Wat ik al zei, ik weet van niksquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef wonderer het volgende:
Hee, dames (en heren), even over die "Ehv" meet... gaat dat nog door? Ik ga sowieso met Dreamer en Angel naar een of ander feest en ik geloof dat verder iedereen daar ook welkom is, maar gaan we daarvoor nog iets doen? Eten? Bij iemand thuis ouwehoeren? Desnoods plafonds schilderen bij Faithz en Nirak? Ik wil jullie allemaal graag ontmoeten maar het wordt enigszins lastig als er niets concreets is...
Nog maar even dan
Gaat het gepaard met dat annual gedoetje?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef NanKing het volgende:
Ik weet ook heul niets, ik snap echt helemaal niets meer van dat meettopic
.
Ik hoor eten, shoppen, uitgaan, etc, etc door elkaar?
19 oktober.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef Faithz het volgende:
Wanneer is het nu wonderer?
Effe denken waar Boekel ook weer is...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:50 schreef wonderer het volgende:
Ik zit die middag waarschijnlijk in Boekel trouwens (tenzij de vriend naar Ehv komt, scheelt mij weer een busrit), woont iemand daar in de buurt?
Okee, even voor de verwarden onder ons:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef NanKing het volgende:
Ik weet ook heul niets, ik snap echt helemaal niets meer van dat meettopic
.
Ik hoor eten, shoppen, uitgaan, etc, etc door elkaar?
80's en 90's ergens... Misschien kan Dromer daar antwoord op gevenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:58 schreef Faithz het volgende:
OK, de 19e dus.
Naar een feest ga je en daarvoor wil je iets leuks doen dus.
Ik snap
Wat voor feest?
Ja... laten we even wachten tot anderen ook kunnen reagerenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef Faithz het volgende:
En wie gaan er dan allemaal?
Wonderer, dromer, angel, JB, Maedel, Nanking,
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef Faithz het volgende:
Wonderer, dromer, angel, JB, Maedel, Nanking en aanhang misschien
Ik wil wel gaan, maar alleen als de meesten gaan zeg maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef Faithz het volgende:
Wonderer, dromer, angel, JB, Maedel, Nanking,
Ja, dat heb ik ook een wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wil wel gaan, maar alleen als de meesten gaan zeg maar.
Ik had eigenljk ook getikt "Nan en Stroek ken ik nu wel", maar dat weer gewistquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook een wel.
Niet dat ik de vorige meet niet leuk vond maar het was wel met heul weinig mensen
Whehehe ik vind 'm wel grappigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had eigenljk ook getikt "Nan en Stroek ken ik nu wel", maar dat weer gewist
11 uur, geloof ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:15 schreef Faithz het volgende:
We gaan na het werk eten in Den Bosch. Daarna wat drinken. Wanneer begint dat feest?
Die gaat de 20ste op vakantie geloof ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe ik vind 'm wel grappig
Erik moet trouwens maar kunnen![]()
er is weer eens geen rekening gehouden met 30plussers hoor.....quote:
ehm, ja, da's ook wel weer waarquote:
Misschien begint het eerder maar gaan Angel en Dromer pas dan. Ik weet het ook niet preciesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:19 schreef maedel het volgende:
[..]
er is weer eens geen rekening gehouden met 30plussers hoor.....
Dat lijkt mij een uitstekend ideequote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:28 schreef wonderer het volgende:
Zullen we gewoon even wachten tot Dromer online komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |