abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 oktober 2007 @ 00:26:16 #51
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54150007
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami trade Walker voor Davis en Blount
Ja hoho, en de geweldige Doleac en Simien plus een 1st round pick en wat geld.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 00:34:28 #52
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_54150202
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 00:19 schreef ScienceFriction het volgende:
tvp voor t nieuwe seizoen.... even afwachten welk team ik dit jaar ga supporten

Ligt eraan waar Kobe heen gaat (als hij getrade wordt)

Knicks ( Lee ) ,Lakers .. zal het wel voor mij worden.
Voor het eerst sinds jaren dat ik de NBA weer ga volgen .

de "SI NBA 2007 preview" is die trouwens ook verkrijgbaar hier?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_54153799
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami trade Walker voor Davis en Blount
You just made my day

Maar die McHale. Hoe, HOE, kun je dat doen?!?
pi_54177183
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:44 schreef no-look het volgende:

[..]

You just made my day

Maar die McHale. Hoe, HOE, kun je dat doen?!?
"Iedereen" gaat er vanuit dat hij Walker ook gaat traden en dan zijn de wolves er een stuk jonger op geworden en hebben ze een grote schoonmaak gehouden. Ik vind het best een oke trade voor beide partijen
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:11:21 #55
67205 Colplay
How you doin??
pi_54178225
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Toolmannetje het volgende:

[..]

"Iedereen" gaat er vanuit dat hij Walker ook gaat traden en dan zijn de wolves er een stuk jonger op geworden en hebben ze een grote schoonmaak gehouden. Ik vind het best een oke trade voor beide partijen
En als hij geen club voor Walker kan vinden zal er een buyout volgen. Voordeel van contract Walker was dat het een jaar korter loopt dan dat van Blount. Dus na volgend seizoen verdwijnt dit van de cap en kunnen ze achter free-agents aan. Denk dat dit een minder slechte deal van McHale is dan wat hij met Garnett heeft gedaan.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:08:07 #56
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_54179408
tvp-tje
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_54185423
Minnesota gaat gewoon helemaal schoon schip maken en een team om Jefferson en Brewer bouwen, wat toch wel behoorlijke grote spelers kunnen worden. Garnett heeft ook geen titels opgeleverd dus logisch dat je hem laat gaan op 31 jarige leeftijd.

Houston Rockets verwacht ik veel van dit jaar, Scola, McGrady, Yao en coach Adelman ik ben benieuwd.
Gelukkig is het Oosten wat sterker geworden met Garnett, Allen, Lewis, Richardson en Randolph.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:28:32 #58
67205 Colplay
How you doin??
pi_54187603
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:33 schreef ForzaRob het volgende:
Minnesota gaat gewoon helemaal schoon schip maken en een team om Jefferson en Brewer bouwen, wat toch wel behoorlijke grote spelers kunnen worden. Garnett heeft ook geen titels opgeleverd dus logisch dat je hem laat gaan op 31 jarige leeftijd.

Houston Rockets verwacht ik veel van dit jaar, Scola, McGrady, Yao en coach Adelman ik ben benieuwd.
Gelukkig is het Oosten wat sterker geworden met Garnett, Allen, Lewis, Richardson en Randolph.
Ben het helemaal eens met je over Minnesota hoor, alleen hadden ze veel eerder moeten inzien dat ze met het team dat ze hadden niets zouden bereiken. Als ze dit voor de draft hadden besloten hadden ze Jefferson en de #5 pick kunnen hebben, nu moesten ze het doen met Jefferson als topper en wat spelers die wel potentie hebben, maar die ook een enorme mislukking kunnen worden. Dus vindt dat ze veel te lang aan Garnett hebben vastgehouden voor ze hem naar Boston hebben gestuurd.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_54190267
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:33 schreef ForzaRob het volgende:
Sorry hoor, maar de Houston Rockets? Ik heb nog niets gezien in de afgelopen jaren dat dit team een title contender is. Tracy McGrady mag wel met z'n club naar de Chokeahlics Anonymous Vorig jaar speelde T-Mac niet slecht in de playoffs moet ik overigens toegeven.... maar de geschiedenis liegt er niet om.
pi_54190582
Sport1 heeft schema voor november iig bekend!
1x portland (tegen dallas)
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:34:34 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54195987
Zit nu Boston - Cavs te kijken maar de Celtics zien er best gevaarlijk uit zo.

Op papier wisten we het al maar het moet nog blijken. Ok, 't is pre-season maar dit is leuk basketball met de drie grote jongens Allen, KG en Pierce.

Leuk voor de East Conf.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54196558
81 punten voor de Pacers de eerste helft tegen Memphis
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54199254
Ik gok erop dat McHale echt geen club vindt die stom genoeg is Walker van hem over te nemen. Zal wel een buyout volgen waarna Walker voor heel wat minder cash ergens aan de gang kan.

Rockets ben ik niet echt bang voor. T-Mac heeft deelt genen met Vince 'the invisible man come playoff-time' Carter dus dat wordt niks. Bovendien zitten ze nog altijd in het westen, toch zuur.

Miami moet nog een capabele backup op de 4 vinden nu Walker weg is maar als dat ze vlug lukt draaien ze weer gewoon mee in de top van het oosten hoor
pi_54199573
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:25 schreef no-look het volgende:
Ik gok erop dat McHale echt geen club vindt die stom genoeg is Walker van hem over te nemen. Zal wel een buyout volgen waarna Walker voor heel wat minder cash ergens aan de gang kan.

Rockets ben ik niet echt bang voor. T-Mac heeft deelt genen met Vince 'the invisible man come playoff-time' Carter dus dat wordt niks. Bovendien zitten ze nog altijd in het westen, toch zuur.

Miami moet nog een capabele backup op de 4 vinden nu Walker weg is maar als dat ze vlug lukt draaien ze weer gewoon mee in de top van het oosten hoor
Blount is nu de eerste backup op de 4
pi_54199825
ja maar die heeft het nooit gespeeld. Misschien kan hij het wel totaal niet. En een goeie 4 is belangrijk tegen een Sheed, Nowitzki of KG.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:04:24 #66
67205 Colplay
How you doin??
pi_54212872
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:25 schreef no-look het volgende:

Nou heb niet echt hoge verwachtingen van Miami. Wade is geblesseerd en zal voorlopig niet spelen, Shaq is een jaar ouder en zal nog minder gaan spelen en de rest is niet meer dan middelmaat. Ricky Davis is een goede aanwinst, maar zorgt wel voor chemistry-problemen. Ik zie Miami weer niet voorbij de eerste ronde in de play-offs komen.

Houston is met Scola en Wells (onder Adelman) denk ik wel sterker dan vorig seizoen. Westen kan wel erg leuk worden, met Suns, Spurs, Mavericks en Rockets. Verder verwacht ik wel wat van Denver, nu die een heel seizoen met AI en Carmelo kunnen spelen. Als Brewer en Kirilenko in het systeem gaan passen heeft Utah ook weer een erg sterk team en kan het wel eens een erg sterke top 6 worden.
pi_54218607
Ja maar het verschil tussen Rockets en Spurs blijft groot. Ik zie Houston geen rol van betekenis spelen hoor.

En Miami... ik ben optimistisch. Shaq heeft een gekwetste trots, Davis ziet het helemaal zitten, Haslem schijnt beter te zijn geworden op zijn jumper, Jason Williams is gezond. En Wade is Wade. Die speelt de eerste drie weken niet maar als hij terugkeert kan Miami elke pot winnen. Behalve tegen Chicago, want daar speelt Dwyane slecht tegen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:36:50 #69
67205 Colplay
How you doin??
pi_54219144
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:03 schreef no-look het volgende:
Ja maar het verschil tussen Rockets en Spurs blijft groot. Ik zie Houston geen rol van betekenis spelen hoor.

En Miami... ik ben optimistisch. Shaq heeft een gekwetste trots, Davis ziet het helemaal zitten, Haslem schijnt beter te zijn geworden op zijn jumper, Jason Williams is gezond. En Wade is Wade. Die speelt de eerste drie weken niet maar als hij terugkeert kan Miami elke pot winnen. Behalve tegen Chicago, want daar speelt Dwyane slecht tegen.
Denk zelf dat Houston een goede nummer vier kan worden en in de play-offs misschien voor een verrassing kan zorgen. Maar een echte titelfavoriet, nee dat inderdaad niet. Hoop dat de Suns het goed doen dit jaar, gun het Nash, Amare en Hill wel.
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:18:46 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54222404
Eindelijk officieel: Bulls en Lakers praten over een trade.

The Lakers are asking for a package built around Luol Deng, Ben Gordon, Tyrus Thomas and Joakim Noah, which is more than Chicago is willing to surrender.

Tja, dan ben je een jong en goed team aan het opbouwen en daar ga je dan ..... Vooral Deng zou ik nooit zomaar wegdoen.
pi_54224422
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef popolon het volgende:

The Lakers are asking for a package built around Luol Deng, Ben Gordon, Tyrus Thomas and Joakim Noah, which is more than Chicago is willing to surrender.

Tja, dan ben je een jong en goed team aan het opbouwen en daar ga je dan ..... Vooral Deng zou ik nooit zomaar wegdoen.
Zeker niet, zou hele slechte deal zijn voor Bulls.
Kobe mag lekker weg rotten in LA.
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:52:27 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54224760
En Chicago hoeft niet eens, die hebben een leuk talentvol team in opbouw.

Waarom dat opofferen voor een egocentrische superster?
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:27:43 #73
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_54225689
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef popolon het volgende:

Deng en Gordon zou ik beide niet weg doen....

Voor de Lakers zou het best een goede deal kunnen zijn, maar de Bulls komen er niet echt goed mee weg. Bovendien heb je dan nog steeds een matige center in Wallace die nu toch echt wel ouder aan het worden is.

Ik zou Kobe nog wel een jaartje als Laker willen zien, dan z'n contract ontbinden en dan voor 1 miljoen bij een willekeurig team signen (ik bedoel: kom op! Je hebt al het geld in de wereld... met zo'n deal kun je echt een team in een geweldige positie brengen en je eigen status vergroten). Stel je voor dat Kobe zoiets zou doen om met Lebron samen te spelen....
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:29:09 #74
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_54225729
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef popolon het volgende:
En Chicago hoeft niet eens, die hebben een leuk talentvol team in opbouw.

Waarom dat opofferen voor een egocentrische superster?
Chicago wil natuurlijk ook best geld hebben En Kobe brengt wel de kassa's aan het rinkelen
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:40:49 #75
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54225962
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:29 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Chicago wil natuurlijk ook best geld hebben En Kobe brengt wel de kassa's aan het rinkelen
Ik weet 't niet, Bryant is niet overal even geliefd. Vooral niet bij veel vrouwen en ja, vrouwelijke fans zijn er zat.

Maar goed, 't blijft leuk om te volgen. Ik kijk al uit naar Bulls - Pistons als het doorgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')