alles na 18.00 uur is mij primaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
Ik heb even op de kaart gekeken, Effenaar klinkt prima. Hoe laat?
nou ja vooruit danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef maedel het volgende:
half zeven of daarna s.v.p. anders sta ik vast op de randweg
Prima hoor. Half zeven Effenaar? Gaat iemand reserveren of nemen we de gok dat we misschien ergens anders heen moeten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef maedel het volgende:
half zeven of daarna s.v.p. anders sta ik vast op de randweg
Weten we al hoeveel mensen er komen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prima hoor. Half zeven Effenaar? Gaat iemand reserveren of nemen we de gok dat we misschien ergens anders heen moeten?
Volgens mij ook...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Weten we al hoeveel mensen er komen?
Toch wel met een aantal of niet?
zelfs mee gaan eten op vrijdag avond vroeg lukt niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kwam niet, maar dat had ik al ooit gezegd.
ja 20e van Pann was bekend en dat een en ander een familiebedoeling was ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
De 19e zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, en gaan we 's avonds met opa en oma's uit eten, de volgende dag vertrekken we naar Scheveningen waar we een overnachting in een hotel hebben en een diner met Tarzan als dessert.
Dus ik ben bezet.
Ik kan jullie niet in de steek laten, Ik kom!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Weten we al hoeveel mensen er komen?
Toch wel met een aantal of niet?
Zet alvast de koffie en thee spullen klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:34 schreef DR34M3R het volgende:
* dr34m3r zet # 162 alvast in haar AT
pffff... en nu ga ik slapen... morgen spierpijn ben ik bang![]()
Tis nodigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik denk laat ik maar op tijd beginnen
Ja, waar blijft ie?quote:
waaaaat?quote:
jaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
In de warme melk is ook lekker ja!
Koffiequote:
en ik dus naar mijn flatjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef Faithz het volgende:
Ik ga straks weer naar ons prachtig huisje
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef DR34M3R het volgende:![]()
... en weer weg....
ik heb het druk de laatste tijd. Sorry.
Nog een eenvoudige tafel nodig?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en ik dus naar mijn flatje
Binnen nu en 2 weken wil ik helemaal ingehuisd zitten. Liefst na het weekend al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |