Tja, hij speelt bij Ajax, dus iedereen denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wie wil Urby nou?
Belachelijk dat er nog geen vervanger voor Stam is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
En volgend jaar weer want Stam en Davids zullen binnenkort wel stoppen en wie weet of Maarten,Urby, KJH en heitinga hun transfer willen gaan maken....
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:03 schreef SCH het volgende:
Ligt een deel van het probleem ook niet gewoon bij de supporters die hun verwachtingspatroon maar niet bij kunnen stellen?
Er zullen nog maar weinig supporters zijn die nog een hoog verwachtingspatroon hebben, wij hebben allang door dat we zelfs niet in de buurt komen van 'de beste zijn', maar we worden wel lekker gemaakt door het bestuur dat aankondigt dat we weer structureel bij de beste 16 van Europa zullen gaan behoren en één keer in de twee jaar kampioen zullen worden. Vervolgens wel je beste spelers verkopen en niet het lef hebben om te investeren in goede vervangers.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:03 schreef SCH het volgende:
Ligt een deel van het probleem ook niet gewoon bij de supporters die hun verwachtingspatroon maar niet bij kunnen stellen?
Ik dacht dat jullie tot 22.00 moesten werken in de havenquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Op naar de volgende coach die jullie binnen nu en 1,5 jaar uit gaan kotsen jongens![]()
Er zijn 2 soorten f'noord supporters, de havenarbeiders en de werklozen..quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie tot 22.00 moesten werken in de haven![]()
Ik dacht dat jullie zelfmoordaanslagen moesten voorbereiden tegen de Palestijnenquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie tot 22.00 moesten werken in de haven![]()
HOAX!! geen apparatuur voor aanwezig!quote:
Maar er zal toch een nieuwe trainer moeten komen. En als het bestuur weg is, ook een nieuw bestuur. Is de verwachting dan dat het heel snel crescendo zal gaan? Of is het gewoon realistisch om te stellen dat het herstel wel eens lang zal kunnen gaan duren en misschien door de structuur wel echt uitblijft?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er zullen nog maar weinig supporters zijn die nog een hoog verwachtingspatroon hebben, wij hebben allang door dat we zelfs niet in de buurt komen van 'de beste zijn', maar we worden wel lekker gemaakt door het bestuur dat aankondigt dat we weer structureel bij de beste 16 van Europa zullen gaan behoren en één keer in de twee jaar kampioen zullen worden. Vervolgens wel je beste spelers verkopen en niet het lef hebben om te investeren in goede vervangers.
Nu wel weer de zesde trainer op rij van de hand doen omdat de supporters nu langzaam maar zeker toch weer wat onrustig beginnen te worden en denken dat dit ook maar iets oplost.
De mensen in het bestuur moeten de hand in eigen boezem steken en zich realiseren dat ze niet geschikt zijn voor de positie waarop ze zitten, maar het vertrek van ten Cate zal wel weer 'een persoonlijke beslissing' zijn en 'een kans die je wel moet pakken' en zal vast niks met de sportieve prestaties te maken hebben.......![]()
Ten Cate is niet weggestuurd knul.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Op naar de volgende coach die jullie binnen nu en 1,5 jaar uit gaan kotsen jongens![]()
Foppe lijkt me inderdaad goed, doet het goed met jonge spelers, maar speelt 4-4-2, en dat kan niet bij ajax(quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:29 schreef jakovasaur het volgende:
Ik ben ECHT voooor om een petitie te starten om Foppe als hoofdtrainer te vragen.
Hup, iedereen met een te groot ego even heropvoeden laten door Foppe!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HOAX!! geen apparatuur voor aanwezig!
Joden en zelfmoordaanslagen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie zelfmoordaanslagen moesten voorbereiden tegen de Palestijnen
daar sluit ik me bij aan.quote:"Jarenlang werden de scheuren steeds bepleisterd, maar als je de fundering niet in orde maakt, dan blijft de boel scheuren. Helaas is Ajax dat nu overkomen."
Ja, hij ging weg omdat het zo goed gaat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:28 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ten Cate is niet weggestuurd knul.
Deze kreeg een betere aanbieding.
Wie bedoeld hij?quote:"De beste coach voor de lange termijn is nu niet beschikbaar", stelde Van Geel.
Ok Henkquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:46 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Het bestuur moet nu aftreden.
Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
En nog steeds weet Malibu-06 het antwoord niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn 2 soorten f'noord supporters, de havenarbeiders en de werklozen..
1+1=?
quote:Ajax' td Van Geel teleurgesteld over handelswijze Ten Cate en Chelsea
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 8-okt-2007 17:40
Door Simon Zwartkruis
Martin van Geel (links) heeft met teleurstelling gereageerd op het vertrek van trainer Henk ten Cate (rechts). De technisch directeur van Ajax ging maandagmiddag in op het akkoord dat Chelsea en Ajax bereikten over een afkoopsom van Ten Cate. ‘We zijn voor een voldongen feit gesteld. Chelsea heeft Henk achter onze rug om benaderd en hij is zonder ons medeweten naar Londen gegaan om met ze te praten. Vorige week dinsdag heeft Henk ons daarover ingelicht. Ik denk niet dat het zo hoort. Dit komt voor ons op een heel slecht moment, wat ons betreft hadden we het seizoen met Henk afgemaakt. Maar Henk liet blijken liever vandaag dan morgen weg te gaan.’
Tja, wat is daar in godsnaam voor nodig. Een militaire coup?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:46 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Het bestuur moet nu aftreden.
Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
Ja, mijn baas was resoluut, hij houdt me aan mijn contract.quote:"De beste coach voor de lange termijn is nu niet beschikbaar", stelde Van Geel.
Gast, doe jezelf en vooral ons een plezier en kruip tijdens je begeleid verlof aub niet meer achter een pc.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie zelfmoordaanslagen moesten voorbereiden tegen de Palestijnen
Als dit waar is .....quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gast, doe jezelf en vooral ons een plezier en kruip tijdens je begeleid verlof aub niet meer achter een pc.
door zo'n micky mouse salaris zou ik niet eens nadenken over zo'n functie als trainerquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, mijn baas was resoluut, hij houdt me aan mijn contract.
Volgens mij was dat al bekend toch? Je kan het bestuur van alles verwijten maar niet veel in de kwestie Ten Cate volgens mij. Die was niet te houden.quote:
Dat is ook niet mijn punt. Het gaat mij om het benaderen van Chelsea buiten Ajax om.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al bekend toch? Je kan het bestuur van alles verwijten maar niet veel in de kwestie Ten Cate volgens mij. Die was niet te houden.
Dat zal wel waar zijn want volgens mij gaat het bijna niet anders meer, helaas.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn punt. Het gaat mij om het benaderen van Chelsea buiten Ajax om.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gast, doe jezelf en vooral ons een plezier en kruip tijdens je begeleid verlof aub niet meer achter een pc.
Ballack en Drogba, valt tegen dus..quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Hoeveel zou Ajax nog voor ten Cate hebben gekregen?
En waren er een paar aankopen uitgeblevenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:20 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja lekker, dat Henk dan 3 maanden eerder was opgerot, was Perez tenminste gebleven.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
Stel je voor he!
Als Henk een paar maanden eerder was gegaan dan hadden we Perez nog gehad en geen Colin!
Ook 1 keerquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:10 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit waar, Chelsea doet niet anders
best kut ja als je er zo over nadenktquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
Stel je voor he!
Als Henk een paar maanden eerder was gegaan dan hadden we Perez nog gehad en geen Colin!
1 mio denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Hoeveel zou Ajax nog voor ten Cate hebben gekregen?
quote:Van Geel niet blij met Ten Cate
Alleen een persoonlijk akkoord scheidt Henk ten Cate nog van de overstap naar Chelsea. Beide clubs bereikten eerder op de dag overeenstemming over de voorwaarden. Het vertrek van de oefenmeester is met name een grote teleurstelling voor technisch directeur Martin van Geel, die niet geheel tevreden is over de gang van zaken.
“We zijn voor een voldongen feit gesteld”, stelt Van Geel. “Chelsea heeft Henk achter onze rug om benaderd en hij is zonder ons medeweten naar Londen gegaan om met ze te praten. Vorige week dinsdag heeft Henk ons daarover ingelicht. Ik denk niet dat het zo hoort. Dit komt ons heel slecht uit, wat ons betreft hadden we het seizoen met Henk afgemaakt. Maar Henk liet blijken liever vandaag dan morgen weg te gaan.”
De anderhalf jaar van Ten Cate in de Amsterdam ArenA beschrijft Van Geel als ‘deels geslaagd’. “Internationaal is het niet goed gegaan, maar Henk heeft passie gebracht. Ajax is ontegenzeggelijk beter gaan voetballen dan de periode daarvoor, is meer goals gaan scoren en heeft er iets minder tegen gekregen. Vandaar dat we ons hadden voorgenomen om in de winter te gaan brainstormen of we met Ten Cate door zouden gaan of niet."
Ten Cate zal op Stamford Bridge de functie van veldtrainer gaan bekleden onder de supervisie van Avram Grant, die niet over de vereiste papieren beschikt om te mogen coachen. Daarnaast zal ook een Engelse assistent, hoogstwaarschijnlijk Steve Clarke, de geboren Amsterdammer gaan begeleiden in zijn werkzaamheden.
Opvolger
De Amsterdammers zullen een tijdelijke opvolger aanstellen. "Ik ga niet op namen in, maar we zoeken het voor de korte termijn in eigen huis. Voor de lange termijn willen we de best denkbare trainer. Ik ga nooit naar spelers toe om te vragen welke trainer ze willen, dat heb ik nog nooit gedaan. Spelers hebben een eigen belang, ik dien het algemeen belang."
De Cater komt later....quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Focking hell, die Ten Cate naait ons nog ff flink nu met de hele zaak Perez![]()
Dat maak ik me al jarenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef koningdavid het volgende:
En weer een trainer die niet normaal zijn contract uitdient.
Ik maak me zorgen om Ajax.
But he ain't messin' with no broke nigger?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:03 schreef Noshiba het volgende:
,,We wilden het seizoen graag afmaken met Henk'', lichtte Van Geel toe. ,,Zijn vertrek komt natuurlijk op een heel vervelend moment. Toch vonden we dat we moesten meewerken aan een vertrek. Henk wilde gewoon naar Chelsea. Dan is het een te groot risico om hem hier te houden. Dat kan ook nadelige gevolgen hebben.''
Now I ain't sayin' he's a gold digger
Dan moeten we wel een 10 achter hem hebben. Oh nee, die hebben we niet meer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef F1Bas het volgende:
Zou Huntelaar dan ook weer zo mogen spelen als onder Blind??
Dus omdat hij geen afkoopsom noemt, denk je dat er geen afkoopsom wordt betaald?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wij zijn voor een voldongen feit gesteld"zegt Van Geel.
Maar ondanks dat HTC nog een jaar een contract heeft, hoor ik die sukkel niet over een afkoopsom.
Kan deze boerenlul ook weg? Samen met Jaake, en Fontein uiteraard.
Die is er wel, ze doen geen uitspraken. En in het licht van wat de supporters willen is het geen slechte zet van hem om hem te laten gaan. Supporters weer even rustiger en toch nog geld voor iemand die anders zo de deur uitloopt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wij zijn voor een voldongen feit gesteld"zegt Van Geel.
Maar ondanks dat HTC nog een jaar een contract heeft, hoor ik die sukkel niet over een afkoopsom.
Kan deze boerenlul ook weg? Samen met Jaake, en Fontein uiteraard.
Op AT5-text lees ik dat Koster dat gaat doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat Spijkerman en Groenendijk het seizoen uit gaan zingen.
Dat clubs dit doen is al een gegeven, maar dat een trainer dit ook doen buiten medeweten van zijn werkgever ...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal wel waar zijn want volgens mij gaat het bijna niet anders meer, helaas.
Er zal dan wel echt niemand anders kunnen want Koster heeft echt nog nooit echt iets bereikt verder...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Op AT5-text lees ik dat Koster dat gaat doen.
Idd, zo'n zoutzak.. totaal geen drive straalt ervanaf.quote:
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:10 schreef devv05 het volgende:
Ben benieuwd of we er nog iets voor gevangen hebben.
Er is weer hoop. AT5 heeft er snel 'mogelijk' en 'waarschijnlijk' tussen gestopt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zal dan wel echt niemand anders kunnen want Koster heeft echt nog nooit echt iets bereikt verder...
Doet die Hans Westerhof tegenwoordig nog iets? Dat was wel lachen in 2000 (?)quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zo'n zoutzak.. totaal geen drive straalt ervanaf.
Stoitsjkov is net ontslagenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doet die Hans Westerhof tegenwoordig nog iets? Dat was wel lachen in 2000 (?)
Uit bij Den Bosch liet hij ineens al zijn wisselspelers warm lopen
Hij was al het verlengstuk van Ten Cate in het veld, dus zo gek klinkt dat niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:14 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat Jurgen Colin speler/coach wordt. Met zijn plaats op de bank zit hij natuurlijk op dé plek om het spel goed in de gaten te houden
Deed het niet slecht met RKC hoor. Een club die qua begroting en grootte in de eerste divisie hoort hield hij netjes in de subtop/middenmoot.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zal dan wel echt niemand anders kunnen want Koster heeft echt nog nooit echt iets bereikt verder...
Het is maar interim hoor. Wie zou jij noemen, die per direct beschikbaar is?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hans Westerhof.
Hennie Spijkerman.
Adrie Koster.
Dat zijn namen voor RKC, Sparta of VVV maar toch niet voor Ajax. We zitten echt in 't C-garnituur te zoeken nu
.
Dan past hij uitstekend bij het huidige team.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:12 schreef HeatWave het volgende:
Idd, zo'n zoutzak.. totaal geen drive straalt ervanaf.
Mourinho? Capello?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is maar interim hoor. Wie zou jij noemen, die per direct beschikbaar is?
Nee is niet leuk inderdaad. Wel opvallend dat hij binnen korte tijd toch een grote bekendheid heeft gekregen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat gezeik op Colin
Wat kan die jongen er aan doen dat een stel sukkels dachten dat hij Ajax-niveau was?
Jol losweken en een contract geven voor dit & volgend seizoenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:17 schreef Malibu-06 het volgende:
Het is maar interim hoor. Wie zou jij noemen, die per direct beschikbaar is?
Toen hij begon zaten ze inderdaad in de middenmoot, later is hij ontslagen toen RKC ergens onderaan stond, dus zo goed ging het niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Deed het niet slecht met RKC hoor. Een club die qua begroting en grootte in de eerste divisie hoort hield hij netjes in de subtop/middenmoot.
Ik erger me kapot aan liederen als "Colin in Oranje"quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nee is niet leuk inderdaad. Wel opvallend dat hij binnen korte tijd toch een grote bekendheid heeft gekregen.
Je bedoelt nadat RKC alle beste spelers op het laatste moment verkocht?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toen hij begon zaten ze inderdaad in de middenmoot, later is hij ontslagen toen RKC ergens onderaan stond, dus zo goed ging het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |