quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:30 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik heb net Jacques d'Ancona om een handtekening gevraagd
Niet gezienquote:
maakt het een beetje goed dat het niet voor mij was? en dat degene voor wie die is het vroeg omdat ik het toch niet zou doen (waardoor ik zoiets juist wel doequote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
how low can you go...![]()
![]()
![]()
* PieterBas heeft een handtekening van Han Pekel![]()
js hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maakt het een beetje goed dat het niet voor mij was? en dat degene voor wie die is het vroeg omdat ik het toch niet zou doen (waardoor ik zoiets juist wel doe)
Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk ChatGirl, ik mag nog wel ff denk ik. Vandaag een hele dag bezig geweest met het herstellen van een fout van mijn mede stagaires, echt ik doe het graag hoor, het is niet dat ik zelf niets te doen heb.
Oehh gefeliciteerd. Is het gelukt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben aan mijn laatste telefoontjes bezig
O, sinds maandag was er een probleem in ons programma dat had ik tijdelijk opgelost met de melding dat als men verder ging met design, dat die oplossing geen zin meer had en er voor zou zorgen dat alle wijzigingen voor jan lul waren. Je raadt het al, ze zijn gewoon doorgegaan en ik kon het vandaag weer oplossen.quote:
Ja hoor. Alleen sommigen hebben constant de voicemail aan staan. En het enige wat ik wil weten is een mailadres en een contactpersoon. Dat gaat ff sneller dan voicemail inspreken en wachten tot je teruggebeld word.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oehh gefeliciteerd. Is het gelukt?![]()
Voicemail van bedrijven zijn inderdaad erg vervelend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen sommigen hebben constant de voicemail aan staan. En het enige wat ik wil weten is een mailadres en een contactpersoon. Dat gaat ff sneller dan voicemail inspreken en wachten tot je teruggebeld word.
Altijd fijn nauurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, sinds maandag was er een probleem in ons programma dat had ik tijdelijk opgelost met de melding dat als men verder ging met design, dat die oplossing geen zin meer had en er voor zou zorgen dat alle wijzigingen voor jan lul waren. Je raadt het al, ze zijn gewoon doorgegaan en ik kon het vandaag weer oplossen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voicemail van bedrijven zijn inderdaad erg vervelend.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Telefoonnummers van 80 cent per minuut en dan in de wacht worden gezet![]()
Aah dat valt dan nog wel mee. Maar als je iedere keer 3 minuten of langer moet wachten en dat kost dan ook 0,80 cent per minuut. Dan zullen de kosten wel beetje oplopen. Denk ik dan. Maar je hebt ook wel gelijk het is niet jou probleemquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:07 schreef ChatGirl het volgende:
Dat maakt mij niet uit. Hing in totaal maar 3 minuten aan de lijn. Die 2,40 is nog wel te overzien dan.
Daag diertjuh
Same here. Hoorde hem vanochtend al een paar keer op de radioquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef Etcetera het volgende:
er is echt alleen maar nonnieuws vandaag zegheb uit pure wanhoop frans bauer geditched voor iets over de economie. frans bauer 's ochtends vroeg gaat me te ver
![]()
Rustug volgens mij. Tot 2200 is trouwens niet te zuinig...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:19 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal
Vandaag weer Engels...van 12.00 uur tot 22.00 uur naar school!!!!!!
Hoe is het hier?
Nee, is behoorlijk k*t. Maar, is een deeltijdopleiding...zijn altijd 's avonds!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rustug volgens mij. Tot 2200 is trouwens niet te zuinig...
Ah ok, klinkt logischquote:
Sterkte!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nee, is behoorlijk k*t. Maar, is een deeltijdopleiding...zijn altijd 's avonds!!
Dus dat wordt bikkelen vandaag!!!
Nou ik heb het ooit mogen aanzien hoe iemand zijn knieschijf brak, het zag er heel pijnlijk uit in ieder geval. Plus dat diegene out ging van de pijn. Maar ach, hij had het wel verdient, het was een klootzak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah ok, klinkt logisch
Iemand trouwens ervaring met het breken van zijn/haar knieschijf? Hoe zeer doet dat?
Hoezo.. heb je plannenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah ok, klinkt logisch
Iemand trouwens ervaring met het breken van zijn/haar knieschijf? Hoe zeer doet dat?
quote:
quote:
ik heb ervaring met een gescheurde kruisband. en dat was al verdomd pijnlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah ok, klinkt logisch
klinkt erg pijnlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Heb toendertijd in Denemarken keihard mijn knie gestoten, toen veel pijn en vocht erin, maar was na 3 weken wel weer weg al kon ik er nog steeds niet op liggen.
Laatst weer veel pijn en vocht erin, is net allemaal wat weg, maar als ik zo voel voelt het net of er een stuk bot zit op een plek waar het niet hoort
Maar doet nu niet zeer [als ik er niet op lig], dus kan me het bijna niet voorstellen...
Ik zou willen dat ik op school hong, nu ben ik hier mijn tijd een beetje aan het verdoen met research... op zich ook wel leuk, maar dan moet het wel opschieten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:06 schreef jslavenburg het volgende:
school is zoo zaai atm :p
Klinkt heel bekend, zoiets heb ik overgehouden aan een kickboks blessure, elke keer als ik nu weer een potje ga volleyballen dat krijg ik ook last van vochtophoping in mijn knie, maar dat gaat altijd na een dagje of twee rustig aan doen weg. Als het blijft zou ik wel naar de dokter gaan iig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is het hem net, als dat vocht er zit wel, maar nu kan ik gewoon lopen en alles, kan er alleen niet op liggen...
Geen pijn, maar als ik met de hand wat voel klopt het toch niet helemaal....
Toch maar eens naar dokter binnenkort denk ik
klinkt een beetje als een "voetbalknie"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is het hem net, als dat vocht er zit wel, maar nu kan ik gewoon lopen en alles, kan er alleen niet op liggen...
Geen pijn, maar als ik met de hand wat voel klopt het toch niet helemaal....
Toch maar eens naar dokter binnenkort denk ik
Heb 9 jaar gevoetbald, maar toen nooit ergens last van gehad...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
klinkt een beetje als een "voetbalknie"
Er zijn toch wel meerdere printers op school?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ben op school!!
Moet even wat printen, die heb ik thuis nog niet!!Arme student
Mjaaa, nu staat er een vet lange rij!! Gelukkig begint m'n les pas over 20 min
Hoi!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ben op school!!
Moet lukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ik ben op school!!
Euh?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
Lees trouwens net in de Spits dat Micheal Scofild in seizoen 3 weer achter de tralies komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw Hallo Leo
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Goedemorgen Kunoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gooooooodmorning Ladies and gents!
Hey PB, is het bij jou ook zo koud vandaag?quote:
Dean! Wat fijn om jou weer te zien!quote:
Indeed... Morgen al geregeld dat ik iets later kan beginnen. Vanavond partaaaay en morge dus een kortere werkdag... Niiicequote:
Kun je me daar vandaan zien??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean! Wat fijn om jou weer te zien!![]()
Doe je goed Hostquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Indeed... Morgen al geregeld dat ik iets later kan beginnen. Vanavond partaaaay en morge dus een kortere werkdag... Niiice
Ze hebben hier in Skövde een megatelescoop staan en de heb ik daarnet even op friesland ingesteld, en toen zag ik je toevallig lopen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kun je me daar vandaan zien??
*Zwaait
Het is 7 graden (celsius, voor de mierenneukers)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey PB, is het bij jou ook zo koud vandaag?
[..]
Dean! Wat fijn om jou weer te zien!![]()
Mijn termometertje geeft 6 aan...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is 7 graden (celsius, voor de mierenneukers)
Morgen kan het hier -3 vriezen![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]Hooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw Hallo Leo![]()
Ik ben blij, heb een nieuwe speakerset voor mijn laptop en hij pwnd de pan uit![]()
Ach Dean... doe maar rustig, ik zou nooit durven naar Friesland te kijken... bah wat een vies woord eigenlijk... Friesland...!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
Beter PB![]()
Goed bezig Kuno
Wel beetje creepy 'big brother is watching you' gevoel nu![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach Dean... doe maar rustig, ik zou nooit durven naar Friesland te kijken... bah wat een vies woord eigenlijk... Friesland...!
Ik hoop dat wij over een paar week sneeuw krijgen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Wou wel dat het hier eens ging vriezen![]()
in de avond denk ik... mooi dat mijn verwarming gemaakt isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mijn termometertje geeft 6 aan...
Vriezen morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |