quote:
Oh, ik stuur je net een pb, maar dit heb niet meer als in "over".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef DR34M3R het volgende:
wasmachine, vriezer, strijkijzer, frietpan (onmisbaar in elk huishouden), linnenkast, kast of dressoir voor de kamer... en dat was het wel zo'n beetje...
Die heb je verkocht toen je eruit kwam?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef Faithz het volgende:
Kasten heb ik trouwens niet..
Oh ik dacht het kots verhaalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het ging over dingen die je vroeger wel luste maar nu niet meer ofzo. maar daar werd ook Smirnoff aangehaald enzo.
Inbouwquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb je verkocht toen je eruit kwam?
waarom?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef wonderer het volgende:
Godsklere, ik ben nerveus
Daar hou ik niet van.
Nee, 7u bij de eeterij in den boschquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:39 schreef wonderer het volgende:
Faithz, half zeven bij de Effenaar vrijdag dus. Dat je het even weet.
Ik hou niet van vliegen.quote:
Oh ja, dat is ook zo... gaat dat lang duren? Kom je later nog even langs anders?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:58 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, 7u bij de eeterij in den bosch![]()
![]()
Ik vergeet steeds hoe die tent heet... Moet je even teruglezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Faithz het volgende:
Tot een uur of 11/12.
Waar gaan jullie daarna nou heen?
Zeven uur plaatselijke tijd.quote:
whehehe, ik wil straks liefst weer blank eiken, maar hoeft niet zwaar te zijn... het moet 2 verdiepingen omhoog met de trapquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik stuur je net een pb, maar dit heb niet meer als in "over".
Tenzij je van zwaar eiken houdt...
Dat is al bijnaquote:
Ja, over minder dan twee uur de bus... *zucht*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is al bijna(hier is het zelfs al zeven uur plaatselijke tijd geweest
)
Hadden wij nou komende maandag afgesproken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, over minder dan twee uur de bus... *zucht*
Ben je al klaar met lezen of komt het huis er nu even tussendoor?
Ja, om half vier. Weet alleen nog niet waar, ideeen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hadden wij nou komende maandag afgesproken?
ik dacht 3 uur, ik heb je net een mail gestuurd whehehe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, om half vier. Weet alleen nog niet waar, ideeen?
Oh, drie uur mag ook hoor, ik dacht alleen dat jullie dan net uit waren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
ik dacht 3 uur, ik heb je net een mail gestuurd whehehe.
Daarom dacht ik, dat als jij Ledig Erf weet te vinden, we daar gewoon rond 3 uur afspreken, want ons college is daar gewoon naast.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, drie uur mag ook hoor, ik dacht alleen dat jullie dan net uit waren.
Ja, of één van jullie, als je het wat genuanceerder wil hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie?
het maakt mij overigens niets uit. Ik vind alles best. maar Ledig Erf is wel gezellig (en heeft een poes).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |