quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef men_in_red het volgende:
Ik zou een maserati kopen en een wallypower 118:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dan is mn geld op....
Dus volgas slurpt hij op 300 miles ongeveer 22.000 liter benzine? Dat is 45 liter benzine per kilometer.quote:It has a range of 1500 miles at 9 knots, or 300 miles at 60 knots. The fuel capacity of the 118 is 22,000 litres or 5812 gallons.

Saai dan.. niet meer werken.. hele dagen op de bank zitten dik worden ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:09 schreef zweefbij het volgende:
Ik zou een mooi vrijstaand huis kopen, van een een miljoen of 2.
3 mil om gewoon uitgeven aan waar ik zin in heb. En de overige 13 mil op de bank zetten en voor de rest van mijn leven niet meer werken.

Als ik een euro had voor iedere taalfout die jij maakte, had ik niet eens een lot nodig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef punkjunk het volgende:
Ook zou ik een electromagnetische puls laten ontwikkelen die iedere huilbuil die over me spelling grappen begint te maken naar de kanker helpt.

quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef punkjunk het volgende:
Ook zou ik een electromagnetische puls laten ontwikkelen die iedere huilbuil die over me spelling grappen begint te maken naar de kanker helpt.

Beste punkjunk,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef punkjunk het volgende:
Ok, ik ben zo dyselectisch als een deur, als je daar problemen mee hebt en het stoort je zo erg, dan zijn donaties voor remideal teaching altijd welkom, tot die tijd je graf bek houden svp.

Wat hij zegt dus .. en ik heb in al de tijd dak hier post .. nog nooit iemand verbeterd maar de manier hoe jij het nodig vind te reageren is gewoon dom .. heeft niks met je fouten te maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:48 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Beste punkjunk,
Net zo als jij, stoor ik me ook aan deze figuren die veel plezier hebben om andere mensen constant te verbeteren. Maar je kan ook op een normale en nette manier reageren op deze personen. Zoals jij reageert hebben deze personen alleen maar meer plezier.
Gegroet
Zweefbij

Ik ben een beetje zat dat al die mensen er prat op gaan dat ze Nederlands fout loos kunnen spellen. Ik doe me beste er voor om zo goed mogelijk te spellen en soms lukt het niet, en dan komt er weer zon bijdehante fok nerd die het wel allemaal even zal vertellen. Daar word je anders ook stront ziek van hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:54 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Wat hij zegt dus .. en ik heb in al de tijd dak hier post .. nog nooit iemand verbeterd maar de manier hoe jij het nodig vind te reageren is gewoon dom .. heeft niks met je fouten te maken.

Ik kan niet ruiken dat je problemen hebt met de nederlandse taalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zat dat al die mensen er prat op gaan dat ze Nederlands fout loos kunnen spellen. Ik doe me beste er voor om zo goed mogelijk te spellen en soms lukt het niet, en dan komt er weer zon bijdehante fok nerd die het wel allemaal even zal vertellen. Daar word je anders ook stront ziek van hoor.

Denk het ook niet. Aangezien ik al het winnende lot heb gekochtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef GekkeMat het volgende:
maar goed back on topic: Mijn 1/5 lot zal wel niet winnen![]()

Een van de leukste ideeen tot nu toe. Zou mij ook wel wat lijken! Misschien straks toch maar lot halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:03 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zou een pension in de alpen kopen, een manager aanstellen en zelf het hele jaar door snowboarden...

Dat is 115 euro verlies voor mij want ik neem altijd een straatjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:30 schreef zweefbij het volgende:
Al win ik 20 euro. Is toch mooi 7 euro winst.

Heb je op deze manier meer kans op prijzen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is 115 euro verlies voor mij want ik neem altijd een straatje![]()
Gelukkig win ik altijd minimaal 42 euro

Ik schakel het laatste nummer uit. Dus in principe is het antwoord: ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:41 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Heb je op deze manier meer kans op prijzen?

ik heb al het winnende lot, zus, maar dan gaan we samen een jaartje boardenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Een van de leukste ideeen tot nu toe. Zou mij ook wel wat lijken! Misschien straks toch maar lot halen![]()

En dan reageren:quote:Voorkeur voor een eindcijfer?
quote:Het winnende

Familie! Vooruit dan maar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:05 schreef withxhonor het volgende:
[..]
ik heb al het winnende lot, zus, maar dan gaan we samen een jaartje boarden

gekke mensen,.. dat winnende lot ligt heel braaf bij mij op mijn mooie schoorsteenquote:

Ja hoe speel ik dan mee.quote:Helaas uw bewerking kon niet worden voltooid.
Momenteel kunnen er geen loten met creditcard gekocht worden.

Dit klinkt goed, ik denk dat ik iets soortgelijks zou doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:26 schreef B-FliP het volgende:
Komt de belastingdienst niet om de deur kijken als je zoveel op je bankrekening hebt?
http://www.hypotheker.nl/(...)leggen+en+de+fiscus/
Het bedrag kan dan wel belastingvrij zijn... Maar als t eenmaal in je bezit is komen
de gieren pikken...
Ik weet niet of een Zwitserse bankrekening nog steeds de anonimiteit garandeert,
maar als dat zo is zou dat een uitweg zijn...
OT: Ik zou een boerderij kopen vrij dichtbij de bewoonde wereld, een muziek/geluids-
studio opzetten waar alle apperatuur in staat die ik me kan wensen... Een record-label
opzetten, en ik zou een nachtclub opzetten...
Ook zou ik gaan reizen, en de projecten steunen waarvan ik met eigen ogen heb
gezien dat ze werken...

Normaal studeer je toch, omdat je je studie leuk vindt? Als ik de jackpot zou winnen, zou ik van het geld juist mijn studie betalenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:56 schreef La_Vita het volgende:
Stoppen met studeren.
Relaxed appartement kopen.
Een heleboel reizen maken.
En dan na een aantal jaar een 2e huis in het buitenland kopen.

Als je morgen pas een lot gaat kopen ben je te laatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:08 schreef Originele_Naam het volgende:
ik ga morgen een lot kopen

Whuh? Op 1 eindcijfer valt altijd maar 1 prijs.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:24 schreef DSS24 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je verschillende prijzen hebt voor 1 eindcijfer?
Er valt toch maar 1 eindcijfer?

Zo denk ik het ook, maar dan snap ik er geen zak van wat hier op staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:30 schreef knnth het volgende:
[..]
Whuh? Op 1 eindcijfer valt altijd maar 1 prijs.
Stel, je hebt xxx045, en op 5 staat 10 euro, maar op 45 staat 100 euro en op 045 staat 10.000 euro, dan staat het als volgt
Eindcijfer 5:
xx5 ... ¤ 10
x45 ... ¤ 110
045 ... ¤ 10.110

Oh maar dat betekent gewoon dat er 310.000 prijzen van 5 euro zijn waarvoor je 1 eindcijfer goed moet hebben, en ook 310.000 prijzen van 10 euro waarvoor je ook 1 eindcijfer goed moet hebben. Dus met een beetje geluk heb je 10 euro met slechts één eindcijfer goed, maar een ander eindcijfer levert maar 5 euro op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Zo denk ik het ook, maar dan snap ik er geen zak van wat hier op staat.
https://www.staatsloterij.nl/winnen/prijzenpakket/index.jsp
![]()

Okay, dus als een 5 valt heb je maar ¤ 5,-quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef knnth het volgende:
[..]
Oh maar dat betekent gewoon dat er 310.000 prijzen van 5 euro zijn waarvoor je 1 eindcijfer goed moet hebben, en ook 310.000 prijzen van 10 euro waarvoor je ook 1 eindcijfer goed moet hebben. Dus met een beetje geluk heb je 10 euro met slechts één eindcijfer goed, maar een ander eindcijfer levert maar 5 euro op.

Indien je een straatje koopt heb je dus altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:48 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Okay, dus als een 5 valt heb je maar ¤ 5,-
Stel dat de 8 zou vallen, en je hebt die krijg je misschien ¤ 10,-
Ik vind het maar krom want er valt maar 1 eindcijfer.

Daar gaat je opgevoerde pcquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:56 schreef Geqxon het volgende:
Godver, geen lot voor mij. De website doet het nog steeds niet!

HAHAH PWND!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou er een kopen maar was het vergeten en nu heb ik zoiets van "van mij mag de fik in dat geld slaan"

PWNAGEquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:00 schreef Forburgah het volgende:
Hmm ook vergeten om er eentje te kopen, minder.

Als jij de jackpot wint krijg ik 10% ok?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef wdn het volgende:
Baaj! Het komt wel goed want of ik win het deze keer of het gaat gewoon door naar de volgende maand en dan kun jij ook meedoen

Dat is belastingtechnisch niet mogelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als jij de jackpot wint krijg ik 10% ok?
Omdat ik BG ben.

teletekst of op internet, maar kan volgens mij pas na 9 uurquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:03 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waar kun je de getrokken getallen vinden?

quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hebbes!!!!
(Nee, geen 18 miljoen helaas, maar wel een mooie prijs)

RTL text p 889quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef knnth het volgende:
iemand een url/teletekstpagina?

Ik had de cijfers goed, alleen de volgorde nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef weasel85 het volgende:
CX 09 65 70 18.400.000,00
De Record Jackpot is gevallen.
Bij de volgende trekking staat de Jackpot
op 5,0 miljoen euro.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |