ik heb geen (fysiek) geweld gebruikt, die post heb je toch echt geheel vrijwillig gemaaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Faithz het volgende:
Stroekie, je hebt met er ingeluisd met je vraag over het eten.. maakte ik de last post
Mja dat kan iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:30 schreef JamesBrownie het volgende:
En van stoeien kan toch best sex komen?
Ik heb expres niet gepost![]()
Mijn boterham was ook lekker trouwens.![]()
Kieteldood doe ik niet aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:33 schreef Faithz het volgende:
[..]
Mja dat kan idd![]()
Meestal kieteldooden soms daarna..
da's geen uitdaging voor sitethiefquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
* Faithz gaat op Sitethief zitten.
Slappeling
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
* Faithz gaat op Sitethief zitten.
Slappeling
heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij kan hier nooit te weinig posten![]()
![]()
Kortom, je was gewoon jezelf ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heerlijk![]()
alleen die vrouwen hebben mij weer zo zitten bewerken dat ik veel meer dan alleen het achterste van mijn tong heb laten zien![]()
Ik had eigenlijk gehoopt dat Stroekie wel af zou dwingen dat we ergens een hapje zouden gaan eten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
Hoi.
Dus.
Weten we al wat we de 19e gaan doen?
Mijn idee, even rustig ergens zitten en mekaar leren kennen heeft ook mijn voorkeurquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Stroekie wel af zou dwingen dat we ergens een hapje zouden gaan eten.
Ik zou liever niet meteen naar een herrietent gaan waar je niet kunt praten.
Het feest begint sowieso pas om elf uur, had ik begrepen, en dat heeft ook zeker mijn voorkeur. Punt is alleen WAAR? Hoe heet dat restaurant ook alweer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Stroekie wel af zou dwingen dat we ergens een hapje zouden gaan eten.
oh oh oh, zitte we weer met z'n allen op de man te wachten als er spijkers met koppen geslagen moeten wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
ik dacht trouwens dat alles al in kannen en kruiken was omdat Dr34m3r en Ang3l dit aan hun desk op het werk al geregeld hadden en dat we zouden gaan happen bij het restaurant van de Effenaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het feest begint sowieso pas om elf uur, had ik begrepen, en dat heeft ook zeker mijn voorkeur. Punt is alleen WAAR? Hoe heet dat restaurant ook alweer?
ben d'r nog nooit wezen eten, dus weet niet wat hun prijs niveau isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
Effenaar, okee, prima. Ik wist niet meer of dat een idee was of een afspraak.
Goed, tijd? Half zeven? Is dat te vroeg? Te laat? Is De Effenaar trouwens een beetje te betalen en moet er gereserveerd worden?
verbeterpuntjes van de vorige meetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:35 schreef maedel het volgende:
Effenaar is echt zo'n studenteneetgelegeheid, dus goed te betalen voor zover ik weet.
Mevr. Maedel gaat niet mee trouwens
Daarom wil ik ook niet te laat naar huis, anders is Wonderer zelfs nog in het land voor mijn begrafenis
eej een wepsajt
voor veel voor weinig moet je eigenlijk bij Trafalgar zijn, maar da's op vrijdag avond wellicht weer niet handig omdat die kroeg ook zeer populair is als vrijmibo gelegenheid, dus dat je wel heel lang op je eten moet wachtenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:35 schreef maedel het volgende:
Effenaar is echt zo'n studenteneetgelegeheid, dus goed te betalen voor zover ik weet.
Mevr. Maedel gaat niet mee trouwens
Daarom wil ik ook niet te laat naar huis, anders is Wonderer zelfs nog in het land voor mijn begrafenis
eej een wepsajt
stopt het woord parkeergarage weer terug in zijn mondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:40 schreef maedel het volgende:@ verbeterpuntjes
@Wonderer, lees jij Fok! gewoon nog als je in den lande bent?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stopt het woord parkeergarage weer terug in zijn mond![]()
maar ik vond Trafalgar dus wel heel geschikt als opvulling na het eten en voor het dansen, althans voor de mensen die van plan zijn om bij Rembrand te gaan dansenquote:
Natuurlijk, ik kan niet zonder jullie! Alleen dus niet de hele dagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:40 schreef maedel het volgende:@ verbeterpuntjes
@Wonderer, lees jij Fok! gewoon nog als je in den lande bent?
Ruth Jacott gaat komend voorjaar toch de musical over Billie Holiday doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat er nu nog mensen waren die muziek maakten als Billie Holliday en Ella Fitzgerald.
alles na 18.00 uur is mij primaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
Ik heb even op de kaart gekeken, Effenaar klinkt prima. Hoe laat?
nou ja vooruit danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef maedel het volgende:
half zeven of daarna s.v.p. anders sta ik vast op de randweg
Prima hoor. Half zeven Effenaar? Gaat iemand reserveren of nemen we de gok dat we misschien ergens anders heen moeten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef maedel het volgende:
half zeven of daarna s.v.p. anders sta ik vast op de randweg
Weten we al hoeveel mensen er komen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prima hoor. Half zeven Effenaar? Gaat iemand reserveren of nemen we de gok dat we misschien ergens anders heen moeten?
Volgens mij ook...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Weten we al hoeveel mensen er komen?
Toch wel met een aantal of niet?
zelfs mee gaan eten op vrijdag avond vroeg lukt niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kwam niet, maar dat had ik al ooit gezegd.
ja 20e van Pann was bekend en dat een en ander een familiebedoeling was ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
De 19e zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, en gaan we 's avonds met opa en oma's uit eten, de volgende dag vertrekken we naar Scheveningen waar we een overnachting in een hotel hebben en een diner met Tarzan als dessert.
Dus ik ben bezet.
Ik kan jullie niet in de steek laten, Ik kom!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Weten we al hoeveel mensen er komen?
Toch wel met een aantal of niet?
Zet alvast de koffie en thee spullen klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:34 schreef DR34M3R het volgende:
* dr34m3r zet # 162 alvast in haar AT
pffff... en nu ga ik slapen... morgen spierpijn ben ik bang![]()
Tis nodigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik denk laat ik maar op tijd beginnen
Ja, waar blijft ie?quote:
waaaaat?quote:
jaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
In de warme melk is ook lekker ja!
Koffiequote:
en ik dus naar mijn flatjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef Faithz het volgende:
Ik ga straks weer naar ons prachtig huisje
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef DR34M3R het volgende:![]()
... en weer weg....
ik heb het druk de laatste tijd. Sorry.
Nog een eenvoudige tafel nodig?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en ik dus naar mijn flatje
Binnen nu en 2 weken wil ik helemaal ingehuisd zitten. Liefst na het weekend al.
quote:
Oh, ik stuur je net een pb, maar dit heb niet meer als in "over".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef DR34M3R het volgende:
wasmachine, vriezer, strijkijzer, frietpan (onmisbaar in elk huishouden), linnenkast, kast of dressoir voor de kamer... en dat was het wel zo'n beetje...
Die heb je verkocht toen je eruit kwam?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef Faithz het volgende:
Kasten heb ik trouwens niet..
Oh ik dacht het kots verhaalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het ging over dingen die je vroeger wel luste maar nu niet meer ofzo. maar daar werd ook Smirnoff aangehaald enzo.
Inbouwquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb je verkocht toen je eruit kwam?
waarom?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef wonderer het volgende:
Godsklere, ik ben nerveus
Daar hou ik niet van.
Nee, 7u bij de eeterij in den boschquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:39 schreef wonderer het volgende:
Faithz, half zeven bij de Effenaar vrijdag dus. Dat je het even weet.
Ik hou niet van vliegen.quote:
Oh ja, dat is ook zo... gaat dat lang duren? Kom je later nog even langs anders?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:58 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, 7u bij de eeterij in den bosch![]()
![]()
Ik vergeet steeds hoe die tent heet... Moet je even teruglezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Faithz het volgende:
Tot een uur of 11/12.
Waar gaan jullie daarna nou heen?
Zeven uur plaatselijke tijd.quote:
whehehe, ik wil straks liefst weer blank eiken, maar hoeft niet zwaar te zijn... het moet 2 verdiepingen omhoog met de trapquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik stuur je net een pb, maar dit heb niet meer als in "over".
Tenzij je van zwaar eiken houdt...
Dat is al bijnaquote:
Ja, over minder dan twee uur de bus... *zucht*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is al bijna(hier is het zelfs al zeven uur plaatselijke tijd geweest
)
Hadden wij nou komende maandag afgesproken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, over minder dan twee uur de bus... *zucht*
Ben je al klaar met lezen of komt het huis er nu even tussendoor?
Ja, om half vier. Weet alleen nog niet waar, ideeen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hadden wij nou komende maandag afgesproken?
ik dacht 3 uur, ik heb je net een mail gestuurd whehehe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, om half vier. Weet alleen nog niet waar, ideeen?
Oh, drie uur mag ook hoor, ik dacht alleen dat jullie dan net uit waren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
ik dacht 3 uur, ik heb je net een mail gestuurd whehehe.
Daarom dacht ik, dat als jij Ledig Erf weet te vinden, we daar gewoon rond 3 uur afspreken, want ons college is daar gewoon naast.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, drie uur mag ook hoor, ik dacht alleen dat jullie dan net uit waren.
Ja, of één van jullie, als je het wat genuanceerder wil hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie?
het maakt mij overigens niets uit. Ik vind alles best. maar Ledig Erf is wel gezellig (en heeft een poes).
Thanks, ik heb het nodigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik moet weer verder met studeren.
Tot snel iig wonderer. Sterkte met vliegen.![]()
Yeah. Over een uur neem ik de bus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog hoe lang voordat je moet vliegen? Uurtje of 4 a 5?
tot snel in NLquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
Ik ga! Doei allemaal.
veel te laat toch een kopje kalmerende rooibosthee voor Sitethiefquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef Sitethief het volgende:
Zo, ik ben thuis![]()
Wat een dag zeg
deadline hier, deadline daar.......... geen wonder dat alles afgekraakt werd, ik kan niet heksen.
Eighties party toch in Club Rembrandtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds hoe die tent heet... Moet je even teruglezen
"checkt of Erik geen rode pet op heeft of op het bovenste knopje drukt"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, bus twee. En dan de halte na het Nijntjemuseum (zo onthoud ik het, anders druk ik te laat op het knopje).
Ik heb het een keer gelezen, wil het nog een tweede keer lezen. Valt reuze mee met verwarrend hoor. Love it...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, over minder dan twee uur de bus... *zucht*
Ben je al klaar met lezen of komt het huis er nu even tussendoor?
iets grappips met tex en tekstquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet een column gaan schrijven over mijn gestuntel in mijn nieuwe flat... Misschien toch maar een topic openen in K&W? Maar dan een alternatieve versie....
nou ja kan je voorstellen wat er gebeurd als ik besluit om naar V te reizen om je te komen helpenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:44 schreef DR34M3R het volgende:
sja stroek... wat jij hebt met reizen... dat heb ik dus met klussen en handigheid...
oh dat wat ik dus met sleutels heb?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef DR34M3R het volgende:
en dat niet alleen... het zit in de familie. HET bewijs dat ik niet geadopteerd ben...
slaap lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
*LOL*
met dat idee in mijn achterhoofd ga ik slapen... Eens zien wat voor vreemde dromen dat op kan leveren
Welterusten![]()
Mijn kat heette Bob!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Die poes heeft trouwens een enorm sullige naam, maar ik ben hem vergeten. Zoiets als Bob ofzo.
Maar dan anders geloof ik.
kan nu pas online zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:58 schreef Faithz het volgende:
Stroek, nu worden we wel ongerust hoor
sorry, maar ik ben alleen zo vroeg als ik met collega kan carpoolenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
(Wacht geduldig op stroek voor de thee)
nee alles netjes op tijd dit keerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Er zal wel iets mis zijn met de wissels...
Koffie of thee Faithz?(en verder iedereen die er behoefte aan heeft?)
Die is heel mooi Erik!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was al foto's van de mist gaan maken.
[ afbeelding ]
Wat blijkbaar jammerlijk mislukt is...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:26 schreef Stroekie het volgende:
doet een ijverige poging om dit topic weer te reannimeren
nou zo snel geef ik de moed niet opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat blijkbaar jammerlijk mislukt is...
Eeeej daar is ze weer!quote:
Je was recentelijk nog hier? Of hij koopt gewoon nooit nieuwe broeken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
Internet deed het nietHad de IP's van de DNS niet goed ingevuld
Komt door mijn jetlag
Vlucht was goed, het is ontstellend hoe weinig er veranderd is. Ik zag zelfs dat mijn pa een nieuwe broek had...
Ik wou zeggen: "ja, ruk".quote:
ik bedoel maar, dat is al heel watquote:
ZIjn broek zag er gewoon nieuw uit. Ik weet niet. Maar toen ik de trap opliep in het donker verwachtte ik gewoon het lampje dat op beweging reageert. Na een JAARquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Je was recentelijk nog hier? Of hij koopt gewoon nooit nieuwe broeken?
Nou, gewoon net als 24 uur geledenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
Hoe's't hier?
We begonnen je al te missen. Hoe voelt dat nou? Lekker thuis zijn enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
ZIjn broek zag er gewoon nieuw uit. Ik weet niet. Maar toen ik de trap opliep in het donker verwachtte ik gewoon het lampje dat op beweging reageert. Na een JAAR
Zo raar.
Hoe's't hier?
Yep, hele benedenverdieping is leeg. Nu de logeerkamer en de overige kamer + opberghok enzo nog. Badkamer moet ook nog leeg. En de schuurquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef maedel het volgende:
[..]
ik bedoel maar, dat is al heel wat![]()
Wat gaaf dat jullie over zijn! Zit je nu in het nieuwe huis dan definitief enzo?
Best kut eigenlijk. Ik denk dat het aan mijn jetlag ligt, maar ik ergerde me binnen tien minuten alweer kapot aan mijn ouders.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
We begonnen je al te missen. Hoe voelt dat nou? Lekker thuis zijn enzo
Wat fijnquote:
Hoogbegaafd gaat toch niet vaak samen met sociaal vaardigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Ben ik nu een slecht kind als ik "nee" zeg?
Ik ben met Brad zo gewend dat ie me meteen snapt en geen domme vragen stelt (zoals pa om negen uur "is Brad al thuis?"...), het is gewoon irritant. En dan wordt mijn vader nog geacht hoogbegaafd te zijn ook
Ach weet je, ik denk dat het misschien ook gewoon op een onhandige manier belangstelling tonen kan zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Ben ik nu een slecht kind als ik "nee" zeg?
Ik ben met Brad zo gewend dat ie me meteen snapt en geen domme vragen stelt (zoals pa om negen uur "is Brad al thuis?"...), het is gewoon irritant. En dan wordt mijn vader nog geacht hoogbegaafd te zijn ook
Ik heb toevallig gisteren zelf lopen winkelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Net nieuwe kleren gehaald voor de kindjes...
Nu kunnen ze wel even vooruit.Was ook echt nodig trouwens.
Case in point. Maar dat betekent niet dat je duffe opmerkingen maakt onder het mom van belangstelling. Ik wil best praten, maar niet over domme, nietszeggende dingen, en als ze dat nou nog niet weten... Mijn moeder probeert ook steeds mijn aandacht te trekken door in zichzelf te praten, zeg maar. Hoogst irritant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 06:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoogbegaafd gaat toch niet vaak samen met sociaal vaardig.
Oh ohquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:40 schreef wonderer het volgende:
Mijn vader heeft mijn simkaart kwijtgemaaktNu heb ik mijn oude nummer dus niet meer.
Ja. Er zijn wel verscheidene simkaarten over en mijn nummers staan op de telefoon zelf, maar het is wel kut.quote:
Ik heb niet je oude nummer, wel een SIM-kaart over... Hebben?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:40 schreef wonderer het volgende:
Mijn vader heeft mijn simkaart kwijtgemaaktNu heb ik mijn oude nummer dus niet meer.
Zie bovenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb niet je oude nummer, wel een SIM-kaart over... Hebben?
Leuke dingen gevonden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren zelf lopen winkelen.
Was ook dringend nodig
Welke doos?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik was shoppen. De doos is nog helemaal heel, trouwens
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mijn theorie-examen gehaald.
feli Erikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mijn theorie-examen gehaald.
Ja, ik zag het, we hebben elkaar gekruisd straksquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zie bovenMijn telefoon is trouwens ook niet sim-vrij dus het zou een t-mobile kaart moeten zijn. Maar ik geloof dat het min of meer is opgelost.
Het is alleen kut, ik hou er niet van als mensen onzorgvuldig met mijn spullen omgaan als ik ze uitleen. En hij had het niet eens gevraagd
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, we hebben elkaar gekruist straks
Wat is er met de doos van maedel?quote:
en weer een colonne van vrachtauto's met knuffels hieri n het topic achterlaatquote:
Die is nog heel.quote:
dat vindt mevrouw m vast heel fijnquote:
snob!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:19 schreef Faithz het volgende:
Ik ga in mijn geweldig bad met karin waar we allebei languit inpassen
En daarna in mijn geweldige stoomcabine afdouchen
*niks zegt*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:19 schreef Faithz het volgende:
Ik ga in mijn geweldig bad met karin waar we allebei languit inpassen
En daarna in mijn geweldige stoomcabine afdouchen
Maedel zelf ook vast welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat vindt mevrouw m vast heel fijn
Moet jij niet met je grot aan de gang?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:12 schreef maedel het volgende:
Staat eigenlijk iedereen bij Dreamer de muren te texen ofzo?![]()
tsss, echte die hards zitten met dit weer natuurlijk gewoon binnen te fokken![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet jij niet met je grot aan de gang?
Wat eten we?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben aan het koken.
Heel belangrijk.
Is dat een beetje praktisch eten eigenlijk, die wraps?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Wraps met kip tikka en chinese kool.
Lekker knoeienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dat een beetje praktisch eten eigenlijk, die wraps?
Of eet je ze gewoon wel met gereedschap?
maar die schelpen zijn bij mij al vaak gebroken voordat ik uberhaupt met eten kan beginnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:10 schreef maedel het volgende:
Ja, met taco's hebben wij echt een keukenrol de vrouw nodig hoor. Ik snap niet dat mensen dat in het openbaar durven eten
meestal gebeurt dat dan ķn je hand.... waarna de vulling en saus door je vingers (met een beetje mazzel) op je bord liggen te sijpelen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die schelpen zijn bij mij al vaak gebroken voordat ik uberhaupt met eten kan beginnen![]()
Wij eten taco's met tortilla's (met toegevoegde vitaminen, calcium en omega3quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die schelpen zijn bij mij al vaak gebroken voordat ik uberhaupt met eten kan beginnen![]()
ik en bang zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
Is iedereen nu bang om straks de laatste post te hebben? We moeten er nog 12 hoor...
slaap lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:10 schreef DR34M3R het volgende:
alhoewel... ik kan beter gaan slapen denk ik...
Welterusten![]()
ja las het net in dat andere topicquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:05 schreef DR34M3R het volgende:
Goed zo, dan heb ik nog wat te ouwehoeren hier.
Ik ben bijna volledig ingehuisd vandaag. Lang leve lieve vrienden en familieledenEn dat zonder echte ongelukken *denkt* ... ik hoor Ang3l nog zeggen: "loop nu niet onder die ladder door!" Ik kan het niet laten, ben stronteigenwijs en moet dat toch altijd even doen om te bewijzen dat het geen kwaad kan. En dat kon het ook niet.. Of had die achterklep van de aanhanger daar toch wat mee te maken?
Je kunt ze heel strak oprollen en dan is het niet zo'n probleem, maar meestal doe ik er zoveel in dat dat niet meer gaat en gebruiken we gewoon mes en vork.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dat een beetje praktisch eten eigenlijk, die wraps?
Of eet je ze gewoon wel met gereedschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |