ik heb geen (fysiek) geweld gebruikt, die post heb je toch echt geheel vrijwillig gemaaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Faithz het volgende:
Stroekie, je hebt met er ingeluisd met je vraag over het eten.. maakte ik de last post
Mja dat kan iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:30 schreef JamesBrownie het volgende:
En van stoeien kan toch best sex komen?
Ik heb expres niet gepost![]()
Mijn boterham was ook lekker trouwens.![]()
Kieteldood doe ik niet aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:33 schreef Faithz het volgende:
[..]
Mja dat kan idd![]()
Meestal kieteldooden soms daarna..
da's geen uitdaging voor sitethiefquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
* Faithz gaat op Sitethief zitten.
Slappeling
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
* Faithz gaat op Sitethief zitten.
Slappeling
heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij kan hier nooit te weinig posten![]()
![]()
Kortom, je was gewoon jezelf ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heerlijk![]()
alleen die vrouwen hebben mij weer zo zitten bewerken dat ik veel meer dan alleen het achterste van mijn tong heb laten zien![]()
Ik had eigenlijk gehoopt dat Stroekie wel af zou dwingen dat we ergens een hapje zouden gaan eten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
Hoi.
Dus.
Weten we al wat we de 19e gaan doen?
Mijn idee, even rustig ergens zitten en mekaar leren kennen heeft ook mijn voorkeurquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Stroekie wel af zou dwingen dat we ergens een hapje zouden gaan eten.
Ik zou liever niet meteen naar een herrietent gaan waar je niet kunt praten.
Het feest begint sowieso pas om elf uur, had ik begrepen, en dat heeft ook zeker mijn voorkeur. Punt is alleen WAAR? Hoe heet dat restaurant ook alweer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Stroekie wel af zou dwingen dat we ergens een hapje zouden gaan eten.
oh oh oh, zitte we weer met z'n allen op de man te wachten als er spijkers met koppen geslagen moeten wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
ik dacht trouwens dat alles al in kannen en kruiken was omdat Dr34m3r en Ang3l dit aan hun desk op het werk al geregeld hadden en dat we zouden gaan happen bij het restaurant van de Effenaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het feest begint sowieso pas om elf uur, had ik begrepen, en dat heeft ook zeker mijn voorkeur. Punt is alleen WAAR? Hoe heet dat restaurant ook alweer?
ben d'r nog nooit wezen eten, dus weet niet wat hun prijs niveau isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
Effenaar, okee, prima. Ik wist niet meer of dat een idee was of een afspraak.
Goed, tijd? Half zeven? Is dat te vroeg? Te laat? Is De Effenaar trouwens een beetje te betalen en moet er gereserveerd worden?
verbeterpuntjes van de vorige meetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:35 schreef maedel het volgende:
Effenaar is echt zo'n studenteneetgelegeheid, dus goed te betalen voor zover ik weet.
Mevr. Maedel gaat niet mee trouwens
Daarom wil ik ook niet te laat naar huis, anders is Wonderer zelfs nog in het land voor mijn begrafenis
eej een wepsajt
voor veel voor weinig moet je eigenlijk bij Trafalgar zijn, maar da's op vrijdag avond wellicht weer niet handig omdat die kroeg ook zeer populair is als vrijmibo gelegenheid, dus dat je wel heel lang op je eten moet wachtenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:35 schreef maedel het volgende:
Effenaar is echt zo'n studenteneetgelegeheid, dus goed te betalen voor zover ik weet.
Mevr. Maedel gaat niet mee trouwens
Daarom wil ik ook niet te laat naar huis, anders is Wonderer zelfs nog in het land voor mijn begrafenis
eej een wepsajt
stopt het woord parkeergarage weer terug in zijn mondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:40 schreef maedel het volgende:@ verbeterpuntjes
@Wonderer, lees jij Fok! gewoon nog als je in den lande bent?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stopt het woord parkeergarage weer terug in zijn mond![]()
maar ik vond Trafalgar dus wel heel geschikt als opvulling na het eten en voor het dansen, althans voor de mensen die van plan zijn om bij Rembrand te gaan dansenquote:
Natuurlijk, ik kan niet zonder jullie! Alleen dus niet de hele dagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:40 schreef maedel het volgende:@ verbeterpuntjes
@Wonderer, lees jij Fok! gewoon nog als je in den lande bent?
Ruth Jacott gaat komend voorjaar toch de musical over Billie Holiday doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat er nu nog mensen waren die muziek maakten als Billie Holliday en Ella Fitzgerald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |