Wat blijkbaar jammerlijk mislukt is...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:26 schreef Stroekie het volgende:
doet een ijverige poging om dit topic weer te reannimeren
nou zo snel geef ik de moed niet opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat blijkbaar jammerlijk mislukt is...
Eeeej daar is ze weer!quote:
Je was recentelijk nog hier? Of hij koopt gewoon nooit nieuwe broeken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
Internet deed het nietHad de IP's van de DNS niet goed ingevuld
Komt door mijn jetlag
Vlucht was goed, het is ontstellend hoe weinig er veranderd is. Ik zag zelfs dat mijn pa een nieuwe broek had...
Ik wou zeggen: "ja, ruk".quote:
ik bedoel maar, dat is al heel watquote:
ZIjn broek zag er gewoon nieuw uit. Ik weet niet. Maar toen ik de trap opliep in het donker verwachtte ik gewoon het lampje dat op beweging reageert. Na een JAARquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Je was recentelijk nog hier? Of hij koopt gewoon nooit nieuwe broeken?
Nou, gewoon net als 24 uur geledenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
Hoe's't hier?
We begonnen je al te missen. Hoe voelt dat nou? Lekker thuis zijn enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
ZIjn broek zag er gewoon nieuw uit. Ik weet niet. Maar toen ik de trap opliep in het donker verwachtte ik gewoon het lampje dat op beweging reageert. Na een JAAR
Zo raar.
Hoe's't hier?
Yep, hele benedenverdieping is leeg. Nu de logeerkamer en de overige kamer + opberghok enzo nog. Badkamer moet ook nog leeg. En de schuurquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef maedel het volgende:
[..]
ik bedoel maar, dat is al heel wat![]()
Wat gaaf dat jullie over zijn! Zit je nu in het nieuwe huis dan definitief enzo?
Best kut eigenlijk. Ik denk dat het aan mijn jetlag ligt, maar ik ergerde me binnen tien minuten alweer kapot aan mijn ouders.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
We begonnen je al te missen. Hoe voelt dat nou? Lekker thuis zijn enzo
Wat fijnquote:
Hoogbegaafd gaat toch niet vaak samen met sociaal vaardigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Ben ik nu een slecht kind als ik "nee" zeg?
Ik ben met Brad zo gewend dat ie me meteen snapt en geen domme vragen stelt (zoals pa om negen uur "is Brad al thuis?"...), het is gewoon irritant. En dan wordt mijn vader nog geacht hoogbegaafd te zijn ook
Ach weet je, ik denk dat het misschien ook gewoon op een onhandige manier belangstelling tonen kan zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Ben ik nu een slecht kind als ik "nee" zeg?
Ik ben met Brad zo gewend dat ie me meteen snapt en geen domme vragen stelt (zoals pa om negen uur "is Brad al thuis?"...), het is gewoon irritant. En dan wordt mijn vader nog geacht hoogbegaafd te zijn ook
Ik heb toevallig gisteren zelf lopen winkelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Net nieuwe kleren gehaald voor de kindjes...
Nu kunnen ze wel even vooruit.Was ook echt nodig trouwens.
Case in point. Maar dat betekent niet dat je duffe opmerkingen maakt onder het mom van belangstelling. Ik wil best praten, maar niet over domme, nietszeggende dingen, en als ze dat nou nog niet weten... Mijn moeder probeert ook steeds mijn aandacht te trekken door in zichzelf te praten, zeg maar. Hoogst irritant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 06:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoogbegaafd gaat toch niet vaak samen met sociaal vaardig.
Oh ohquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:40 schreef wonderer het volgende:
Mijn vader heeft mijn simkaart kwijtgemaaktNu heb ik mijn oude nummer dus niet meer.
Ja. Er zijn wel verscheidene simkaarten over en mijn nummers staan op de telefoon zelf, maar het is wel kut.quote:
Ik heb niet je oude nummer, wel een SIM-kaart over... Hebben?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:40 schreef wonderer het volgende:
Mijn vader heeft mijn simkaart kwijtgemaaktNu heb ik mijn oude nummer dus niet meer.
Zie bovenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb niet je oude nummer, wel een SIM-kaart over... Hebben?
Leuke dingen gevonden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren zelf lopen winkelen.
Was ook dringend nodig
Welke doos?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik was shoppen. De doos is nog helemaal heel, trouwens
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mijn theorie-examen gehaald.
feli Erikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mijn theorie-examen gehaald.
Ja, ik zag het, we hebben elkaar gekruisd straksquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zie bovenMijn telefoon is trouwens ook niet sim-vrij dus het zou een t-mobile kaart moeten zijn. Maar ik geloof dat het min of meer is opgelost.
Het is alleen kut, ik hou er niet van als mensen onzorgvuldig met mijn spullen omgaan als ik ze uitleen. En hij had het niet eens gevraagd
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, we hebben elkaar gekruist straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |