Denk het ook niet. Aangezien ik al het winnende lot heb gekochtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef GekkeMat het volgende:
maar goed back on topic: Mijn 1/5 lot zal wel niet winnen![]()

Een van de leukste ideeen tot nu toe. Zou mij ook wel wat lijken! Misschien straks toch maar lot halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:03 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zou een pension in de alpen kopen, een manager aanstellen en zelf het hele jaar door snowboarden...

Dat is 115 euro verlies voor mij want ik neem altijd een straatjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:30 schreef zweefbij het volgende:
Al win ik 20 euro. Is toch mooi 7 euro winst.

Heb je op deze manier meer kans op prijzen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is 115 euro verlies voor mij want ik neem altijd een straatje![]()
Gelukkig win ik altijd minimaal 42 euro

Ik schakel het laatste nummer uit. Dus in principe is het antwoord: ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:41 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Heb je op deze manier meer kans op prijzen?

ik heb al het winnende lot, zus, maar dan gaan we samen een jaartje boardenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Een van de leukste ideeen tot nu toe. Zou mij ook wel wat lijken! Misschien straks toch maar lot halen![]()

En dan reageren:quote:Voorkeur voor een eindcijfer?
quote:Het winnende

Familie! Vooruit dan maar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:05 schreef withxhonor het volgende:
[..]
ik heb al het winnende lot, zus, maar dan gaan we samen een jaartje boarden

gekke mensen,.. dat winnende lot ligt heel braaf bij mij op mijn mooie schoorsteenquote:

Ja hoe speel ik dan mee.quote:Helaas uw bewerking kon niet worden voltooid.
Momenteel kunnen er geen loten met creditcard gekocht worden.

Dit klinkt goed, ik denk dat ik iets soortgelijks zou doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:26 schreef B-FliP het volgende:
Komt de belastingdienst niet om de deur kijken als je zoveel op je bankrekening hebt?
http://www.hypotheker.nl/(...)leggen+en+de+fiscus/
Het bedrag kan dan wel belastingvrij zijn... Maar als t eenmaal in je bezit is komen
de gieren pikken...
Ik weet niet of een Zwitserse bankrekening nog steeds de anonimiteit garandeert,
maar als dat zo is zou dat een uitweg zijn...
OT: Ik zou een boerderij kopen vrij dichtbij de bewoonde wereld, een muziek/geluids-
studio opzetten waar alle apperatuur in staat die ik me kan wensen... Een record-label
opzetten, en ik zou een nachtclub opzetten...
Ook zou ik gaan reizen, en de projecten steunen waarvan ik met eigen ogen heb
gezien dat ze werken...

Normaal studeer je toch, omdat je je studie leuk vindt? Als ik de jackpot zou winnen, zou ik van het geld juist mijn studie betalenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:56 schreef La_Vita het volgende:
Stoppen met studeren.
Relaxed appartement kopen.
Een heleboel reizen maken.
En dan na een aantal jaar een 2e huis in het buitenland kopen.

Als je morgen pas een lot gaat kopen ben je te laatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:08 schreef Originele_Naam het volgende:
ik ga morgen een lot kopen

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |