Goedemorgen, ik gok op morgen 110%quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
Zal het BamBam Dennis vandaag lukken zijn territorium af te bakenen? Of wordt het toch morgen?
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
BamBamquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch nog iemand die het positief ziet!![]()
Ik was vanmorgen ook al op zoek naar een plaatje van 'BamBam', maar vond het eigenlijk een veel te schattig menneke om Dennis mee te vergelijken. (.. en BamBam gaat er altijd wél voor de volle 100% op los!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
Zal het BamBam Dennis vandaag lukken zijn territorium af te bakenen? Of wordt het toch morgen?
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
Vind ik ook, Dennix is geen bambam!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen ook al op zoek naar een plaatje van 'BamBam', maar vond het eigenlijk een veel te schattig menneke om Dennis mee te vergelijken. (.. en BamBam gaat er altijd wél voor de volle 100% op los!!)
Leuk telefoongesprek gisteren weer tussen Huub en zijn vader... Huub die helemaal blij zei "Pap.. ik ben weer met Japie!!"
BamBam is dan ook hét grote voorbeeld van Dennis. Dennis zou graag willen dat hij de wilskracht en daadkracht van BamBam heeft. Als Dennis later (morgen, 100 %) groot is, wil hij net zo wils- en daadkrachtig als BamBam worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Ik was vanmorgen ook al op zoek naar een plaatje van 'BamBam', maar vond het eigenlijk een veel te schattig menneke om Dennis mee te vergelijken. (.. en BamBam gaat er altijd wél voor de volle 100% op los!!)
volgens mij kijkt er iemand sjaloers mee op de achtergrondquote:
Om 10 uur dan moet ze haasten!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
Amanda moet straks weer naar de KNO-arts.
Reuze, Lieke en Huub liggen te klessebessen in bed, Naad heeft natuurlijk weer niks om aan te trekken, Amanda tangt en de rest ligt nog in zijn bed te rotten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef Copycat het volgende:
Het is spannend, zeker?
Heb ik iets gemist en is het al weekend of worden de dames en heren miljonairs niet meer rond een uurtje of tien aangekleed en wel aan het ontbijt verwacht?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
Reuze, Lieke en Huub liggen te klessebessen in bed, Naad heeft natuurlijk weer niks om aan te trekken, Amanda tangt en de rest ligt nog in zijn bed te rotten.![]()
Thanksquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi stukje werk jou openingspost![]()
![]()
Het is uitslaapdag voor sommige maar dat gaat de mist in door de verjaardag van Lieke.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist en is het al weekend of worden de dames en heren miljonairs niet meer rond een uurtje of tien aangekleed en wel aan het ontbijt verwacht?
- ongesteldquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:02 schreef Taurus het volgende:
Is Nadia heel lang?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
- ongesteld
- man
- met Dennix
- met Luc
- laatste in de popoll
- in de Villa
wat?![]()
Ja of iets wat er op lijktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Amanda: Veel plezier....ehm sterkte bij de KNO arts.![]()
Lol, nee ik bedoel gewoon in lengtequote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
- ongesteld
- man
- met Dennix
- met Luc
- laatste in de popoll
- in de Villa
wat?![]()
Ow..wil je een jurkje opsturen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lol, nee ik bedoel gewoon in lengte
WBquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:12 schreef getl0st het volgende:
Sjoooo dat is lang geleden dat ik hier ben geweest
Is het nog steeds elke dag schreeuwen en tieren?
En hoe is het met de groepjes?
BQquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB![]()
Het is inmiddels RTL dus beige ze op een subtiele manier.
Groepjes zijn wisselend op dit moment.
Voor Jaap is het iig veel leuker dan met die sufkut van een Dennix maar dat ga je wel zien als Dennix eindelijk klaar is met aankleden, dan zie je of hoor je namelijk nix.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
BQ![]()
![]()
Nog steeds hier![]()
Ik lees net wel dat Jaap en Huub weer een team vormen.. Dat vink wel stoer
Ik las van de week ergens een opmerking:' de grotten van Han zijn weer open gesteld voor publiek'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
Laat maar hangen Naad.
[ afbeelding ]
Doet ze express, ze wil naar dr. Laban van de Bergmankliniek!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
Laat maar hangen Naad.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |