Wat dacht je van haar rug? Ze lijkt op een kogelstootster uit voormalig Oostblok.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
NeeZe ziet er altijd zo lang uit. Grote voeten ook enzo denk ik.
Dennis is 1.70 ofzo en Nadia is ongeveer even lang volgens mij als ze geen hakken aan heeft. Dennis baalt ook als ze wel hakken aan doet. Dan lijkt ze zo lang.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
NeeZe ziet er altijd zo lang uit. Grote voeten ook enzo denk ik.
Dat is goed nieuws en met Bulgaren had ik toch al niks.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
Beequeen, in 2008 worden bh's ook weer hip! 2008 wordt een topjaar voor ons! Op de seks met Bulgaren na dan.
Ze doet een 'Dennisje'?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:42 schreef Clank het volgende:
Palma is druk aan het werk... loopt met de handen in haar zakken door de slaapkamer.
Wat mij betreft mag hij dat ding af laten, hij zegt nix, je hoort alleen het geluid van kauwen op ijsklontjes of pepermuntjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Kaleddis het volgende:
Nix moet er weer eens aan herinnerd worden dat hij z'n zender om moet doen![]()
Dennis is echt het 'vrouwtje' in de relatie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef Varen het volgende:
Ben benieuwd of Dennis straks zijn excuus aan Nadia aanbiedt en zegt, ik was onredelijk en natuurlijk mag je gewoon met je vrienden omgaan.
waarom gaat het niet door dan ? dat heb ik gemist./quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met het hokje over Stichting AAP, ze weten dus nog niet dat het uitstapje niet doorgaat.
dat was hier toch al bekend voor brian met zijn 8 uursverlof ging?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met het hokje over Stichting AAP, ze weten dus nog niet dat het uitstapje niet doorgaat.
Goedemorgen iedereen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
Matrozen voor Lieke met een champagne ontbijt![]()
![]()
![]()
Volgens mij was dat nav een email-actie van VOL, as usual.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:55 schreef petraa het volgende:
[..]
waarom gaat het niet door dan ? dat heb ik gemist./
Dat wordt rellen de komende dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef Varen het volgende:
amada is al weer terug, het is een virus, ze mag niet roken
Hoe lang hield ze het ook weer de vorige keer vol?quote:
4 dagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang hield ze het ook weer de vorige keer vol?
Zo voorkom je overbezetting.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef akveor het volgende:
Lieke en Huub komen boven.... nix en Nadia verlaten de eettafel.
Hij biecht eerlijk op dat hij het eigenlijk voor Dennis had aangeschaftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:26 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft ook een cadeautje: een schaakboek![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:26 schreef riri het volgende:
Amanda stikt bijna van jaloezie...die heeft zoveel moeite met dat Lieke aandacht krijgt
jawel hoor. Amanda zei iets van "alleen maar voor dekking" of zoiets.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef Taurus het volgende:
[..]Nou sorry hoor maar daar zie ik helemaal niets van. Ik zie vooral een hele blije en opeens verdacht aardige Amanda.
Champagneontbijt en twee mariniers waren cadeautje van Amanda & Nadia volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef avonne het volgende:
[..]
jawel hoor. Amanda zei iets van "alleen maar voor dekking" of zoiets.
Alsof je niet gewoon een cadeautje kunt geven.
Hebben Brian, Amanda, Nadia en Dennis eigenlijk een cadeautje gegeven?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, daar is ze weer, een voordeel, meer slecht nieuws voor zdngmw.![]()
http://www.zijonline.nl/news.asp?GossipID=34405&roddels=56725
quote:Daarmee lijkt een de carrière van Natasia in showbizzland voorlopig –en waarschijnlijk voor altijd- een einde te zijn gekomen. Van der Velden, die o.a. ook Arlette Adriani, Rob Geus en Maureen du Toit , Sebastiaan Labrie in zijn stal geeft nu aan de optimale begeleiding van deze BN’ers de voorkeur.
moge zij in vergetelheid wegzakkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, daar is ze weer, een voordeel, meer slecht nieuws voor zdngmw.![]()
http://www.zijonline.nl/news.asp?GossipID=34405&roddels=56725
Dan heb je weinig mensenkennis...ze doet wel alsof ze het niet is maar is vreselijk oplettend op wat Lieke allemaal krijgt...er staat amanda nog veel te wachten wat dat betreft vandaag en ook zaterdag...Huub heeft nog heel wat in petto voor Liekequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef Taurus het volgende:
[..]Nou sorry hoor maar daar zie ik helemaal niets van. Ik zie vooral een hele blije en opeens verdacht aardige Amanda.
In de stront mag ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:40 schreef avonne het volgende:
[..]
moge zij in vergetelheid wegzakken![]()
De reacties liegen er ook niet om, ik denk echt dat dit einde verhaal is voor haar en dat werd tijd ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:40 schreef avonne het volgende:
[..]
moge zij in vergetelheid wegzakken![]()
stel je voor dat één of andere rijke stinkert dat zou doen...lach ik me rot als dat ding voor komt rijdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:35 schreef neehe het volgende:
Lieke zou toch een motor krijgen op haar verjaardag van iemand ?
Ik denk over iemand uit een Glossy die ze zit te lezen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef akveor het volgende:
Nadia: Ik zou me wel schamen als ik haar was...
Waar ging dat over?
Owwww.... tnx.... lolquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk over iemand uit een Glossy die ze zit te lezen.
Die buitengewoon onflateuze foto bij het stukje maakt het wel af, het lijkt wel alsof ze een beetje debiel isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
De reacties liegen er ook niet om, ik denk echt dat dit einde verhaal is voor haar en dat werd tijd ook.
Ze mag weer op komen draven bij Jensen. Komt op hetzelfde neer:quote:
Geweldig toch en met debiel zit je er niet ver naast.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Die buitengewoon onflateuze foto bij het stukje maakt het wel af, het lijkt wel alsof ze een beetje debiel is![]()
moeder, vriendin en Joris (de broer van Huub)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef Taurus het volgende:
Komt er ook visite voor Lieke vandaag?
Eerst zien dan geloven, de duim van zdngmw is groot, dat weet je.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
Ze mag weer op komen draven bij Jensen. Komt op hetzelfde neer:
Dacht dat ze zaterdag haar visite zou ontvangen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef Taurus het volgende:
Komt er ook visite voor Lieke vandaag?
En hoelang mogen die blijven? Zit dat aan regels gebonden eigenlijk, dat je op je verjaardag een aantal mensen mag uitnodigen of iets dergelijks? Of heeft ze alles uit eigen zak betaalt (zaterdag komen ook nog mensen toch?)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef avonne het volgende:
[..]
moeder, vriendin en Joris (de broer van Huub)
En ik dacht zondag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Dacht dat ze zaterdag haar visite zou ontvangen.
Oehhhhh.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:01 schreef riri het volgende:
Huub heeft een steek in zijn hart....
Sssttttt, laat Naad het maar niet horen, begint ze direct weer te zeiken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
Luc is chagrijnig lijkt het
oh, nou weet ik niet of ze nou vandaag of zondag komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
En hoelang mogen die blijven? Zit dat aan regels gebonden eigenlijk, dat je op je verjaardag een aantal mensen mag uitnodigen of iets dergelijks? Of heeft ze alles uit eigen zak betaalt (zaterdag komen ook nog mensen toch?)
Wat ben jij een kreng zeg.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
Misschien krijgt Lieke van achter wel de hondjes van Amanda te logeren voor onbepaalde tijd.
![]()
Er komt vanavond iig ene Eric een vriend van Lieke.. (hoor het haar net zeggen)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, nou weet ik niet of ze nou vandaag of zondag komen.
Maar de jarige mag gratis 4 personen voor één uur op bezoek krijgen
Uit zijn blijkbaar onuitputtelijke voorraad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Amanda vindt het maar stom dat Huub 100cp aan Lieke heeft gegeven. Brian doe dat iedere dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |