Hij gaat bij mij als een treinquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:18 schreef Vandaag... het volgende:
is Fok zo traag of ligt het aan mijn computer?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
ow ja, dat. Dat was idd een beetje spooky ja.
Het is nu juist vrij snel, na 3 dagen modderenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:18 schreef Vandaag... het volgende:
is Fok zo traag of ligt het aan mijn computer?
Brain is na Dennis de volgende waar de pijlen vol op gericht gaan worden. Imo. totaal onverwachtquote:
oh.. gelukkig, dan ligt het niet aan fokquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is nu juist vrij snel, na 3 dagen modderen
Lieke: DENNIX!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, Huub en Lieke komen erachter dat nix alleen in z'n bed ligt![]()
Misschien ligt hij zielig alleen onder de dekentjes te huilenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:29 schreef diedirk het volgende:
Mogen ze nu Dennis niet gaan bashen van de FEBO?!
Nee, alleen een heel leger kan Dennis over die poort gooien, anders gaat hij er niet uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel voorzichtig begin ik te twijfelen of er eind van de maand een stemming komt voor Dennix. Hij zou wel eens eerder kunnen weglopen ......
Daar zijn nog véél meer mensen die hem uitlachen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel voorzichtig begin ik te twijfelen of er eind van de maand een stemming komt voor Dennix. Hij zou wel eens eerder kunnen weglopen ......
Dan bellen ze toch even naar 'achter' voor een leger ...... Nog een keer zo'n boot camp zoals vlak voor het geplande huwelijk van Japio bijvoorbeeld !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee, alleen een heel leger kan Dennis over die poort gooien, anders gaat hij er niet uit.
Ja, dat was de wereld draait doorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
HumOpeens, heel even, vreemde stemmen op stream 1
![]()
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:37 schreef Sonique het volgende:
"had hij geen zin in, hij heeft een keer..."
Wat was dat(de febo)? en ging dit over Dennis?
ik hoorde: "hij heeft zijn nek uitgestoken, hij wilde niet..."quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:37 schreef Sonique het volgende:
"had hij geen zin in, hij heeft een keer..."
Wat was dat(de febo)? en ging dit over Dennis?
dus samengevat: "Hij heeft z'n nek uitgestoken, hij wilde niet, had er geen zin in. Hij heeft een keer.."quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:39 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik hoorde: "hij heeft zijn nek uitgestoken, hij wilde niet..."
Dat:"Hij heeft z'n nek uitgestoken" zit me dwars, dat kan niet over nix gaan....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
dus samengevat: "Hij heeft z'n nek uitgestoken, hij wilde niet, had er geen zin in. Hij heeft een keer.."
ja. En het was dus blijkbaar de tv, niet de febo. Dus eigenlijk geheel niet interessantquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
dus samengevat: "Hij heeft z'n nek uitgestoken, hij wilde niet, had er geen zin in. Hij heeft een keer.."
Het was idd de tvquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja. En het was dus blijkbaar de tv, niet de febo. Dus eigenlijk geheel niet interessant![]()
wel grappig...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja. En het was dus blijkbaar de tv, niet de febo. Dus eigenlijk geheel niet interessant![]()
Weer zo'n mooie ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Nieuwe COS is onderweg.
Fijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Nieuwe COS is onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |