Wat een drama line-up voor Miami zeg, dan is de wedstrijd al na 2 minuten beslist als je tegen de starting 5 van Detroit begintquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:25 schreef popolon het volgende:
Pistons winnen de eerste preseason game van Miami: 103-86
Bij Detroit kwamen maar liefst 15 spelers in het veld.
Ik kan best begrijpen dat Shaq en Mourning niet spelen tot de laatste 2 pre-season games, iedereen weet toch wel wat ze doen. Maar zowel Haslem en Walker aan de kant houden vind ik wel vreemd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:13 schreef popolon het volgende:
Tja Shaq is vaker niet dan wel fit. Doleac ....... sorry hoor maar :
Ik mag toch hopen voor de Heat dat ze nog wat versterking krijgen want dit roster is niet veel soeps. Zeker in de diepte niet.
Toronto speelde tegen Realquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:42 schreef Toolmannetje het volgende:
TVP..
Leuke wedstrijd tussen Memphis en Madrid die Madrid weet te winnen..
Starters van memphis spelen niet de hele wedstrijd maar toch.
Verbaasd over Houston die naar de Knicks toegaat, maar aan de andere kant beter dan Hill die de Magic verlaat terwijl ze hem tijdens al die blessures gewoon door hebben betaald.
Dat zal vast wel niet, maar is ook nog niet eens zo zeer nu de bedoeling. Sonics zullen Durant veel laten spelen om ervaring op te doen en verder hoeven ze het nu nog niet goed te doen. Hebben de komende jaren veel draftpicks en aflopende contracten, dan moet er een ploeg komen te staan die de playoffs haalt en die kampioen kan worden. Komend seizoen nog niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:15 schreef pfaf het volgende:
Benieuwd of de Sonics dit jaar boven de .50 gaan komen, zonder Allen en Lewis.![]()
Al deden de rookies het zaterdag eens niet zo onaardig, aan de boxscore te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
nee, nog steedsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:41 schreef popolon het volgende:
Alweer?
Joling.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:23 schreef coolbest4 het volgende:
En wie gaan daarvoor in de plaats. Gordon en ?
Is, naast Yao, de nieuwe Chinese speler Jianlian nog een beetje populair in China?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:54 schreef Skeffie het volgende:
Gisteren bij Orlando vs. Cleveland geweest hier in Shanghai, was een leuke pot met veel dunks! Toch leuk om Lebron en Dwight een keer live in action te zien
61-101 verloren van Celtics gisteren.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:59 schreef TimoBasso het volgende:
Hoe staan de Kicks er eigenlijk voor dit jaar?
pics ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:54 schreef Skeffie het volgende:
Gisteren bij Orlando vs. Cleveland geweest hier in Shanghai, was een leuke pot met veel dunks! Toch leuk om Lebron en Dwight een keer live in action te zien
ja behoorlijk populair (overal op de tv, billboards etc, net zoals Yao). Er wordt veel van hem verwacht, eigenlijk zijn er 1,3 miljard mensen die hem continu volgen.. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen en of hij aan zijn verwachtingen kan voldoen..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Is, naast Yao, de nieuwe Chinese speler Jianlian nog een beetje populair in China?
doe dan aan basketsim hoef je geen duits voor te kunnen..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:38 schreef jmac het volgende:
[..]
pics ?
voor mensen die duits kunnen en een basket manager game leuk vinden: linkje
Gewoon kijken of er meer geinteresseerden zijn en dan samen bestellenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:03 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand waar ik een basketball jersey van dit seizoen kan kopen in Nederland?
Behalve basketbaltotaal.nl en dunk.be
Wou het wel via NBA store doen maar daar was de shipping fee meer dan 50 USD.![]()
Nog wel eens een Magic jersey gehaald daar,teminste vroegah.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:08 schreef popolon het volgende:
Footlocker had ze vroeger nog wel eens. Nu niet meer?
Ja hoho, en de geweldige Doleac en Simien plus een 1st round pick en wat geld.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami trade Walker voor Davis en Blount![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:19 schreef ScienceFriction het volgende:
tvp voor t nieuwe seizoen.... even afwachten welk team ik dit jaar ga supporten![]()
Ligt eraan waar Kobe heen gaat (als hij getrade wordt)
You just made my dayquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami trade Walker voor Davis en Blount![]()
"Iedereen" gaat er vanuit dat hij Walker ook gaat traden en dan zijn de wolves er een stuk jonger op geworden en hebben ze een grote schoonmaak gehouden. Ik vind het best een oke trade voor beide partijenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:44 schreef no-look het volgende:
[..]
You just made my day
Maar die McHale. Hoe, HOE, kun je dat doen?!?
En als hij geen club voor Walker kan vinden zal er een buyout volgen. Voordeel van contract Walker was dat het een jaar korter loopt dan dat van Blount. Dus na volgend seizoen verdwijnt dit van de cap en kunnen ze achter free-agents aan. Denk dat dit een minder slechte deal van McHale is dan wat hij met Garnett heeft gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Toolmannetje het volgende:
[..]
"Iedereen" gaat er vanuit dat hij Walker ook gaat traden en dan zijn de wolves er een stuk jonger op geworden en hebben ze een grote schoonmaak gehouden. Ik vind het best een oke trade voor beide partijen
Ben het helemaal eens met je over Minnesota hoor, alleen hadden ze veel eerder moeten inzien dat ze met het team dat ze hadden niets zouden bereiken. Als ze dit voor de draft hadden besloten hadden ze Jefferson en de #5 pick kunnen hebben, nu moesten ze het doen met Jefferson als topper en wat spelers die wel potentie hebben, maar die ook een enorme mislukking kunnen worden. Dus vindt dat ze veel te lang aan Garnett hebben vastgehouden voor ze hem naar Boston hebben gestuurd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:33 schreef ForzaRob het volgende:
Minnesota gaat gewoon helemaal schoon schip maken en een team om Jefferson en Brewer bouwen, wat toch wel behoorlijke grote spelers kunnen worden. Garnett heeft ook geen titels opgeleverd dus logisch dat je hem laat gaan op 31 jarige leeftijd.
Houston Rockets verwacht ik veel van dit jaar, Scola, McGrady, Yao en coach Adelman ik ben benieuwd.
Gelukkig is het Oosten wat sterker geworden met Garnett, Allen, Lewis, Richardson en Randolph.
Sorry hoor, maar de Houston Rockets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:33 schreef ForzaRob het volgende:
Houston Rockets verwacht ik veel van dit jaar, Scola, McGrady, Yao en coach Adelman ik ben benieuwd.
Gelukkig is het Oosten wat sterker geworden met Garnett, Allen, Lewis, Richardson en Randolph.
Blount is nu de eerste backup op de 4quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:25 schreef no-look het volgende:
Ik gok erop dat McHale echt geen club vindt die stom genoeg is Walker van hem over te nemen. Zal wel een buyout volgen waarna Walker voor heel wat minder cash ergens aan de gang kan.
Rockets ben ik niet echt bang voor. T-Mac heeft deelt genen met Vince 'the invisible man come playoff-time' Carter dus dat wordt niks. Bovendien zitten ze nog altijd in het westen, toch zuur.
Miami moet nog een capabele backup op de 4 vinden nu Walker weg is maar als dat ze vlug lukt draaien ze weer gewoon mee in de top van het oosten hoor
Nou heb niet echt hoge verwachtingen van Miami. Wade is geblesseerd en zal voorlopig niet spelen, Shaq is een jaar ouder en zal nog minder gaan spelen en de rest is niet meer dan middelmaat. Ricky Davis is een goede aanwinst, maar zorgt wel voor chemistry-problemen. Ik zie Miami weer niet voorbij de eerste ronde in de play-offs komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:25 schreef no-look het volgende:
Ik gok erop dat McHale echt geen club vindt die stom genoeg is Walker van hem over te nemen. Zal wel een buyout volgen waarna Walker voor heel wat minder cash ergens aan de gang kan.
Rockets ben ik niet echt bang voor. T-Mac heeft deelt genen met Vince 'the invisible man come playoff-time' Carter dus dat wordt niks. Bovendien zitten ze nog altijd in het westen, toch zuur.
Miami moet nog een capabele backup op de 4 vinden nu Walker weg is maar als dat ze vlug lukt draaien ze weer gewoon mee in de top van het oosten hoor
Denk zelf dat Houston een goede nummer vier kan worden en in de play-offs misschien voor een verrassing kan zorgen. Maar een echte titelfavoriet, nee dat inderdaad niet. Hoop dat de Suns het goed doen dit jaar, gun het Nash, Amare en Hill wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:03 schreef no-look het volgende:
Ja maar het verschil tussen Rockets en Spurs blijft groot. Ik zie Houston geen rol van betekenis spelen hoor.
En Miami... ik ben optimistisch. Shaq heeft een gekwetste trots, Davis ziet het helemaal zitten, Haslem schijnt beter te zijn geworden op zijn jumper, Jason Williams is gezond. En Wade is Wade. Die speelt de eerste drie weken niet maar als hij terugkeert kan Miami elke pot winnen. Behalve tegen Chicago, want daar speelt Dwyane slecht tegen.
Zeker niet, zou hele slechte deal zijn voor Bulls.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef popolon het volgende:
Eindelijk officieel: Bulls en Lakers praten over een trade.
The Lakers are asking for a package built around Luol Deng, Ben Gordon, Tyrus Thomas and Joakim Noah, which is more than Chicago is willing to surrender.
Tja, dan ben je een jong en goed team aan het opbouwen en daar ga je dan ..... Vooral Deng zou ik nooit zomaar wegdoen.
Deng en Gordon zou ik beide niet weg doen....quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef popolon het volgende:
Eindelijk officieel: Bulls en Lakers praten over een trade.
The Lakers are asking for a package built around Luol Deng, Ben Gordon, Tyrus Thomas and Joakim Noah, which is more than Chicago is willing to surrender.
Tja, dan ben je een jong en goed team aan het opbouwen en daar ga je dan ..... Vooral Deng zou ik nooit zomaar wegdoen.
Chicago wil natuurlijk ook best geld hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef popolon het volgende:
En Chicago hoeft niet eens, die hebben een leuk talentvol team in opbouw.
Waarom dat opofferen voor een egocentrische superster?
Ik weet 't niet, Bryant is niet overal even geliefd. Vooral niet bij veel vrouwen en ja, vrouwelijke fans zijn er zat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Chicago wil natuurlijk ook best geld hebbenEn Kobe brengt wel de kassa's aan het rinkelen
![]()
Het grootste probleem, inside scoring, lossen ze nog niet eens op met deze trade.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef popolon het volgende:
En Chicago hoeft niet eens, die hebben een leuk talentvol team in opbouw.
Waarom dat opofferen voor een egocentrische superster?
Jackpot. Die pik ik er even uit want dat klopt voor de volle 100%.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:10 schreef Colplay het volgende:
. Want als go-to-guy heeft Kobe zijn ploeg natuurlijk niet verder gekregen dan Garnett en McGrady, die hier wel op af worden gerekend.
Welke supporting cast heb je het over bij de Lakers? Toch niet Smush Parker en Kwame Brown en Lamar "oh shucks we lost, let's go home" Odom? Radmanovic?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:10 schreef Colplay het volgende:
Voor de Lakers is t jammer dat ie een no-trade clause heeft, want anders zou ik hem echt naar een zo slecht mogelijke ploeg sturen. Hij heeft met volle verstand voor de Lakers gekozen, dus dan moet ie zijn contract maar uitdienen en niet halverwege gaan lopen klagen omdat het hem zonder Shaq niet lukt om zijn ploeg uit de eerste ronde van de playoffs te krijgen. Want als go-to-guy heeft Kobe zijn ploeg natuurlijk niet verder gekregen dan Garnett en McGrady, die hier wel op af worden gerekend.
Ik denk inderdaad wel dat de supporting cast van de Rockets beter is dan die van de Lakers. Maar Garnett heeft echt niet zoveel goede ploegen om zich heen gehad hoor. ja het jaar dat ze ook gelijk de Conf. Finals haalden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Welke supporting cast heb je het over bij de Lakers? Toch niet Smush Parker en Kwame Brown en Lamar "oh shucks we lost, let's go home" Odom? Radmanovic?
De enige speler die altijd hard werkt is Luke Walton.
Twee keer eerste ronde verloren als de lower seed, dat kun niet vergelijken met Garnett of T-Mac. Het is met dat Lakers team een echt wonder geweest dat de playoffs überhaupt gehaald zijn. Kobe heeft inderdaad met zijn volle verstand voor de Lakers gekozen, aangezien zij hebben gezegd een championship caliber team te gaan bouwen.
Je kunt zien dat de Lakers aan het rebuilden geslagen zijn: het is een jong team, nauwelijks veterans. Dan zeg je dus als Bryant zijnde, goed, dan ga ik liever ergens anders heen.
Bryant is nu 29 en speelt al meer dan 10 jaar in de NBA... Hij heeft ook niet zoveel jaren meer... zeker niet als je alle playoffs erbij telt.
Ik vind het hele "je ploeggenoten beter mken" altijd zo'n vaag begrip... Je kunt je ploeggenoten in een betere positie brengen om een play te maken. En dat doen Kobe, LBJ, Wade, etc. Je kunt alleen je ploeggenoten niet beter maken, je kunt ze niet een schot laten maken, defense laten spelen, etc.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:31 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad wel dat de supporting cast van de Rockets beter is dan die van de Lakers. Maar Garnett heeft echt niet zoveel goede ploegen om zich heen gehad hoor. ja het jaar dat ze ook gelijk de Conf. Finals haalden.
Maar wat ik het grote nadeel van Bryant vnd is dat hij zijn ploeggenoten ook niet beter maakt. De ploeg is de afgelopen drie jaar nauwelijks vooruit gegaan.
Nee maar als je naar het record van de Lakers kijkt van de afgelopen drie seizoenen blijkt er niet uit dat er vooruitgang in zit. Eerste jaar geen play-offs, daarna 45 en 42 overwinningen. Natuurlijk kun je van Kobe niet verwachten dat hij in het westen hetzelfde doet als LeBron in het oosten, omdat de tegenstand daar veel minder is. Daar kun je als superster met een paar redelijke roleplayers de NBA Finals halen en in het westen gaat dat niet. Maar toch laat Bryant individueel goede dingen zien, maar is blijkbaar te weinig een teamspeler om een team succesvol te laten zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vind het hele "je ploeggenoten beter mken" altijd zo'n vaag begrip... Je kunt je ploeggenoten in een betere positie brengen om een play te maken. En dat doen Kobe, LBJ, Wade, etc. Je kunt alleen je ploeggenoten niet beter maken, je kunt ze niet een schot laten maken, defense laten spelen, etc.
Ik denk dat Kobe de omschakeling niet kan maken naar de minder ervaren spelers die hij nu om zich heen heeft. Hij kwam bij een team met veteranen, waar iedereen zijn rol had en mentaal een stuk sterker was. Hij vraagt datzelfde nu van zeer jonge spelers en die kunnen het nu (nog?) niet brengen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:59 schreef Colplay het volgende:
[..]
Nee maar als je naar het record van de Lakers kijkt van de afgelopen drie seizoenen blijkt er niet uit dat er vooruitgang in zit. Eerste jaar geen play-offs, daarna 45 en 42 overwinningen. Natuurlijk kun je van Kobe niet verwachten dat hij in het westen hetzelfde doet als LeBron in het oosten, omdat de tegenstand daar veel minder is. Daar kun je als superster met een paar redelijke roleplayers de NBA Finals halen en in het westen gaat dat niet. Maar toch laat Bryant individueel goede dingen zien, maar is blijkbaar te weinig een teamspeler om een team succesvol te laten zijn.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=1230&part=sportsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:42 schreef Greetings het volgende:
Wie weet waar ik vanavond via internet naar Spurs-Portland kan kijken? En de Pregame tip-off show.
Hoe zit dat dit seizoen met TVU Player enzo? Is anders zo te zien....
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:20 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk, ga het door Sport 1 toch wat meer volgen verwacht ik.
Tja, TNT heeft een behoorlijk aandeel in de doordeweekse wedstrijden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:28 schreef pfaf het volgende:
Heb ik de tijden eens mee zitten, heb ik de kanalen niet.
ESPN GameCanter, here I come.
Yep en NBA Action zenden ze nu ook uit als voorbereiding op match.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef popolon het volgende:
[..]![]()
Ik zie dat Sport1 de eerste wedstrijd uitzendt.
Ik vind het alleen maar leuk, hoe meer liefhebbers hoe beter.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Yep en NBA Action zenden ze nu ook uit als voorbereiding op match.
Ook vaak samenvattingen van de live match dus als je niet de hele match wil zien is dat handig.
Maar dat heb jij niet nodig
http://proxy.espn.go.com/nba/columns/story?columnist=hollinger_john&id=2024296quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:36 schreef Zwansen het volgende:
Wat is dat gedoe op de NBA site bij die boxscores? +/- -4 etc?
Wel een vette stat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:39 schreef popolon het volgende:
[..]
http://proxy.espn.go.com/nba/columns/story?columnist=hollinger_john&id=2024296
Gebruikelijk in de NHL, voor de NBA zie ik het niet zo zitten eigenlijk.
19-14 Blazers. Toch jammer van Oden hoor.
Is dat een serieuze vraag Zwans?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel een vette stat.
Wat is er met Oden? Waarom speelt ie niet?
Wel een lelijk masker.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef Ambrosius het volgende:
De eerste dunk van het jaar is voor Elson.
Hij had 'm Oranje moeten vervenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel een lelijk masker.
Die van Rip is mooier.
Met zo'n Duitse EK helm op.quote:
Kort na de draft pick raakte ie zwaar geblesseerd en is het hele seizoen uitgeschakeldquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd in het offseason.
Damn, dat is echt kut. 1st pick toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Kort na de draft pick raakte ie zwaar geblesseerd en is het hele seizoen uitgeschakeld![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:45 schreef jmac het volgende:
[..]
Dat handjeklap bij elke FT kan ik nog steeds niet uitstaan![]()
Daarom heb ik er m'n bedenkingen over, in de NHL wissel je om de haverklap en heeft 't wat meer zin zo'n stat.quote:
Wij krijgen de hele tijd dezelfde champions league commercial te zienquote:
Vind 't wel handig hoor, soms zie je dat een speler 30pts maakt terwijl die er misschien veel fts voor nodig had en ook nog veel shots miste.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Daarom heb ik er m'n bedenkingen over, in de NHL wissel je om de haverklap en heeft 't wat meer zin zo'n stat.
De NBA heeft al zo'n tachtig miljoen stats.
Yep, alleen Roy nog onzichtbaar(wel lekker voor je h2h-betquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:59 schreef jmac het volgende:
Dat filmpje van Elson is wel pretty gay. Heeft S1 trouwens nooit extra NL commentaar? of alleen tijdens finale/playoffs oid?
Aldridge![]()
Gaat weer snel zo![]()
13-0quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:06 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Yep, alleen Roy nog onzichtbaar(wel lekker voor je h2h-bet).
Amerikanen zijn statgeil.quote:
ach ja, die kon er nog wel bij.quote:
89-94 nu.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:23 schreef popolon het volgende:
82-88 SA
't is toch weer spannend geworden.
Enjoy it mate, but i am gonna sleep.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:52 schreef popolon het volgende:
106 - 97 SA.
Nou even kijken of , alweer, de Rockets zo goed zijn dit jaar.
Steve = Multi talent in sports..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:25 schreef Colplay het volgende:
Grappig nieuws:
Topbasketballer wil eigenaar van Spurs worden
30/10/2007 18:26
'Goal was het eerste woord dat ik sprak', vertelde Steve Nash aan The New York Times. De Canadese basketballer droomt ervan eigenaar te worden van een voetbalclub. Hij sprak op White Hart Lane al met de directie van Tottenham Hotspur.
Het is geen toeval dat Nash op de tribune zat bij The Spurs. De in Zuid-Afrika geboren Canadees heeft een Engelse vader die is opgegroeid in Tottenham en als prof voetbalde in Zuid-Afrika. De 33-jarige basketballer zelf is al jarenlang fan van de Londense club en trainde enkele jaren geleden al eens mee. 'Het was een droom die uitkwam, een perfecte dag die ik nooit zal vergeten.'
Nash, die zowel in 2005 als in 2006 werd uitgeroepen tot meest waardevolle speler van de Amerikaanse basketbalcompetitie NBA, was in zijn jeugd een verdienstelijk voetballer. Zijn jongere broer Martin is zelfs 37-voudig Canadees international en was prof voor onder meer Stockport County, Chester City en Macclesfield Town. Tot de vriendenkring van Steve Nash behoren onder anderen Owen Hargreaves en Thierry Henry.
Nash basketbalt nog altijd voor Phoenix Suns, dat hem de komende drie seizoenen nog 37 miljoen dollar, een slordige 25 miljoen euro, betaalt. Na zijn actieve loopbaan overweegt hij eigenaar te worden.
In augustus bekeek Nash op White Hart Lane de 4-0 zege van Tottenham op Derby County, waarna hij met voorzitter Daniel Levy een onderhoud had over een eventuele toekomst als eigenaar van de Engelse club, vertrouwde Nash The New York Times toe. 'Ik zou dat heel graag willen zijn. Dat kan ik voor de rest van mijn leven doen, als het met mijn populariteit als basketballer gedaan is.'
Yep, vooral Stuckey zou speeltijd gaan krijgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:20 schreef popolon het volgende:
Jammer, twee jonkies van Detroit hebben een blessure.Johnson en Stuckey, twee veelbelovende talenten.
Dus die zie ik niet a.s. donderdag tegen Miami.
103 103 OTquote:00.0 WAS - G. Arenas made a 25-foot three-pointer from the top of the arc
Indiana wel gewonnenquote:Op donderdag 1 november 2007 02:38 schreef pfaf het volgende:
3pt voor Indiana 6 s te gaan. TO Wizards...
Waar is WEbber heen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:22 schreef popolon het volgende:
Dat was een leuk oefenpotje zonder Rip en Wade. Geen moment zou je ook denken dat de Heat het zou winnen, en Shaq, tja ....... Zelfs Sheed, die 10 kilo is afgevallen, had geen problemen met hem.
Prince met een nieuw persoonlijk record van 34, die doet eindelijk weer echt offensief mee na het vertrek van Webber.
De eerste 10 van de 12 games voor Detroit zijn uitwedstrijden. Wie verzint zulke schema's?
Kopje koffie wezen drinken net?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:49 schreef popolon het volgende:
Yep, die zit thuis.
Hamilton, who missed the opener to be with his family when his daughter was born, should be back for the Orlando game Friday.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:15 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Kopje koffie wezen drinken net?![]()
Speelt Rip trouwens vanavond?
Is het niks voor de Heat? Die hebben bijna patent op trage grote kerels.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:15 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Kopje koffie wezen drinken net?![]()
Speelt Rip trouwens vanavond?
nou nou, als ik gisteren zag hoe Smushquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Is het niks voor de Heat? Die hebben bijna patent op trage grote kerels.
Shaq, Doleac, Walker.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:57 schreef D-Wade het volgende:
[..]
nou nou, als ik gisteren zag hoe Smush![]()
![]()
Parker over het veld ging zou ik dat niet traag noemen.
![]()
ohh en Chris mag er gerust bij komen als jullie er zo graag vanaf willen.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:08 schreef pfaf het volgende:
De Cavs worden dit jaar ook niet veel of wel?
En zo geven ze 7 punten op rij weg binnen een minuut en staat het gelijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:07 schreef BitetheBullet het volgende:
Cook nu al 17 punten in zijn debuut als rookie, en het lijkt erop dat Miami de wedstrijd gaat winnen![]()
Indiana wintquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:14 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
En zo geven ze 7 punten op rij weg binnen een minuut en staat het gelijk![]()
Dit weekend.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:34 schreef F1Bas het volgende:
Popo, wanner worden de tijden weer veranderd in de VS? Wedstrijden beginnen nu lekker "vroeg".
Het was afgelopen nacht voor het eerst dat de Suns met Nash in de reguliere competitie thuis van de Lakers verloren, dus lijkt me dan niet dat de Lakers weten hoe ze met de Suns om moeten gaan. Twee jaar terug was de playoff spannend, vorig jaar was de 4-1 ook vrij overtuigend.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:29 schreef no-look het volgende:
Het verrast me totaal niet. Lakers weten altijd goed met Nash en co om te gaan. Die series toen waren echt goddelijk spannend. Alleen besloten ze toen op het eind tactiek te veranderen. De rol van Kobe werd minder en ze verloren
Ik zou er inderdaad totaal geen conclusies aan verbinden... Het seizoen is net begonnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Het was afgelopen nacht voor het eerst dat de Suns met Nash in de reguliere competitie thuis van de Lakers verloren, dus lijkt me dan niet dat de Lakers weten hoe ze met de Suns om moeten gaan. Twee jaar terug was de playoff spannend, vorig jaar was de 4-1 ook vrij overtuigend.
Opvallend was ook dat Nash slechts drie assists had... Maar goed, dit soort wedstrijden gebeuren in een seizoen, zeker als je pas om vier uur 's nachts terug bent na een wedstrijd kan het denk ik een keer gebeuren. Kijken hoe ze zich herstellen.
Pacers hadden dat al bij rust.quote:Op zondag 4 november 2007 13:09 schreef Colplay het volgende:
Waren wel meer verrassingen/topprestaties afgelopen nacht:
Chicago 0-3 en 72 pnt
Verdedigend doet Bosh het wel aardig. Had eerste helft al drie blocks en nu weer een op Garnett. Verschil weer terug naar driequote:Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef D-Wade het volgende:
Yep, dramatisch vooral van Raptors die 12/42 schieten op FG.
Bargnani,Bosh en Calderon hebben geen pepernoot geraakt...gezamenlijk goed voor 0/16 op FG.![]()
![]()
72-72quote:Op zondag 4 november 2007 22:52 schreef Colplay het volgende:
Wat laten de Raptors een kansen liggen om dichterbij te komen zeg.
Sport 1 heeft nu ook Nederlands commentaar. Wel leuk voor de afwisselingquote:Op zondag 4 november 2007 23:17 schreef vivelafete het volgende:
leuke wedstrijd zeg! en een supergoede stream!
87-85 nu
Welke stream?quote:Op zondag 4 november 2007 23:17 schreef vivelafete het volgende:
leuke wedstrijd zeg! en een supergoede stream!
87-85 nu
Staat op de site van sport1. Je kan dus altijd de andere wedstrijd zien tussen de Toronto Raptors - Boston Celticsquote:23.15
LIVE NBA Basketball
Rechtstreeks verslag van Toronto Raptors - Boston Celtics .
idd master..quote:
Check die hang time van Kobe dan! Hij blijft echt hangen tot hij z'n block helemaal kan afmakenquote:
quote:"I really really enjoy that challenge, because it's a mano-a-mano type of thing where somebody challenges you to meet you at the rim," Bryant said after his third block of the season and 470th of his career.
"When you have that type of situation, they see that you're not going to take a charge because you're just lining them up. So they know they have to either go over the top of you or go through you. I saw him coming down on the wing, and I just tried to time it and get up there and see if I could catch him. I timed it pretty well."
Doe maar Chris Paul... CPO3 of zo?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef no-look het volgende:
Chris Paul, 18 punten en 21 assists. Ongehoord, wat een guard
Ik moet nog kiezen tussen hem en Deron Williams. Wie ga ik supporten als de meest flashy guard allertijden er mee ophoudt? Ik neig naar Paul, twee keer Williams is een beetje saai.
Een ietwat meer genuanceerd beeld van Kobe. Ik ben het zeker eens met de enorme hoeveelheid minuten die hij al heeft gespeeld, wat teams zeker wat terug zal doen deinzen.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:06 schreef Colplay het volgende:
Chad Ford op ESPN over Kobe Bryant:
http://insider.espn.go.com/nba/insider/columns/story?columnist=ford_chad&page=KobeWorth-071106&univLogin02=stateChanged
Shaquille schijnt gisteren z'n 5e hamburger te hebben laten staan. Daarmee is hij 0,05 kilo afgevallen. Dat is het 2e positievequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:05 schreef no-look het volgende:
Miami's defence zag er goed uit trouwens tegen de Spurs. Dat is ook meteen het enige positieve dat ik uit de eerste vier games kan halenEn Blount, goeie range heeft die kerel.
Haslem deed het ook niet verkeerd met een double-double van 20pts en 13rebs.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:37 schreef Colplay het volgende:
Was leuke wedstrijd tussen Heat en Suns. O'Neal, Davis en Williams waren goed voor de Heat. Tenminste tot de laatste drie minuten. O'Neal mist daarna drie schoten, waaronder een airball omdat hij te ver van de ring staat en Williams kan Nash niet verdedigen, want die scoort even alle punten in een 8-0 run, waaronder twee totaal vrij driepunters en een simpele layup. Maar ze maakten het de Suns lang lastig en dat belooft wel wat als Wade zondag echt al terug komt.
Williams was erg goed, tot de laatste drie minuten. Daarin vergeet ie even dat hij Nash ook moet verdedigen. Daar viel uiteindelijk mede de beslissing.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef no-look het volgende:
Zit de game nu te kijken. My main man was een killer.
Ik heb echt een man-crushMaar zijn nieuwe tattoo is echt heel lelijk. Wat hem ook weer stoer maakt
Haslem was ik vergeten ja, die speelde ook goed. Maar ja wie moet anders dat schot nemen bij Miami?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Haslem deed het ook niet verkeerd met een double-double van 20pts en 13rebs.
Die Davis naait ze ploeg nu trouwens voor 2de keer door niet die schot te maken voor evt OT.
NU wel, winnen 3de Q 26-14 en komen dus terug tot 82-88.quote:Op zondag 11 november 2007 02:23 schreef D-Wade het volgende:
Over Denver zullen we het maar niet hebben.![]()
Jammer dat ik toen al lag te slapenquote:Op zondag 11 november 2007 03:41 schreef D-Wade het volgende:
En ja hoor, Denver wint het 'gewoon' effe met 113-106.![]()
WAT EEN comeback, achterstand was maximaal 25pts en bij rust was het -18.
Camby was echt een beest op het eind met blocks rechts en links, hij bockte Tinsley 2x bij 101-101 en nog is bij 104-101.
Had niet verwacht dat ze nu al zo goed zouden zijn. En ze zullen nog wel beter worden, want ik verwacht dat er nog wel wat spelers bij zullen komen. Veteranen die naar een contender willen en misschien een buy-out krijgen van een uitgeschakelde ploeg. Bij Boston zijn er natuurlijk nog meer dan genoeg plaatsen in de rotatie te verdienen. Als de Celtics een goede PG krijgen zijn ze helemaal de favoriet van het oosten.quote:
En Atlanta dan? Die zijn al echt jaaaaaaaaren de schlemiel... echt belachelijk slecht...quote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef popolon het volgende:
Yep.
En het zijn drie niet zelfzuchtige spelers met maar één doel. En de Celtics hebben ook een prima defense, zeker nu met KG erbij.
Dus als de Pistons het niet worden dan maar Boston. Het wordt ook wel weer eens tijd voor de Celtics. Al jaren de schlemiel geweest.
Ja maar die hebben net een wat mindere geschiedenis dan de Celtics. Een klein beetje maar.quote:Op zondag 11 november 2007 20:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En Atlanta dan? Die zijn al echt jaaaaaaaaren de schlemiel... echt belachelijk slecht...
Stuk of 15 titels minder ja, lol.... (dacht dat ze 1 titel hebben)quote:Op zondag 11 november 2007 20:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar die hebben net een wat mindere geschiedenis dan de Celtics. Een klein beetje maar.
Zit inderdaad een minuut verschil tussen. Misschien om een fiasco als vorige week te voorkomen?quote:Op zondag 11 november 2007 20:46 schreef jmac het volgende:
Wat is dit voor ongein.
Op nba.com zitten ze al in het tweede kwart (8:00 to go) en op Sport1 zitten ze in t eerste kwart op 1:20 to go![]()
![]()
Wel meer. Gamecast is op 6:00 en Sport 1 11:00 dus gewoon vijf hele minuten.quote:Op zondag 11 november 2007 22:03 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zit inderdaad een minuut verschil tussen. Misschien om een fiasco als vorige week te voorkomen?
wilde tikken minuut of tien (met time-outs en zo er bij). Hadden vorige week drie uur en toen was t op. Maar weet niet of dit helpt. Zat ff stream te kijken toen ik net thuis kwam, daarna zag ik pas dat hij ook op Sport1 was, waar ik nu kijk. Dat verschil maakt mij even niet uit, maar kan nu gewoon doorwerken op mijn laptop.quote:Op zondag 11 november 2007 22:10 schreef jmac het volgende:
[..]
Wel meer. Gamecast is op 6:00 en Sport 1 11:00 dus gewoon vijf hele minuten.
Kan je nog beter een stream kijken.
En zo'n probleem als vorige week verkomen ze niet mee. De sat tijd was gewoon op. Ze hadden blijkbaar maar 2,5 uur ingekocht oid en door de overtime gingen ze erover en viel 't net voor tijd uit.
Ja idd als je gewoon de match wil zien maakt 't niet zoveel uit.quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
wilde tikken minuut of tien (met time-outs en zo er bij). Hadden vorige week drie uur en toen was t op. Maar weet niet of dit helpt. Zat ff stream te kijken toen ik net thuis kwam, daarna zag ik pas dat hij ook op Sport1 was, waar ik nu kijk. Dat verschil maakt mij even niet uit, maar kan nu gewoon doorwerken op mijn laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |