quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
Stel je voor he!
Als Henk een paar maanden eerder was gegaan dan hadden we Perez nog gehad en geen Colin!
Ook 1 keerquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:10 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit waar, Chelsea doet niet anders
best kut ja als je er zo over nadenktquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
Stel je voor he!
Als Henk een paar maanden eerder was gegaan dan hadden we Perez nog gehad en geen Colin!
1 mio denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Hoeveel zou Ajax nog voor ten Cate hebben gekregen?
quote:Van Geel niet blij met Ten Cate
Alleen een persoonlijk akkoord scheidt Henk ten Cate nog van de overstap naar Chelsea. Beide clubs bereikten eerder op de dag overeenstemming over de voorwaarden. Het vertrek van de oefenmeester is met name een grote teleurstelling voor technisch directeur Martin van Geel, die niet geheel tevreden is over de gang van zaken.
“We zijn voor een voldongen feit gesteld”, stelt Van Geel. “Chelsea heeft Henk achter onze rug om benaderd en hij is zonder ons medeweten naar Londen gegaan om met ze te praten. Vorige week dinsdag heeft Henk ons daarover ingelicht. Ik denk niet dat het zo hoort. Dit komt ons heel slecht uit, wat ons betreft hadden we het seizoen met Henk afgemaakt. Maar Henk liet blijken liever vandaag dan morgen weg te gaan.”
De anderhalf jaar van Ten Cate in de Amsterdam ArenA beschrijft Van Geel als ‘deels geslaagd’. “Internationaal is het niet goed gegaan, maar Henk heeft passie gebracht. Ajax is ontegenzeggelijk beter gaan voetballen dan de periode daarvoor, is meer goals gaan scoren en heeft er iets minder tegen gekregen. Vandaar dat we ons hadden voorgenomen om in de winter te gaan brainstormen of we met Ten Cate door zouden gaan of niet."
Ten Cate zal op Stamford Bridge de functie van veldtrainer gaan bekleden onder de supervisie van Avram Grant, die niet over de vereiste papieren beschikt om te mogen coachen. Daarnaast zal ook een Engelse assistent, hoogstwaarschijnlijk Steve Clarke, de geboren Amsterdammer gaan begeleiden in zijn werkzaamheden.
Opvolger
De Amsterdammers zullen een tijdelijke opvolger aanstellen. "Ik ga niet op namen in, maar we zoeken het voor de korte termijn in eigen huis. Voor de lange termijn willen we de best denkbare trainer. Ik ga nooit naar spelers toe om te vragen welke trainer ze willen, dat heb ik nog nooit gedaan. Spelers hebben een eigen belang, ik dien het algemeen belang."
De Cater komt later....quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Focking hell, die Ten Cate naait ons nog ff flink nu met de hele zaak Perez![]()
Dat maak ik me al jarenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef koningdavid het volgende:
En weer een trainer die niet normaal zijn contract uitdient.
Ik maak me zorgen om Ajax.
But he ain't messin' with no broke nigger?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:03 schreef Noshiba het volgende:
,,We wilden het seizoen graag afmaken met Henk'', lichtte Van Geel toe. ,,Zijn vertrek komt natuurlijk op een heel vervelend moment. Toch vonden we dat we moesten meewerken aan een vertrek. Henk wilde gewoon naar Chelsea. Dan is het een te groot risico om hem hier te houden. Dat kan ook nadelige gevolgen hebben.''
Now I ain't sayin' he's a gold digger
Dan moeten we wel een 10 achter hem hebben. Oh nee, die hebben we niet meer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef F1Bas het volgende:
Zou Huntelaar dan ook weer zo mogen spelen als onder Blind??
Dus omdat hij geen afkoopsom noemt, denk je dat er geen afkoopsom wordt betaald?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wij zijn voor een voldongen feit gesteld"zegt Van Geel.
Maar ondanks dat HTC nog een jaar een contract heeft, hoor ik die sukkel niet over een afkoopsom.
Kan deze boerenlul ook weg? Samen met Jaake, en Fontein uiteraard.
Die is er wel, ze doen geen uitspraken. En in het licht van wat de supporters willen is het geen slechte zet van hem om hem te laten gaan. Supporters weer even rustiger en toch nog geld voor iemand die anders zo de deur uitloopt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wij zijn voor een voldongen feit gesteld"zegt Van Geel.
Maar ondanks dat HTC nog een jaar een contract heeft, hoor ik die sukkel niet over een afkoopsom.
Kan deze boerenlul ook weg? Samen met Jaake, en Fontein uiteraard.
Op AT5-text lees ik dat Koster dat gaat doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat Spijkerman en Groenendijk het seizoen uit gaan zingen.
Dat clubs dit doen is al een gegeven, maar dat een trainer dit ook doen buiten medeweten van zijn werkgever ...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal wel waar zijn want volgens mij gaat het bijna niet anders meer, helaas.
Er zal dan wel echt niemand anders kunnen want Koster heeft echt nog nooit echt iets bereikt verder...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Op AT5-text lees ik dat Koster dat gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |