Welterusten mevrouw Babbelaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
O, omdat ik niet kan cappen, zegt niemand mij welterusten??
Nou, mooi is dat.
Ik zeg het wel nogmaals. Iedereen welterusten!!!!
Truste babbelaartjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
O, omdat ik niet kan cappen, zegt niemand mij welterusten??
Nou, mooi is dat.
Ik zeg het wel nogmaals. Iedereen welterusten!!!!
Ja, wees gerust. Als Dennis vannacht nog los gaat, kun je het hier morgen lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
He he. Dank je Disana. Jij ook een goede nacht toegewenst.
Nu kan ik pas lekker slapen![]()
Disana heeft geen vriend begrijp ik die ook enige aandacht nodig heeft?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wees gerust. Als Dennis vannacht nog los gaat, kun je het hier morgen lezen![]()
Waar gaat die gitaar met Brain heen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en gitaar (helaas met zender)
[ afbeelding ]
Voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Disana heeft geen vriend begrijp die ook enige aandacht nodig heeft?
Poll :quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar gaat die gitaar met Brain heen?
Of nog erger... naar Nettyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Poll :
- over het hek
- in de vijver
- naar de stal naast Fries
- in het zwembad
- opsluiten in 'het groene hokje'
- anders, ..........
Naar een recycling winkel om zich te laten inruilen voor een rammelaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Poll :
- over het hek
- in de vijver
- naar de stal naast Fries
- in het zwembad
- opsluiten in 'het groene hokje'
- anders, ..........
Dat meen je niet !!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Naar een recycling winkel om zich te laten inruilen voor een rammelaar.
6% van de hoertjes waar amanda mee werkt hebben gestemd voor haarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 04:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
PoPoll was weer mooi vanavond, die 250 SMS-jes voor Lieke helpen echt wel![]()
Ik vond die 6% voor Amanda wel vreemd, iemand enig idee hoe dit kan ??
En Brian is wederom gezakt.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:14 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen
huub 50 % dat heeft hij maar weer binnen, en ook Lieke stijgt weer een beetje.
Welterusten
Ik ga even voor het laatstequote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
Zal het BamBam Dennis vandaag lukken zijn territorium af te bakenen? Of wordt het toch morgen?
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
Het wordt 100% vandaagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
Zal het BamBam Dennis vandaag lukken zijn territorium af te bakenen? Of wordt het toch morgen?
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |