Is het niks voor de Heat? Die hebben bijna patent op trage grote kerels.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:15 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Kopje koffie wezen drinken net?![]()
Speelt Rip trouwens vanavond?
nou nou, als ik gisteren zag hoe Smushquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Is het niks voor de Heat? Die hebben bijna patent op trage grote kerels.
Shaq, Doleac, Walker.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:57 schreef D-Wade het volgende:
[..]
nou nou, als ik gisteren zag hoe Smush![]()
![]()
Parker over het veld ging zou ik dat niet traag noemen.
![]()
ohh en Chris mag er gerust bij komen als jullie er zo graag vanaf willen.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:08 schreef pfaf het volgende:
De Cavs worden dit jaar ook niet veel of wel?
En zo geven ze 7 punten op rij weg binnen een minuut en staat het gelijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:07 schreef BitetheBullet het volgende:
Cook nu al 17 punten in zijn debuut als rookie, en het lijkt erop dat Miami de wedstrijd gaat winnen![]()
Indiana wintquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:14 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
En zo geven ze 7 punten op rij weg binnen een minuut en staat het gelijk![]()
Dit weekend.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:34 schreef F1Bas het volgende:
Popo, wanner worden de tijden weer veranderd in de VS? Wedstrijden beginnen nu lekker "vroeg".
Het was afgelopen nacht voor het eerst dat de Suns met Nash in de reguliere competitie thuis van de Lakers verloren, dus lijkt me dan niet dat de Lakers weten hoe ze met de Suns om moeten gaan. Twee jaar terug was de playoff spannend, vorig jaar was de 4-1 ook vrij overtuigend.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:29 schreef no-look het volgende:
Het verrast me totaal niet. Lakers weten altijd goed met Nash en co om te gaan. Die series toen waren echt goddelijk spannend. Alleen besloten ze toen op het eind tactiek te veranderen. De rol van Kobe werd minder en ze verloren
Ik zou er inderdaad totaal geen conclusies aan verbinden... Het seizoen is net begonnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Het was afgelopen nacht voor het eerst dat de Suns met Nash in de reguliere competitie thuis van de Lakers verloren, dus lijkt me dan niet dat de Lakers weten hoe ze met de Suns om moeten gaan. Twee jaar terug was de playoff spannend, vorig jaar was de 4-1 ook vrij overtuigend.
Opvallend was ook dat Nash slechts drie assists had... Maar goed, dit soort wedstrijden gebeuren in een seizoen, zeker als je pas om vier uur 's nachts terug bent na een wedstrijd kan het denk ik een keer gebeuren. Kijken hoe ze zich herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |