Aangenaamquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken niemand met mijn achternaam met ck
Hehe, denk het nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zou die naam heeeeeel ver ergens terugkomen in dezelfde stamboom?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar Eer-ik..!Als je mn fotobook had bekeken, dan had je gezien dat ik geen Kuno van Dijk heet...
maar Jan Pieter Feikens
Dus ik zal nooit van mn leven familie van je zijn
Het was leuk geprobeert...!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Maar goed dat je er 3 maand geleden niet bij was...!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef Sethje het volgende:
topics gaan snel hehe...
Wickedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, denk het nietJe schrijft het toch anders hè
Ik ben familie van Willem van OranjeMaar dat is wel heeeeeeeeel ver terug!
Ik heb thuis mijn stamboom liggen, is echt alleen maar met ck. Gaat terug tot 1820 ofzo![]()
Maar, wanhopig op zoek naar familie?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]I *fucking* don't care about the *fucking* Dutch languageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Allo allo ben ik weer... tis opgelost..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
I *fucking* don't care about the *fucking* Dutch language
Wheeeehehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar Eer-ik..!Als je mn fotobook had bekeken, dan had je gezien dat ik geen Kuno van Dijk heet...
maar Jan Pieter Feikens
Dus ik zal nooit van mn leven familie van je zijn
Het was leuk geprobeert...!![]()
![]()
I doquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
I *fucking* don't care about the *fucking* Dutch language
quote:
Kuno van Dijk was de naam van een Alcoholisten stichting in het noorden des lands..!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wheeeehehe
Hoe kom je bij deze username dan?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kuno van Dijk was de naam van een Alcoholisten stichting in het noorden des lands..!![]()
"hallo allemaal, ik ben Kuno van Dijk"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kuno van Dijk was de naam van een Alcoholisten stichting in het noorden des lands..!![]()
whehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De vet gedrukte zinnen zijn mijn zinnen en de andere zijn die van jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
"hallo allemaal, ik ben Kuno van Dijk" [ afbeelding ]
"ik ben erg verslaafd aan alcohol" [ afbeelding ]
"verder wil ik iedereen zeggen dat ze meer moeten gaan drinken" [ afbeelding ]
"tijdens mijn stage ben ik genaaid met bier" [ afbeelding ]
"en toen wist ik me tekst niet meer" [ afbeelding ]
nee die zijn van mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De vet gedrukte zinnen zijn mijn zinnen en de andere zijn die van jou?![]()
ik geloof je meteen!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik mis het gelukkig in zn geheel!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oohja, godver
Die tijd komt er ook weer aan
Ruilen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik mis het gelukkig in zn geheel!
Lastig he...?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik ga er neit aan doen
Kut sinterklaas,
Kut kerst,
Kut vuurwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
je kan nog naar het buitenland emigreren voor de 5de?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
Ik wil er ook wel onderuit, maar daar is niet iedereen het mee eens![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Soms denk ik echt dat jij en ik wel familie moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En er was toch een borrel, dus ik moest toch heen.
Zeuren helpt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jeej, 5 studiepunten erbij. Doordat ze mij foute cijfers gemaild hebben, en ik dus de herkansing niet heb gedaan, terwijl ik een onvoldoende had, hebben ze besloten van mijn 5,1 een 5,5 te maken. Om mij tegemoet te komen. Alleen vind ik het een kutcijfer, dus wellicht doe ik alsnog een her (al geldt het laatste cijfer, niet het hoogste).
Opeens kan het dus wel snel, als ik even langs kom om te zeuren. Werkt toch beter dan mailen. En er was toch een borrel, dus ik moest toch heen.
GMTA.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Vuurwerk zuigt, zonde van dat geld. Ga eens na voor hoeveel euro aan bier ze elk jaar de lucht in schieten![]()
Maar kerst kan ook wel leuk zijn... samen met een leuke chick onder de kerstboom. Rood satijnen jurkje, de lichtjes van de boom schitteren in haar ogen, weerspiegelt in haar golvende lange haren onder haar kerstmuts....
Oe, dacht ik weer hardop? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:32 schreef Deansensitized het volgende:
GMTA?
Wat? Ik spreek geen 1337quote:
Klopt. Nu nog even proberen van een 3,7 een 5,5 te maken. Moeten ze maar fatsoenlijk binnen de grenzen van de klachtenprocedures werken. Dat docenten ziek worden en niet vervangen kunnen worden, dat lijkt me niet mijn probleem, noch mijn verantwoordelijkheid. De klacht ligt er al enkele maanden, maar er wordt niks mee gedaan. Zeer slecht.quote:
Ja, als er zo'n chick onder zit zal ik niet zo moilijk doen.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, als er zo'n chick onder zit zal ik niet zo moilijk doen.
GMTA = Great Minds Think Alike
Precies. Daarom kennen ze me ook op school, ik win graag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:37 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat is knap kansloos ja... aanhouder wint
Juist, wie weet bij welke instanties ik anders nog ga klagen... wordt het alleen maar meer werk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dat wel, nu snel dat er maar bij doen, afronden en opzouten met die gozer![]()
quote:
Naar jou?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Trigalti het volgende:
Goeiemogguh
Gister was leukSpeciale voorpremière van Alles is liefde (had kaartjes gewonnen).. Ben er met een meisje heen gegaan, en Valerio en nog zon filmchick waren er
.... 3x raden waar alle aandacht heen ging..
Als je die hebt. Graag!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef ChatGirl het volgende:
Wil je stokjes voor tussen je ogen diertjuh?
Ik ben vandaag allemaal goede doelen aan het bellen. Hoef er 'maar' 90 te bellen. 90x hetzelfde verhaal afsteken gaat op den duur vervelen. Ben nu al bij 38 dus het schiet wel op.
Ik denk in iedergeval dat wij zowiezo een goede meet kunnen houden!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat jij en ik wel familie moeten zijn [ afbeelding ]
Valerio natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Naar jou?of was het naar Valerio?
Sjonge ik ben me vandaag toch extreem moe. Mijn ogen willen nu al niet meer open blijven en ben gisteren toch niet zo heel laat gaan slapen..![]()
Ja..oke..Geen commentaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:15 schreef miss-scofield het volgende:
Dag allemaalllll!!
Ik ben lekker vrij in de herfstvakantieDocent hè
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:30 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik heb net Jacques d'Ancona om een handtekening gevraagd
Niet gezienquote:
maakt het een beetje goed dat het niet voor mij was? en dat degene voor wie die is het vroeg omdat ik het toch niet zou doen (waardoor ik zoiets juist wel doequote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
how low can you go...![]()
![]()
![]()
* PieterBas heeft een handtekening van Han Pekel![]()
js hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maakt het een beetje goed dat het niet voor mij was? en dat degene voor wie die is het vroeg omdat ik het toch niet zou doen (waardoor ik zoiets juist wel doe)
Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk ChatGirl, ik mag nog wel ff denk ik. Vandaag een hele dag bezig geweest met het herstellen van een fout van mijn mede stagaires, echt ik doe het graag hoor, het is niet dat ik zelf niets te doen heb.
Oehh gefeliciteerd. Is het gelukt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben aan mijn laatste telefoontjes bezig
O, sinds maandag was er een probleem in ons programma dat had ik tijdelijk opgelost met de melding dat als men verder ging met design, dat die oplossing geen zin meer had en er voor zou zorgen dat alle wijzigingen voor jan lul waren. Je raadt het al, ze zijn gewoon doorgegaan en ik kon het vandaag weer oplossen.quote:
Ja hoor. Alleen sommigen hebben constant de voicemail aan staan. En het enige wat ik wil weten is een mailadres en een contactpersoon. Dat gaat ff sneller dan voicemail inspreken en wachten tot je teruggebeld word.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oehh gefeliciteerd. Is het gelukt?![]()
Voicemail van bedrijven zijn inderdaad erg vervelend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen sommigen hebben constant de voicemail aan staan. En het enige wat ik wil weten is een mailadres en een contactpersoon. Dat gaat ff sneller dan voicemail inspreken en wachten tot je teruggebeld word.
Altijd fijn nauurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, sinds maandag was er een probleem in ons programma dat had ik tijdelijk opgelost met de melding dat als men verder ging met design, dat die oplossing geen zin meer had en er voor zou zorgen dat alle wijzigingen voor jan lul waren. Je raadt het al, ze zijn gewoon doorgegaan en ik kon het vandaag weer oplossen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voicemail van bedrijven zijn inderdaad erg vervelend.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Telefoonnummers van 80 cent per minuut en dan in de wacht worden gezet![]()
Aah dat valt dan nog wel mee. Maar als je iedere keer 3 minuten of langer moet wachten en dat kost dan ook 0,80 cent per minuut. Dan zullen de kosten wel beetje oplopen. Denk ik dan. Maar je hebt ook wel gelijk het is niet jou probleemquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:07 schreef ChatGirl het volgende:
Dat maakt mij niet uit. Hing in totaal maar 3 minuten aan de lijn. Die 2,40 is nog wel te overzien dan.
Daag diertjuh
Same here. Hoorde hem vanochtend al een paar keer op de radioquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef Etcetera het volgende:
er is echt alleen maar nonnieuws vandaag zegheb uit pure wanhoop frans bauer geditched voor iets over de economie. frans bauer 's ochtends vroeg gaat me te ver
![]()
Rustug volgens mij. Tot 2200 is trouwens niet te zuinig...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:19 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal
Vandaag weer Engels...van 12.00 uur tot 22.00 uur naar school!!!!!!
Hoe is het hier?
Nee, is behoorlijk k*t. Maar, is een deeltijdopleiding...zijn altijd 's avonds!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rustug volgens mij. Tot 2200 is trouwens niet te zuinig...
Ah ok, klinkt logischquote:
Sterkte!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nee, is behoorlijk k*t. Maar, is een deeltijdopleiding...zijn altijd 's avonds!!
Dus dat wordt bikkelen vandaag!!!
Nou ik heb het ooit mogen aanzien hoe iemand zijn knieschijf brak, het zag er heel pijnlijk uit in ieder geval. Plus dat diegene out ging van de pijn. Maar ach, hij had het wel verdient, het was een klootzak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah ok, klinkt logisch
Iemand trouwens ervaring met het breken van zijn/haar knieschijf? Hoe zeer doet dat?
Hoezo.. heb je plannenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah ok, klinkt logisch
Iemand trouwens ervaring met het breken van zijn/haar knieschijf? Hoe zeer doet dat?
quote:
quote:
ik heb ervaring met een gescheurde kruisband. en dat was al verdomd pijnlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah ok, klinkt logisch
klinkt erg pijnlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Heb toendertijd in Denemarken keihard mijn knie gestoten, toen veel pijn en vocht erin, maar was na 3 weken wel weer weg al kon ik er nog steeds niet op liggen.
Laatst weer veel pijn en vocht erin, is net allemaal wat weg, maar als ik zo voel voelt het net of er een stuk bot zit op een plek waar het niet hoort
Maar doet nu niet zeer [als ik er niet op lig], dus kan me het bijna niet voorstellen...
Ik zou willen dat ik op school hong, nu ben ik hier mijn tijd een beetje aan het verdoen met research... op zich ook wel leuk, maar dan moet het wel opschieten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:06 schreef jslavenburg het volgende:
school is zoo zaai atm :p
Klinkt heel bekend, zoiets heb ik overgehouden aan een kickboks blessure, elke keer als ik nu weer een potje ga volleyballen dat krijg ik ook last van vochtophoping in mijn knie, maar dat gaat altijd na een dagje of twee rustig aan doen weg. Als het blijft zou ik wel naar de dokter gaan iig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is het hem net, als dat vocht er zit wel, maar nu kan ik gewoon lopen en alles, kan er alleen niet op liggen...
Geen pijn, maar als ik met de hand wat voel klopt het toch niet helemaal....
Toch maar eens naar dokter binnenkort denk ik
klinkt een beetje als een "voetbalknie"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is het hem net, als dat vocht er zit wel, maar nu kan ik gewoon lopen en alles, kan er alleen niet op liggen...
Geen pijn, maar als ik met de hand wat voel klopt het toch niet helemaal....
Toch maar eens naar dokter binnenkort denk ik
Heb 9 jaar gevoetbald, maar toen nooit ergens last van gehad...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
klinkt een beetje als een "voetbalknie"
Er zijn toch wel meerdere printers op school?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ben op school!!
Moet even wat printen, die heb ik thuis nog niet!!Arme student
Mjaaa, nu staat er een vet lange rij!! Gelukkig begint m'n les pas over 20 min
Hoi!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ben op school!!
Moet lukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ben op school!!
Euh?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
Lees trouwens net in de Spits dat Micheal Scofild in seizoen 3 weer achter de tralies komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw Hallo Leo
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Goedemorgen Kunoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gooooooodmorning Ladies and gents!
Hey PB, is het bij jou ook zo koud vandaag?quote:
Dean! Wat fijn om jou weer te zien!quote:
Indeed... Morgen al geregeld dat ik iets later kan beginnen. Vanavond partaaaay en morge dus een kortere werkdag... Niiicequote:
Kun je me daar vandaan zien??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean! Wat fijn om jou weer te zien!![]()
Doe je goed Hostquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Indeed... Morgen al geregeld dat ik iets later kan beginnen. Vanavond partaaaay en morge dus een kortere werkdag... Niiice
Ze hebben hier in Skövde een megatelescoop staan en de heb ik daarnet even op friesland ingesteld, en toen zag ik je toevallig lopen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kun je me daar vandaan zien??
*Zwaait
Het is 7 graden (celsius, voor de mierenneukers)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey PB, is het bij jou ook zo koud vandaag?
[..]
Dean! Wat fijn om jou weer te zien!![]()
Mijn termometertje geeft 6 aan...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is 7 graden (celsius, voor de mierenneukers)
Morgen kan het hier -3 vriezen![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]Hooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw Hallo Leo![]()
Ik ben blij, heb een nieuwe speakerset voor mijn laptop en hij pwnd de pan uit![]()
Ach Dean... doe maar rustig, ik zou nooit durven naar Friesland te kijken... bah wat een vies woord eigenlijk... Friesland...!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
Beter PB![]()
Goed bezig Kuno
Wel beetje creepy 'big brother is watching you' gevoel nu![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach Dean... doe maar rustig, ik zou nooit durven naar Friesland te kijken... bah wat een vies woord eigenlijk... Friesland...!
Ik hoop dat wij over een paar week sneeuw krijgen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Wou wel dat het hier eens ging vriezen![]()
in de avond denk ik... mooi dat mijn verwarming gemaakt isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mijn termometertje geeft 6 aan...
Vriezen morgen?
Zeker weer zin in een Elfstedentochtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Wou wel dat het hier eens ging vriezen![]()
Ik ga naar Kenia in januari voor 4 maandenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker weer zin in een Elfstedentocht![]()
Zal wel koud worden, want het gaat ook nog regenen die dag.. Eens kijken hoe de Mexicanen en Kenianen op deze kou gaan reageren..
De Kenianen hier zatten al met hun winterjas aan in de klas.. toen het buiten een graadje of 14-15 was.![]()
Ik las het in de Studeren en Stage in het buitenland topic, alvast veel plezier en succesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga naar Kenia in januari voor 4 maanden![]()
Ik denk dat het straks ook een hele cultuurshock voor hen gaat worden.. als er straks een pak sneeuw ligt.quote:
Nou ik denk dat bij mij een boel spanjaarden het moeilijk zullen krijgen!quote:
preciesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
Zodra er sneeuw ligt worden we allemaal weer kleine kinderen
Ben zelf ook een nuchtere knul van 24, maar als ik iemand vol raak met een sneeuwbal lach ik me ook dubbel![]()
what happens in the snow, stays in the snowquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:07 schreef Deansensitized het volgende:
Altijd mooi om te zien zulke lui.
Had ik in Denemarken ook een paar van in de flat. En liet er toen net even 60 cm vallen, dat had zelfs ik nog nooit meegemaakt! Maar vet dat dat was. Niemand die die hele naar school/werk ging/kon, dus werd hele week feest, niks te doen, geen internet, dus zuipen en feesten met zijn allen
Zijn wat dingen gebeurd die normaal nooit gebeurd zouden zijn![]()
Ik slaap nog steeds dus zal wel kutles wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Goed geregeld Trig![]()
Succes vanmiddag!
Maar dat met lego heeft volgens mij bij iedere manquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
precies![]()
. als het maar geen ijsbal is, dat doet pijn
![]()
Dat het ik trouwens ook met Lego.. zet een bak lego voor me neer en ik ben uren zoet
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
what happens in the snow, stays in the snow![]()
euh...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar dat met lego heeft volgens mij bij iedere man
Een stagiair aan het werk.. het is een wonderquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:34 schreef diertjuh het volgende:
Goedemiddag mensen
Ik ben gewoon de hele ochtend aan het werk geweest. Ze hadden vandaag wel werk voor mij
quote:
Ach lul niet man!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:39 schreef Deansensitized het volgende:
Hey PB, ff dimmen hè
In Denemarken altijd hard gewerkt, en nu ik volgende week ook hier officieel stagair word moet ik ook hier vol aan de bak.
sorry Deanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:39 schreef Deansensitized het volgende:
Hey PB, ff dimmen hè
In Denemarken altijd hard gewerkt, en nu ik volgende week ook hier officieel stagair word moet ik ook hier vol aan de bak.
En ook niet eens alleen in DK, alle stages hard moeten werken.
Podiumbouwer/licht- en geluidstechnicus, Technische Dienst wit/bruingoed winkel, computerbedrijfje, DK, en nu weer... verveel me eigenlijk nooit tijdens stage.
nee!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:44 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof je me niet Kuno??
Titt'n Ft. Tony Scott op 3FM
Haha, goed bezigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
sorry Dean![]()
* PieterBas heeft ook heel hard gewerkt tijdens zijn stage.. was alleen 5 maanden te vroeg klaar met het project![]()
Als ik nou geen Fries was geweest had je me op mijn woord geloofd volgens mij....quote:
Dat ook, maar je reed altijd maar rondjes met de lekkere chick van het bedrijf toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als ik nou geen Fries was geweest had je me op mijn woord geloofd volgens mij....
Dat is niet verkeerdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:55 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, niet altijd hoor, paar keer maar
Waren wel erg leuke rondjes. Chick van administratie
Op een warme lentedag met de airco aan in de baas zijn tijd met een leuke dame van noord naar zuid Denemarken touren, daar paar uur rondsjouwen, restaurantje op kosten van de baas en weer terug cruizen...
Good times
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:28 schreef PieterBas het volgende:
Rare lui die Zweden.. Het regent pijpenstelen... en de ijscokar komt voor mijn studentenflat rijden.. inclusief vrolijk geluidje
en dan huilend een nieuwe ijsje vragenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me te komisch. Gaan mensen even een ijsje halen snel de regen door..ijsje helemaal verregent
Je kijkt niet??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
Lees trouwens net in de Spits dat Micheal Scofild in seizoen 3 weer achter de tralies komt
Seizoen 3 is net 3 afleveringen oud in de VSquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:02 schreef Deansensitized het volgende:
Miss![]()
Nee, nog niet, want dan plof ik immers midden in het verhaal.
Ga nu ergens de eerste seizoenen proberen te regelen, werk ik me in moordend tempo even naar waar we nu zijn kwa afleveringen.
Wanneer begint seizoen drie?
Ik liep verleden jaar ook erg achter met Heroes.. 4 dagjes ziek in bed te hebben gelegen, was ik zou 12 afleveringen en een warm bed verder..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:12 schreef Deansensitized het volgende:
Dan loop ik echt hopeloos achter![]()
Nee, PB zit op een stoelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:20 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja
Moet alleen de download wel gaan lopen natuurlijk...
Hmmm Friends loopt wel, PB niet...
Specificiek, Meetbaar, Acceptabel, Reeel en Tijdsgeboden.. kan je gebruiken bij het opzetten van leerdoelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Deansensitized het volgende:
Zo, gaat lekker daar dus
Mooi dat het stagebezoek goed was
Maar wat is dat s.m.a.r.t. nou weer dan?
Ik moet het voor school doen.. anders ga ze weer moeilijk doen..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:45 schreef Deansensitized het volgende:
Kan, doen we niet
PB S01E01 bijna binnen![]()
Of zoals ik dat met een vriend toepas:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Specificiek, Meetbaar, Acceptabel, Reeel en Tijdsgeboden.. kan je gebruiken bij het opzetten van leerdoelen.
Je moet het een beetje leuk maken he.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 1 dagje te gaan tot het weekend![]()
Lekkere tijden manquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou morgen vrij zijn, maar vanwege ziekte, ga ik morgen toch werken van 13-18 en dan vrijdag nog van 7-13 en dan weekenden op weg naar nieuwe baan
dat heb ik dan gemist, heb je een nieuwe baan?!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou morgen vrij zijn, maar vanwege ziekte, ga ik morgen toch werken van 13-18 en dan vrijdag nog van 7-13 en dan weekenden op weg naar nieuwe baan
Een halve.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 1 dagje te gaan tot het weekend![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb ik dan gemist, heb je een nieuwe baan?!
Klachten en InHollandquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De mail waarvin mij en mijn medestudenten een extra herkansing geboden werd, die ging helemaal niet om de klachten waarvan ik op de hoogte was. Blijkbaar hebben mensen in de andere klas, die parallel aan die van mij loopt, ook een klacht ingediend. Succesvol tentamen wel.
Maar onze klachten zijn dus gewoon helemaal nog niet behandeld. Goed bezig InHolland.
Goedenavond Deanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:56 schreef Deansensitized het volgende:
HouTrig
Angel
Goedenavond allen.
Hmm..jammerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
Weinig tot niks Nath
Sterkte
Alles hier goed hoor!
Top 100 90's hits op 3FM
Whaha kijk die reacties daar danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:50 schreef Etcetera het volgende:
dit is de eerste keer dat ik hier stage loop dat ik me beledigd voor door een reactiein een stuk staan veel fouten, en dan wordt er gezegd: 'welke stagaire heeft dit nou weer getikt'
ik ga het verdorie juist fiksen flapdrol
![]()
Hhaha ja, altijd lachen dat soort mensen. Kansloosquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whaha kijk die reacties daar dan
Laag-niveau-mensen die de hele dag thuis op nieuwsberichten reageren.
Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:08 schreef Trigalti het volgende:
Around the world!
ja echt triestquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whaha kijk die reacties daar dan
Laag-niveau-mensen die de hele dag thuis op nieuwsberichten reageren.
Jussus..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Guus Meeuwis![]()
Wij hebben hem verkracht![]()
Check www.myspace.com/kramtried en dan Het Is Een Nacht![]()
Inderdaad..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja echt triestik ben blij dat ik wel een leven heb
verder FOK!t![]()
gisteren hebben we de reactiemogelijkheid bij die steekpartij in amsterdam uitgezet. na 3 of 4 reacties kwam de vraag: welke kleur? (ook echt zo gesteld) en ik hield dat artikel al in de gaten, want ik weet dondersgoed hoe dat gaat lopen. dus hup, uit die reacties
triest
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:16 schreef Trigalti het volgende:
Lees het 2e nieuwsbericht eens.. http://geenstijl.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |