Behringer B2030. Van veel mensen gehoord dat Behringer niet zo super is, maar ze bevallen me wel opzich.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef EvilWasp het volgende:
Nice, wat zijn dat voor monitors?
it's alliiiiivequote:Op maandag 8 oktober 2007 21:06 schreef snopprinses het volgende:
avondeten
contrastfilters
lampjesslinger
geurkaarsjes + glaasjes
3 truien
en 1 paar schoenen
Voor wie?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:43 schreef Liefste. het volgende:
TAART!
Abrikozen want een dikke lelijke werkloze fats pakte de appelkruimel voor m'n neus weg die biatch.
ik wil hier iets gemeens op zeggen maar ik doe het maar nietquote:
laat je ff weten hoe ie bevalt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:41 schreef Bertjeee het volgende:
[ afbeelding ] Philips Wake Up light.
Van zichzelf gekocht danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Gekocht lijkt me, gezien de TT van dit topic.
ziet er mooi uit, maar speelt rukquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:06 schreef EvilWasp het volgende:
Eigenlijk al tijdje geleden gekregen, maar hij is het posten waard
[ afbeelding ]
Vind hem wel lekker spelen hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef nicoo het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, maar speelt ruk![]()
OT: blikje sinas
Niccccequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:52 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe broek en zwarte pumps
Deze heb ik ook gekocht van de week, bij de BCC. Je hebt 2 soorten, 1 van 80 en 1 van 120 euro dacht ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:41 schreef Bertjeee het volgende:
[ afbeelding ] Philips Wake Up light.
Noh, zien we je hoofdje niet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:00 schreef birdydontfly het volgende:
[ afbeelding ]
mutsje
[ afbeelding ]
broek (ja echt)
[ afbeelding ]
de boeken waar de dexter serie op gebaseerd is
haha mijn hoofdje zonder blur staat in mn fotoboek hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef Miam het volgende:
[..]
Noh, zien we je hoofdje niet!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Flikker dan je geld gelijk in de greppel, ofzo.quote:
Pas maar op.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:03 schreef Biefstuk het volgende:
Vicks Inhaler, loop nu heel de dag rond met dat ding in m'n neus
Ik proef hier jaloezie!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Flikker dan je geld gelijk in de greppel, ofzo.
iPhone wannabe apparaatje. Zoethoudertje voor naieve Europeaantjes. Apple lacht zich ziek.
Ik wou net zeggen.quote:
lol en je hebt zkr een creative omdat dat de ipod killer zou moeten zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee, dat proef jij niet. Daar hoop jij op.
Way to go, Sherlock! Ik heb inderdaad een Creative. Ik word nu al geil als ik denk aan de opmerkingen die ik ga krijgen van iPod-bezitters.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:27 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
lol en je hebt zkr een creative omdat dat de ipod killer zou moeten zijn![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Way to go, Sherlock! Ik heb inderdaad een Creative. Ik word nu al geil als ik denk aan de opmerkingen die ik ga krijgen van iPod-bezitters.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef birdydontfly het volgende:
leipe nieuwe patta's ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nouuu dat kan ook aardig hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:55 schreef rena het volgende:
[..]
Wat spuuglelijk
Maar goed, als jij ze mooi vind
![]()
![]()
OT: Energy drink en een chocoladeletter![]()
Oke, laat ik het wat subtieler zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:21 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
nouuu dat kan ook aardig hoor
Ik vind ze het geld ook wel waardquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:59 schreef EvilWasp het volgende:
Shure in-ears zijn heerlijk. Heb zelf de E2C's, maar wil ook nog wel eens naar een hoger model
Geweldig ding!!!! 10x beter dan een ipod en goedkoper, zit ook meer op. Heb deze nu anderhalf jaar en doet het nog perfect, kan je van ipods niet zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:59 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whehehehehehehehhe![]()
![]()
![]()
Wat een lelijk kutapparaat.![]()
serieus, een ipod doet het na 1.5 jaar nooit meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:39 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Geweldig ding!!!! 10x beter dan een ipod en goedkoper, zit ook meer op. Heb deze nu anderhalf jaar en doet het nog perfect, kan je van ipods niet zeggen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef birdydontfly het volgende:
leipe nieuwe patta's ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik kocht nog wat graffiti maar niet om mee te graffiti-en.
Die eerste zijn idd nergens te vinden. Alleen in blauw/paars. Die 2e heb ik ook nog aan gehad maar stonden me voor geen meterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:46 schreef saaw het volgende:
[..]![]()
ik wil deze
[ afbeelding ]
maar kan ze nergens vinden
[ afbeelding ] zijn ook tofmaar wel duur
oeveel heb je er eigenljk voor betaald?
Ik heb 'm niet gekocht ofzo hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:39 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Geweldig ding!!!! 10x beter dan een ipod en goedkoper, zit ook meer op. Heb deze nu anderhalf jaar en doet het nog perfect, kan je van ipods niet zeggen.
Waar heb je die laarsjes gekocht?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:30 schreef Sylvana het volgende:
Aangezien ik nog maar 2 broeken en 1 trui had voor van de winter, werd het dus hoog tijd om nieuwe winterkleren te kopen( en natuurlijk 1 paar nieuwe schoenen
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan daarover deze ( hij lijkt blauw, maar is paars):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed geslaagd dus
Okay. Deventer is een behoorlijke eind weg.. jammer, want ze zijn erg mooiquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij een boetiekje in Deventer, niet een standaardwinkel ofzo
kijk, iemand met smaakquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed slaaf Chris.
Ik heb gekocht.
[ afbeelding ]
Last van katten in je tuin?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef Andyy het volgende:
Weihrauch HW50S dus
Vervelende buurtkinderen?quote:
gewoon loodjes, het is een luchtbuks (spant een veer naar achteren en heeft een zuiger, als je op de trekker drukt schiet de veer naar voren, de zuiger gaat ook naar voren en "drukt" zo lucht de loop en en verschiet de kogel)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:52 schreef Quara het volgende:
[..]
Vervelende buurtkinderen?
(Wat kan je ermee doen? Echte kogels of een hogedrukgeweer?)
hihiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Voorgevormd tapijt voor in m'n Chevrolet:
[ afbeelding ]
Alleen dan in het zwart
En olie, achterwiellagers, bougies en een oliefilter voor m'n Nissan
quote:
dat is toch echt wel duidelijk een printerquote:
Ik vind het niet op een printer lijken andersquote:Op maandag 5 november 2007 13:48 schreef bierbart het volgende:
[..]
dat is toch echt wel duidelijk een printer
Vette shit, ben nog op zoek naar een relaxte printer. Hoe zit het met de prijs van de cartridges?quote:
ga zowiezo voor Canon, heb jaren lopen klieren met Epson en HP maar canon nu al 2 series achterelkaar die Pixma seriequote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vette shit, ben nog op zoek naar een relaxte printer. Hoe zit het met de prijs van de cartridges?
quote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vette shit, ben nog op zoek naar een relaxte printer. Hoe zit het met de prijs van de cartridges?
nee dan zeg je, alleen de kastquote:Op maandag 5 november 2007 21:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
alleen de kast?
220 mm fanquote:
ja maar ook niet te vinden en onbetaalbaarquote:Op woensdag 7 november 2007 00:38 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wel mooi
Al waren die metro's en andere DC iets mooier
Hahaquote:Op woensdag 7 november 2007 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
void main()
{
printf("Nerd");
}![]()
* SilentChaos is ook elektrotechneut
Whut?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:42 schreef Fredo55 het volgende:
ik heb ook een nieuwe telefoon gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Me eerste telefoon met camera.![]()
Had ik maar zo'n kontquote:
Pimp.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Whut?
Mijn eerste telefoon, 4 jaar geleden had al een camera
De mijne zijn tenminste niet in gaykleurenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet. De mijne waren niet in de aanbieding
Jouwe zijn 'tzelfde als van je Quick-schoenenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De mijne zijn tenminste niet in gaykleuren
Je moet het ook gewoon gelijkschakelen. Zodat je toch kan afwisselen, maar niet zodat het meteen opvalt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Jouwe zijn 'tzelfde als van je Quick-schoenen
alleen turken gebruiken gordijntjes.quote:Op zondag 11 november 2007 16:49 schreef Kenkerkees het volgende:
wat een marokkanen auto zeg, zitten er ook gordijntjes in?
Haha, ze post het gewoon in 3 topicsquote:Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef rena het volgende:
Jeetje Sylvana, jij bent wel dol op crossposten he?
OT: Red bull en chocolademuntjes![]()
Een kut-schaarquote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel een domme vraag zijn hoor, maar wat is dat laatste voor iets ?quote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, waarom niet, heel veel mensen posten het ook nog in de aanschaftopics in GC en LIF hoorquote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ze post het gewoon in 3 topics
Dat is een pennenhouder voor in het borstzakjequote:Op maandag 12 november 2007 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal wel een domme vraag zijn hoor, maar wat is dat laatste voor iets ?
Uuhm, daar heb je toch zo'n puick klipje voor, aan je penquote:Op maandag 12 november 2007 16:41 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat is een pennenhouder voor in het borstzakje![]()
Omg Jordy. Die van Do zijn veel toffer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De mijne zijn tenminste niet in gaykleuren
Een vulpen (meestal) niet. En anders gaan die pennen nog steeds uit je zakje vallen als je vooroverbuigtquote:Op maandag 12 november 2007 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, daar heb je toch zo'n puick klipje voor, aan je penDat zou wel een heel suffe uitvinding zijn
Ik dacht het is een of andere high-tech slangendoseerclip of iets ander fancy's
Do's foto is toffer. Mijn verschijning is toffer.quote:Op maandag 12 november 2007 17:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omg Jordy. Die van Do zijn veel toffer.
Verschijning?quote:Op maandag 12 november 2007 17:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Do's foto is toffer. Mijn verschijning is toffer.
Ok, duidelijkquote:Op maandag 12 november 2007 17:17 schreef Quara het volgende:
[..]
Een vulpen (meestal) niet. En anders gaan die pennen nog steeds uit je zakje vallen als je vooroverbuigtNu zitten ze dus strak in 't gelid.
Ik bedoelde zo'n schaar die gynaecologen en verloskundigen gebruiken om je kut in te knippen wanneer er een baby uitmoet maar je nog niet vergenoeg uitgescheurd bent.quote:Op maandag 12 november 2007 19:30 schreef Miam het volgende:
Het is anders wel verdomd handig wanneer je aan't werk bent.
En nee dat is geen kutschaar lieverd.
daar hebben ze scheermesjes voor uitgevonden.
weet je wel wat scheermesjes zijn?
N00b.
quote:Op maandag 12 november 2007 20:19 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik bedoelde zo'n schaar die gynaecologen en verloskundigen gebruiken om je kut in te knippen wanneer er een baby uitmoet maar je nog niet vergenoeg uitgescheurd bent.
lieverd![]()
Ik vind die van jou anders ook niet mis!quote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
omgomgomg!!!!! die zijn gewoon nog geiler dan mijne
Toch jammer dat die shirtjes mij nooit passen, nieuwe winkel is wel mooi geworden trouwensquote:Op maandag 12 november 2007 16:19 schreef Sylvana het volgende:
De Ter Stal in Almelo gaat verhuizen naar een andere locatie, en nu hebben ze dus in die ene winkel uitverkoopZaterdag even binnen geweest, en shirtjes kosten maar 1 euro per stuk, dus gelijk maar 5 meegenomen
Kan ik nu mooi onder een trui dragen en heb ik ze vast voor volgende zomer. Voor zo weinig geld kan ik het niet laten hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtig ding vind ik datquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:57 schreef dj_ko het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog ff wachten voordat ik hem binnen heb
mooi eten voor iemand met prinses in haar naam, je moet tenslotte dan toch ook mooi volslank blijven hequote:
Beter hadden ze er weer een bios ingezet. Ter Stal is wel weer typisch voor Almeloquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Toch jammer dat die shirtjes mij nooit passen, nieuwe winkel is wel mooi geworden trouwens![]()
We krijgen toch een nieuwe bios!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:00 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Beter hadden ze er weer een bios ingezet. Ter Stal is wel weer typisch voor Almelo
quote:
pyamaquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:50 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
passen leuk bij je bloesje!!
Ik ben jaloers, waar?quote:
wat doe je ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:06 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Sinds gisteravond, dinsdag maar eens even testen. Kijken of de blauwe plekken dan verdwijnen![]()
(scheen- en onderarmbescherming, en een bitje)
Taekwondo (wtf) en dit is wedstrijdbeschermingquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
wat doe je ?
moet dat binnenkort denk ik ook aan schaffen want ik ga wss Krav Maga doen![]()
tof!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:38 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen ophalen op het postkantoor
Leuk setjequote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan in het zilver.
Voor op je jachtgeweer waarmee je naar Amerika gaat en spontaan mensen gaat neermaaienquote:
nee om mensen op m'n school neer te knallen, schijnt nogal in te zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 23:37 schreef Quara het volgende:
[..]
Voor op je jachtgeweer waarmee je naar Amerika gaat en spontaan mensen gaat neermaaien
Hehequote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
nee om mensen op m'n school neer te knallen, schijnt nogal in te zijn
maar zonder te dollen , het is voor m'n luchtbuks![]()
ja anders kan je niet mikkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:57 schreef Quara het volgende:
[..]
Hehe
Heb je daar ook nou zo'n kruis in staan enzo?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:45 schreef cymex het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel Derbi Senda SM DRD Racing 2007
vette kuif!quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef JailBait.zip het volgende:
[ afbeelding ]
En ik noem hem Bokito
Voor de hardware zal ik het niet doen nee.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Lelijk ding.
Ben je gothic ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef Breezerslethater het volgende:
Black Devils (die sigaretten ja)![]()
Oehh die onderste is leuk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef voskat het volgende:
Voor mijn verzameling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
smaken verschillenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Lelijk ding.
Dat zijn vanille sigaretten, anders had ik roze sigaretten moeten kopenquote:
Muis?quote:
Jij ook al diequote:Op woensdag 5 december 2007 19:22 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
ondergoed
en schoenen, maar kan ff geen online plaatje vinden, maak zo wel ff een fototje
Dat doe je toch niet op een broodjequote:Op woensdag 5 december 2007 20:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een broodje carpaccio bij Bolle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |