beste MP tot nu toe..
Niet als je in je 1tje wil spelen. Solo campaign is pleite. Was toch al niet echt onder de indruk. MP is veel leuker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:47 schreef kanna het volgende:
Je kunt toch het betreffende level weer kiezen waar je gebleven bent?
Achievements en niks anders. Lezen is soms zo lastig hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mzzl![]()
Waarom uberhaupt nu nog spelen dan, je gaat toch niet tegen je zin in gamen?
Vind hem zelf echt het beste spel op de 360, beste MP ooit!
Ben anders gewoon verder gegaan waar ik was gebleven. Heb de dezelfde melding gehad. Via multiplayer het level gekozen en toen solo verder gegaan. Hij gaf aan dat ik co-op speelde maar de volgende keer kon ik gewoon weer kiezen voor "resume campaign", mijn statsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Niet als je in je 1tje wil spelen. Solo campaign is pleite. Was toch al niet echt onder de indruk. MP is veel leuker.
Ik alleen level 8 nog!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
Level 7 en level 9 nog op legendary doen![]()
Zo'n ontiegelijk SCHIJTlevelquote:
Die heb ik intussen al 4 keer gespeeld, 1 keer gesolod op Legendary, 1 keer gesolod op Heroic voor punten, 1 keer gecooped op Heroic en 1 keer gecooped op Legendary.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo'n ontiegelijk SCHIJTlevel![]()
Vond hem niet leuk, speel ik ook niet nog een keer meer
Zorg dat je eerder slaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:44 schreef Logitik het volgende:
Ik heb voor een paar dagen een Xbox360 thuis samen met Halo 3 online. Best tof allemaal.. alleen heb ik er geen boekje bij
Hoe kan je iemand slaan? Ik ben vaak in 1 klap dood als ze dichtbij me komen?
Maar hij heeft die microsecond ook dus dat heft elkaar weer op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:54 schreef Haijo het volgende:
Met B? De truuk is dat je een vertraging hebt en je dus eigenlijk moet slaan 1 microseconde voor je normaal zou slaan. Maar het is sowieso een soort minigame in Halo zelf en het kan MEGA frustrerend zijn.
Alleen jammer dat je dan vaak alsnog wordt neergemept terwijl die gast niet eens jouw kant op kijktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar hij heeft die microsecond ook dus dat heft elkaar weer op.
Even schieten zodat zn schild kapot gaat en dan een ferme mep op zn bek.. zo bevredigend als dat lekker gaat
Ook goed om niet op elkaar af te lopen, stap voordat hij bij je is naar links of rechts, draai tegelijk je hoofd om naar hem toe.. hij had het niet verwacht dus is je kwijt, nu sla je hem van achter dood... of met een shotgun meteen dood.
Dan heb je last van lag denk ik.. heb ik bijna nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:14 schreef ach het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dan vaak alsnog wordt neergemept terwijl die gast niet eens jouw kant op kijkt![]()
Ik heb zelf gemerkt dat springen of naar de grond kijken terwijl je draait een stuk sneller gaat. Sowieso als je schild op is moet je niet gaan vechten maar meer rennen like a little bitch...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:46 schreef WooZ het volgende:
het blijft een beetje brak, je draait zo ongelofelijk sloom dat als je net iemand hebt neergeschoten je altijd wel weer door iemand anders in je rug gehoekt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |