quote:
Oh, ik stuur je net een pb, maar dit heb niet meer als in "over".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef DR34M3R het volgende:
wasmachine, vriezer, strijkijzer, frietpan (onmisbaar in elk huishouden), linnenkast, kast of dressoir voor de kamer... en dat was het wel zo'n beetje...
Die heb je verkocht toen je eruit kwam?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef Faithz het volgende:
Kasten heb ik trouwens niet..
Oh ik dacht het kots verhaalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het ging over dingen die je vroeger wel luste maar nu niet meer ofzo. maar daar werd ook Smirnoff aangehaald enzo.
Inbouwquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb je verkocht toen je eruit kwam?
waarom?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef wonderer het volgende:
Godsklere, ik ben nerveus
Daar hou ik niet van.
Nee, 7u bij de eeterij in den boschquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:39 schreef wonderer het volgende:
Faithz, half zeven bij de Effenaar vrijdag dus. Dat je het even weet.
Ik hou niet van vliegen.quote:
Oh ja, dat is ook zo... gaat dat lang duren? Kom je later nog even langs anders?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:58 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, 7u bij de eeterij in den bosch![]()
![]()
Ik vergeet steeds hoe die tent heet... Moet je even teruglezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Faithz het volgende:
Tot een uur of 11/12.
Waar gaan jullie daarna nou heen?
Zeven uur plaatselijke tijd.quote:
whehehe, ik wil straks liefst weer blank eiken, maar hoeft niet zwaar te zijn... het moet 2 verdiepingen omhoog met de trapquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik stuur je net een pb, maar dit heb niet meer als in "over".
Tenzij je van zwaar eiken houdt...
Dat is al bijnaquote:
Ja, over minder dan twee uur de bus... *zucht*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is al bijna(hier is het zelfs al zeven uur plaatselijke tijd geweest
)
Hadden wij nou komende maandag afgesproken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, over minder dan twee uur de bus... *zucht*
Ben je al klaar met lezen of komt het huis er nu even tussendoor?
Ja, om half vier. Weet alleen nog niet waar, ideeen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hadden wij nou komende maandag afgesproken?
ik dacht 3 uur, ik heb je net een mail gestuurd whehehe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, om half vier. Weet alleen nog niet waar, ideeen?
Oh, drie uur mag ook hoor, ik dacht alleen dat jullie dan net uit waren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
ik dacht 3 uur, ik heb je net een mail gestuurd whehehe.
Daarom dacht ik, dat als jij Ledig Erf weet te vinden, we daar gewoon rond 3 uur afspreken, want ons college is daar gewoon naast.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, drie uur mag ook hoor, ik dacht alleen dat jullie dan net uit waren.
Ja, of één van jullie, als je het wat genuanceerder wil hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie?
het maakt mij overigens niets uit. Ik vind alles best. maar Ledig Erf is wel gezellig (en heeft een poes).
Thanks, ik heb het nodigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik moet weer verder met studeren.
Tot snel iig wonderer. Sterkte met vliegen.![]()
Yeah. Over een uur neem ik de bus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog hoe lang voordat je moet vliegen? Uurtje of 4 a 5?
tot snel in NLquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
Ik ga! Doei allemaal.
veel te laat toch een kopje kalmerende rooibosthee voor Sitethiefquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef Sitethief het volgende:
Zo, ik ben thuis![]()
Wat een dag zeg
deadline hier, deadline daar.......... geen wonder dat alles afgekraakt werd, ik kan niet heksen.
Eighties party toch in Club Rembrandtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds hoe die tent heet... Moet je even teruglezen
"checkt of Erik geen rode pet op heeft of op het bovenste knopje drukt"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, bus twee. En dan de halte na het Nijntjemuseum (zo onthoud ik het, anders druk ik te laat op het knopje).
Ik heb het een keer gelezen, wil het nog een tweede keer lezen. Valt reuze mee met verwarrend hoor. Love it...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, over minder dan twee uur de bus... *zucht*
Ben je al klaar met lezen of komt het huis er nu even tussendoor?
iets grappips met tex en tekstquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet een column gaan schrijven over mijn gestuntel in mijn nieuwe flat... Misschien toch maar een topic openen in K&W? Maar dan een alternatieve versie....
nou ja kan je voorstellen wat er gebeurd als ik besluit om naar V te reizen om je te komen helpenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:44 schreef DR34M3R het volgende:
sja stroek... wat jij hebt met reizen... dat heb ik dus met klussen en handigheid...
oh dat wat ik dus met sleutels heb?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef DR34M3R het volgende:
en dat niet alleen... het zit in de familie. HET bewijs dat ik niet geadopteerd ben...
slaap lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
*LOL*
met dat idee in mijn achterhoofd ga ik slapen... Eens zien wat voor vreemde dromen dat op kan leveren
Welterusten![]()
Mijn kat heette Bob!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Die poes heeft trouwens een enorm sullige naam, maar ik ben hem vergeten. Zoiets als Bob ofzo.
Maar dan anders geloof ik.
kan nu pas online zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:58 schreef Faithz het volgende:
Stroek, nu worden we wel ongerust hoor
sorry, maar ik ben alleen zo vroeg als ik met collega kan carpoolenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
(Wacht geduldig op stroek voor de thee)
nee alles netjes op tijd dit keerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Er zal wel iets mis zijn met de wissels...
Koffie of thee Faithz?(en verder iedereen die er behoefte aan heeft?)
Die is heel mooi Erik!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was al foto's van de mist gaan maken.
[ afbeelding ]
Wat blijkbaar jammerlijk mislukt is...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:26 schreef Stroekie het volgende:
doet een ijverige poging om dit topic weer te reannimeren
nou zo snel geef ik de moed niet opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat blijkbaar jammerlijk mislukt is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |