abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:21:49 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53787945
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53787972
Interland voetbal beetje rust kan geen kwaad
AFC AJAX
pi_53787974
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:11 schreef twi het volgende:
Ajax heeft gespeeld tegen Heerenveen, Groningen en AZ en is op bezoek geweest bij Heracles en Sparta (voor Ajax traditioneel geen zekere overwinning). Alleen VVV en De Graafschap zijn echt makkelijke tegenstanders. Voor de rest hebben we gewoon een flink programma gehad.
Nou nou... Een "flink" programma vind ik wel wat overdreven.
Als je kijkt welke tegenstanders Feyenoord al heeft gehad:

FC Utrecht
NAC Breda
Willem II
Roda JC
PSV
SC Heerenveen
Vitesse

En PSV:

Heracles Almelo
NEC
FC Twente
Vitesse
Feyenoord
NAC Breda
Willem II

Dan heeft Ajax toch duidelijk het makkelijkste programma gehad.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:23:28 #4
52871 Blight
Supersized.
pi_53787994
Hm, toch maar niet op zwart tot Henkie weg is dus. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:24:19 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_53788017
Oh god , wat een droeftoeters daar ook bij AFCA met hun site op zwart , daar zal het bestuur vast van wakker liggen
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:24:50 #6
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53788031
Na het vertrek van Ten Cate zal Ajax in de competitie nog flink op z'n bek gaan tegen de echte toppers vrees ik. Denk maar aan Ajax-PSV onder Blind enkele jaren terug (sorry for reminding).

De strijdplannen van Ten Cate tegen grote clubs waren over het algemeen effectief, maar niet onbelangrijk, werden ook goed uitgevoerd. Een van de grote problemen van Ten Cate is geweest om spelers te motiveren als ze tegen 'mindere' ploegen moesten spelen.

Er moet een coach komen die eens flink wat gaat veranderen aan de instelling van sommige spelers.
pi_53788041
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:24 schreef Enchanter het volgende:
Oh god , wat een droeftoeters daar ook bij AFCA met hun site op zwart , daar zal het bestuur vast van wakker liggen
Ondertussen is de site dus niet meer op zwart. Maar het was behoorlijk kansloos inderdaad.
pi_53788049
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:22 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Nou nou... Een "flink" programma vind ik wel wat overdreven.
Als je kijkt welke tegenstanders Feyenoord al heeft gehad:

FC Utrecht
NAC Breda
Willem II
Roda JC
PSV
SC Heerenveen
Vitesse

En PSV:

Heracles Almelo
NEC
FC Twente
Vitesse
Feyenoord
NAC Breda
Willem II

Dan heeft Ajax toch duidelijk het makkelijkste programma gehad.
Ik schat Groningen nu wel hoger in dan Twente. En ik moet ook maar zien of Psv gaat winnen van Az, ook al zitten ze in een dip.
AFC AJAX
pi_53788051
quote:
Van Basten voor geen honderd miljoen naar Ajax'

08/10/2007 09:17

In het geval Henk ten Cate vertrekt bij Ajax hoeft de Amsterdamse club in de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer niet aan te kloppen bij de KNVB. De voetbalbond ziet het niet zitten dat bondscoach Marco van Basten een dubbelrol gaat vertolken.

Een van de scenario's voor de opvolging van Ten Cate is dat Van Basten per 1 januari 2008 de functies van bondscoach én hoofdcoach van Ajax gaat combineren. Vanaf dat moment tot de EK-eindronde in Oostenrijk en Zwitserland speelt het Nederlands elftal alleen nog vriendschappelijke interlands.

'Absoluut onbespreekbaar', reageert KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf. 'Voor nog geen honderd miljoen euro. We staan niet toe dat de bondscoach en zijn assistent John van 't Schip op twee paarden wedden. Oranje verdient op weg naar het EK hun totale aandacht en betrokkenheid.'

Ajax moet zeer waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe trainer, omdat Ten Cate bij Chelsea op de nominatie staat om onder manager Avram Grant als veldtrainer te gaan fungeren. Naar verluidt praten Ajax en Chelsea maandag verder over de afkoopsom.
Woo-loo-loo!
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:25:38 #10
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_53788056
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef Blight het volgende:
Hm, toch maar niet op zwart tot Henkie weg is dus. .
Oh hij is dus niet op zwart , nou gelukkig maar , m'n leven heeft weer zin nu
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:25:40 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53788059
Terug vind Pessimisme .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:26:08 #12
52871 Blight
Supersized.
pi_53788070
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:22 schreef BonJovi het volgende:
Interland voetbal beetje rust kan geen kwaad
Inderdaad. Wie komen er terug en wanneer?

Leonardo en Davids? En (in mindere mate belangrijk) Luque, Kennedy en Vermaelen?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:27:38 #13
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53788095
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:25 schreef BobbyHill het volgende:

[..]
Ja gelukkig maar, met Marco van Basten word het ook niks.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53788106
Eind oktober zal dat zijn, Kennedy en Vermaelen zijn echt wel belangrijk hoor. Kennedy is de enige die een goede voorzet kan geven en een corner. Vermaelen is een goede verdediger, Urby moet oprotten uit de basis .
AFC AJAX
pi_53788151
Zal weer wennen zijn komend weekend, slecht voetbal zien zonder je er druk om te hoeven maken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_53788182
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:29 schreef denthemen het volgende:
Zal weer wennen zijn komend weekend, slecht voetbal zien zonder je er druk om te hoeven maken
dus je ergert je nooit aan slecht voetbal:? ook al is het internationaal?
pi_53788193
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:27 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja gelukkig maar, met Marco van Basten word het ook niks.
Laat Marco zich maar lekker op het EK concentreren. Dat wordt al moeilijk genoeg voor hem.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:32:28 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53788234
Urby is zeker een probleem aan het worden. Hij komt niet uit zijn dal op het moment.
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:33:39 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53788260
quote:
Er is natuurlijk meer aan de hand...

Ook in de huidige malaise is de trainer wederom de gebeten hond, op zich is dat logisch omdat hij de spelers moet motiveren, begeleiden en de taken moet uitleggen. Als er ergens in dat proces iets niet goed gaat, dan faalt een trainer. Dit falen meten we vaak af aan het ontbreken van resultaten. En die resultaten heeft het bij Ajax de afgelopen seizoenen niet echt geboekt. Alleen is dat niet iets van de afgelopen twee of drie seizoenen, maar het is een langer verhaal.

Even voor de duidelijkheid: Ajax heeft de afgelopen 10 jaar 8 trainers versleten (waaronder twee interims Westerhof en Krol), tel daar voor het gemak nog even de aanstaande interim bij op (Adri Koster) en je komt op het totaal van 9. Dat is dus bijna 1 trainer per seizoen!

De afgelopen 10 jaar is Ajax drie keer kampioen van Nederland geworden, heeft het vijf keer de KNVB beker gewonnen en 4 keer de Johan Cruijff schaal. Op Europees niveau staat daar slechts éénmaal een kwartfinale in de Champions League tegenover en wat seizoenen overwinteren in Europa (danwel in de Cl, danwel in de UEfA cup). Je kan eigenlijk ook niets anders verwachten natuurlijk, met zoveel trainerswisselingen presteert geen enkele club normaal.

Er is dus meer aan de hand! Het 'instituut' Ajax is ziek en niet zo'n klein beetje ook. Dat proces is begonnen onder Michael van Praag in 1996 toen Ajax zonodig naar de Amsterdam ArenA moest verhuizen. En dat proces is in een stroomversnelling gekomen door het aanstellen van in eerste instantie John Jaakke, een advocaat die amper wist wat buitenspel was toen hij werd aangesteld als voorzitter van Ajax. Niet veel later werd Maarten Fontein als algemeen directeur aangesteld, een man die al helemaal nooit iets met Ajax te maken heeft gehad, alhoewel de beste man op 13-jarige leeftijd al op de F-side beweerde te hebben gestaan (dit was in het jaar 1965).

In het dagelijkse bestuur van Ajax zitten dus twee mannen die allebei meer van hockey en sigaren houden dan van voetbal en die geld belangrijker vinden dan clubliefde. Het is daarom ook niet vreemd te noemen dat het de afgelopen jaren steeds slechter gaat met Ajax. Blijft dus maar één man over die een voetbalhart heeft en dat is Martin van Geel, maar helaas is die door alle ellende de kluts ook volledig kwijt en stapelt Ajax miskoop op miskoop en zitten we voorlopig dus met een kwalitatief arme selectie opgescheept.

Daar waar de afgelopen twee seizoenen eigenlijk een triomftocht voor spelers als jaap Stam en Edgar Davids zou moeten verlopen, lijkt het voor beide oudgedienden eerder een nachtmerrie te zijn waar maar geen einde aan komt.

De jeugdopleiding van Ajax, ooit geroemd door de vele wereldvoetballers die er zijn opgeleid, laat de laatste jaren ook steeds meer te wensen over. De laatste jaren druppelen met mondjesmaat spelers van de toekomst de selectie van Ajax binnen, daar waar vroeger per seizoen toch minstens een stuk of twee spelers het mochten proberen en ook daadwerkelijk slaagden.

Toch nog even over de ArenA, een betonnen kolos zonder sfeer, die een mega afstand creëerde tussen spelers en publiek. Hierdoor onststond een gebrek aan wat er in 'De Meer' nou net zo overvloedig aanwezig was, een chemie tussen spelers en supporters. De vonk hoefde in 'De Meer' niet zo heel veel afstand te overbruggen om op het publiek over te slaan, daar waar in de ArenA de vonk al lang en breed gedoofd is voordat die überhaupt de gracht al heeft bereikt. Verschillende beloftes over aanpassingen van het stadion lijken maar niet rond te komen en intussen neemt het theaterpubliek de overhand in 'het stadion van Ajax' en worden de wedstrijden in een steeds rustigere omgeving afgewerkt. Maar dat alles is niet belangrijk, zolang het geld maar binnen stroomt en Ajax maar omzet blijft draaien.

De vraag die voor velen van ons rest: Wanneer houdt het nou eindelijk eens op? Wij willen Ajax terug!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:35:35 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53788311
1 ding vind ik altijd nutteloos, dat gejank over de ArenA. het stadion is prima, er is gewoon te weinig echt publiek.
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:36:51 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53788347
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:25 schreef BobbyHill het volgende:

[..]
Dus nog altijd niet uitgesloten dat Bassie na het EK komt, wat dus weer inhoudt dat we het nog een driekwart seizoen met iemand als Adrie Koster zullen moeten doen!
pi_53788351
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:24 schreef Trancelocator het volgende:
Na het vertrek van Ten Cate zal Ajax in de competitie nog flink op z'n bek gaan tegen de echte toppers vrees ik. Denk maar aan Ajax-PSV onder Blind enkele jaren terug (sorry for reminding).

De strijdplannen van Ten Cate tegen grote clubs waren over het algemeen effectief, maar niet onbelangrijk, werden ook goed uitgevoerd. Een van de grote problemen van Ten Cate is geweest om spelers te motiveren als ze tegen 'mindere' ploegen moesten spelen.

Er moet een coach komen die eens flink wat gaat veranderen aan de instelling van sommige spelers.
Om te beginnen in de jeugd, al is dat heel lastig als die verwende nesten alles met 10-0 winnen. Ajax is al zo ontzettend lang ziek van misplaatste grootheidswaan onder de spelers. Je kan er nu al weer 100 euro op wedden dat ze de eerstvolgende 'middelmatige' club in Europees verband gigantisch gaan onderschatten. Net zoals ze volgend jaar waarschijnlijk weer niet van Sparta winnen. Ze leren het gewoon nooit.

De enige remedie daartegen heet Van Gaal. Zijn Ajax van destijds was zo magistraal goed, had alle reden om arrogant te zijn, maar rolde elke dwerg met grote cijfers op. En daar liepen toch ook veel gasten uit eigen jeugd rond.
Woo-loo-loo!
pi_53788387
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:30 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

dus je ergert je nooit aan slecht voetbal:? ook al is het internationaal?
Niet aan dat klote NL elftal
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_53788441
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
1 ding vind ik altijd nutteloos, dat gejank over de ArenA. het stadion is prima, er is gewoon te weinig echt publiek.
eens, zie maar weer eens de actie van psv voor simons, zoiets zal nooit voorkomen bij ajax.

verder is alles kut op dit moment
Built for Speed
pi_53788487
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Urby is zeker een probleem aan het worden. Hij komt niet uit zijn dal op het moment.
Als hij eens zou beginnen met wat meer inzet te tonen. Dat is de eerste vereiste om uit je dal te komen: keihard knokken. Helaas snapt Urby dat niet. Laat die gast maar eens een paar wedstrijden op de bank zitten.
pi_53788501
Jammere is dat er niemand is die op zijn plek kan ballen
Built for Speed
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:45:03 #27
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_53788516
quote:
Ik vind het maar een kutstadion (over de grasmat zullen we het maar niet hebben) , was 1 van de redenen dat ik geen siezoenkaart meer heb , de Meer en/of Olympisch stadion daarintegen
pi_53788522
pi_53788534
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:41 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

eens, zie maar weer eens de actie van psv voor simons, zoiets zal nooit voorkomen bij ajax.
Dus de sfeer in het stadion meet jij aan een tifo-actie? Ik vind onze tifo-acties nog steeds ongeëvenaard. Dus dat zou betekenen dat wij de beste sfeer hebben. Toch?
pi_53788549
quote:
Sinds de verhuizing / beursgang is het wel bergafwaarts gegaan ....

Geen idee of het een invloed heeft (gehad), maar het is wel zo.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53788568
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Schilder, Vertonghen ...
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53788572
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Schilder, Vertonghen. Vermaelen als hij straks weer fit is. Genoeg alternatieven hoor.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:48:29 #33
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53788612
Nou Ajaxonline is nog op zwart. Daar zullen ze echt wakker van liggen bij Ajax. Een site die aan het begin van het seizoen nog een primeur had met de transfer van Bojinov (dit nieuws kwam immers ook van een zeer betrouwbare bron binnen Ajax )

AFCA.nl kan je tenminste nog een beetje als supporterssite zien.
Jawel, je keek.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:48:53 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53788618
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:46 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Sinds de verhuizing / beursgang is het wel bergafwaarts gegaan ....

Geen idee of het een invloed heeft (gehad), maar het is wel zo.
De beursgang eerder dat het stadion natuurlijk. Al is het lastig om echt sfeer te maken, maar dat komt omdat er teveel mensen zitten die dat niet willen.

Maar daardoor speelt Ajax niet slecht hoor, de CL wedstrijd was erg sfeervol. UEFA ook wel.
Get woke, go broke!
pi_53788660
Het bestuur zal toch ook wel weten dat de manier om een succesvol bedrijf te leiden, niet is om je hoofdproduct te verwaarlozen. Ze kunnen nu wel blij zijn met miljoenen, maar als Ajax kut blijft presteren, droogt dat ook op.

Heeft iemand trouwens een functiebeschrijving van al die verschillende directeuren bij Ajax? Gewoon wat er dus zwart op wit staat wat ze moeten doen en waar hun verantwoordelijkheden liggen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:01:03 #36
52871 Blight
Supersized.
pi_53788864
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:48 schreef jna het volgende:
Nou Ajaxonline is nog op zwart. Daar zullen ze echt wakker van liggen bij Ajax. Een site die aan het begin van het seizoen nog een primeur had met de transfer van Bojinov (dit nieuws kwam immers ook van een zeer betrouwbare bron binnen Ajax )

AFCA.nl kan je tenminste nog een beetje als supporterssite zien.
Ohja, die melding over Bojinov die toen al drie weken bij Manchester City speelde, .
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:03:41 #37
131729 jna
pi_53788931
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:01 schreef Blight het volgende:

[..]

Ohja, die melding over Bojinov die toen al drie weken bij Manchester City speelde, .
Die inderdaad, dat was toch wel het dieptepunt van internetjournalistiek hoor.
Jawel, je keek.
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:03:55 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53788934
Het statement van AFCA.nl haalt zelfs het NOS-(radio)nieuws, op zich toch een goed teken.
pi_53789024
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:01 schreef Blight het volgende:

[..]

Lol, dat meen je niet
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:12:51 #40
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53789102
Mooi van Blind!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:16:53 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53789169

Kansloze boehoeren.
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:17:36 #42
52871 Blight
Supersized.
pi_53789183
Jammer, dat had ik niet van ze verwacht. Da's meer iets voor AZ.
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:22:41 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53789270
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:03 schreef M0NTANA het volgende:
Het statement van AFCA.nl haalt zelfs het NOS-(radio)nieuws, op zich toch een goed teken.
Iedereen weet hoe mis het zit bij Ajax, daar heb je geen pers voor nodig. Maar iemand die orde op zaken stelt van bovenaf.
Get woke, go broke!
pi_53789316

Tring tring. Danny Blind aan de lijn. ,,Ik heb het zondag diverse malen geprobeerd, maar het is me niet gelukt om de Ajax-supporters persoonlijk te bedanken voor de geweldige actie met het prachtige doek. Ik kreeg er werkelijk kippenvel van. Echt fantastisch, ik was geraakt en geroerd.” Het prachtige doek is gemaakt door Vak 410 in samenwerking met het sfeerteam. Blind vertelt dat hij graag voor de wedstrijd of tijdens de rust de Ajax-fans persoonlijk had willen begroeten en bedanken. Maar dat leek het Ajax-icoon niet gepast. Blind: ,,Uiteindelijk heb ik geprobeerd om na de wedstrijd naar het vak te komen of de bussen te bereiken. Helaas waren de Ajax-supporters vrij snel vertrokken.”

,,Op deze manier wil ik toch nog iedereen bereiken die
indrukwekkende groet van de Ajax-fans hebben mogelijk gemaakt,” aldus de ‘echte Ajacied’.

Blind
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_53789365
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kansloze boehoeren.
wat een mongolen . Ze zullen echt nooit serieus genomen worden.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:29:18 #46
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53789410
Wel een blits fototoestel op die eerste foto
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:29:34 #47
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53789413
Super van Danny
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_53789469
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:24 schreef StarGazer het volgende:
[ afbeelding ]

Tring tring. Danny Blind aan de lijn. ,,Ik heb het zondag diverse malen geprobeerd, maar het is me niet gelukt om de Ajax-supporters persoonlijk te bedanken voor de geweldige actie met het prachtige doek. Ik kreeg er werkelijk kippenvel van. Echt fantastisch, ik was geraakt en geroerd.” Het prachtige doek is gemaakt door Vak 410 in samenwerking met het sfeerteam. Blind vertelt dat hij graag voor de wedstrijd of tijdens de rust de Ajax-fans persoonlijk had willen begroeten en bedanken. Maar dat leek het Ajax-icoon niet gepast. Blind: ,,Uiteindelijk heb ik geprobeerd om na de wedstrijd naar het vak te komen of de bussen te bereiken. Helaas waren de Ajax-supporters vrij snel vertrokken.”

,,Op deze manier wil ik toch nog iedereen bereiken die
indrukwekkende groet van de Ajax-fans hebben mogelijk gemaakt,” aldus de ‘echte Ajacied’.

Blind
Danny is en blijft the man
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:33:47 #49
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_53789495
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:29 schreef BoNi het volgende:
Dat is net nieuw daarzo , ze hebben sinds vorige week ook kleurentelevisie
pi_53789578
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:29 schreef BoNi het volgende:
Dat ding is vooroorlogs man
pi_53789586
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kansloze boehoeren.
Wat één klein doekje allemaal los kan maken he
pi_53789603
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:45 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik vind het maar een kutstadion (over de grasmat zullen we het maar niet hebben) , was 1 van de redenen dat ik geen siezoenkaart meer heb , de Meer en/of Olympisch stadion daarintegen
Eind jaren 80 Ajax - PSV in de meer (er was niet genoeg belangstelling voor het O.S.)

Er waren iets van 9000 bezoekers.

Dus ook in die jaren lied het publiek het wel eens afweten.
pi_53789611
Kansloos weer gisteren. Kapot zitten ergeren aan de wedstrijd, maar what else is new
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:43:27 #54
52871 Blight
Supersized.
pi_53789692
quote:
Danny Blind riep zaterdag nog ferm in het AD dat hij iedereen bij Ajax een hand zou geven. Maar de technisch directeur van Sparta Rotterdam kon het tóch niet laten de club nog een verbaal tikje na te geven. 'Continuïteit in beleid is heel belangrijk. Ik heb sterk het idee dat continuïteit van de eigen positie bij de leiding van Ajax het belangrijkste is', zei Blind in De Telegraaf. Bij de return wéér shake hands?
Het is een beetje een open deur, maar deze conclusie komende van iemand die zolang bij Ajax in dienst is geweest en ook nog eens veel verstand heeft van voetbalzaken.. Dat geeft maar weer eens aan dat het bij Ajax intern niet goed zit.
pi_53789869
die boeren met hun spandoekjes. god wat zielig. ik zie het al weer voor me, volgende wedstrijd Spartahahahahahaaaa. Stumperds. hou je bezig met je eigen club en vooral opkk'en met je Slavia-doek.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53789877
Ik hecht meer waarde aan 1 woord van Danny Blind dan aan al die prachtige volzinnen van de organisatie.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53789911
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Blight het volgende:

[..]

Het is een beetje een open deur, maar deze conclusie komende van iemand die zolang bij Ajax in dienst is geweest en ook nog eens veel verstand heeft van voetbalzaken.. Dat geeft maar weer eens aan dat het bij Ajax intern niet goed zit.
pi_53789947
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:49 schreef Aanvoerder het volgende:
die boeren met hun spandoekjes. god wat zielig. ik zie het al weer voor me, volgende wedstrijd Spartahahahahahaaaa. Stumperds. hou je bezig met je eigen club en vooral opkk'en met je Slavia-doek.
Is gewoon een reactie op het "Boer zoekt beker" doek op 410. Lekker belangrijk wat hun doen. Ik hecht er niet te veel waarde aan.
pi_53789971
Heerlijk al die stress in Amsterdam!
pi_53789984
quote:

[..]

Dat ziet een blinde nog.
pi_53790019
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach moet je je eigen niet zo druk om maken. Typisch dat provincieclubjes als psv en az altijd met zoiets komen.
pi_53790029
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:54 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dat ziet een blinde Blind nog.
pi_53790139
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kansloze boehoeren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:02:22 #64
52871 Blight
Supersized.
pi_53790142
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hecht meer waarde aan 1 woord van Danny Blind dan aan al die prachtige volzinnen van de organisatie.
Ik ook, maar juist daarom is die opmerking pijnlijk. Een pijnlijke waarheid, blijkbaar.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:22:04 #65
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53790616
quote:

[..]

Tja, en Co Adriaanse riep het toen ook al. Het is bij Ajax een film die steeds maar opnieuw wordt afgespeeld. Er komt geen eind aan.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:23:07 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53790635
Blind
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:23:49 #67
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53790657
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kansloze boehoeren.

Geweldig.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:25:23 #68
68638 Zwansen
pi_53790696
En ik begin bijna te hopen dat jullie Feyenoord echt met 5-0 inmaken ofzo. Die gasten doen voor de 3e keer in 20 jaar weer eens mee voor het kampioenschap ofzo en gelijk doen ze alsof ze alles zijn.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:30:28 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53790812
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef Zwansen het volgende:
En ik begin bijna te hopen dat jullie Feyenoord echt met 5-0 inmaken ofzo. Die gasten doen voor de 3e keer in 20 jaar weer eens mee voor het kampioenschap ofzo en gelijk doen ze alsof ze alles zijn.
11 november staat het jaarlijkse potje 'Feyenoords hoop de grond in boren' weer op het program. Vorig jaar kozen we voor een iets ander tintje, met het motto 'Feyenoord verder de afgrond in boren' maar dit seizoen keren we terug naar het oorspronkelijke idee.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:36:23 #70
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53790920
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

11 november staat het jaarlijkse potje 'Feyenoords hoop de grond in boren' weer op het program. Vorig jaar kozen we voor een iets ander tintje, met het motto 'Feyenoord verder de afgrond in boren' maar dit seizoen keren we terug naar het oorspronkelijke idee.
Je bedoelt weer in de laatste minuut de winnende?
pi_53790980
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef Zwansen het volgende:
Zou lekker zijn, maar bijna onmogelijk. Wij krijgen namelijk elke wedstrijd minimaal een doelpunt tegen.
pi_53790997
Dat is het probleem ja, we scoren wel maar krijgen te veel doelpunten tegen
AFC AJAX
pi_53791107
Vandaag moet het grote nieuws officieel worden, tvp dan maar he . We wachten af......
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:48:08 #74
53851 BoNi
pi_53791220
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vandaag moet het grote nieuws officieel worden, tvp dan maar he . We wachten af......
Hoezo? Is er info gelekt over het aftreden van het voltallige bestuur dan?
Schitterend!
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:48:54 #75
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53791243
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:48:59 #76
51286 w00h00
Digital man!
pi_53791245
Kampioenen!
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:49:54 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53791267
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zou lekker zijn, maar bijna onmogelijk. Wij krijgen namelijk elke wedstrijd minimaal een doelpunt tegen.
ja, en hoe! Knullig verdedigen elke keer weer...
Get woke, go broke!
pi_53791293
Heb een heel weekend (!) niet kunnen internetten. Wat heb ik jullie gemist.

Maar ff serieus. Ik heb gisteren de wedstrijd ook niet kunnen zien, daarom mijn gebruikelijke vraag. Wie waren er goed? Wie niet? Etc.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53791338
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:50 schreef koningdavid het volgende:
Wie waren er goed?
van der Wiel, Siem de Jong dus
quote:
Wie niet? Etc.
De rest.

[ Bericht 13% gewijzigd door PietjePuk007 op 08-10-2007 15:08:41 ]
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:53:15 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53791341
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:50 schreef koningdavid het volgende:
Heb een heel weekend (!) niet kunnen internetten. Wat heb ik jullie gemist.

Maar ff serieus. Ik heb gisteren de wedstrijd ook niet kunnen zien, daarom mijn gebruikelijke vraag. Wie waren er goed? Wie niet? Etc.
Ik vond niemand écht goed. Schilder vond ik aardig meevoetballen, KJH en Suarez werkten hard, Siem de Jong viel aardig in, Jan Vertonghen ook.

Overall was het gewoon veel te zwak, een tegenstander als Sparta moet je gewoon 90 minuten bij de keel knijpen en net toen ze bijna knock out waren lieten we ze de 2-1 scoren...
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:54:00 #81
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53791358
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

van der Wiel
Die zat inderdaad behoorlijk goed op de bank. Mooi recht.
pi_53791402
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_53791413
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef Silenus het volgende:
Ook belangrijk .
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:04:51 #84
53851 BoNi
pi_53791598
De website van Ajax is down hier.....!!!
En weer up
Loos alarm.......
Schitterend!
pi_53791615
Hier niet.
pi_53791788
quote:
Jij hebt een primeurtje te pakken!!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:13:09 #88
53851 BoNi
pi_53791793
Fantastische bijdrage!
Schitterend!
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:13:46 #89
131729 jna
pi_53791812
Jawel, je keek.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:13:59 #90
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53791816
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:41 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

verder is alles kut op dit moment

Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:15:00 #91
68638 Zwansen
pi_53791841
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:13 schreef Luco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik kan me genoeg reacties van Ajacieden herinneren waarin Blind ook helemaal werd afgemaakt. Nu is het ineens weer een held.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:17:40 #92
53851 BoNi
pi_53791916
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik kan me genoeg reacties van Ajacieden herinneren waarin Blind ook helemaal werd afgemaakt. Nu is het ineens weer een held.
Je moet het ook meer als signaal richting de persoon en met name Ajacied Blind zien dan als roep om de trainer Blind, want die komt/ kwam absoluut ook te kort.
Overigens werd Blind zelfs tijdens zijn laatste wedstrijden als trainer bij Ajax nog massaal toegezongen!
Schitterend!
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:18:35 #93
68638 Zwansen
pi_53791937
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:17 schreef BoNi het volgende:

[..]

Je moet het ook meer als signaal richting de persoon en met name Ajacied Blind zien dan als roep om de trainer Blind, want die komt/ kwam absoluut ook te kort.
Overigens werd Blind zelfs tijdens zijn laatste wedstrijden als trainer bij Ajax nog massaal toegezongen!
Die werd toch ontslagen 5 minuten nadat ie de beker had gewonnen?
pi_53791962
quote:

[..]

Er staat toch ook niet dat hij weer trainer moet worden. Dit is gewoon voor de echte Ajacied Danny Blind.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:22:09 #95
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53792022
quote:

[..]

Alleen een constatering dat dat dus ook voor (ex-)Ajacieden gebeurt, en niet alleen bij PSV...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:22:19 #96
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53792026
Mooie foto van danny:

Mijn party reviews
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:27:06 #97
52871 Blight
Supersized.
pi_53792143
Is Rick Brandsteder niet wat voor de linksbackpositie?

pi_53792153
quote:

[..]

Idd,

Kuttrainer etc, behaalde nul resultaat en nu is de mantel der liefde er weer!
quote:
De cijfers in Blinds eerste halfjaar spreken voor zich. Tegen alle verwachtingen in plaatsten de Amsterdammers zich voor de voorronde van het kampioenenbal. In de eerste 11 wedstrijden onder Blinds leiding werd er 8 keer gewonnen en slechts 3 keer verloren. Ook de doelcijfers waren indrukwekkend: 23-13.

Gedeelte uit http://www.ajaxlive.nl/column/column_richard5.html artikel.
Leuk stuk om te lezen trouwens!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:28:49 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53792187
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:27 schreef Blight het volgende:

[ afbeelding ]
Die gast heeft nog een tijdje bij mij op het kantoor gewerkt. Aardige gast wel eigenlijk .
Get woke, go broke!
pi_53792228
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:27 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Idd,

Anders hou je je bek even. Toen hij de beker won is hij constant toegezongen op het Leidseplein. Ook omdat hij zich kwalificeerde voor de Voorronde CL. Wij hebben Danny nooit uitgescholden. Misschien was het geen goede trainer, maar hij is en blijft een echte Ajacied.
pi_53792236
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:27 schreef Blight het volgende:

[ afbeelding ]
Wat is dit nou voor kutgrap
pi_53792271
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:27 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Idd,

Dat zal de groep wel zijn geweest waar jij bij hoort: gloryhunters.

Blind is en zal altijd een echte Ajacied blijven. Wat er ook gebeurd.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:32:23 #103
52871 Blight
Supersized.
pi_53792285
Nouja, hij zal verdedigend wellicht meer brengen dan Emanuelson. .
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:33:54 #104
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53792319
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Anders hou je je bek even.
Toch moeilijk om je fatsoenlijk uit te drukken he?
Ik pak een deel eruit sjaak! Jammer dat je alleen maar weer zo kan reageren!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53792366
Danny Blind die tegen Gremio de beslissende penalty mooi raakschoot
AFC AJAX
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:36:28 #106
52871 Blight
Supersized.
pi_53792377
Blind heeft misschien gefaald als trainer, maar hij zal nooit afdoen als Ajacied. Daar komt die mantel der liefde dan ook vandaan: het clubhart van Blind en de supporters.

Dat begrijpt toch iedereen?
pi_53792394
Blind werd ondanks het matige spel altijd met respect behandeld volgens mij. Kan me meerdere momenten herinneren dat hij werd toegezongen toen hij zwaar onder druk stond.
Woo-loo-loo!
pi_53792410
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:33 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Toch moeilijk om je fatsoenlijk uit te drukken he?
Ik pak een deel eruit sjaak! Jammer dat je alleen maar weer zo kan reageren!
Misschien dat jij je beter om je eigen cluppie druk kan maken? Zo geweldig doen die het nou ook weer niet
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:38:18 #109
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53792419
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:36 schreef Blight het volgende:
Blind heeft misschien gefaald als trainer, maar hij zal nooit afdoen als Ajacied. Daar komt die mantel der liefde dan ook vandaan: het clubhart van Blind en de supporters.

Inderdaad, ik snap die 'grappige' reacties van supporters van andere clubs dan ook niet. Hoe moeilijk is het om dat nu te begrijpen. Een beetje simpel zijn ze wel, die AZ'ers en PSV'ers.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:39:17 #110
52871 Blight
Supersized.
pi_53792441
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:37 schreef BobbyHill het volgende:
Blind werd ondanks het matige spel altijd met respect behandeld volgens mij. Kan me meerdere momenten herinneren dat hij werd toegezongen toen hij zwaar onder druk stond.
Inderdaad. Het publiek heeft altijd achter Blind gestaan, ook al waren de resultaten daar niet naar.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:41:09 #111
52871 Blight
Supersized.
pi_53792478
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad, ik snap die 'grappige' reacties van supporters van andere clubs dan ook niet. Hoe moeilijk is het om dat nu te begrijpen. Een beetje simpel zijn ze wel, die AZ'ers en PSV'ers.
Tja. De laatste keer dat AZ een nog levend clubicoon had waren we nog zaadjes, dus misschien herkennen ze dat gevoel niet zo.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:41:17 #112
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53792483
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:36 schreef Blight het volgende:

Das het verschil, jij drukt het op een begrijpbare manier uit en dan kan ik zeggen, ok duidelijk.
Snap ik hoe het zit. Wat opvalt is als je iets te melden hebt over ajax en je hebt geen afca onder je avatar staan, dan ben je een basher. Heb je het wel dan ben je "een user met een ajax hart".
quote:
Tijdens het jarenlange wanbeleid in Amsterdam zijn verscheidene trainers geslachtofferd. Na Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse en Ronald Koeman lijkt Blind het 5e slachtoffer te worden van het gebrek aan clubliefde en know-how bij het bestuur. Hoewel Van Geel en Fontein slechts een krap jaar in dienst zijn, kunnen er vraagtekens gezet worden bij het huidige beleid. Zo repten ze kortgeleden nog dat de warmte binnen de club verbeterd moest worden en dat de continuïteit gewaarborgd moest worden. Van dit alles lijkt echter niets terecht te komen. Zeker niet wanneer een ras-ajacied als Danny Blind, die al 20 jaar in dienst bij de club is (ter vergelijking: Van Geel, Fontein, Jaakke en Slop komen samen maar aan 12 jaar), zo wordt behandeld. Natuurlijk zal menigeen zijn wenkbrauwen fronsen wanneer het vertrek van het bestuur binnen zo’n korte tijd wordt geëist. Maar is deze zelfde frons niet van toepassing op de behandeling van Blind?
Artikel is van mei 2006, maar bij het lijstje kan je ten Cate ook toevoegen.

@Heineken,

Denk dat jij ook zeker niet in de positie zit om icoontjes te gebruiken en te praten over clubkwaliteiten momenteel... Hakken over de sloot zondag en europees doe je al niet meer mee!
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:41:37 #113
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53792494
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:37 schreef BobbyHill het volgende:
Hij wist het publiek goed te bespelen met uitspraken in de media. Daardoor ging de ploeg ook beter voetballen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:42:34 #114
52871 Blight
Supersized.
pi_53792510
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Das het verschil, jij drukt het op een begrijpbare manier uit en dan kan ik zeggen, ok duidelijk.
Snap ik hoe het zit. Wat opvalt is als je iets te melden hebt over ajax en je hebt geen afca onder je avatar staan, dan ben je een basher. Heb je het wel dan ben je "een user met een ajax hart".
Persoonlijk zie ik jou niet als iemand die hier komt om te trollen. Maarja, het is het internet. Iedereen heeft een grote mond en veel dingen worden verkeerd gelezen of begrepen. Niet al te druk om maken.
pi_53792569
Het is nu definitief van Ten Cate - ANP en Teletekst. enz.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:46:39 #117
52871 Blight
Supersized.
pi_53792595
quote:
Ajax en Chelsea akkoord over Henk ten Cate

Amsterdam, 08 okt 2007
Ajax heeft in gesprekken met Chelsea overeenstemming bereikt over de medewerking van Ajax aan de directe overgang van Henk ten Cate naar naar de Engelse club.
Vorige week verzocht Henk ten Cate, nadat hij persoonlijk door Chelsea was benaderd, de clubleiding van Ajax om met Chelsea in onderhandeling te treden. Na intern beraad is Ajax op dat verzoek ingegaan.

Het is nu aan Chelsea en Henk ten Cate om hun onderlinge contacten af te ronden en de overgang definitief te maken. Ajax verwacht dat dit niet lang op zich zal laten wachten.
Ajax.nl
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:47:18 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53792608
Nou, dat was het hem dan...
Get woke, go broke!
pi_53792634
Ik ben benieuwd naar de dingen die nu komen gaan.
pi_53792644
Goed bezig die Henk.

Gewoon het zinkende schip verlaten.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:49:42 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53792656
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:49 schreef koemleit het volgende:
Goed bezig die Henk.

Gewoon het zinkende schip verlaten.
Geeft aan dat hij geen fuck om heel Ajax geeft/gaf. Gewoon geld.
Get woke, go broke!
pi_53792665
Eindelijk.

Nu Jaakke nog
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:50:21 #123
131729 jna
pi_53792675
Doei Henk
Jawel, je keek.
pi_53792681
pi_53792683
Toch vreemd...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53792688
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:46 schreef Blight het volgende:

[..]

Ajax.nl
ben benieuwd wie zijn opvolger gaat worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:50:58 #127
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53792692
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:
@Heineken,

Denk dat jij ook zeker niet in de positie zit om icoontjes te gebruiken en te praten over clubkwaliteiten momenteel... Hakken over de sloot zondag en europees doe je al niet meer mee!
Natuurlijk wel, wij winnen de UEFA Cup niet en de kans dat jullie hem winnen, is kleiner dan een procent. Daarnaast winnen jullie de beker niet, terwijl er best een grote kans in zit dat wij hem winnen. Tenslotte de landstitel, wij hebben daar meer kans op dan jullie, gezien de negen punten achterstand.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:51:55 #128
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53792724
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=64249

Wat een prijzen weer
Klantenbinding van lik mn vestje.
Bij ons 5 euro voor korte zijde, 7,50 lange zijde
Wel tegen Omniworld maar toch.
29.10 Novastar HMH
pi_53792739
ok definitief, nu lekker interland spelen en volgende week klaar staan.
AFC AJAX
pi_53792741
Ah ik had niet eens gezien dat hij nog wat tegen mij te zeggen had, maar ik ben het geheel met Montana eens
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:52:49 #131
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53792747
Hoeveelste trainer in hoeveel jaar was dit?
29.10 Novastar HMH
pi_53792750
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje heel kort door de bocht Ten Cates contract loopt af, Ajax heeft nog geen aanstalten gemaakt om over contractverlenging te praten en daarnaast rommelt het al een tijdje in de technische staf. Dit is een mooie kans voor Ten Cate om veel geld te verdienen bij een topclub. Ik begrijp je frustratie maar zo zwart wit als jij het schetst is het niet.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:53:08 #133
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53792756
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tis voor een trainer natuurlijk wel een droom die uitkomt, als je een Chelsea kan gaan trainen lijkt me.
Die pakt nog ff 9 Miljoen en gaat dan lekker de rest van zijn leven uitrusten ergens op de bahama's.

Ik ben benieuwd of en wat voor een impact die voor het elftal heeft.
Neemt ie nog spelers mee???
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:54:45 #134
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_53792798
Henk per direct weg....

Bron AT5 text....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:55:08 #135
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53792808
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:53 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Tis voor een trainer natuurlijk wel een droom die uitkomt, als je een Chelsea kan gaan trainen lijkt me.
Die pakt nog ff 9 Miljoen en gaat dan lekker de rest van zijn leven uitrusten ergens op de bahama's.

Nu niemand, want het transferwindow is pas weer in Januari.
29.10 Novastar HMH
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:55:37 #136
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53792817
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveelste trainer in hoeveel jaar was dit?
9e ofzo...

Opgerot staat netjes, henk heeft al zijn krediet bij mij verspeeld met zijn leugens, die man heeft geen ajax-hart
Mijn party reviews
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:56:24 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53792831
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje heel kort door de bocht Ten Cates contract loopt af, Ajax heeft nog geen aanstalten gemaakt om over contractverlenging te praten en daarnaast rommelt het al een tijdje in de technische staf. Dit is een mooie kans voor Ten Cate om veel geld te verdienen bij een topclub. Ik begrijp je frustratie maar zo zwart wit als jij het schetst is het niet.
Ach, ik weet dat het werkt. Maar na de UEFA blamage had ie nog de droom om kampioen met Ajax te worden .

Ik zal hem niet missen, nu maar hopen op een soort shockeffect en iig een trainer die Ajax laat vechten.

Spelers meenemen zal echt niet zo maar kunnen lijkt me...... KJH moet hem iig gelukkig niet. Dus die gaat iig niet naar Chelsea.
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:56:34 #138
52871 Blight
Supersized.
pi_53792833
Hopen op het schokeffect jongens. Hoewel ik niet kan zeggen dat ik er met (bijvoorbeeld) Koster het volste vertrouwen in heb..
pi_53792844
quote:

Hij wordt veldtrainer. Misschien dat hij wat pionnen meeneemt.
Woo-loo-loo!
pi_53792854
Ajax en Chelsea bereiken akkoord
Geschreven door Robert Smid op maandag, 8 oktober om 15:55

Er staat voor Henk ten Cate niets meer in de weg om Ajax te verlaten voor Chelsea. De Amsterdammers laten op de officiële website weten dat de clubs een akkoord hebben bereikt over de afkoopsom van het contract van de oefenmeester.

voetbalzone.nl
pi_53792861
Tuurlijk niet, met een nieuwe trainer gaat het echt niet opeens beter, ik denk wellicht nog wel minder.
pi_53792874
Mooi.

Dag Henk .
quote:

[..]

Ik mag hopen dat ie z'n eigen rotzooi meeneemt.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:59:40 #143
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53792876
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:56 schreef Blight het volgende:
Hopen op het schokeffect jongens. Hoewel ik niet kan zeggen dat ik er met (bijvoorbeeld) Koster het volste vertrouwen in heb..
Volgens mij liggen Groenendijk en Spijkerman echt goed in de groep. Laat hun het seizoen maar afmaken, misschien F de Boer er wat meer bij betrekken en rustig een coach benaderen die het de komende 3,4 jaar op gaat bouwen. Want het word toch een tussenjaar volgend jaar, mits er geen 6 toppers worden aangekocht.
Mijn party reviews
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:00:34 #144
131729 jna
pi_53792890
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:58 schreef Liv3 het volgende:
Ajax en Chelsea bereiken akkoord
Geschreven door Robert Smid op maandag, 8 oktober om 15:55

Er staat voor Henk ten Cate niets meer in de weg om Ajax te verlaten voor Chelsea. De Amsterdammers laten op de officiële website weten dat de clubs een akkoord hebben bereikt over de afkoopsom van het contract van de oefenmeester.

voetbalzone.nl
Goeie primeur man
Jawel, je keek.
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:00:42 #145
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53792894

"Het waren drie fantastische maanden."
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:00:52 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53792897
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:58 schreef F1Bas het volgende:
Tuurlijk niet, met een nieuwe trainer gaat het echt niet opeens beter, ik denk wellicht nog wel minder.
denk het niet. Colin is iig history. En de nieuwe trainer zal met frisse blik kijken naar het materiaal, niet met bagage of "ik moet hem niet".

Mits goed opgesteld en gemotiveerd kan deze selectie echt wel voetballen. Maar blijkbaar kreeg henk het niet voorelkaar of ze vertikten het gewoon voor hem.

We zullen het zien. Er is niets meer aan te doen. En we hebben hem iig niet ontslagen deze keer .
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:02:18 #147
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53792923
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

denk het niet. Colin is iig history. En de nieuwe trainer zal met frisse blik kijken naar het materiaal, niet met bagage of "ik moet hem niet".

Mits goed opgesteld en gemotiveerd kan deze selectie echt wel voetballen. Maar blijkbaar kreeg henk het niet voorelkaar of ze vertikten het gewoon voor hem.

We zullen het zien. Er is niets meer aan te doen. En we hebben hem iig niet ontslagen deze keer .
Nu is het des te lulliger dat Perez weg is
29.10 Novastar HMH
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:03:13 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53792941
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:02 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Nu is het des te lulliger dat Perez weg is
Ja, vertel mij wat. Ik riep al na de eerst goal van Perez dat ik 10 keer liever hem op het veld zag dan HtC op de bank .

Maar Perez heeft nog steeds een Ajax-hart zei hij en misschien komt ie wel weer terug in de winterstop .
Get woke, go broke!
pi_53792948

"Ik wil zo snel mogelijk terugkeren bij Ajax."
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:04:55 #150
52871 Blight
Supersized.
pi_53792978
Tja, het is altijd maar afwachten hoe de nieuwe trainer het gaat doen HeatWave. Voor hetzelfde geld krijgen we er weer een of andere klapjosti voor terug die het bestuur zo gek krijgt om Henk Vos als pinchitter te halen. Eerst zien, dan geloven.
pi_53792983
Als Perez dit had geweten... Bij elke andere trainer staat hij in de basis.

Ah, ik was niet de enige
Woo-loo-loo!
pi_53793008
Godver. Nu is het vertrek van Perez toch nog een tikkeltje erger eigenlijk .
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:06:24 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53793015
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:04 schreef Blight het volgende:
Tja, het is altijd maar afwachten hoe de nieuwe trainer het gaat doen HeatWave. Voor hetzelfde geld krijgen we er weer een of andere klapjosti voor terug die het bestuur zo gek krijgt om Henk Vos als pinchitter te halen. Eerst zien, dan geloven.
Uiteraard. Maar ik mag toch hopen dat het bestuur gaat proberen te laten zien dat ze het beste met Ajax voorhebben.
Get woke, go broke!
pi_53793046
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:00 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]

"Het waren drie fantastische maanden."
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:07:26 #155
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53793047
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:06 schreef Nashje het volgende:
Godver. Nu is het vertrek van Perez toch nog een tikkeltje erger eigenlijk .
Gelukkig hebben we er toch Luque voor teruggekregen?
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:08:29 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53793073
Schijnt dat de onderhandelingen nogal lang geduurd hebben, aangezien Ajax eiste dat ook Jurgen Colin en de deal betrokken werd, na drie dagen onderhandelen is CFC eindelijk overstag gegaan.
pi_53793078
Ach ja als ze nu tot het einde van het seizoen doorgaan met Spijkerman/Groenendijk of met Koster zie ik het niet bijster veel beter in dan met Henk.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53793087
Belangrijkste vraag is nu. Wie wordt de nieuwe trainer? Ze hebben al vele spelers ingeleverd voor mindere dus waarom zal dit ook niet gebeuren met de trainer.

Sterkte met de toekomst
pi_53793104
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Sterkte met de toekomst
quote:
Positive_Thinking
pi_53793127
pi_53793155
Heeeenkie gaat europa in!
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:13:13 #162
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_53793181
Verdomme. Was die gast een paar maanden eerder vertrokken had Ajax Perez nog gehad
Porcupine Tee - Normal
  Redactie Games maandag 8 oktober 2007 @ 16:13:50 #163
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_53793199
Tja.... En toen werd het helemaal een ramp seizoen met een 2e rangs kut trainer die nu de scepter gaat zwaaien. Zit er het hele weekend al over te denken maar ik heb echt geen idee wie nu tijdelijk trainer moet gaan worden.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:14:59 #164
52871 Blight
Supersized.
pi_53793231
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard. Maar ik mag toch hopen dat het bestuur gaat proberen te laten zien dat ze het beste met Ajax voorhebben.
IJdele hoop. Als ik tegen het bestuur zou zeggen dat ze wel eens mogen luisteren naar de supporters, dan reageren ze ongeveer zo:

pi_53793236
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:13 schreef StarGazer het volgende:
Verdomme. Was die gast een paar maanden eerder vertrokken had Ajax Perez nog gehad
Achteraf is altijd makkelijker praten
AFC AJAX
pi_53793256
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:13 schreef StarGazer het volgende:
En zaten we niet opgescheept met Colin .
pi_53793299
Krijgt Hugo Borst toch gelijk met z'n column van weken geleden.
pi_53793325
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeeenkie gaat europa in!
Origineel man
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:22:05 #169
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_53793355
Adri Koster mag gaan proberen om met Ajax in het linkerrijtje te eindigen?
Porcupine Tee - Normal
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:22:08 #170
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53793357
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:16 schreef Nashje het volgende:

[..]

En zaten we niet opgescheept met Colin .

Colin content met nieuwe rol binnen de club.
pi_53793423
Even Mourinho polsen.
pi_53793436
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:22 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Colin content met nieuwe rol binnen de club.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:26:46 #173
51286 w00h00
Digital man!
pi_53793461
latertje henk.
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:28:47 #174
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53793504
Mr. Interim-trainer maar eens contacten??

"Dat is per jaar ja"
pi_53793537
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Origineel man
Het zit diep he
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:29:57 #176
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53793540
zorg nou maar dat je in het linkerrijtje eindigt debiel
Mijn party reviews
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:30:06 #177
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_53793544
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Mr. Interim-trainer maar eens contacten??

[ afbeelding ]
"Dat is per jaar ja"
Ja gegarandeerd succes voor 2 wedstrijden
Porcupine Tee - Normal
pi_53793585
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het zit diep he
Wat zit me diep? Dat mijn club doodziek is? Ja, dat zit diep.
pi_53793588
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het zit diep he
Dat je Lurling in je display hebt zegt genoeg
AFC AJAX
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:32:15 #180
51286 w00h00
Digital man!
pi_53793595
Ajax maakt het definitief op de website:

Amsterdam, 08 okt 2007
Ajax heeft in gesprekken met Chelsea overeenstemming bereikt over de medewerking van Ajax aan de directe overgang van Henk ten Cate naar naar de Engelse club.

Vorige week verzocht Henk ten Cate, nadat hij persoonlijk door Chelsea was benaderd, de clubleiding van Ajax om met Chelsea in onderhandeling te treden. Na intern beraad is Ajax op dat verzoek ingegaan.

Het is nu aan Chelsea en Henk ten Cate om hun onderlinge contacten af te ronden en de overgang definitief te maken. Ajax verwacht dat dit niet lang op zich zal laten wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door w00h00 op 08-10-2007 16:40:10 ]
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:35:00 #181
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53793645
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:32 schreef w00h00 het volgende:
Ajax maakt het definitief op de website:

spuit.........
Mijn party reviews
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:35:07 #182
52871 Blight
Supersized.
pi_53793649
Wat zullen jullie het meest missen, jongens?

• De voorgevoelens van Ten Cate!
    - 'Ik voel dat Ajax nog kampioen gaat worden'.
    - 'Kesler kan het beste naar Tilburg gaan'.
    - 'Ik had zo'n gevoel dat Siem vandaag zou scoren'.

• De excuses van Ten Cate!
    - 'De arbitrage was absoluut de twaalfde man van de tegenstander'.
    - 'Deze jongens zijn dat kunstgras niet gewend, en dat zie je'.
    - 'De wedstrijd van afgelopen donderdag zat nog in de benen, dat zie je'.

• De redenaties van Ten Cate!
    - 'Wij verdienen meer krediet. We staan tenslotte bovenaan!'.
    - 'Onze doelstelling is behaald; we hebben tot de laatste dag mee gedaan om de titel'.
    - 'Ajax doet het al jaren niet fantastisch meer in Europa, dus zo gek is dit niet'.
  • I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
    pi_53793711
    Het is nu trouwens officieel.
    quote:

Amsterdam, 08 okt 2007

pi_53793724
    Die Borst, die lacht zich kapot, en terecht
    pi_53793738
    De uitspraak "we hebben verloren van FC Wegereef" vond ik wel een mooie van Henkie
    pi_53793746
    AZ heeft overeenstemming bereikt met Ajax over een overgang van Louis van Gaal naar de Amsterdamse club, zo is te lezen op de officiële website van AZ. De oefenmeester was zelf al persoonlijk akkoord met Ajax.

Louis van Gaal verzocht vorige week AZ met de clubleiding van Ajax in gesprek te gaan. De leiding van AZ opende na het verzoek van Louis van Gaal de onderhandelingen met Ajax over het afkopen van het contract van de oefenmeester.

Het is nu aan Ajax om het contract met Louis van Gaal af te ronden. De 57-jarige Amsterdammer en de club zijn al akkoord. De overgang zal vermoedelijk vanavond door de Amsterdamse club bekend worden gemaakt.
      maandag 8 oktober 2007 @ 16:39:40 #187
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_53793755
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:39 schreef patrickt37 het volgende:
    AZ heeft overeenstemming bereikt met Ajax over een overgang van Louis van Gaal naar de Amsterdamse club, zo is te lezen op de officiële website van AZ. De oefenmeester was zelf al persoonlijk akkoord met Ajax.

Louis van Gaal verzocht vorige week AZ met de clubleiding van Ajax in gesprek te gaan. De leiding van AZ opende na het verzoek van Louis van Gaal de onderhandelingen met Ajax over het afkopen van het contract van de oefenmeester.

Het is nu aan Ajax om het contract met Louis van Gaal af te ronden. De 57-jarige Amsterdammer en de club zijn al akkoord. De overgang zal vermoedelijk vanavond door de Amsterdamse club bekend worden gemaakt.
    Bijna grappig.
    pi_53793769
    quote:

maandag 8 oktober 2007 @ 16:40:38 #189
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_53793782
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    De uitspraak "we hebben verloren van FC Wegereef" vond ik wel een mooie van Henkie
    Ja, maar die was dan ook wel terecht. Henk heeft echter té vaak lopen janken om niks.
      maandag 8 oktober 2007 @ 16:41:01 #190
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_53793787
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Daar was ik het dan wel weer mee eens, wat een teringleijer zeg!

Nou, dag Henk!
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      maandag 8 oktober 2007 @ 16:41:20 #191
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_53793794
    quote:
    blaat
    En dit is jou gevoel voor humor of hoe moet ik dit zien ?
    Mijn party reviews
      maandag 8 oktober 2007 @ 16:43:17 #192
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_53793837
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:35 schreef Blight het volgende:
    Wat zullen jullie het meest missen, jongens?

• De voorgevoelens van Ten Cate!
    - 'Ik had zo'n gevoel dat Siem vandaag zou scoren'.

• De excuses van Ten Cate!
    - 'Deze jongens zijn dat kunstgras niet gewend, en dat zie je'.

• De redenaties van Ten Cate!
    - 'Wij verdienen meer krediet. We staan tenslotte bovenaan!'.
  • Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      maandag 8 oktober 2007 @ 16:43:26 #193
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_53793841
    Opnieuw een tussenjaar dus.
      maandag 8 oktober 2007 @ 16:43:40 #194
    160473 Rossoneri
    Daar hoorden zij engelen zinge
    pi_53793849
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:03 schreef Nashje het volgende:
    [ afbeelding ]

"Ik wil zo snel mogelijk terugkeren bij Ajax."
    AJAX AJAX AJAX!!
    PSN: Rossoneri15
    pi_53793973
    Mazzel Henk, vergeet je Colin niet
    MOKUM XXX RATED
      maandag 8 oktober 2007 @ 16:50:16 #196
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_53793979
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:43 schreef w00h00 het volgende:
    Opnieuw een tussenjaar dus.
    En volgend jaar weer want Stam en Davids zullen binnenkort wel stoppen en wie weet of Maarten,Urby, KJH en heitinga hun transfer willen gaan maken....
    Mijn party reviews
      maandag 8 oktober 2007 @ 16:50:38 #197
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53793986
    Ik ben net gebeld, kunnen jullie alvast wat smoezen voor me verzinnen? .
    Get woke, go broke!
    pi_53794065
    Ik wil Perez terug
    jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
    verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
    Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
    Urzaiz doelpunten meter: 0
    pi_53794077
    Wie wil Urby nou?
      maandag 8 oktober 2007 @ 16:58:39 #200
    53851 BoNi
    pi_53794120
    Jaakke ga met Henkie mee....!!!!!!!!!!!!! Jaakke ga met Henkie mee....!!!!!!!!!!!!! Jaakke ga met Henkie meeee....!!!!!!!!!!!!!
    Schitterend!
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:02:00 #201
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53794175
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Wie wil Urby nou?
    Tja, hij speelt bij Ajax, dus iedereen denk ik .

Ik noem een De Mul......
    Get woke, go broke!
    pi_53794182
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Wie wil Urby nou?
    Oranje?
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:02:38 #203
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_53794187
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:50 schreef Sethje het volgende:

[..]

En volgend jaar weer want Stam en Davids zullen binnenkort wel stoppen en wie weet of Maarten,Urby, KJH en heitinga hun transfer willen gaan maken....
    Belachelijk dat er nog geen vervanger voor Stam is.

Van der Wiel is de enige die het misschien wel in zich heeft, maar Ajax zou nu spelers moeten hebben klaar staan die dit seizoen aan de hand van Davids en Stam ervaring kunnen op doenen volgend jaar gewoon stabiele spelers in de selectie zouden zijn om opnieuw een tussen jaar te voorkomen.

Welk talent hebben wij nu in de selectie zitten? Ajax maakt een gebruik van Van der Zee!

Ik word er moedeloos van. Ik dacht echt dat we met Van Geel de goede kant zouden op gaan.......
    pi_53794203
    Ligt een deel van het probleem ook niet gewoon bij de supporters die hun verwachtingspatroon maar niet bij kunnen stellen?
    pi_53794230
    Mooi. nog een reden om een hekel te hebben aan die kutclub

Henk ten Catski?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_53794243
    Nee.
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:07:55 #207
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53794276
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:03 schreef SCH het volgende:
    Ligt een deel van het probleem ook niet gewoon bij de supporters die hun verwachtingspatroon maar niet bij kunnen stellen?
    .

Nee, CL winnen is te hoog gegrepen. Maar wat Ajax al jaren laat zien past niet bij Ajax. Daar is de club te groot voor en hebben ze teveel geld voor.
    Get woke, go broke!
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:10:24 #208
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_53794313
    Op naar de volgende coach die jullie binnen nu en 1,5 jaar uit gaan kotsen jongens
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:12:51 #209
    53851 BoNi
    pi_53794346
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:03 schreef SCH het volgende:
    Er zullen nog maar weinig supporters zijn die nog een hoog verwachtingspatroon hebben, wij hebben allang door dat we zelfs niet in de buurt komen van 'de beste zijn', maar we worden wel lekker gemaakt door het bestuur dat aankondigt dat we weer structureel bij de beste 16 van Europa zullen gaan behoren en één keer in de twee jaar kampioen zullen worden. Vervolgens wel je beste spelers verkopen en niet het lef hebben om te investeren in goede vervangers.
    Nu wel weer de zesde trainer op rij van de hand doen omdat de supporters nu langzaam maar zeker toch weer wat onrustig beginnen te worden en denken dat dit ook maar iets oplost.
    De mensen in het bestuur moeten de hand in eigen boezem steken en zich realiseren dat ze niet geschikt zijn voor de positie waarop ze zitten, maar het vertrek van ten Cate zal wel weer 'een persoonlijke beslissing' zijn en 'een kans die je wel moet pakken' en zal vast niks met de sportieve prestaties te maken hebben.......
    Schitterend!
    pi_53794371
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:14:23 #211
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_53794378
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:10 schreef Malibu-06 het volgende:
    Op naar de volgende coach die jullie binnen nu en 1,5 jaar uit gaan kotsen jongens
    Ik dacht dat jullie tot 22.00 moesten werken in de haven
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:15:45 #212
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53794398
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Er zijn 2 soorten f'noord supporters, de havenarbeiders en de werklozen..

1+1=?
    Get woke, go broke!
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:18:21 #213
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_53794441
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie zelfmoordaanslagen moesten voorbereiden tegen de Palestijnen
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:22:00 #214
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53794506
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik dacht
    HOAX!! geen apparatuur voor aanwezig!
    Get woke, go broke!
    pi_53794582
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:12 schreef BoNi het volgende:

[..]

Er zullen nog maar weinig supporters zijn die nog een hoog verwachtingspatroon hebben, wij hebben allang door dat we zelfs niet in de buurt komen van 'de beste zijn', maar we worden wel lekker gemaakt door het bestuur dat aankondigt dat we weer structureel bij de beste 16 van Europa zullen gaan behoren en één keer in de twee jaar kampioen zullen worden. Vervolgens wel je beste spelers verkopen en niet het lef hebben om te investeren in goede vervangers.
    Nu wel weer de zesde trainer op rij van de hand doen omdat de supporters nu langzaam maar zeker toch weer wat onrustig beginnen te worden en denken dat dit ook maar iets oplost.
    De mensen in het bestuur moeten de hand in eigen boezem steken en zich realiseren dat ze niet geschikt zijn voor de positie waarop ze zitten, maar het vertrek van ten Cate zal wel weer 'een persoonlijke beslissing' zijn en 'een kans die je wel moet pakken' en zal vast niks met de sportieve prestaties te maken hebben.......
    Maar er zal toch een nieuwe trainer moeten komen. En als het bestuur weg is, ook een nieuw bestuur. Is de verwachting dan dat het heel snel crescendo zal gaan? Of is het gewoon realistisch om te stellen dat het herstel wel eens lang zal kunnen gaan duren en misschien door de structuur wel echt uitblijft?

Het lijkt nu een repeterende breuk die zich misschien maar blijft herhalen.
    pi_53794599
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:10 schreef Malibu-06 het volgende:
    Ten Cate is niet weggestuurd knul.
    Deze kreeg een betere aanbieding.
    pi_53794606

Zelfs hier moet Ajax bij worden betrokken .
    En DSB overigens .
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:29:42 #218
    56401 jakovasaur
    Fourty-Seven!
    pi_53794624
    Ik ben ECHT voooor om een petitie te starten om Foppe als hoofdtrainer te vragen.

Hup, iedereen met een te groot ego even heropvoeden laten door Foppe!
    pi_53794667
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:29 schreef jakovasaur het volgende:
    Ik ben ECHT voooor om een petitie te starten om Foppe als hoofdtrainer te vragen.

Hup, iedereen met een te groot ego even heropvoeden laten door Foppe!
    Foppe lijkt me inderdaad goed, doet het goed met jonge spelers, maar speelt 4-4-2, en dat kan niet bij ajax( )
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:32:45 #220
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_53794676
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

HOAX!! geen apparatuur voor aanwezig!
    pi_53794678
    quote:

[..]

Ik dacht dat jullie zelfmoordaanslagen moesten voorbereiden tegen de Palestijnen
    Joden en zelfmoordaanslagen?
    pi_53794697
    quote:
    "Jarenlang werden de scheuren steeds bepleisterd, maar als je de fundering niet in orde maakt, dan blijft de boel scheuren. Helaas is Ajax dat nu overkomen."
    daar sluit ik me bij aan.
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:33:50 #223
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_53794699
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:28 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ten Cate is niet weggestuurd knul.
    Deze kreeg een betere aanbieding.
    Ja, hij ging weg omdat het zo goed gaat.
    Hij werd door 3 kwart van de supporters uitgekotst man, als het niet meer is.
    pi_53794725
    Doei en bedankt Henk!
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:36:28 #225
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_53794739
    quote:
    "De beste coach voor de lange termijn is nu niet beschikbaar", stelde Van Geel.
    Wie bedoeld hij?
    pi_53794783
    v Basten, duuh.
    pi_53794854
    Het bestuur moet nu aftreden.
    Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
    Sportieve inbreng
    pi_53794868
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:46 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
    Ok Henk
    AFC AJAX
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:47:59 #229
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53794892
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er zijn 2 soorten f'noord supporters, de havenarbeiders en de werklozen..

1+1=?
    En nog steeds weet Malibu-06 het antwoord niet.
    pi_53794922
    quote:
    Ajax' td Van Geel teleurgesteld over handelswijze Ten Cate en Chelsea

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 8-okt-2007 17:40

Door Simon Zwartkruis

Martin van Geel (links) heeft met teleurstelling gereageerd op het vertrek van trainer Henk ten Cate (rechts). De technisch directeur van Ajax ging maandagmiddag in op het akkoord dat Chelsea en Ajax bereikten over een afkoopsom van Ten Cate. ‘We zijn voor een voldongen feit gesteld. Chelsea heeft Henk achter onze rug om benaderd en hij is zonder ons medeweten naar Londen gegaan om met ze te praten. Vorige week dinsdag heeft Henk ons daarover ingelicht. Ik denk niet dat het zo hoort. Dit komt voor ons op een heel slecht moment, wat ons betreft hadden we het seizoen met Henk afgemaakt. Maar Henk liet blijken liever vandaag dan morgen weg te gaan.’
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:49:49 #231
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_53794934
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:46 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
    Tja, wat is daar in godsnaam voor nodig. Een militaire coup?
    pi_53795083
    eindelijk weg
    lollig
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:57:30 #233
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_53795087
    quote:
    "De beste coach voor de lange termijn is nu niet beschikbaar", stelde Van Geel.
    Ja, mijn baas was resoluut, hij houdt me aan mijn contract.
    pi_53795100
    quote:

[..]

Gast, doe jezelf en vooral ons een plezier en kruip tijdens je begeleid verlof aub niet meer achter een pc.
    pi_53795115
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:49 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als dit waar is .....
    pi_53795166
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Gast, doe jezelf en vooral ons een plezier en kruip tijdens je begeleid verlof aub niet meer achter een pc.
    pi_53795167
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ja, mijn baas was resoluut, hij houdt me aan mijn contract.
    door zo'n micky mouse salaris zou ik niet eens nadenken over zo'n functie als trainer
    pi_53795178
    quote:

[..]

Als dit waar is .....
    Volgens mij was dat al bekend toch? Je kan het bestuur van alles verwijten maar niet veel in de kwestie Ten Cate volgens mij. Die was niet te houden.
    pi_53795213
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij was dat al bekend toch? Je kan het bestuur van alles verwijten maar niet veel in de kwestie Ten Cate volgens mij. Die was niet te houden.
    Dat is ook niet mijn punt. Het gaat mij om het benaderen van Chelsea buiten Ajax om.
    pi_53795214
    ,,We wilden het seizoen graag afmaken met Henk'', lichtte Van Geel toe. ,,Zijn vertrek komt natuurlijk op een heel vervelend moment. Toch vonden we dat we moesten meewerken aan een vertrek. Henk wilde gewoon naar Chelsea. Dan is het een te groot risico om hem hier te houden. Dat kan ook nadelige gevolgen hebben.''

Now I ain't sayin' he's a gold digger
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_53795279
    Ach, volgens Van Geel is niemand te behouden. Maar kijk eens naar HSV. Raffie is daar wekelijks beslissend voor hun. Dat had Wesley ook bij ons gekund. Dan hadden we gewoon CL gespeeld en bovenaan gestaan. Was er geen gezeik of niets geweest.

Het kapitaal hoort op het veld te staan.
    pi_53795299
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:03 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat is ook niet mijn punt. Het gaat mij om het benaderen van Chelsea buiten Ajax om.
    Dat zal wel waar zijn want volgens mij gaat het bijna niet anders meer, helaas.
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:08:10 #243
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_53795325
    quote:

[..]

pi_53795333
    Hoeveel zou Ajax nog voor ten Cate hebben gekregen?
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:10:51 #245
    131729 jna
    pi_53795394
    quote:

[..]

Als dit waar is .....
    Tuurlijk is dit waar, Chelsea doet niet anders
    Jawel, je keek.
    pi_53795402
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
    Ballack en Drogba, valt tegen dus..
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_53795433
    Waar blijft de ruil tussen Colin+HTC voor Sheva?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_53795601
    Ja lekker, dat Henk dan 3 maanden eerder was opgerot, was Perez tenminste gebleven .
    pi_53795623
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:20 schreef Mr.Mills het volgende:
    Ja lekker, dat Henk dan 3 maanden eerder was opgerot, was Perez tenminste gebleven .
    En waren er een paar aankopen uitgebleven .
    pi_53795626
    Nou, ben benieuwd...
    In Southern Sun
    pi_53795629
    Stel je voor he!
    Als Henk een paar maanden eerder was gegaan dan hadden we Perez nog gehad en geen Colin!
    pi_53795656
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
    Stel je voor he!
    Als Henk een paar maanden eerder was gegaan dan hadden we Perez nog gehad en geen Colin!
    de hufter
    pi_53795688
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:10 schreef jna het volgende:

[..]

Tuurlijk is dit waar, Chelsea doet niet anders
    Ook 1 keer
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_53795706
    Focking hell, die Ten Cate naait ons nog ff flink nu met de hele zaak Perez
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:25:29 #255
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_53795732
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
    Stel je voor he!
    best kut ja als je er zo over nadenkt
    [b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
    GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
    :P
    pi_53795738
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
    1 mio denk ik.

Maar al is het 10 mio. Geld zat daar, maar feitelijk is er geen idee aldaar hoe het goed te investeren.

Geld is leuk en aardig, maar als je geen flauw benul hebt wat je er mee moet doen (en dat niet alleen: veel spelers ook gewoon niet meer naar NL willen komen) dan houdt het snel op. Je kan er af en toe wat gratis kaarten voor weggeven. Hoewel ik denk dat de gemiddelde supporter liever betaalt voor een wedstrijd die gewonnen wordt dan dat ze extragratis zien hoe er een pak op de broek wordt uitgedeeld.

De ajax-fan valt niet te benijden zeg maar.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_53795739
    quote:
    Van Geel niet blij met Ten Cate

Alleen een persoonlijk akkoord scheidt Henk ten Cate nog van de overstap naar Chelsea. Beide clubs bereikten eerder op de dag overeenstemming over de voorwaarden. Het vertrek van de oefenmeester is met name een grote teleurstelling voor technisch directeur Martin van Geel, die niet geheel tevreden is over de gang van zaken.

“We zijn voor een voldongen feit gesteld”, stelt Van Geel. “Chelsea heeft Henk achter onze rug om benaderd en hij is zonder ons medeweten naar Londen gegaan om met ze te praten. Vorige week dinsdag heeft Henk ons daarover ingelicht. Ik denk niet dat het zo hoort. Dit komt ons heel slecht uit, wat ons betreft hadden we het seizoen met Henk afgemaakt. Maar Henk liet blijken liever vandaag dan morgen weg te gaan.”

De anderhalf jaar van Ten Cate in de Amsterdam ArenA beschrijft Van Geel als ‘deels geslaagd’. “Internationaal is het niet goed gegaan, maar Henk heeft passie gebracht. Ajax is ontegenzeggelijk beter gaan voetballen dan de periode daarvoor, is meer goals gaan scoren en heeft er iets minder tegen gekregen. Vandaar dat we ons hadden voorgenomen om in de winter te gaan brainstormen of we met Ten Cate door zouden gaan of niet."

Ten Cate zal op Stamford Bridge de functie van veldtrainer gaan bekleden onder de supervisie van Avram Grant, die niet over de vereiste papieren beschikt om te mogen coachen. Daarnaast zal ook een Engelse assistent, hoogstwaarschijnlijk Steve Clarke, de geboren Amsterdammer gaan begeleiden in zijn werkzaamheden.

Opvolger
    De Amsterdammers zullen een tijdelijke opvolger aanstellen. "Ik ga niet op namen in, maar we zoeken het voor de korte termijn in eigen huis. Voor de lange termijn willen we de best denkbare trainer. Ik ga nooit naar spelers toe om te vragen welke trainer ze willen, dat heb ik nog nooit gedaan. Spelers hebben een eigen belang, ik dien het algemeen belang."
    pi_53795761
    En weer een trainer die niet normaal zijn contract uitdient.

Ik maak me zorgen om Ajax.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:27:58 #259
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_53795769
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:24 schreef Scorpie het volgende:
    Focking hell, die Ten Cate naait ons nog ff flink nu met de hele zaak Perez
    De Cater komt later....
    pi_53795818
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef koningdavid het volgende:
    En weer een trainer die niet normaal zijn contract uitdient.

Ik maak me zorgen om Ajax.
    Dat maak ik me al jaren .
    In Southern Sun
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:31:41 #261
    193779 Babalu
    Mata Leao!
    pi_53795845
    Doei Henk, pauperjong.
    pi_53795869
    Eigenlijk moet Ajax toch al rond zijn met de trainer van volgend seizoen (laten we van v Basten uitgaan). Stel dat ze nu een interim aanstellen en dan na 't EK krijgt v Basten een aanbieding van AC Milan en die gaat daar daadwerkelijk heen. Dan heeft Ajax voor niks gewacht.

Dat kunnen ze zich toch niet veroorloven? Misschien is de 2e keus (stel Jol) nu wel beschikbaar en aan 't eind van 't seizoen niet meer....
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:36:32 #263
    193779 Babalu
    Mata Leao!
    pi_53795942
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:03 schreef Noshiba het volgende:
    ,,We wilden het seizoen graag afmaken met Henk'', lichtte Van Geel toe. ,,Zijn vertrek komt natuurlijk op een heel vervelend moment. Toch vonden we dat we moesten meewerken aan een vertrek. Henk wilde gewoon naar Chelsea. Dan is het een te groot risico om hem hier te houden. Dat kan ook nadelige gevolgen hebben.''

Now I ain't sayin' he's a gold digger
    But he ain't messin' with no broke nigger?
    pi_53795955
    Ik gok dat Spijkerman en Groenendijk het seizoen uit gaan zingen.
    pi_53795973
    Zou Huntelaar dan ook weer zo mogen spelen als onder Blind??
    pi_53795990
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef F1Bas het volgende:
    Zou Huntelaar dan ook weer zo mogen spelen als onder Blind??
    Dan moeten we wel een 10 achter hem hebben. Oh nee, die hebben we niet meer.
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:43:16 #267
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_53796096
    Zag net van Geel op TV
    Ik kreeg een enorme dejavu van het vertrek van Leo Beenhakker in 1992 naar Real Madrid.
    Van Praag: "We moeten hem laten gaan, we kunnen niet anders, we staan met de rug tegen de muur"

Maar als Ten Cate Beenhakker is wie is dan van Gaal? En winnen we nu ook binnen 3 jaar een Uefacup en de Champions League?
    Wie dit leest is gek
    pi_53796225
    Wij zijn voor een voldongen feit gesteld"zegt Van Geel.
    Maar ondanks dat HTC nog een jaar een contract heeft, hoor ik die sukkel niet over een afkoopsom.
    Kan deze boerenlul ook weg? Samen met Jaake, en Fontein uiteraard.
    Sportieve inbreng
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:51:10 #269
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_53796279
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
    Maar ondanks dat HTC nog een jaar een contract heeft, hoor ik die sukkel niet over een afkoopsom.
    Dus omdat hij geen afkoopsom noemt, denk je dat er geen afkoopsom wordt betaald?
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:52:42 #270
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53796322
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
    Die is er wel, ze doen geen uitspraken. En in het licht van wat de supporters willen is het geen slechte zet van hem om hem te laten gaan. Supporters weer even rustiger en toch nog geld voor iemand die anders zo de deur uitloopt.

Dus dat valt allemaal wel mee, alleen wat krijgen we ervoor terug, nu en op de lange termijn?
    Get woke, go broke!
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:55:36 #271
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_53796389
    Sterker nog, ontsla je hem moet je hem ongetwijfeld flink wat geld betalen. Je steekt t.o.v. een ontslag dus misschien zomaar een miljoen of 4 in je zak. (Je krijgt 1-2 miljoen en bespaart je een gouden handdruk van 1-2 miljoen).
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:58:32 #272
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53796458
    Daarom, en hij "moest" toch wel weg, dus het is voor iedereen beter zo.

NU alleen een redelijk interim en daarna eens een echt, bewezen vakman aan het roer. Geen (semi-) beginnelingen als Blind, Koeman, Htc. Maar iemand die al eens prijzen gepakt heeft, als hoofdcoach, bij een topclub.

Kan me niet schelen hoe, er is geld, er zijn contacten....

Het roer zal echt dit jaar, en met name mbt volgend jaar, 180 graden ommoeten. Het moet weer om voetbal en prijzen draaien, puur en alleen om voetbal!.

Ik denk dat als Ajax er binnen nu en eind volgend seizoen nog niet bovenop is dat het een roemloos einde van een ooit zo mooie club zal worden. Net als bijv met verschillende Engelse clubs is gebeurd.
    Get woke, go broke!
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:05:03 #273
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_53796594
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef koningdavid het volgende:
    Ik gok dat Spijkerman en Groenendijk het seizoen uit gaan zingen.
    Op AT5-text lees ik dat Koster dat gaat doen.
    pi_53796610
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 18:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zal wel waar zijn want volgens mij gaat het bijna niet anders meer, helaas.
    Dat clubs dit doen is al een gegeven, maar dat een trainer dit ook doen buiten medeweten van zijn werkgever ...
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:09:25 #275
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53796675
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Op AT5-text lees ik dat Koster dat gaat doen.
    Er zal dan wel echt niemand anders kunnen want Koster heeft echt nog nooit echt iets bereikt verder...
    Get woke, go broke!
    pi_53796685
    Koster, alleen die uitstraling al
    pi_53796718
    Ben benieuwd of we er nog iets voor gevangen hebben.
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:12:06 #278
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53796755
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Koster, alleen die uitstraling al
    Idd, zo'n zoutzak.. totaal geen drive straalt ervanaf.
    Get woke, go broke!
    pi_53796761
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:10 schreef devv05 het volgende:
    Ben benieuwd of we er nog iets voor gevangen hebben.
    Ja natuurlijk.
    pi_53796781
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ja natuurlijk.
    Ik wil bedragen zien.
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:13:24 #281
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_53796782
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er zal dan wel echt niemand anders kunnen want Koster heeft echt nog nooit echt iets bereikt verder...
    Er is weer hoop. AT5 heeft er snel 'mogelijk' en 'waarschijnlijk' tussen gestopt.
    pi_53796794
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doet die Hans Westerhof tegenwoordig nog iets? Dat was wel lachen in 2000 (?)
    Uit bij Den Bosch liet hij ineens al zijn wisselspelers warm lopen
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:14:18 #283
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_53796800
    Ik denk dat Jurgen Colin speler/coach wordt. Met zijn plaats op de bank zit hij natuurlijk op dé plek om het spel goed in de gaten te houden
    29.10 Novastar HMH
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:14:32 #284
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_53796808
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Doet die Hans Westerhof tegenwoordig nog iets? Dat was wel lachen in 2000 (?)
    Uit bij Den Bosch liet hij ineens al zijn wisselspelers warm lopen
    Stoitsjkov is net ontslagen .
    Get woke, go broke!
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:15:22 #285
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_53796828
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:14 schreef Damzkieee het volgende:
    Ik denk dat Jurgen Colin speler/coach wordt. Met zijn plaats op de bank zit hij natuurlijk op dé plek om het spel goed in de gaten te houden
    Hij was al het verlengstuk van Ten Cate in het veld, dus zo gek klinkt dat niet.
    pi_53796835
    Hans Westerhof.
    Hennie Spijkerman.
    Adrie Koster.

Dat zijn namen voor RKC, Sparta of VVV maar toch niet voor Ajax . We zitten echt in 't C-garnituur te zoeken nu .
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:15:59 #287
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_53796838
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Deed het niet slecht met RKC hoor. Een club die qua begroting en grootte in de eerste divisie hoort hield hij netjes in de subtop/middenmoot.
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:16:54 #288
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_53796860
    Bestuur d'r uit. En dan Louis een mandaat geven tot z'n pensioen

Alsjeblieft niet Koster zeg
    Maar ook geen coach zonder fatsoenlijke ervaring. Dus iemand die zichzelf amper coach mag noemen.....

Winter Kreek v Basten van 't Schip
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:17:03 #289
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_53796862
    Ruud Brood is ook gratis af te halen in Almelo naar verluidt.
    29.10 Novastar HMH
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:17:38 #290
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_53796879
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Hans Westerhof.
    Hennie Spijkerman.
    Adrie Koster.

Dat zijn namen voor RKC, Sparta of VVV maar toch niet voor Ajax . We zitten echt in 't C-garnituur te zoeken nu .
    Het is maar interim hoor. Wie zou jij noemen, die per direct beschikbaar is?
    pi_53796892
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:12 schreef HeatWave het volgende:

Dan past hij uitstekend bij het huidige team.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_53796895
    Dat gezeik op Colin

Wat kan die jongen er aan doen dat een stel sukkels dachten dat hij Ajax-niveau was?
    pi_53796936
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:17 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Mourinho? Capello?
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:21:19 #294
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_53796945
    Ach ik vind het gezeik op ten Cate ook onzinnig

Het enige wat hem echt aan te rekenen is, is het vertrek van Perez. Al is dat een vervelende dweil.
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:21:48 #295
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_53796952
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Dat gezeik op Colin

Wat kan die jongen er aan doen dat een stel sukkels dachten dat hij Ajax-niveau was?
    Nee is niet leuk inderdaad. Wel opvallend dat hij binnen korte tijd toch een grote bekendheid heeft gekregen.
    pi_53796953
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:17 schreef Malibu-06 het volgende:
    Jol losweken en een contract geven voor dit & volgend seizoen . Hij heeft tenminste iets gepresteerd bij een club van formaat.
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:22:25 #297
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_53796969
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:15 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Deed het niet slecht met RKC hoor. Een club die qua begroting en grootte in de eerste divisie hoort hield hij netjes in de subtop/middenmoot.
    Toen hij begon zaten ze inderdaad in de middenmoot, later is hij ontslagen toen RKC ergens onderaan stond, dus zo goed ging het niet.
    pi_53797017
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:21 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Nee is niet leuk inderdaad. Wel opvallend dat hij binnen korte tijd toch een grote bekendheid heeft gekregen.
    Ik erger me kapot aan liederen als "Colin in Oranje"
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:24:22 #299
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_53797020
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:22 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Toen hij begon zaten ze inderdaad in de middenmoot, later is hij ontslagen toen RKC ergens onderaan stond, dus zo goed ging het niet.
    Je bedoelt nadat RKC alle beste spelers op het laatste moment verkocht?
      maandag 8 oktober 2007 @ 19:24:30 #300
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_53797026
    Ajax rond met interim-coach Koster ( AT5 )

Technisch directeur van Ajax Martin van Geel verwacht dat hij snel een tijdelijke opvolger van Henk ten Cate kan aanstellen. Hij benadrukte maandag dat Ajax waarschijnlijk een interim-trainer krijgt die nu al bij de Amsterdamse club werkzaam is.

"De beste coach voor de lange termijn is nu niet beschikbaar. " De technisch directeur kan Ten Cate vervangen door Adrie Koster, de trainer van het belofteteam. Ook kan hij de assistenten Hennie Spijkerman en Alfons Groenendijk de leiding geven. Een derde optie is dat Frank de Boer aan het eerste elftal wordt toegevoegd.

UPDATE: Het AT5 nieuws meldt zojuist dat Ajax overeenstemming heeft bereikt met Adrie Koster. Koster wordt de tijdelijke opvolger van Henk ten Cate. De geboren Zeeuw traint op dit moment het belofteteam van Ajax. Hennie Spijkerman en Alfons Groenendijk kunnen blijven assistent-trainer van Ajax.
    Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
    Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
    Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
    Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
    pi_53797055
    Hopen dat er nog een interim van formaat komt. Zoals Beenhakker vorig jaar bij Feyenoord.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')