Wat één klein doekje allemaal los kan maken hequote:Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kansloze boehoeren.![]()
Eind jaren 80 Ajax - PSV in de meer (er was niet genoeg belangstelling voor het O.S.)quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutstadion (over de grasmat zullen we het maar niet hebben) , was 1 van de redenen dat ik geen siezoenkaart meer heb , de Meer en/of Olympisch stadion daarintegen![]()
Het is een beetje een open deur, maar deze conclusie komende van iemand die zolang bij Ajax in dienst is geweest en ook nog eens veel verstand heeft van voetbalzaken.. Dat geeft maar weer eens aan dat het bij Ajax intern niet goed zit.quote:Danny Blind riep zaterdag nog ferm in het AD dat hij iedereen bij Ajax een hand zou geven. Maar de technisch directeur van Sparta Rotterdam kon het tóch niet laten de club nog een verbaal tikje na te geven. 'Continuïteit in beleid is heel belangrijk. Ik heb sterk het idee dat continuïteit van de eigen positie bij de leiding van Ajax het belangrijkste is', zei Blind in De Telegraaf. Bij de return wéér shake hands?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Het is een beetje een open deur, maar deze conclusie komende van iemand die zolang bij Ajax in dienst is geweest en ook nog eens veel verstand heeft van voetbalzaken.. Dat geeft maar weer eens aan dat het bij Ajax intern niet goed zit.
Is gewoon een reactie op het "Boer zoekt beker" doek op 410. Lekker belangrijk wat hun doen. Ik hecht er niet te veel waarde aan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:49 schreef Aanvoerder het volgende:
die boeren met hun spandoekjes. god wat zielig. ik zie het al weer voor me, volgende wedstrijd Spartahahahahahaaaa. Stumperds. hou je bezig met je eigen club en vooral opkk'en met je Slavia-doek.
Dat ziet een blinde nog.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Het is een beetje een open deur, maar deze conclusie komende van iemand die zolang bij Ajax in dienst is geweest en ook nog eens veel verstand heeft van voetbalzaken.. Dat geeft maar weer eens aan dat het bij Ajax intern niet goed zit.
Ach moet je je eigen niet zo druk om maken. Typisch dat provincieclubjes als psv en az altijd met zoiets komen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:49 schreef Aanvoerder het volgende:
die boeren met hun spandoekjes. god wat zielig. ik zie het al weer voor me, volgende wedstrijd Spartahahahahahaaaa. Stumperds. hou je bezig met je eigen club en vooral opkk'en met je Slavia-doek.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat ziet een blinde Blind nog.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kansloze boehoeren.![]()
Ik ook, maar juist daarom is die opmerking pijnlijk. Een pijnlijke waarheid, blijkbaar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hecht meer waarde aan 1 woord van Danny Blind dan aan al die prachtige volzinnen van de organisatie.
Tja, en Co Adriaanse riep het toen ook al. Het is bij Ajax een film die steeds maar opnieuw wordt afgespeeld. Er komt geen eind aan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Blight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kansloze boehoeren.![]()
11 november staat het jaarlijkse potje 'Feyenoords hoop de grond in boren' weer op het program. Vorig jaar kozen we voor een iets ander tintje, met het motto 'Feyenoord verder de afgrond in boren' maar dit seizoen keren we terug naar het oorspronkelijke idee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef Zwansen het volgende:
En ik begin bijna te hopen dat jullie Feyenoord echt met 5-0 inmaken ofzo. Die gasten doen voor de 3e keer in 20 jaar weer eens mee voor het kampioenschap ofzo en gelijk doen ze alsof ze alles zijn.
Je bedoelt weer in de laatste minuut de winnende?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
11 november staat het jaarlijkse potje 'Feyenoords hoop de grond in boren' weer op het program. Vorig jaar kozen we voor een iets ander tintje, met het motto 'Feyenoord verder de afgrond in boren' maar dit seizoen keren we terug naar het oorspronkelijke idee.![]()
Zou lekker zijn, maar bijna onmogelijk. Wij krijgen namelijk elke wedstrijd minimaal een doelpunt tegen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef Zwansen het volgende:
En ik begin bijna te hopen dat jullie Feyenoord echt met 5-0 inmaken ofzo. Die gasten doen voor de 3e keer in 20 jaar weer eens mee voor het kampioenschap ofzo en gelijk doen ze alsof ze alles zijn.
Hoezo? Is er info gelekt over het aftreden van het voltallige bestuur dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vandaag moet het grote nieuws officieel worden, tvp dan maar he. We wachten af......
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vandaag moet het grote nieuws officieel worden, tvp dan maar he. We wachten af......
ja, en hoe! Knullig verdedigen elke keer weer...quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou lekker zijn, maar bijna onmogelijk. Wij krijgen namelijk elke wedstrijd minimaal een doelpunt tegen.
van der Wiel, Siem de Jong dusquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:50 schreef koningdavid het volgende:
Wie waren er goed?
De rest.quote:Wie niet? Etc.
Ik vond niemand écht goed. Schilder vond ik aardig meevoetballen, KJH en Suarez werkten hard, Siem de Jong viel aardig in, Jan Vertonghen ook.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:50 schreef koningdavid het volgende:
Heb een heel weekend (!) niet kunnen internetten. Wat heb ik jullie gemist.![]()
Maar ff serieus. Ik heb gisteren de wedstrijd ook niet kunnen zien, daarom mijn gebruikelijke vraag. Wie waren er goed? Wie niet? Etc.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zat inderdaad behoorlijk goed op de bank. Mooi recht.
Ook belangrijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef Silenus het volgende:
Die zat inderdaad behoorlijk goed op de bank. Mooi recht.
Jij hebt een primeurtje te pakken!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:09 schreef JvA-8 het volgende:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=439245
Echt waar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:09 schreef JvA-8 het volgende:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=439245
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:41 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
eens, zie maar weer eens de actie van psv voor simons, zoiets zal nooit voorkomen bij ajax.
verder is alles kut op dit moment![]()
Ik kan me genoeg reacties van Ajacieden herinneren waarin Blind ook helemaal werd afgemaakt. Nu is het ineens weer een held.quote:
Je moet het ook meer als signaal richting de persoon en met name Ajacied Blind zien dan als roep om de trainer Blind, want die komt/ kwam absoluut ook te kort.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik kan me genoeg reacties van Ajacieden herinneren waarin Blind ook helemaal werd afgemaakt. Nu is het ineens weer een held.
Die werd toch ontslagen 5 minuten nadat ie de beker had gewonnen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je moet het ook meer als signaal richting de persoon en met name Ajacied Blind zien dan als roep om de trainer Blind, want die komt/ kwam absoluut ook te kort.
Overigens werd Blind zelfs tijdens zijn laatste wedstrijden als trainer bij Ajax nog massaal toegezongen!
Er staat toch ook niet dat hij weer trainer moet worden. Dit is gewoon voor de echte Ajacied Danny Blind.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik kan me genoeg reacties van Ajacieden herinneren waarin Blind ook helemaal werd afgemaakt. Nu is het ineens weer een held.
Alleen een constatering dat dat dus ook voor (ex-)Ajacieden gebeurt, en niet alleen bij PSV...quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd,quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:De cijfers in Blinds eerste halfjaar spreken voor zich. Tegen alle verwachtingen in plaatsten de Amsterdammers zich voor de voorronde van het kampioenenbal. In de eerste 11 wedstrijden onder Blinds leiding werd er 8 keer gewonnen en slechts 3 keer verloren. Ook de doelcijfers waren indrukwekkend: 23-13.
Die gast heeft nog een tijdje bij mij op het kantoor gewerkt. Aardige gast wel eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:27 schreef Blight het volgende:
Is Rick Brandsteder niet wat voor de linksbackpositie?
[ afbeelding ]
Anders hou je je bek even. Toen hij de beker won is hij constant toegezongen op het Leidseplein. Ook omdat hij zich kwalificeerde voor de Voorronde CL. Wij hebben Danny nooit uitgescholden. Misschien was het geen goede trainer, maar hij is en blijft een echte Ajacied.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Idd,
Kuttrainer etc, behaalde nul resultaat en nu is de mantel der liefde er weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |