IJdele hoop. Als ik tegen het bestuur zou zeggen dat ze wel eens mogen luisteren naar de supporters, dan reageren ze ongeveer zo:quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard. Maar ik mag toch hopen dat het bestuur gaat proberen te laten zien dat ze het beste met Ajax voorhebben.
Achteraf is altijd makkelijker pratenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:13 schreef StarGazer het volgende:
Verdomme. Was die gast een paar maanden eerder vertrokken had Ajax Perez nog gehad
En zaten we niet opgescheept met Colinquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:13 schreef StarGazer het volgende:
Verdomme. Was die gast een paar maanden eerder vertrokken had Ajax Perez nog gehad
Origineel manquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeeenkie gaat europa in!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
En zaten we niet opgescheept met Colin.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Colin content met nieuwe rol binnen de club.
Ja gegarandeerd succes voor 2 wedstrijdenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Mr. Interim-trainer maar eens contacten??
[ afbeelding ]
"Dat is per jaar ja"
spuit.........quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:32 schreef w00h00 het volgende:
Ajax maakt het definitief op de website:
Ajax en Chelsea akkoord over Henk ten Cate
quote:Ajax en Chelsea akkoord over Henk ten Cate
Amsterdam, 08 okt 2007
Ajax heeft in gesprekken met Chelsea overeenstemming bereikt over de medewerking van Ajax aan de directe overgang van Henk ten Cate naar naar de Engelse club.
Vorige week verzocht Henk ten Cate, nadat hij persoonlijk door Chelsea was benaderd, de clubleiding van Ajax om met Chelsea in onderhandeling te treden. Na intern beraad is Ajax op dat verzoek ingegaan.
Het is nu aan Chelsea en Henk ten Cate om hun onderlinge contacten af te ronden en de overgang definitief te maken. Ajax verwacht dat dit niet lang op zich zal laten wachten.
Bijna grappig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:39 schreef patrickt37 het volgende:
AZ heeft overeenstemming bereikt met Ajax over een overgang van Louis van Gaal naar de Amsterdamse club, zo is te lezen op de officiële website van AZ. De oefenmeester was zelf al persoonlijk akkoord met Ajax.
Louis van Gaal verzocht vorige week AZ met de clubleiding van Ajax in gesprek te gaan. De leiding van AZ opende na het verzoek van Louis van Gaal de onderhandelingen met Ajax over het afkopen van het contract van de oefenmeester.
Het is nu aan Ajax om het contract met Louis van Gaal af te ronden. De 57-jarige Amsterdammer en de club zijn al akkoord. De overgang zal vermoedelijk vanavond door de Amsterdamse club bekend worden gemaakt.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:39 schreef patrickt37 het volgende:
AZ heeft overeenstemming bereikt met Ajax over een overgang van Louis van Gaal naar de Amsterdamse club, zo is te lezen op de officiële website van AZ. De oefenmeester was zelf al persoonlijk akkoord met Ajax.
Louis van Gaal verzocht vorige week AZ met de clubleiding van Ajax in gesprek te gaan. De leiding van AZ opende na het verzoek van Louis van Gaal de onderhandelingen met Ajax over het afkopen van het contract van de oefenmeester.
Het is nu aan Ajax om het contract met Louis van Gaal af te ronden. De 57-jarige Amsterdammer en de club zijn al akkoord. De overgang zal vermoedelijk vanavond door de Amsterdamse club bekend worden gemaakt.
Ja, maar die was dan ook wel terecht. Henk heeft echter té vaak lopen janken om niks.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De uitspraak "we hebben verloren van FC Wegereef" vond ik wel een mooie van Henkie
Daar was ik het dan wel weer mee eens, wat een teringleijer zeg!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De uitspraak "we hebben verloren van FC Wegereef" vond ik wel een mooie van Henkie
En dit is jou gevoel voor humor of hoe moet ik dit zien ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:39 schreef patrickt37 het volgende:
blaat
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:35 schreef Blight het volgende:
Wat zullen jullie het meest missen, jongens?De voorgevoelens van Ten Cate!
- 'Ik had zo'n gevoel dat Siem vandaag zou scoren'.De excuses van Ten Cate!
- 'Deze jongens zijn dat kunstgras niet gewend, en dat zie je'.De redenaties van Ten Cate!
- 'Wij verdienen meer krediet. We staan tenslotte bovenaan!'.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:03 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik wil zo snel mogelijk terugkeren bij Ajax."
En volgend jaar weer want Stam en Davids zullen binnenkort wel stoppen en wie weet of Maarten,Urby, KJH en heitinga hun transfer willen gaan maken....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:43 schreef w00h00 het volgende:
Opnieuw een tussenjaar dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |