Last van katten in je tuin?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef Andyy het volgende:
Weihrauch HW50S dus
Vervelende buurtkinderen?quote:
gewoon loodjes, het is een luchtbuks (spant een veer naar achteren en heeft een zuiger, als je op de trekker drukt schiet de veer naar voren, de zuiger gaat ook naar voren en "drukt" zo lucht de loop en en verschiet de kogel)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:52 schreef Quara het volgende:
[..]
Vervelende buurtkinderen?
(Wat kan je ermee doen? Echte kogels of een hogedrukgeweer?)
hihiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Voorgevormd tapijt voor in m'n Chevrolet:
[ afbeelding ]
Alleen dan in het zwart
En olie, achterwiellagers, bougies en een oliefilter voor m'n Nissan
quote:
dat is toch echt wel duidelijk een printerquote:
Ik vind het niet op een printer lijken andersquote:Op maandag 5 november 2007 13:48 schreef bierbart het volgende:
[..]
dat is toch echt wel duidelijk een printer
Vette shit, ben nog op zoek naar een relaxte printer. Hoe zit het met de prijs van de cartridges?quote:
ga zowiezo voor Canon, heb jaren lopen klieren met Epson en HP maar canon nu al 2 series achterelkaar die Pixma seriequote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vette shit, ben nog op zoek naar een relaxte printer. Hoe zit het met de prijs van de cartridges?
quote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vette shit, ben nog op zoek naar een relaxte printer. Hoe zit het met de prijs van de cartridges?
nee dan zeg je, alleen de kastquote:Op maandag 5 november 2007 21:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
alleen de kast?
220 mm fanquote:
ja maar ook niet te vinden en onbetaalbaarquote:Op woensdag 7 november 2007 00:38 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wel mooi
Al waren die metro's en andere DC iets mooier
Hahaquote:Op woensdag 7 november 2007 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
void main()
{
printf("Nerd");
}![]()
* SilentChaos is ook elektrotechneut
Whut?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:42 schreef Fredo55 het volgende:
ik heb ook een nieuwe telefoon gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Me eerste telefoon met camera.![]()
Had ik maar zo'n kontquote:
Pimp.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Whut?
Mijn eerste telefoon, 4 jaar geleden had al een camera
De mijne zijn tenminste niet in gaykleurenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet. De mijne waren niet in de aanbieding
Jouwe zijn 'tzelfde als van je Quick-schoenenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De mijne zijn tenminste niet in gaykleuren
Je moet het ook gewoon gelijkschakelen. Zodat je toch kan afwisselen, maar niet zodat het meteen opvalt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Jouwe zijn 'tzelfde als van je Quick-schoenen
alleen turken gebruiken gordijntjes.quote:Op zondag 11 november 2007 16:49 schreef Kenkerkees het volgende:
wat een marokkanen auto zeg, zitten er ook gordijntjes in?
Haha, ze post het gewoon in 3 topicsquote:Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef rena het volgende:
Jeetje Sylvana, jij bent wel dol op crossposten he?
OT: Red bull en chocolademuntjes![]()
Een kut-schaarquote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel een domme vraag zijn hoor, maar wat is dat laatste voor iets ?quote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, waarom niet, heel veel mensen posten het ook nog in de aanschaftopics in GC en LIF hoorquote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ze post het gewoon in 3 topics
Dat is een pennenhouder voor in het borstzakjequote:Op maandag 12 november 2007 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal wel een domme vraag zijn hoor, maar wat is dat laatste voor iets ?
Uuhm, daar heb je toch zo'n puick klipje voor, aan je penquote:Op maandag 12 november 2007 16:41 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat is een pennenhouder voor in het borstzakje![]()
Omg Jordy. Die van Do zijn veel toffer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De mijne zijn tenminste niet in gaykleuren
Een vulpen (meestal) niet. En anders gaan die pennen nog steeds uit je zakje vallen als je vooroverbuigtquote:Op maandag 12 november 2007 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, daar heb je toch zo'n puick klipje voor, aan je penDat zou wel een heel suffe uitvinding zijn
Ik dacht het is een of andere high-tech slangendoseerclip of iets ander fancy's
Do's foto is toffer. Mijn verschijning is toffer.quote:Op maandag 12 november 2007 17:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omg Jordy. Die van Do zijn veel toffer.
Verschijning?quote:Op maandag 12 november 2007 17:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Do's foto is toffer. Mijn verschijning is toffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |