quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie streams vanavond !! En Huub en Lieke totaal 71% in de PoPoll![]()
Heb je al zo lang niet meer gekekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:05 schreef Sonique het volgende:
"Lieve mensen, het is bijna bedtijd" Klink er uit de luidsprekers.
TWF, is er tegenwoordig een bedtijd?
Tegenwoordig? Er geldt volgensmij al meer dan een halfjaar een bedtijd van 2.30u.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:05 schreef Sonique het volgende:
"Lieve mensen, het is bijna bedtijd" Klink er uit de luidsprekers.
TWF, is er tegenwoordig een bedtijd?
Jup, ik kan me geen bedtijd herinneren nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb je al zo lang niet meer gekeken![]()
Aan zijn stem te horen wel...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:17 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij alg nix te huilen onder de dekens
Tja als je eenmaal bezig bent komt je steeds weer wat nieuwe caps tegen,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:16 schreef Kaleddis het volgende:
Prospera, het wordt weer een beauty van een OP, thanks voor de moeite![]()
![]()
owowow wat heerlijk is dat. Ik mag die nix ook echt nietquote:
Ik geniet er ook vanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:19 schreef Shayndel het volgende:
[..]
owowow wat heerlijk is dat. Ik mag die nix ook echt niet![]()
![]()
Welterusten mevrouw Babbelaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
O, omdat ik niet kan cappen, zegt niemand mij welterusten??
Nou, mooi is dat.
Ik zeg het wel nogmaals. Iedereen welterusten!!!!
Truste babbelaartjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
O, omdat ik niet kan cappen, zegt niemand mij welterusten??
Nou, mooi is dat.
Ik zeg het wel nogmaals. Iedereen welterusten!!!!
Ja, wees gerust. Als Dennis vannacht nog los gaat, kun je het hier morgen lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
He he. Dank je Disana. Jij ook een goede nacht toegewenst.
Nu kan ik pas lekker slapen![]()
Disana heeft geen vriend begrijp ik die ook enige aandacht nodig heeft?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wees gerust. Als Dennis vannacht nog los gaat, kun je het hier morgen lezen![]()
Waar gaat die gitaar met Brain heen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en gitaar (helaas met zender)
[ afbeelding ]
Voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Disana heeft geen vriend begrijp die ook enige aandacht nodig heeft?
Poll :quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar gaat die gitaar met Brain heen?
Of nog erger... naar Nettyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Poll :
- over het hek
- in de vijver
- naar de stal naast Fries
- in het zwembad
- opsluiten in 'het groene hokje'
- anders, ..........
Naar een recycling winkel om zich te laten inruilen voor een rammelaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Poll :
- over het hek
- in de vijver
- naar de stal naast Fries
- in het zwembad
- opsluiten in 'het groene hokje'
- anders, ..........
Dat meen je niet !!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Naar een recycling winkel om zich te laten inruilen voor een rammelaar.
6% van de hoertjes waar amanda mee werkt hebben gestemd voor haarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 04:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
PoPoll was weer mooi vanavond, die 250 SMS-jes voor Lieke helpen echt wel![]()
Ik vond die 6% voor Amanda wel vreemd, iemand enig idee hoe dit kan ??
En Brian is wederom gezakt.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:14 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen
huub 50 % dat heeft hij maar weer binnen, en ook Lieke stijgt weer een beetje.
Welterusten
Ik ga even voor het laatstequote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
Zal het BamBam Dennis vandaag lukken zijn territorium af te bakenen? Of wordt het toch morgen?
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
Het wordt 100% vandaagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
Zal het BamBam Dennis vandaag lukken zijn territorium af te bakenen? Of wordt het toch morgen?
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
Goedemorgen, ik gok op morgen 110%quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
BamBamquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch nog iemand die het positief ziet!![]()
Ik was vanmorgen ook al op zoek naar een plaatje van 'BamBam', maar vond het eigenlijk een veel te schattig menneke om Dennis mee te vergelijken. (.. en BamBam gaat er altijd wél voor de volle 100% op los!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
Vind ik ook, Dennix is geen bambam!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen ook al op zoek naar een plaatje van 'BamBam', maar vond het eigenlijk een veel te schattig menneke om Dennis mee te vergelijken. (.. en BamBam gaat er altijd wél voor de volle 100% op los!!)
Leuk telefoongesprek gisteren weer tussen Huub en zijn vader... Huub die helemaal blij zei "Pap.. ik ben weer met Japie!!"
BamBam is dan ook hét grote voorbeeld van Dennis. Dennis zou graag willen dat hij de wilskracht en daadkracht van BamBam heeft. Als Dennis later (morgen, 100 %) groot is, wil hij net zo wils- en daadkrachtig als BamBam worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Ik was vanmorgen ook al op zoek naar een plaatje van 'BamBam', maar vond het eigenlijk een veel te schattig menneke om Dennis mee te vergelijken. (.. en BamBam gaat er altijd wél voor de volle 100% op los!!)
volgens mij kijkt er iemand sjaloers mee op de achtergrondquote:
Om 10 uur dan moet ze haasten!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
Amanda moet straks weer naar de KNO-arts.
Reuze, Lieke en Huub liggen te klessebessen in bed, Naad heeft natuurlijk weer niks om aan te trekken, Amanda tangt en de rest ligt nog in zijn bed te rotten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef Copycat het volgende:
Het is spannend, zeker?
Heb ik iets gemist en is het al weekend of worden de dames en heren miljonairs niet meer rond een uurtje of tien aangekleed en wel aan het ontbijt verwacht?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
Reuze, Lieke en Huub liggen te klessebessen in bed, Naad heeft natuurlijk weer niks om aan te trekken, Amanda tangt en de rest ligt nog in zijn bed te rotten.![]()
Thanksquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi stukje werk jou openingspost![]()
![]()
Het is uitslaapdag voor sommige maar dat gaat de mist in door de verjaardag van Lieke.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist en is het al weekend of worden de dames en heren miljonairs niet meer rond een uurtje of tien aangekleed en wel aan het ontbijt verwacht?
- ongesteldquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:02 schreef Taurus het volgende:
Is Nadia heel lang?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
- ongesteld
- man
- met Dennix
- met Luc
- laatste in de popoll
- in de Villa
wat?![]()
Ja of iets wat er op lijktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Amanda: Veel plezier....ehm sterkte bij de KNO arts.![]()
Lol, nee ik bedoel gewoon in lengtequote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
- ongesteld
- man
- met Dennix
- met Luc
- laatste in de popoll
- in de Villa
wat?![]()
Ow..wil je een jurkje opsturen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lol, nee ik bedoel gewoon in lengte
WBquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:12 schreef getl0st het volgende:
Sjoooo dat is lang geleden dat ik hier ben geweest
Is het nog steeds elke dag schreeuwen en tieren?
En hoe is het met de groepjes?
BQquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB![]()
Het is inmiddels RTL dus beige ze op een subtiele manier.
Groepjes zijn wisselend op dit moment.
Voor Jaap is het iig veel leuker dan met die sufkut van een Dennix maar dat ga je wel zien als Dennix eindelijk klaar is met aankleden, dan zie je of hoor je namelijk nix.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
BQ![]()
![]()
Nog steeds hier![]()
Ik lees net wel dat Jaap en Huub weer een team vormen.. Dat vink wel stoer
Ik las van de week ergens een opmerking:' de grotten van Han zijn weer open gesteld voor publiek'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
Laat maar hangen Naad.
[ afbeelding ]
Doet ze express, ze wil naar dr. Laban van de Bergmankliniek!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
Laat maar hangen Naad.
[ afbeelding ]
Wat dacht je van haar rug? Ze lijkt op een kogelstootster uit voormalig Oostblok.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
NeeZe ziet er altijd zo lang uit. Grote voeten ook enzo denk ik.
Dennis is 1.70 ofzo en Nadia is ongeveer even lang volgens mij als ze geen hakken aan heeft. Dennis baalt ook als ze wel hakken aan doet. Dan lijkt ze zo lang.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
NeeZe ziet er altijd zo lang uit. Grote voeten ook enzo denk ik.
Dat is goed nieuws en met Bulgaren had ik toch al niks.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
Beequeen, in 2008 worden bh's ook weer hip! 2008 wordt een topjaar voor ons! Op de seks met Bulgaren na dan.
Ze doet een 'Dennisje'?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:42 schreef Clank het volgende:
Palma is druk aan het werk... loopt met de handen in haar zakken door de slaapkamer.
Wat mij betreft mag hij dat ding af laten, hij zegt nix, je hoort alleen het geluid van kauwen op ijsklontjes of pepermuntjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Kaleddis het volgende:
Nix moet er weer eens aan herinnerd worden dat hij z'n zender om moet doen![]()
Dennis is echt het 'vrouwtje' in de relatie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef Varen het volgende:
Ben benieuwd of Dennis straks zijn excuus aan Nadia aanbiedt en zegt, ik was onredelijk en natuurlijk mag je gewoon met je vrienden omgaan.
waarom gaat het niet door dan ? dat heb ik gemist./quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met het hokje over Stichting AAP, ze weten dus nog niet dat het uitstapje niet doorgaat.
dat was hier toch al bekend voor brian met zijn 8 uursverlof ging?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met het hokje over Stichting AAP, ze weten dus nog niet dat het uitstapje niet doorgaat.
Goedemorgen iedereen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
Matrozen voor Lieke met een champagne ontbijt![]()
![]()
![]()
Volgens mij was dat nav een email-actie van VOL, as usual.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:55 schreef petraa het volgende:
[..]
waarom gaat het niet door dan ? dat heb ik gemist./
Dat wordt rellen de komende dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef Varen het volgende:
amada is al weer terug, het is een virus, ze mag niet roken
Hoe lang hield ze het ook weer de vorige keer vol?quote:
4 dagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang hield ze het ook weer de vorige keer vol?
Zo voorkom je overbezetting.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef akveor het volgende:
Lieke en Huub komen boven.... nix en Nadia verlaten de eettafel.
Hij biecht eerlijk op dat hij het eigenlijk voor Dennis had aangeschaftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:26 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft ook een cadeautje: een schaakboek![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:26 schreef riri het volgende:
Amanda stikt bijna van jaloezie...die heeft zoveel moeite met dat Lieke aandacht krijgt
jawel hoor. Amanda zei iets van "alleen maar voor dekking" of zoiets.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef Taurus het volgende:
[..]Nou sorry hoor maar daar zie ik helemaal niets van. Ik zie vooral een hele blije en opeens verdacht aardige Amanda.
Champagneontbijt en twee mariniers waren cadeautje van Amanda & Nadia volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef avonne het volgende:
[..]
jawel hoor. Amanda zei iets van "alleen maar voor dekking" of zoiets.
Alsof je niet gewoon een cadeautje kunt geven.
Hebben Brian, Amanda, Nadia en Dennis eigenlijk een cadeautje gegeven?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, daar is ze weer, een voordeel, meer slecht nieuws voor zdngmw.![]()
http://www.zijonline.nl/news.asp?GossipID=34405&roddels=56725
quote:Daarmee lijkt een de carrière van Natasia in showbizzland voorlopig –en waarschijnlijk voor altijd- een einde te zijn gekomen. Van der Velden, die o.a. ook Arlette Adriani, Rob Geus en Maureen du Toit , Sebastiaan Labrie in zijn stal geeft nu aan de optimale begeleiding van deze BN’ers de voorkeur.
moge zij in vergetelheid wegzakkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, daar is ze weer, een voordeel, meer slecht nieuws voor zdngmw.![]()
http://www.zijonline.nl/news.asp?GossipID=34405&roddels=56725
Dan heb je weinig mensenkennis...ze doet wel alsof ze het niet is maar is vreselijk oplettend op wat Lieke allemaal krijgt...er staat amanda nog veel te wachten wat dat betreft vandaag en ook zaterdag...Huub heeft nog heel wat in petto voor Liekequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef Taurus het volgende:
[..]Nou sorry hoor maar daar zie ik helemaal niets van. Ik zie vooral een hele blije en opeens verdacht aardige Amanda.
In de stront mag ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:40 schreef avonne het volgende:
[..]
moge zij in vergetelheid wegzakken![]()
De reacties liegen er ook niet om, ik denk echt dat dit einde verhaal is voor haar en dat werd tijd ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:40 schreef avonne het volgende:
[..]
moge zij in vergetelheid wegzakken![]()
stel je voor dat één of andere rijke stinkert dat zou doen...lach ik me rot als dat ding voor komt rijdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:35 schreef neehe het volgende:
Lieke zou toch een motor krijgen op haar verjaardag van iemand ?
Ik denk over iemand uit een Glossy die ze zit te lezen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef akveor het volgende:
Nadia: Ik zou me wel schamen als ik haar was...
Waar ging dat over?
Owwww.... tnx.... lolquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk over iemand uit een Glossy die ze zit te lezen.
Die buitengewoon onflateuze foto bij het stukje maakt het wel af, het lijkt wel alsof ze een beetje debiel isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
De reacties liegen er ook niet om, ik denk echt dat dit einde verhaal is voor haar en dat werd tijd ook.
Ze mag weer op komen draven bij Jensen. Komt op hetzelfde neer:quote:
Geweldig toch en met debiel zit je er niet ver naast.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Die buitengewoon onflateuze foto bij het stukje maakt het wel af, het lijkt wel alsof ze een beetje debiel is![]()
moeder, vriendin en Joris (de broer van Huub)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef Taurus het volgende:
Komt er ook visite voor Lieke vandaag?
Eerst zien dan geloven, de duim van zdngmw is groot, dat weet je.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
Ze mag weer op komen draven bij Jensen. Komt op hetzelfde neer:
Dacht dat ze zaterdag haar visite zou ontvangen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef Taurus het volgende:
Komt er ook visite voor Lieke vandaag?
En hoelang mogen die blijven? Zit dat aan regels gebonden eigenlijk, dat je op je verjaardag een aantal mensen mag uitnodigen of iets dergelijks? Of heeft ze alles uit eigen zak betaalt (zaterdag komen ook nog mensen toch?)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef avonne het volgende:
[..]
moeder, vriendin en Joris (de broer van Huub)
En ik dacht zondag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Dacht dat ze zaterdag haar visite zou ontvangen.
Oehhhhh.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:01 schreef riri het volgende:
Huub heeft een steek in zijn hart....
Sssttttt, laat Naad het maar niet horen, begint ze direct weer te zeiken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
Luc is chagrijnig lijkt het
oh, nou weet ik niet of ze nou vandaag of zondag komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
En hoelang mogen die blijven? Zit dat aan regels gebonden eigenlijk, dat je op je verjaardag een aantal mensen mag uitnodigen of iets dergelijks? Of heeft ze alles uit eigen zak betaalt (zaterdag komen ook nog mensen toch?)
Wat ben jij een kreng zeg.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
Misschien krijgt Lieke van achter wel de hondjes van Amanda te logeren voor onbepaalde tijd.
![]()
Er komt vanavond iig ene Eric een vriend van Lieke.. (hoor het haar net zeggen)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, nou weet ik niet of ze nou vandaag of zondag komen.
Maar de jarige mag gratis 4 personen voor één uur op bezoek krijgen
Uit zijn blijkbaar onuitputtelijke voorraad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Amanda vindt het maar stom dat Huub 100cp aan Lieke heeft gegeven. Brian doe dat iedere dag.
En een postzak vol post.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:32 schreef StephanL het volgende:
Een bak vol cadeautjes
Er zijn behoorlijk veel overeenkomsten tussen het gitaarspel van Brian en zijn pianospel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Wat speelt Brian op de piano of is het een Brian compositie?
Aha, ik zie het al, akkoorden.![]()
vage vermoeden dat het bashen/negeren van nix maar een paar uurtjes per dag is toegstaan door de redactiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef diedirk het volgende:
Waarom doen ze zo vriendelijk tegen Dennis?1
Kunne ze hemniet wegsturen?
Dacht ik ook, maar dat mag dus niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
Laat die mensen even binnen zeg, geef ze een bakkie koffie
Das ist nicht erlaubt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
Dat mag niet van het hokje als ik het goed begrijp, flauw zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
Ach, het was maar 5 uur rijden..............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
"Soepah"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:56 schreef STAP01 het volgende:
Was toll!!!!
Hoe dan ook ik gun het haar van harte!! Vooral omdat Amanda stikjaloers is!! Mooier kan wat mij betreft niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
Heeft een andere bewoner met zijn/haar verjaardag zoveel aandacht gekregen van buiten de kooi? Volgens mij niet, toch? Of zal achter het nu voor het eerst allemaal doorlaten?
en die fiets is ook meteen terug?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bloemen van Duitse fans, tis toch niet te geloven, helemaal aus Frankfurt.![]()
Compesatie voor de klap van zdngmw, of is dat erg vergezocht?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
Heeft een andere bewoner met zijn/haar verjaardag zoveel aandacht gekregen van buiten de kooi? Volgens mij niet, toch? Of zal achter het nu voor het eerst allemaal doorlaten?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en die fiets is ook meteen terug?![]()
Die fiets van m'n opa is toch allang weggeroest.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en die fiets is ook meteen terug?![]()
Dat zou kunnen, vind ik niet vergezocht! Op dgk site staat: "Lieke je hebt het verdient".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Compesatie voor de klap van zdngmw, of is dat erg vergezocht?![]()
Ik verwacht nog een hoop zure reacties en discussies in het B&A kamp.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hoe dan ook ik gun het haar van harte!! Vooral omdat Amanda stikjaloers is!! Mooier kan wat mij betreft niet!
Verschil moet er zijn..............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Wat een verschil, ik ben vandaag ook jarig en ik heb al precies 0 cadeau's gekregen![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Wat een verschil, ik ben vandaag ook jarig en ik heb al precies 0 cadeau's gekregen![]()
He wat sneu, gefeliciteerd dan maar!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ja, maar zó groot?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn..............
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jij bent dan ook vast geen miljonair, en jij hebt vast geen klappen gehad van Natasia?!! Maar toch gefeliciteerd! Dat je maar lekker verwend mag worden!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
gauw streams aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef fredfik het volgende:
de jaloezie druipt er af van die 2 mutsen
jaquote:
Nee...nog nooit gezien bij een andere bewoner...Lieke is wel erg geliefd buiten de Kooi....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
Komen die dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:00 schreef yellowfirst het volgende:
Nu maar wachten op fans die met het vliegtuig komen....
Heeft niemand hem gevraagd "ga jij nu wat doen, dan?"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis zegt ook wat: "Ze willen niet de show vullen met alleen maar uitpakken" nadat Lieke even wordt weggeroepen.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
ioff.dequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw, weet iemand welke Duitse site dat is, dan ga ik daar ook eens een blikje werpen.
Gefeliciteerd....!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hij zit te kijken hoe Lieke de show aan het vullen is met het uitpakken met kadootjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:09 schreef diedirk het volgende:
Waar is Dennis?
Hij gaat toch niet weer hulp van de FEBO krijgen he?!!
Yep.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:09 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
dat witheet.com
is dat geen site van onze vriend mat hoorn ?
Lekker roddelen over Dennix.quote:
Gefeli!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jaap ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Wie is er dan jarig geweest?
Brian en Natasia
Joepie
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:16 schreef Mokum020 het volgende:
Die Duitsers zijn toch wel weer weg of zijn ze kuilen aan het graven in de tuin?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |