En een postzak vol post.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:32 schreef StephanL het volgende:
Een bak vol cadeautjes
Er zijn behoorlijk veel overeenkomsten tussen het gitaarspel van Brian en zijn pianospel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Wat speelt Brian op de piano of is het een Brian compositie?
Aha, ik zie het al, akkoorden.![]()
vage vermoeden dat het bashen/negeren van nix maar een paar uurtjes per dag is toegstaan door de redactiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef diedirk het volgende:
Waarom doen ze zo vriendelijk tegen Dennis?1
Kunne ze hemniet wegsturen?
Dacht ik ook, maar dat mag dus niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
Laat die mensen even binnen zeg, geef ze een bakkie koffie
Das ist nicht erlaubt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
Dat mag niet van het hokje als ik het goed begrijp, flauw zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
Ach, het was maar 5 uur rijden..............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
"Soepah"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:56 schreef STAP01 het volgende:
Was toll!!!!
Hoe dan ook ik gun het haar van harte!! Vooral omdat Amanda stikjaloers is!! Mooier kan wat mij betreft niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
Heeft een andere bewoner met zijn/haar verjaardag zoveel aandacht gekregen van buiten de kooi? Volgens mij niet, toch? Of zal achter het nu voor het eerst allemaal doorlaten?
en die fiets is ook meteen terug?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bloemen van Duitse fans, tis toch niet te geloven, helemaal aus Frankfurt.![]()
Compesatie voor de klap van zdngmw, of is dat erg vergezocht?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
Heeft een andere bewoner met zijn/haar verjaardag zoveel aandacht gekregen van buiten de kooi? Volgens mij niet, toch? Of zal achter het nu voor het eerst allemaal doorlaten?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en die fiets is ook meteen terug?![]()
Die fiets van m'n opa is toch allang weggeroest.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en die fiets is ook meteen terug?![]()
Dat zou kunnen, vind ik niet vergezocht! Op dgk site staat: "Lieke je hebt het verdient".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Compesatie voor de klap van zdngmw, of is dat erg vergezocht?![]()
Ik verwacht nog een hoop zure reacties en discussies in het B&A kamp.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hoe dan ook ik gun het haar van harte!! Vooral omdat Amanda stikjaloers is!! Mooier kan wat mij betreft niet!
Verschil moet er zijn..............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Wat een verschil, ik ben vandaag ook jarig en ik heb al precies 0 cadeau's gekregen![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Wat een verschil, ik ben vandaag ook jarig en ik heb al precies 0 cadeau's gekregen![]()
He wat sneu, gefeliciteerd dan maar!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ja, maar zó groot?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn..............
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jij bent dan ook vast geen miljonair, en jij hebt vast geen klappen gehad van Natasia?!! Maar toch gefeliciteerd! Dat je maar lekker verwend mag worden!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
gauw streams aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef fredfik het volgende:
de jaloezie druipt er af van die 2 mutsen
jaquote:
Nee...nog nooit gezien bij een andere bewoner...Lieke is wel erg geliefd buiten de Kooi....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
Komen die dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:00 schreef yellowfirst het volgende:
Nu maar wachten op fans die met het vliegtuig komen....
Heeft niemand hem gevraagd "ga jij nu wat doen, dan?"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis zegt ook wat: "Ze willen niet de show vullen met alleen maar uitpakken" nadat Lieke even wordt weggeroepen.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
ioff.dequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw, weet iemand welke Duitse site dat is, dan ga ik daar ook eens een blikje werpen.
Gefeliciteerd....!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hij zit te kijken hoe Lieke de show aan het vullen is met het uitpakken met kadootjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:09 schreef diedirk het volgende:
Waar is Dennis?
Hij gaat toch niet weer hulp van de FEBO krijgen he?!!
Yep.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:09 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
dat witheet.com
is dat geen site van onze vriend mat hoorn ?
Lekker roddelen over Dennix.quote:
Gefeli!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jaap ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Wie is er dan jarig geweest?
Brian en Natasia
Joepie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |