Net zo'n prooi als iedere backpacker. Hun weten toch niet dat je 18 miljoen heb?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:51 schreef wdn het volgende:
skippybal: backpacken wordt een probleem. Met 18.4m op je rekening ben je een prooi voor kidnappers en afzetters
Komt men vanzelf achterquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Net zo'n prooi als iedere backpacker. Hun weten toch niet dat je 18 miljoen heb?
juistumquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zou sowieso niks aan een goed doel geven. Alles zelf verbrassen in de pakweg 50 jaar die ik nog leef.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zou een dom baantje in een fabriek aannemen en mijn collega's elke dag jaloers maken met een zijden overall en kaviaar bij de lunch.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:56 schreef Quock het volgende:
De "goede" doelen krijgen niks, hadden ze zelf maar een lot moeten kopen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zou een dom baantje in een fabriek aannemen en mijn collega's elke dag jaloers maken met een zijden overall en kaviaar bij de lunch.
Dit zijn de de plebs die geen raad weten met hun geld. Je moet er wel mee om kunnen gaan. Dit soort mensen met (alle respect) hun klootjesvolk achtige leven maak je niet gelukkig met zoveel geld.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:06 schreef zweefbij het volgende:
Hmmmm, dit geeft dan ook weer te denken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ngelukkig.html?p=7,1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |