ja maar ook niet te vinden en onbetaalbaarquote:Op woensdag 7 november 2007 00:38 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wel mooi
Al waren die metro's en andere DC iets mooier
Hahaquote:Op woensdag 7 november 2007 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
void main()
{
printf("Nerd");
}![]()
* SilentChaos is ook elektrotechneut
Whut?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:42 schreef Fredo55 het volgende:
ik heb ook een nieuwe telefoon gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Me eerste telefoon met camera.![]()
Had ik maar zo'n kontquote:
Pimp.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Whut?
Mijn eerste telefoon, 4 jaar geleden had al een camera
De mijne zijn tenminste niet in gaykleurenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet. De mijne waren niet in de aanbieding
Jouwe zijn 'tzelfde als van je Quick-schoenenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De mijne zijn tenminste niet in gaykleuren
Je moet het ook gewoon gelijkschakelen. Zodat je toch kan afwisselen, maar niet zodat het meteen opvalt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Jouwe zijn 'tzelfde als van je Quick-schoenen
alleen turken gebruiken gordijntjes.quote:Op zondag 11 november 2007 16:49 schreef Kenkerkees het volgende:
wat een marokkanen auto zeg, zitten er ook gordijntjes in?
Haha, ze post het gewoon in 3 topicsquote:Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef rena het volgende:
Jeetje Sylvana, jij bent wel dol op crossposten he?
OT: Red bull en chocolademuntjes![]()
Een kut-schaarquote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel een domme vraag zijn hoor, maar wat is dat laatste voor iets ?quote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, waarom niet, heel veel mensen posten het ook nog in de aanschaftopics in GC en LIF hoorquote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ze post het gewoon in 3 topics
Dat is een pennenhouder voor in het borstzakjequote:Op maandag 12 november 2007 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal wel een domme vraag zijn hoor, maar wat is dat laatste voor iets ?
Uuhm, daar heb je toch zo'n puick klipje voor, aan je penquote:Op maandag 12 november 2007 16:41 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat is een pennenhouder voor in het borstzakje![]()
Omg Jordy. Die van Do zijn veel toffer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De mijne zijn tenminste niet in gaykleuren
Een vulpen (meestal) niet. En anders gaan die pennen nog steeds uit je zakje vallen als je vooroverbuigtquote:Op maandag 12 november 2007 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, daar heb je toch zo'n puick klipje voor, aan je penDat zou wel een heel suffe uitvinding zijn
Ik dacht het is een of andere high-tech slangendoseerclip of iets ander fancy's
Do's foto is toffer. Mijn verschijning is toffer.quote:Op maandag 12 november 2007 17:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omg Jordy. Die van Do zijn veel toffer.
Verschijning?quote:Op maandag 12 november 2007 17:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Do's foto is toffer. Mijn verschijning is toffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |