Wat dacht je van haar rug? Ze lijkt op een kogelstootster uit voormalig Oostblok.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
NeeZe ziet er altijd zo lang uit. Grote voeten ook enzo denk ik.
Dennis is 1.70 ofzo en Nadia is ongeveer even lang volgens mij als ze geen hakken aan heeft. Dennis baalt ook als ze wel hakken aan doet. Dan lijkt ze zo lang.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
NeeZe ziet er altijd zo lang uit. Grote voeten ook enzo denk ik.
Dat is goed nieuws en met Bulgaren had ik toch al niks.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
Beequeen, in 2008 worden bh's ook weer hip! 2008 wordt een topjaar voor ons! Op de seks met Bulgaren na dan.
Ze doet een 'Dennisje'?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:42 schreef Clank het volgende:
Palma is druk aan het werk... loopt met de handen in haar zakken door de slaapkamer.
Wat mij betreft mag hij dat ding af laten, hij zegt nix, je hoort alleen het geluid van kauwen op ijsklontjes of pepermuntjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Kaleddis het volgende:
Nix moet er weer eens aan herinnerd worden dat hij z'n zender om moet doen![]()
Dennis is echt het 'vrouwtje' in de relatie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef Varen het volgende:
Ben benieuwd of Dennis straks zijn excuus aan Nadia aanbiedt en zegt, ik was onredelijk en natuurlijk mag je gewoon met je vrienden omgaan.
waarom gaat het niet door dan ? dat heb ik gemist./quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met het hokje over Stichting AAP, ze weten dus nog niet dat het uitstapje niet doorgaat.
dat was hier toch al bekend voor brian met zijn 8 uursverlof ging?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met het hokje over Stichting AAP, ze weten dus nog niet dat het uitstapje niet doorgaat.
Goedemorgen iedereen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
Matrozen voor Lieke met een champagne ontbijt![]()
![]()
![]()
Volgens mij was dat nav een email-actie van VOL, as usual.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:55 schreef petraa het volgende:
[..]
waarom gaat het niet door dan ? dat heb ik gemist./
Dat wordt rellen de komende dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef Varen het volgende:
amada is al weer terug, het is een virus, ze mag niet roken
Hoe lang hield ze het ook weer de vorige keer vol?quote:
4 dagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang hield ze het ook weer de vorige keer vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |