quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:30 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik heb net Jacques d'Ancona om een handtekening gevraagd
Niet gezienquote:
maakt het een beetje goed dat het niet voor mij was? en dat degene voor wie die is het vroeg omdat ik het toch niet zou doen (waardoor ik zoiets juist wel doequote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
how low can you go...![]()
![]()
![]()
* PieterBas heeft een handtekening van Han Pekel![]()
js hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maakt het een beetje goed dat het niet voor mij was? en dat degene voor wie die is het vroeg omdat ik het toch niet zou doen (waardoor ik zoiets juist wel doe)
Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk ChatGirl, ik mag nog wel ff denk ik. Vandaag een hele dag bezig geweest met het herstellen van een fout van mijn mede stagaires, echt ik doe het graag hoor, het is niet dat ik zelf niets te doen heb.
Oehh gefeliciteerd. Is het gelukt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben aan mijn laatste telefoontjes bezig
O, sinds maandag was er een probleem in ons programma dat had ik tijdelijk opgelost met de melding dat als men verder ging met design, dat die oplossing geen zin meer had en er voor zou zorgen dat alle wijzigingen voor jan lul waren. Je raadt het al, ze zijn gewoon doorgegaan en ik kon het vandaag weer oplossen.quote:
Ja hoor. Alleen sommigen hebben constant de voicemail aan staan. En het enige wat ik wil weten is een mailadres en een contactpersoon. Dat gaat ff sneller dan voicemail inspreken en wachten tot je teruggebeld word.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oehh gefeliciteerd. Is het gelukt?![]()
Voicemail van bedrijven zijn inderdaad erg vervelend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen sommigen hebben constant de voicemail aan staan. En het enige wat ik wil weten is een mailadres en een contactpersoon. Dat gaat ff sneller dan voicemail inspreken en wachten tot je teruggebeld word.
Altijd fijn nauurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, sinds maandag was er een probleem in ons programma dat had ik tijdelijk opgelost met de melding dat als men verder ging met design, dat die oplossing geen zin meer had en er voor zou zorgen dat alle wijzigingen voor jan lul waren. Je raadt het al, ze zijn gewoon doorgegaan en ik kon het vandaag weer oplossen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voicemail van bedrijven zijn inderdaad erg vervelend.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Telefoonnummers van 80 cent per minuut en dan in de wacht worden gezet![]()
Aah dat valt dan nog wel mee. Maar als je iedere keer 3 minuten of langer moet wachten en dat kost dan ook 0,80 cent per minuut. Dan zullen de kosten wel beetje oplopen. Denk ik dan. Maar je hebt ook wel gelijk het is niet jou probleemquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:07 schreef ChatGirl het volgende:
Dat maakt mij niet uit. Hing in totaal maar 3 minuten aan de lijn. Die 2,40 is nog wel te overzien dan.
Daag diertjuh
Same here. Hoorde hem vanochtend al een paar keer op de radioquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef Etcetera het volgende:
er is echt alleen maar nonnieuws vandaag zegheb uit pure wanhoop frans bauer geditched voor iets over de economie. frans bauer 's ochtends vroeg gaat me te ver
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |