Ok, duidelijkquote:Op maandag 12 november 2007 17:17 schreef Quara het volgende:
[..]
Een vulpen (meestal) niet. En anders gaan die pennen nog steeds uit je zakje vallen als je vooroverbuigtNu zitten ze dus strak in 't gelid.
Ik bedoelde zo'n schaar die gynaecologen en verloskundigen gebruiken om je kut in te knippen wanneer er een baby uitmoet maar je nog niet vergenoeg uitgescheurd bent.quote:Op maandag 12 november 2007 19:30 schreef Miam het volgende:
Het is anders wel verdomd handig wanneer je aan't werk bent.
En nee dat is geen kutschaar lieverd.
daar hebben ze scheermesjes voor uitgevonden.
weet je wel wat scheermesjes zijn?
N00b.
quote:Op maandag 12 november 2007 20:19 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik bedoelde zo'n schaar die gynaecologen en verloskundigen gebruiken om je kut in te knippen wanneer er een baby uitmoet maar je nog niet vergenoeg uitgescheurd bent.
lieverd![]()
Ik vind die van jou anders ook niet mis!quote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
omgomgomg!!!!! die zijn gewoon nog geiler dan mijne
Toch jammer dat die shirtjes mij nooit passen, nieuwe winkel is wel mooi geworden trouwensquote:Op maandag 12 november 2007 16:19 schreef Sylvana het volgende:
De Ter Stal in Almelo gaat verhuizen naar een andere locatie, en nu hebben ze dus in die ene winkel uitverkoopZaterdag even binnen geweest, en shirtjes kosten maar 1 euro per stuk, dus gelijk maar 5 meegenomen
Kan ik nu mooi onder een trui dragen en heb ik ze vast voor volgende zomer. Voor zo weinig geld kan ik het niet laten hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtig ding vind ik datquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:57 schreef dj_ko het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog ff wachten voordat ik hem binnen heb
mooi eten voor iemand met prinses in haar naam, je moet tenslotte dan toch ook mooi volslank blijven hequote:
Beter hadden ze er weer een bios ingezet. Ter Stal is wel weer typisch voor Almeloquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Toch jammer dat die shirtjes mij nooit passen, nieuwe winkel is wel mooi geworden trouwens![]()
We krijgen toch een nieuwe bios!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:00 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Beter hadden ze er weer een bios ingezet. Ter Stal is wel weer typisch voor Almelo
quote:
pyamaquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:50 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
passen leuk bij je bloesje!!
Ik ben jaloers, waar?quote:
wat doe je ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:06 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Sinds gisteravond, dinsdag maar eens even testen. Kijken of de blauwe plekken dan verdwijnen![]()
(scheen- en onderarmbescherming, en een bitje)
Taekwondo (wtf) en dit is wedstrijdbeschermingquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
wat doe je ?
moet dat binnenkort denk ik ook aan schaffen want ik ga wss Krav Maga doen![]()
tof!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:38 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen ophalen op het postkantoor
Leuk setjequote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan in het zilver.
Voor op je jachtgeweer waarmee je naar Amerika gaat en spontaan mensen gaat neermaaienquote:
nee om mensen op m'n school neer te knallen, schijnt nogal in te zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 23:37 schreef Quara het volgende:
[..]
Voor op je jachtgeweer waarmee je naar Amerika gaat en spontaan mensen gaat neermaaien
Hehequote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
nee om mensen op m'n school neer te knallen, schijnt nogal in te zijn
maar zonder te dollen , het is voor m'n luchtbuks![]()
ja anders kan je niet mikkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:57 schreef Quara het volgende:
[..]
Hehe
Heb je daar ook nou zo'n kruis in staan enzo?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:45 schreef cymex het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel Derbi Senda SM DRD Racing 2007
vette kuif!quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef JailBait.zip het volgende:
[ afbeelding ]
En ik noem hem Bokito
Voor de hardware zal ik het niet doen nee.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Lelijk ding.
Ben je gothic ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef Breezerslethater het volgende:
Black Devils (die sigaretten ja)![]()
Oehh die onderste is leuk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef voskat het volgende:
Voor mijn verzameling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
smaken verschillenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Lelijk ding.
Dat zijn vanille sigaretten, anders had ik roze sigaretten moeten kopenquote:
Muis?quote:
Jij ook al diequote:Op woensdag 5 december 2007 19:22 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
ondergoed
en schoenen, maar kan ff geen online plaatje vinden, maak zo wel ff een fototje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |