En een postzak vol post.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:32 schreef StephanL het volgende:
Een bak vol cadeautjes
Er zijn behoorlijk veel overeenkomsten tussen het gitaarspel van Brian en zijn pianospel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Wat speelt Brian op de piano of is het een Brian compositie?
Aha, ik zie het al, akkoorden.![]()
vage vermoeden dat het bashen/negeren van nix maar een paar uurtjes per dag is toegstaan door de redactiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef diedirk het volgende:
Waarom doen ze zo vriendelijk tegen Dennis?1
Kunne ze hemniet wegsturen?
Dacht ik ook, maar dat mag dus niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
Laat die mensen even binnen zeg, geef ze een bakkie koffie
Das ist nicht erlaubt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
Dat mag niet van het hokje als ik het goed begrijp, flauw zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
Ach, het was maar 5 uur rijden..............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
"Soepah"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:56 schreef STAP01 het volgende:
Was toll!!!!
Hoe dan ook ik gun het haar van harte!! Vooral omdat Amanda stikjaloers is!! Mooier kan wat mij betreft niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
Heeft een andere bewoner met zijn/haar verjaardag zoveel aandacht gekregen van buiten de kooi? Volgens mij niet, toch? Of zal achter het nu voor het eerst allemaal doorlaten?
en die fiets is ook meteen terug?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bloemen van Duitse fans, tis toch niet te geloven, helemaal aus Frankfurt.![]()
Compesatie voor de klap van zdngmw, of is dat erg vergezocht?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
Heeft een andere bewoner met zijn/haar verjaardag zoveel aandacht gekregen van buiten de kooi? Volgens mij niet, toch? Of zal achter het nu voor het eerst allemaal doorlaten?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en die fiets is ook meteen terug?![]()
Die fiets van m'n opa is toch allang weggeroest.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en die fiets is ook meteen terug?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |