Dit zijn de de plebs die geen raad weten met hun geld. Je moet er wel mee om kunnen gaan. Dit soort mensen met (alle respect) hun klootjesvolk achtige leven maak je niet gelukkig met zoveel geld.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:06 schreef zweefbij het volgende:
Hmmmm, dit geeft dan ook weer te denken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ngelukkig.html?p=7,1

Misschien zetten ze wel de helft van België te koop.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:18 schreef vogelkooi het volgende:
Een krentebol kopen.
en met de 18499999,20 die ik over heb ga ik mijn toekomstige dure hoby's financieren.
Owja fok kopen, en als ik nog geld over heb, belgie maar dan moeten ze wel aardig tegen elkaar doen..

dan wel die helft waar de vrouwen zo swoel pratenquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien zetten ze wel de helft van België te koop.

Wat dacht je van gewoon verhuizen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als ik het goed begrepen heb komt dat bedrag in box 3 terecht en betaal je er per jaar 1,2% belasting over. Aangezien je ongeveer 4% rente zou kunnen trekken(wat ongetwijfeld meer is als je goed weet hoe je er mee om kunt gaan of een paar goede financiele adviseurs hebt) haal je per jaar ruim een half miljoen aan rente binnen.
Ik zou een paar jaar rustig afwachten, doen alsof ik steeds betere banen krijg(of eigenlijk we, want ik ben getrouwd), en dan zo langzamerhand steeds luxer leven zonder dat het opvalt dat we eigenlijk niet werken en we multimiljonair zijn. Zo hou je ook nog aasgieren van je af omdat het op zou vallen als je opeens een grote woning koopt. En ik heb een hekel aan aasgieren...![]()

Op dit moment studeer ik en mijn man verdient ook niet zo bijzonder veel. Verhuizen naar een (veel) grotere woning is op dit moment veel te opvallend.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon verhuizen?

Juist. En elke dag je Maybach parkeren naast de Mercedes van de directeur.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zou een dom baantje in een fabriek aannemen en mijn collega's elke dag jaloers maken met een zijden overall en kaviaar bij de lunch.

Dat weten je nieuwe buren toch niet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Op dit moment studeer ik en mijn man verdient ook niet zo bijzonder veel. Verhuizen naar een (veel) grotere woning is op dit moment veel te opvallend.

Maar de familie weet het daarna wel. Zoveel geld ineens zorgt voor ruzie in de familie. Bovendien is er altijd wel eentje die zijn mond voorbij praat, dus dan heb je nog opeens ieder familielid apart voor de deur staan. En in mijn geval zijn dat er veel...quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat weten je nieuwe buren toch niet?
En je man blijft in dat weinig verdienen baantje werken?

Brrrr.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Maar de familie weet het daarna wel. Zoveel geld ineens zorgt voor ruzie in de familie. Bovendien is er altijd wel eentje die zijn mond voorbij praat, dus dan heb je nog opeens ieder familielid apart voor de deur staan. En in mijn geval zijn dat er veel...En iedereen van die familie zit bij elkaar op een kluitje dus dan weet practisch het hele dorp het in dat geval.
![]()
En zoals ik al zei, we zullen waarschijnlijk beiden stoppen met werken/studeren, maar dat hoeft niet op te vallen als je het een beetje slim speelt.

Je kunt wel rigoureus alle familiebanden verbreken, maar dat maakt je uiteindelijk ook niet gelukkig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Brrrr.
Tja, je familie kan je helaas niet uitzoeken. Vreselijk zo een aanhang.

LOLquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Juist. En elke dag je Maybach parkeren naast de Mercedes van de directeur.

Soit, heb alleen contact met mijn broer en zus, en dan bevalt primaquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je kunt wel rigoureus alle familiebanden verbreken, maar dat maakt je uiteindelijk ook niet gelukkig.

Dat is inderdaad een stuk simpeler dan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Soit, heb alleen contact met mijn broer en zus, en dan bevalt prima

Cool, dan heb je een eilandje waar je niet kan komen (geen landingsbaan, 16000 mijl bij de dichtstbijzijnde haven vandaan),quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:30 schreef Bakkioli het volgende:
Zoiets!Staat nu te koop voor 2,9 miljoen dollar. Koers is nu gunstig!
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:44 schreef Geqxon het volgende:
Op mijn spaarrekening zetten en elk jaar ¤ 500.000 aan rente ontvangen. Tevens af en toe geld er vanaf snoepen op mijn computer te upgraden. En het huis van mijn ouders kopen. Om vervolgens thuis te blijven wonen.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |