Pacers hadden dat al bij rust.quote:Op zondag 4 november 2007 13:09 schreef Colplay het volgende:
Waren wel meer verrassingen/topprestaties afgelopen nacht:
Chicago 0-3 en 72 pnt
Verdedigend doet Bosh het wel aardig. Had eerste helft al drie blocks en nu weer een op Garnett. Verschil weer terug naar driequote:Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef D-Wade het volgende:
Yep, dramatisch vooral van Raptors die 12/42 schieten op FG.
Bargnani,Bosh en Calderon hebben geen pepernoot geraakt...gezamenlijk goed voor 0/16 op FG.![]()
![]()
72-72quote:Op zondag 4 november 2007 22:52 schreef Colplay het volgende:
Wat laten de Raptors een kansen liggen om dichterbij te komen zeg.
Sport 1 heeft nu ook Nederlands commentaar. Wel leuk voor de afwisselingquote:Op zondag 4 november 2007 23:17 schreef vivelafete het volgende:
leuke wedstrijd zeg! en een supergoede stream!
87-85 nu
Welke stream?quote:Op zondag 4 november 2007 23:17 schreef vivelafete het volgende:
leuke wedstrijd zeg! en een supergoede stream!
87-85 nu
Staat op de site van sport1. Je kan dus altijd de andere wedstrijd zien tussen de Toronto Raptors - Boston Celticsquote:23.15
LIVE NBA Basketball
Rechtstreeks verslag van Toronto Raptors - Boston Celtics .
idd master..quote:
Check die hang time van Kobe dan! Hij blijft echt hangen tot hij z'n block helemaal kan afmakenquote:
quote:"I really really enjoy that challenge, because it's a mano-a-mano type of thing where somebody challenges you to meet you at the rim," Bryant said after his third block of the season and 470th of his career.
"When you have that type of situation, they see that you're not going to take a charge because you're just lining them up. So they know they have to either go over the top of you or go through you. I saw him coming down on the wing, and I just tried to time it and get up there and see if I could catch him. I timed it pretty well."
Doe maar Chris Paul... CPO3 of zo?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef no-look het volgende:
Chris Paul, 18 punten en 21 assists. Ongehoord, wat een guard
Ik moet nog kiezen tussen hem en Deron Williams. Wie ga ik supporten als de meest flashy guard allertijden er mee ophoudt? Ik neig naar Paul, twee keer Williams is een beetje saai.
Een ietwat meer genuanceerd beeld van Kobe. Ik ben het zeker eens met de enorme hoeveelheid minuten die hij al heeft gespeeld, wat teams zeker wat terug zal doen deinzen.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:06 schreef Colplay het volgende:
Chad Ford op ESPN over Kobe Bryant:
http://insider.espn.go.com/nba/insider/columns/story?columnist=ford_chad&page=KobeWorth-071106&univLogin02=stateChanged
Shaquille schijnt gisteren z'n 5e hamburger te hebben laten staan. Daarmee is hij 0,05 kilo afgevallen. Dat is het 2e positievequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:05 schreef no-look het volgende:
Miami's defence zag er goed uit trouwens tegen de Spurs. Dat is ook meteen het enige positieve dat ik uit de eerste vier games kan halenEn Blount, goeie range heeft die kerel.
Haslem deed het ook niet verkeerd met een double-double van 20pts en 13rebs.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:37 schreef Colplay het volgende:
Was leuke wedstrijd tussen Heat en Suns. O'Neal, Davis en Williams waren goed voor de Heat. Tenminste tot de laatste drie minuten. O'Neal mist daarna drie schoten, waaronder een airball omdat hij te ver van de ring staat en Williams kan Nash niet verdedigen, want die scoort even alle punten in een 8-0 run, waaronder twee totaal vrij driepunters en een simpele layup. Maar ze maakten het de Suns lang lastig en dat belooft wel wat als Wade zondag echt al terug komt.
Williams was erg goed, tot de laatste drie minuten. Daarin vergeet ie even dat hij Nash ook moet verdedigen. Daar viel uiteindelijk mede de beslissing.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef no-look het volgende:
Zit de game nu te kijken. My main man was een killer.
Ik heb echt een man-crushMaar zijn nieuwe tattoo is echt heel lelijk. Wat hem ook weer stoer maakt
Haslem was ik vergeten ja, die speelde ook goed. Maar ja wie moet anders dat schot nemen bij Miami?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Haslem deed het ook niet verkeerd met een double-double van 20pts en 13rebs.
Die Davis naait ze ploeg nu trouwens voor 2de keer door niet die schot te maken voor evt OT.
NU wel, winnen 3de Q 26-14 en komen dus terug tot 82-88.quote:Op zondag 11 november 2007 02:23 schreef D-Wade het volgende:
Over Denver zullen we het maar niet hebben.![]()
Jammer dat ik toen al lag te slapenquote:Op zondag 11 november 2007 03:41 schreef D-Wade het volgende:
En ja hoor, Denver wint het 'gewoon' effe met 113-106.![]()
WAT EEN comeback, achterstand was maximaal 25pts en bij rust was het -18.
Camby was echt een beest op het eind met blocks rechts en links, hij bockte Tinsley 2x bij 101-101 en nog is bij 104-101.
Had niet verwacht dat ze nu al zo goed zouden zijn. En ze zullen nog wel beter worden, want ik verwacht dat er nog wel wat spelers bij zullen komen. Veteranen die naar een contender willen en misschien een buy-out krijgen van een uitgeschakelde ploeg. Bij Boston zijn er natuurlijk nog meer dan genoeg plaatsen in de rotatie te verdienen. Als de Celtics een goede PG krijgen zijn ze helemaal de favoriet van het oosten.quote:
En Atlanta dan? Die zijn al echt jaaaaaaaaren de schlemiel... echt belachelijk slecht...quote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef popolon het volgende:
Yep.
En het zijn drie niet zelfzuchtige spelers met maar één doel. En de Celtics hebben ook een prima defense, zeker nu met KG erbij.
Dus als de Pistons het niet worden dan maar Boston. Het wordt ook wel weer eens tijd voor de Celtics. Al jaren de schlemiel geweest.
Ja maar die hebben net een wat mindere geschiedenis dan de Celtics. Een klein beetje maar.quote:Op zondag 11 november 2007 20:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En Atlanta dan? Die zijn al echt jaaaaaaaaren de schlemiel... echt belachelijk slecht...
Stuk of 15 titels minder ja, lol.... (dacht dat ze 1 titel hebben)quote:Op zondag 11 november 2007 20:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar die hebben net een wat mindere geschiedenis dan de Celtics. Een klein beetje maar.
Zit inderdaad een minuut verschil tussen. Misschien om een fiasco als vorige week te voorkomen?quote:Op zondag 11 november 2007 20:46 schreef jmac het volgende:
Wat is dit voor ongein.
Op nba.com zitten ze al in het tweede kwart (8:00 to go) en op Sport1 zitten ze in t eerste kwart op 1:20 to go![]()
![]()
Wel meer. Gamecast is op 6:00 en Sport 1 11:00 dus gewoon vijf hele minuten.quote:Op zondag 11 november 2007 22:03 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zit inderdaad een minuut verschil tussen. Misschien om een fiasco als vorige week te voorkomen?
wilde tikken minuut of tien (met time-outs en zo er bij). Hadden vorige week drie uur en toen was t op. Maar weet niet of dit helpt. Zat ff stream te kijken toen ik net thuis kwam, daarna zag ik pas dat hij ook op Sport1 was, waar ik nu kijk. Dat verschil maakt mij even niet uit, maar kan nu gewoon doorwerken op mijn laptop.quote:Op zondag 11 november 2007 22:10 schreef jmac het volgende:
[..]
Wel meer. Gamecast is op 6:00 en Sport 1 11:00 dus gewoon vijf hele minuten.
Kan je nog beter een stream kijken.
En zo'n probleem als vorige week verkomen ze niet mee. De sat tijd was gewoon op. Ze hadden blijkbaar maar 2,5 uur ingekocht oid en door de overtime gingen ze erover en viel 't net voor tijd uit.
Ja idd als je gewoon de match wil zien maakt 't niet zoveel uit.quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
wilde tikken minuut of tien (met time-outs en zo er bij). Hadden vorige week drie uur en toen was t op. Maar weet niet of dit helpt. Zat ff stream te kijken toen ik net thuis kwam, daarna zag ik pas dat hij ook op Sport1 was, waar ik nu kijk. Dat verschil maakt mij even niet uit, maar kan nu gewoon doorwerken op mijn laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |