Is dat een serieuze vraag Zwans?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel een vette stat.
Wat is er met Oden? Waarom speelt ie niet?
Wel een lelijk masker.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef Ambrosius het volgende:
De eerste dunk van het jaar is voor Elson.
Hij had 'm Oranje moeten vervenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel een lelijk masker.
Die van Rip is mooier.
Met zo'n Duitse EK helm op.quote:
Kort na de draft pick raakte ie zwaar geblesseerd en is het hele seizoen uitgeschakeldquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd in het offseason.
Damn, dat is echt kut. 1st pick toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Kort na de draft pick raakte ie zwaar geblesseerd en is het hele seizoen uitgeschakeld![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:45 schreef jmac het volgende:
[..]
Dat handjeklap bij elke FT kan ik nog steeds niet uitstaan![]()
Daarom heb ik er m'n bedenkingen over, in de NHL wissel je om de haverklap en heeft 't wat meer zin zo'n stat.quote:
Wij krijgen de hele tijd dezelfde champions league commercial te zienquote:
Vind 't wel handig hoor, soms zie je dat een speler 30pts maakt terwijl die er misschien veel fts voor nodig had en ook nog veel shots miste.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Daarom heb ik er m'n bedenkingen over, in de NHL wissel je om de haverklap en heeft 't wat meer zin zo'n stat.
De NBA heeft al zo'n tachtig miljoen stats.
Yep, alleen Roy nog onzichtbaar(wel lekker voor je h2h-betquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:59 schreef jmac het volgende:
Dat filmpje van Elson is wel pretty gay. Heeft S1 trouwens nooit extra NL commentaar? of alleen tijdens finale/playoffs oid?
Aldridge![]()
Gaat weer snel zo![]()
13-0quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:06 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Yep, alleen Roy nog onzichtbaar(wel lekker voor je h2h-bet).
Amerikanen zijn statgeil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |