Ach, weer iemand die het leuk vind om andere mensen te verbeteren. Zelf zeker overal perfekt en foutloos in.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:10 schreef Lariekoek het volgende:
Geen LOI cursus Nederlands volgen?
Dat snap ik dus niet, waarom blijven werken??quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:29 schreef wdn het volgende:
Hoe bedoel je "als"?![]()
1. Huisje (niet te groot; 5 of 6 kamers is genoeg);
2. Blijven werken maar wel vaker (onbetaald) verlof opnemen.3. Reizen.
Dus van alle dingen in de wereld die je met dat geld kunt doen, vind je werken het leukste?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:31 schreef Imabi het volgende:
Huisje kopen en verder doorgaan met waar ik nu mee bezig ben qua studie, werk, etc.
De rest van je leven niet meer werken gaat ook vervelen lijkt me.
Daar is over nagedachtquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:30 schreef Bastardi het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, waarom blijven werken??
Je kunt ook een vrijstaand huis van 5 ton kopen en ieder jaar iets van 2 ton uitgeven (lees 8 x het salaris van jan modaal). Ben je in 10 jaar tijd 2,5 miljoen kwijt. En dan heb ik nog niet eens dat rente-inkomsten afgetrokken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht![]()
![]()
Punt is: er komt geen geld bij (buiten rente) en als je je uitgavepatroon dusdanig opschroeft is het geld ook zo op. Een huis van 3m (zoals hierboven staat) is niet af: het moet onderhouden worden en ingericht worden. Gokje: ik denk dat je jaarlijks 100.000 euro kwijt bent aan onderhoud en allerlei andere dingen. Dat slaat er dus inDus over 10 jaar ben je 1m kwijt aan dingen die veroorzaakt worden door de aankoop van een huis van 3m.
(en zo gaat het erg hard...).
Blijf werken en je loopt dat risico niet (let wel: als je 40 bent kun je net zo goed stoppen en (gemiddeld) +- 1m per jaar uitgeven).
Betaal je niet meer aan vermogensbelasting dan je aan rente binnen zou krijgen met zulke bedragen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:45 schreef Bastardi het volgende:
[..]
Je kunt ook een vrijstaand huis van 5 ton kopen en ieder jaar iets van 2 ton uitgeven (lees 8 x het salaris van jan modaal). Ben je in 10 jaar tijd 2,5 miljoen kwijt. En dan heb ik nog niet eens dat rente-inkomsten afgetrokken.
Klopt. Alleen voor 5 ton krijg je tegenwoordig niet zo heel veel meerquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:45 schreef Bastardi het volgende:
[..]
Je kunt ook een vrijstaand huis van 5 ton kopen en ieder jaar iets van 2 ton uitgeven (lees 8 x het salaris van jan modaal). Ben je in 10 jaar tijd 2,5 miljoen kwijt. En dan heb ik nog niet eens dat rente-inkomsten afgetrokken.
Net zo'n prooi als iedere backpacker. Hun weten toch niet dat je 18 miljoen heb?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:51 schreef wdn het volgende:
skippybal: backpacken wordt een probleem. Met 18.4m op je rekening ben je een prooi voor kidnappers en afzetters
Komt men vanzelf achterquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Net zo'n prooi als iedere backpacker. Hun weten toch niet dat je 18 miljoen heb?
juistumquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zou sowieso niks aan een goed doel geven. Alles zelf verbrassen in de pakweg 50 jaar die ik nog leef.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zou een dom baantje in een fabriek aannemen en mijn collega's elke dag jaloers maken met een zijden overall en kaviaar bij de lunch.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:56 schreef Quock het volgende:
De "goede" doelen krijgen niks, hadden ze zelf maar een lot moeten kopen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zou een dom baantje in een fabriek aannemen en mijn collega's elke dag jaloers maken met een zijden overall en kaviaar bij de lunch.
Dit zijn de de plebs die geen raad weten met hun geld. Je moet er wel mee om kunnen gaan. Dit soort mensen met (alle respect) hun klootjesvolk achtige leven maak je niet gelukkig met zoveel geld.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:06 schreef zweefbij het volgende:
Hmmmm, dit geeft dan ook weer te denken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ngelukkig.html?p=7,1
Misschien zetten ze wel de helft van België te koop.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:18 schreef vogelkooi het volgende:
Een krentebol kopen.
en met de 18499999,20 die ik over heb ga ik mijn toekomstige dure hoby's financieren.
Owja fok kopen, en als ik nog geld over heb, belgie maar dan moeten ze wel aardig tegen elkaar doen..
dan wel die helft waar de vrouwen zo swoel pratenquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien zetten ze wel de helft van België te koop.
Wat dacht je van gewoon verhuizen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als ik het goed begrepen heb komt dat bedrag in box 3 terecht en betaal je er per jaar 1,2% belasting over. Aangezien je ongeveer 4% rente zou kunnen trekken(wat ongetwijfeld meer is als je goed weet hoe je er mee om kunt gaan of een paar goede financiele adviseurs hebt) haal je per jaar ruim een half miljoen aan rente binnen.
Ik zou een paar jaar rustig afwachten, doen alsof ik steeds betere banen krijg(of eigenlijk we, want ik ben getrouwd), en dan zo langzamerhand steeds luxer leven zonder dat het opvalt dat we eigenlijk niet werken en we multimiljonair zijn. Zo hou je ook nog aasgieren van je af omdat het op zou vallen als je opeens een grote woning koopt. En ik heb een hekel aan aasgieren...![]()
Op dit moment studeer ik en mijn man verdient ook niet zo bijzonder veel. Verhuizen naar een (veel) grotere woning is op dit moment veel te opvallend.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon verhuizen?
Juist. En elke dag je Maybach parkeren naast de Mercedes van de directeur.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat weten je nieuwe buren toch niet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Op dit moment studeer ik en mijn man verdient ook niet zo bijzonder veel. Verhuizen naar een (veel) grotere woning is op dit moment veel te opvallend.
Maar de familie weet het daarna wel. Zoveel geld ineens zorgt voor ruzie in de familie. Bovendien is er altijd wel eentje die zijn mond voorbij praat, dus dan heb je nog opeens ieder familielid apart voor de deur staan. En in mijn geval zijn dat er veel...quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat weten je nieuwe buren toch niet?
En je man blijft in dat weinig verdienen baantje werken?
Brrrr.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Maar de familie weet het daarna wel. Zoveel geld ineens zorgt voor ruzie in de familie. Bovendien is er altijd wel eentje die zijn mond voorbij praat, dus dan heb je nog opeens ieder familielid apart voor de deur staan. En in mijn geval zijn dat er veel...En iedereen van die familie zit bij elkaar op een kluitje dus dan weet practisch het hele dorp het in dat geval.
![]()
En zoals ik al zei, we zullen waarschijnlijk beiden stoppen met werken/studeren, maar dat hoeft niet op te vallen als je het een beetje slim speelt.
Je kunt wel rigoureus alle familiebanden verbreken, maar dat maakt je uiteindelijk ook niet gelukkig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Brrrr.
Tja, je familie kan je helaas niet uitzoeken. Vreselijk zo een aanhang.
LOLquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Juist. En elke dag je Maybach parkeren naast de Mercedes van de directeur.
Soit, heb alleen contact met mijn broer en zus, en dan bevalt primaquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je kunt wel rigoureus alle familiebanden verbreken, maar dat maakt je uiteindelijk ook niet gelukkig.
Dat is inderdaad een stuk simpeler dan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Soit, heb alleen contact met mijn broer en zus, en dan bevalt prima
Cool, dan heb je een eilandje waar je niet kan komen (geen landingsbaan, 16000 mijl bij de dichtstbijzijnde haven vandaan),quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:30 schreef Bakkioli het volgende:
Zoiets!Staat nu te koop voor 2,9 miljoen dollar. Koers is nu gunstig!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:44 schreef Geqxon het volgende:
Op mijn spaarrekening zetten en elk jaar ¤ 500.000 aan rente ontvangen. Tevens af en toe geld er vanaf snoepen op mijn computer te upgraden. En het huis van mijn ouders kopen. Om vervolgens thuis te blijven wonen.
Ik zou hem zelf juist geld geven zodat ik hem in elkaar mag rossen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef knnth het volgende:
Ohja, ik zou, bij wijze van experiment, één zwerver uit het slop proberen te trekken. Appartementje huren, en hem zodanig op weg proberen te helpen dat hij/zij iets van z'n eigen leven kan maken. Gewoon om te proberen.
Mark Twain sprak daarover de volgende wijze woorden: "If you pick up a starving dog and make him prosperous, he will not bite you. This is the principal difference between a dog and a man."quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef knnth het volgende:
Ohja, ik zou, bij wijze van experiment, één zwerver uit het slop proberen te trekken. Appartementje huren, en hem zodanig op weg proberen te helpen dat hij/zij iets van z'n eigen leven kan maken. Gewoon om te proberen.
Een Amerikaanse TV-maker heeft dat een keer gedaan, een zwerver 100.000 dollar gegeven en 'm vervolgens een paar maanden gevolgd. Deze man was overigens wel gescreend, hij was geen junk of alcoholist of psychiatrisch geval.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef knnth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Give a man a fish and he can eat for a day. Give a man a fishingrod and he can eat for the rest of his lifequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mark Twain sprak daarover de volgende wijze woorden: "If you pick up a starving dog and make him prosperous, he will not bite you. This is the principal difference between a dog and a man."
Niet. Jij zou je computer upgraden!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf juist geld geven zodat ik hem in elkaar mag rossen.
Misschien krijg je kwantumkorting wanneer je er meer afneemt?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nu ik erover nadenk, krijg ik steeds meer zin om ook voor mijn moeder, broer en zus super-hightech hoorapparaten te kopen. Die oren van ons drukken zo'n stempel op ons leven, dat het me geweldig lijkt om daar een beetje mee te helpen.
Alleen moet ik dan nog wel even een 'vergelijkbaar' iets bedenken voor de rest van de beide gezinnen...![]()
Geen idee, dat zie ik dan wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:24 schreef Bastardi het volgende:
[..]
Misschien krijg je kwantumkorting wanneer je er meer afneemt?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef men_in_red het volgende:
Ik zou een maserati kopen en een wallypower 118:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dan is mn geld op....
Dus volgas slurpt hij op 300 miles ongeveer 22.000 liter benzine? Dat is 45 liter benzine per kilometer.quote:It has a range of 1500 miles at 9 knots, or 300 miles at 60 knots. The fuel capacity of the 118 is 22,000 litres or 5812 gallons.
Saai dan.. niet meer werken.. hele dagen op de bank zitten dik worden ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:09 schreef zweefbij het volgende:
Ik zou een mooi vrijstaand huis kopen, van een een miljoen of 2.
3 mil om gewoon uitgeven aan waar ik zin in heb. En de overige 13 mil op de bank zetten en voor de rest van mijn leven niet meer werken.
Als ik een euro had voor iedere taalfout die jij maakte, had ik niet eens een lot nodig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef punkjunk het volgende:
Ook zou ik een electromagnetische puls laten ontwikkelen die iedere huilbuil die over me spelling grappen begint te maken naar de kanker helpt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef punkjunk het volgende:
Ook zou ik een electromagnetische puls laten ontwikkelen die iedere huilbuil die over me spelling grappen begint te maken naar de kanker helpt.
Beste punkjunk,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef punkjunk het volgende:
Ok, ik ben zo dyselectisch als een deur, als je daar problemen mee hebt en het stoort je zo erg, dan zijn donaties voor remideal teaching altijd welkom, tot die tijd je graf bek houden svp.
Wat hij zegt dus .. en ik heb in al de tijd dak hier post .. nog nooit iemand verbeterd maar de manier hoe jij het nodig vind te reageren is gewoon dom .. heeft niks met je fouten te maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:48 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Beste punkjunk,
Net zo als jij, stoor ik me ook aan deze figuren die veel plezier hebben om andere mensen constant te verbeteren. Maar je kan ook op een normale en nette manier reageren op deze personen. Zoals jij reageert hebben deze personen alleen maar meer plezier.
Gegroet
Zweefbij
Ik ben een beetje zat dat al die mensen er prat op gaan dat ze Nederlands fout loos kunnen spellen. Ik doe me beste er voor om zo goed mogelijk te spellen en soms lukt het niet, en dan komt er weer zon bijdehante fok nerd die het wel allemaal even zal vertellen. Daar word je anders ook stront ziek van hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:54 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Wat hij zegt dus .. en ik heb in al de tijd dak hier post .. nog nooit iemand verbeterd maar de manier hoe jij het nodig vind te reageren is gewoon dom .. heeft niks met je fouten te maken.
Ik kan niet ruiken dat je problemen hebt met de nederlandse taalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zat dat al die mensen er prat op gaan dat ze Nederlands fout loos kunnen spellen. Ik doe me beste er voor om zo goed mogelijk te spellen en soms lukt het niet, en dan komt er weer zon bijdehante fok nerd die het wel allemaal even zal vertellen. Daar word je anders ook stront ziek van hoor.
Denk het ook niet. Aangezien ik al het winnende lot heb gekochtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef GekkeMat het volgende:
maar goed back on topic: Mijn 1/5 lot zal wel niet winnen![]()
Een van de leukste ideeen tot nu toe. Zou mij ook wel wat lijken! Misschien straks toch maar lot halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:03 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zou een pension in de alpen kopen, een manager aanstellen en zelf het hele jaar door snowboarden...
Dat is 115 euro verlies voor mij want ik neem altijd een straatjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:30 schreef zweefbij het volgende:
Al win ik 20 euro. Is toch mooi 7 euro winst.
Heb je op deze manier meer kans op prijzen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is 115 euro verlies voor mij want ik neem altijd een straatje![]()
Gelukkig win ik altijd minimaal 42 euro
Ik schakel het laatste nummer uit. Dus in principe is het antwoord: ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:41 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Heb je op deze manier meer kans op prijzen?
ik heb al het winnende lot, zus, maar dan gaan we samen een jaartje boardenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Een van de leukste ideeen tot nu toe. Zou mij ook wel wat lijken! Misschien straks toch maar lot halen![]()
En dan reageren:quote:Voorkeur voor een eindcijfer?
quote:Het winnende
Familie! Vooruit dan maar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:05 schreef withxhonor het volgende:
[..]
ik heb al het winnende lot, zus, maar dan gaan we samen een jaartje boarden
gekke mensen,.. dat winnende lot ligt heel braaf bij mij op mijn mooie schoorsteenquote:
Ja hoe speel ik dan mee.quote:Helaas uw bewerking kon niet worden voltooid.
Momenteel kunnen er geen loten met creditcard gekocht worden.
Dit klinkt goed, ik denk dat ik iets soortgelijks zou doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:26 schreef B-FliP het volgende:
Komt de belastingdienst niet om de deur kijken als je zoveel op je bankrekening hebt?
http://www.hypotheker.nl/(...)leggen+en+de+fiscus/
Het bedrag kan dan wel belastingvrij zijn... Maar als t eenmaal in je bezit is komen
de gieren pikken...
Ik weet niet of een Zwitserse bankrekening nog steeds de anonimiteit garandeert,
maar als dat zo is zou dat een uitweg zijn...
OT: Ik zou een boerderij kopen vrij dichtbij de bewoonde wereld, een muziek/geluids-
studio opzetten waar alle apperatuur in staat die ik me kan wensen... Een record-label
opzetten, en ik zou een nachtclub opzetten...
Ook zou ik gaan reizen, en de projecten steunen waarvan ik met eigen ogen heb
gezien dat ze werken...
Normaal studeer je toch, omdat je je studie leuk vindt? Als ik de jackpot zou winnen, zou ik van het geld juist mijn studie betalenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:56 schreef La_Vita het volgende:
Stoppen met studeren.
Relaxed appartement kopen.
Een heleboel reizen maken.
En dan na een aantal jaar een 2e huis in het buitenland kopen.
Als je morgen pas een lot gaat kopen ben je te laatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:08 schreef Originele_Naam het volgende:
ik ga morgen een lot kopen
Whuh? Op 1 eindcijfer valt altijd maar 1 prijs.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:24 schreef DSS24 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je verschillende prijzen hebt voor 1 eindcijfer?
Er valt toch maar 1 eindcijfer?
Zo denk ik het ook, maar dan snap ik er geen zak van wat hier op staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:30 schreef knnth het volgende:
[..]
Whuh? Op 1 eindcijfer valt altijd maar 1 prijs.
Stel, je hebt xxx045, en op 5 staat 10 euro, maar op 45 staat 100 euro en op 045 staat 10.000 euro, dan staat het als volgt
Eindcijfer 5:
xx5 ... ¤ 10
x45 ... ¤ 110
045 ... ¤ 10.110
Oh maar dat betekent gewoon dat er 310.000 prijzen van 5 euro zijn waarvoor je 1 eindcijfer goed moet hebben, en ook 310.000 prijzen van 10 euro waarvoor je ook 1 eindcijfer goed moet hebben. Dus met een beetje geluk heb je 10 euro met slechts één eindcijfer goed, maar een ander eindcijfer levert maar 5 euro op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Zo denk ik het ook, maar dan snap ik er geen zak van wat hier op staat.
https://www.staatsloterij.nl/winnen/prijzenpakket/index.jsp
![]()
Okay, dus als een 5 valt heb je maar ¤ 5,-quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef knnth het volgende:
[..]
Oh maar dat betekent gewoon dat er 310.000 prijzen van 5 euro zijn waarvoor je 1 eindcijfer goed moet hebben, en ook 310.000 prijzen van 10 euro waarvoor je ook 1 eindcijfer goed moet hebben. Dus met een beetje geluk heb je 10 euro met slechts één eindcijfer goed, maar een ander eindcijfer levert maar 5 euro op.
Indien je een straatje koopt heb je dus altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:48 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Okay, dus als een 5 valt heb je maar ¤ 5,-
Stel dat de 8 zou vallen, en je hebt die krijg je misschien ¤ 10,-
Ik vind het maar krom want er valt maar 1 eindcijfer.
Daar gaat je opgevoerde pcquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:56 schreef Geqxon het volgende:
Godver, geen lot voor mij. De website doet het nog steeds niet!
HAHAH PWND!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou er een kopen maar was het vergeten en nu heb ik zoiets van "van mij mag de fik in dat geld slaan"
PWNAGEquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:00 schreef Forburgah het volgende:
Hmm ook vergeten om er eentje te kopen, minder.
Als jij de jackpot wint krijg ik 10% ok?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef wdn het volgende:
Baaj! Het komt wel goed want of ik win het deze keer of het gaat gewoon door naar de volgende maand en dan kun jij ook meedoen
Dat is belastingtechnisch niet mogelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als jij de jackpot wint krijg ik 10% ok?
Omdat ik BG ben.
teletekst of op internet, maar kan volgens mij pas na 9 uurquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:03 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waar kun je de getrokken getallen vinden?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hebbes!!!!
(Nee, geen 18 miljoen helaas, maar wel een mooie prijs)
RTL text p 889quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef knnth het volgende:
iemand een url/teletekstpagina?
Ik had de cijfers goed, alleen de volgorde nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef weasel85 het volgende:
CX 09 65 70 18.400.000,00
De Record Jackpot is gevallen.
Bij de volgende trekking staat de Jackpot
op 5,0 miljoen euro.
Ergens in alkmaar issie gevallen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef DaMart het volgende:
Oke, biecht maar op! Wie is er met mijn 18 miljoen vandoor gegaan?![]()
* meldquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef DaMart het volgende:
Oke, biecht maar op! Wie is er met mijn 18 miljoen vandoor gegaan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |