sorry JB ik had je ook meer tijd moeten gevenquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Omdat er nog een ander topic is
Ze dachten ws dat ik niets opende...
Gooi deze maar dicht, er is een ander lesbeau-topic.
Ik was zelfs een minuut eerder dan jij!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry JB ik had je ook meer tijd moeten geven![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:47 schreef Faithz het volgende:
@JB: ik weet dat je niet alleen maar wilt klagen en dat er ook goeie dingen zijn. Maar de meest essentiele dingen hebben jullie niet en dat is vertrouwen en elkaar vrij kunnen laten.
Sorry dat ik zo bot ben maar zo kijk ik er tegen aan.
Voor de rest een knuffel van ons allemaal uit het potten topic
O ja, nu je het zegt...quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef Faithz het volgende:
BTW, jullie vergeten gewoon allebeide de tags
ik heb inderdaad na het aanmaken van "mijn" topic niet meer gekeken of jij alsnog eentje geopend hadquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik was zelfs een minuut eerder dan jij!![]()
Ik zit altijd zo te klooien met die OP!quote:
Lekker ja? Moet ik ook maar eens proberen dan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef Faithz het volgende:
Hier gegeten gisteren:
http://www.eetcafecarioca.nl/
JAMMIE
ik heb al een topic report gemaaktquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef Faithz het volgende:
Een mod gooit die van Stroekie wel dicht
Zal het niet meer doen.quote:
komen ze daar ook rond met grote spiezen met vlees eraan, en dan wat op je bord leggen ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef Faithz het volgende:
lol het is gewoon een heel leuk restaurant en het eten is zalig
you just proved my pointquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Faithz het volgende:
Ik kom niet meer bij
Echt, iemand, help me
Je moet mijn container es zienquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind die tieten wel erg opwindend zo!
O.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |