abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53795629
Stel je voor he!
Als Henk een paar maanden eerder was gegaan dan hadden we Perez nog gehad en geen Colin!
pi_53795656
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
Stel je voor he!
Als Henk een paar maanden eerder was gegaan dan hadden we Perez nog gehad en geen Colin!
de hufter
pi_53795688
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:10 schreef jna het volgende:

[..]

Tuurlijk is dit waar, Chelsea doet niet anders
Ook 1 keer
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53795706
Focking hell, die Ten Cate naait ons nog ff flink nu met de hele zaak Perez
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:25:29 #255
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_53795732
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
Stel je voor he!
best kut ja als je er zo over nadenkt
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_53795738
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Hoeveel zou Ajax nog voor ten Cate hebben gekregen?
1 mio denk ik.

Maar al is het 10 mio. Geld zat daar, maar feitelijk is er geen idee aldaar hoe het goed te investeren.

Geld is leuk en aardig, maar als je geen flauw benul hebt wat je er mee moet doen (en dat niet alleen: veel spelers ook gewoon niet meer naar NL willen komen) dan houdt het snel op. Je kan er af en toe wat gratis kaarten voor weggeven. Hoewel ik denk dat de gemiddelde supporter liever betaalt voor een wedstrijd die gewonnen wordt dan dat ze extragratis zien hoe er een pak op de broek wordt uitgedeeld.

De ajax-fan valt niet te benijden zeg maar.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53795739
quote:
Van Geel niet blij met Ten Cate

Alleen een persoonlijk akkoord scheidt Henk ten Cate nog van de overstap naar Chelsea. Beide clubs bereikten eerder op de dag overeenstemming over de voorwaarden. Het vertrek van de oefenmeester is met name een grote teleurstelling voor technisch directeur Martin van Geel, die niet geheel tevreden is over de gang van zaken.

“We zijn voor een voldongen feit gesteld”, stelt Van Geel. “Chelsea heeft Henk achter onze rug om benaderd en hij is zonder ons medeweten naar Londen gegaan om met ze te praten. Vorige week dinsdag heeft Henk ons daarover ingelicht. Ik denk niet dat het zo hoort. Dit komt ons heel slecht uit, wat ons betreft hadden we het seizoen met Henk afgemaakt. Maar Henk liet blijken liever vandaag dan morgen weg te gaan.”

De anderhalf jaar van Ten Cate in de Amsterdam ArenA beschrijft Van Geel als ‘deels geslaagd’. “Internationaal is het niet goed gegaan, maar Henk heeft passie gebracht. Ajax is ontegenzeggelijk beter gaan voetballen dan de periode daarvoor, is meer goals gaan scoren en heeft er iets minder tegen gekregen. Vandaar dat we ons hadden voorgenomen om in de winter te gaan brainstormen of we met Ten Cate door zouden gaan of niet."

Ten Cate zal op Stamford Bridge de functie van veldtrainer gaan bekleden onder de supervisie van Avram Grant, die niet over de vereiste papieren beschikt om te mogen coachen. Daarnaast zal ook een Engelse assistent, hoogstwaarschijnlijk Steve Clarke, de geboren Amsterdammer gaan begeleiden in zijn werkzaamheden.

Opvolger
De Amsterdammers zullen een tijdelijke opvolger aanstellen. "Ik ga niet op namen in, maar we zoeken het voor de korte termijn in eigen huis. Voor de lange termijn willen we de best denkbare trainer. Ik ga nooit naar spelers toe om te vragen welke trainer ze willen, dat heb ik nog nooit gedaan. Spelers hebben een eigen belang, ik dien het algemeen belang."
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53795761
En weer een trainer die niet normaal zijn contract uitdient.

Ik maak me zorgen om Ajax.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:27:58 #259
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53795769
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:24 schreef Scorpie het volgende:
Focking hell, die Ten Cate naait ons nog ff flink nu met de hele zaak Perez
De Cater komt later....
pi_53795818
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef koningdavid het volgende:
En weer een trainer die niet normaal zijn contract uitdient.

Ik maak me zorgen om Ajax.
Dat maak ik me al jaren .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:31:41 #261
193779 Babalu
Mata Leao!
pi_53795845
Doei Henk, pauperjong.
pi_53795869
Eigenlijk moet Ajax toch al rond zijn met de trainer van volgend seizoen (laten we van v Basten uitgaan). Stel dat ze nu een interim aanstellen en dan na 't EK krijgt v Basten een aanbieding van AC Milan en die gaat daar daadwerkelijk heen. Dan heeft Ajax voor niks gewacht.

Dat kunnen ze zich toch niet veroorloven? Misschien is de 2e keus (stel Jol) nu wel beschikbaar en aan 't eind van 't seizoen niet meer....
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:36:32 #263
193779 Babalu
Mata Leao!
pi_53795942
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:03 schreef Noshiba het volgende:
,,We wilden het seizoen graag afmaken met Henk'', lichtte Van Geel toe. ,,Zijn vertrek komt natuurlijk op een heel vervelend moment. Toch vonden we dat we moesten meewerken aan een vertrek. Henk wilde gewoon naar Chelsea. Dan is het een te groot risico om hem hier te houden. Dat kan ook nadelige gevolgen hebben.''

Now I ain't sayin' he's a gold digger
But he ain't messin' with no broke nigger?
pi_53795955
Ik gok dat Spijkerman en Groenendijk het seizoen uit gaan zingen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53795973
Zou Huntelaar dan ook weer zo mogen spelen als onder Blind??
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53795990
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef F1Bas het volgende:
Zou Huntelaar dan ook weer zo mogen spelen als onder Blind??
Dan moeten we wel een 10 achter hem hebben. Oh nee, die hebben we niet meer.
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:43:16 #267
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_53796096
Zag net van Geel op TV
Ik kreeg een enorme dejavu van het vertrek van Leo Beenhakker in 1992 naar Real Madrid.
Van Praag: "We moeten hem laten gaan, we kunnen niet anders, we staan met de rug tegen de muur"

Maar als Ten Cate Beenhakker is wie is dan van Gaal? En winnen we nu ook binnen 3 jaar een Uefacup en de Champions League?
Wie dit leest is gek
pi_53796225
Wij zijn voor een voldongen feit gesteld"zegt Van Geel.
Maar ondanks dat HTC nog een jaar een contract heeft, hoor ik die sukkel niet over een afkoopsom.
Kan deze boerenlul ook weg? Samen met Jaake, en Fontein uiteraard.
Sportieve inbreng
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:51:10 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53796279
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Maar ondanks dat HTC nog een jaar een contract heeft, hoor ik die sukkel niet over een afkoopsom.
Dus omdat hij geen afkoopsom noemt, denk je dat er geen afkoopsom wordt betaald?
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:52:42 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53796322
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Die is er wel, ze doen geen uitspraken. En in het licht van wat de supporters willen is het geen slechte zet van hem om hem te laten gaan. Supporters weer even rustiger en toch nog geld voor iemand die anders zo de deur uitloopt.

Dus dat valt allemaal wel mee, alleen wat krijgen we ervoor terug, nu en op de lange termijn?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:55:36 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53796389
Sterker nog, ontsla je hem moet je hem ongetwijfeld flink wat geld betalen. Je steekt t.o.v. een ontslag dus misschien zomaar een miljoen of 4 in je zak. (Je krijgt 1-2 miljoen en bespaart je een gouden handdruk van 1-2 miljoen).
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:58:32 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53796458
Daarom, en hij "moest" toch wel weg, dus het is voor iedereen beter zo.

NU alleen een redelijk interim en daarna eens een echt, bewezen vakman aan het roer. Geen (semi-) beginnelingen als Blind, Koeman, Htc. Maar iemand die al eens prijzen gepakt heeft, als hoofdcoach, bij een topclub.

Kan me niet schelen hoe, er is geld, er zijn contacten....

Het roer zal echt dit jaar, en met name mbt volgend jaar, 180 graden ommoeten. Het moet weer om voetbal en prijzen draaien, puur en alleen om voetbal!.

Ik denk dat als Ajax er binnen nu en eind volgend seizoen nog niet bovenop is dat het een roemloos einde van een ooit zo mooie club zal worden. Net als bijv met verschillende Engelse clubs is gebeurd.
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 19:05:03 #273
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53796594
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat Spijkerman en Groenendijk het seizoen uit gaan zingen.
Op AT5-text lees ik dat Koster dat gaat doen.
pi_53796610
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zal wel waar zijn want volgens mij gaat het bijna niet anders meer, helaas.
Dat clubs dit doen is al een gegeven, maar dat een trainer dit ook doen buiten medeweten van zijn werkgever ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 8 oktober 2007 @ 19:09:25 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53796675
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Op AT5-text lees ik dat Koster dat gaat doen.
Er zal dan wel echt niemand anders kunnen want Koster heeft echt nog nooit echt iets bereikt verder...
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')