abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53790106
Flink bedrag naar m'n ouders, zelf een mooi huisje + mooie garage, en dan natuurlijk een heel erg dikke wagen in die garage

Maar dan moet ik wel eerst een lot kopen Zijn ze nog te koop?
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
  Moderator maandag 8 oktober 2007 @ 14:01:45 #82
42184 crew  DaMart
pi_53790130
Ik zou het in deze volgorde uitgeven:

1. Een nieuwe auto kopen.
2. Een huis kopen met een groot stuk grond eromheen en zo mogelijk ook met zeezicht.
3. Een of meerdere leuke verre reizen maken. Naar Amerika of Australië bijvoorbeeld.
4. Een deel op een spaarrekening zetten en gaan rentenieren.

En ik zou ook minder werken, maar niet helemaal stoppen.
pi_53790267
rentenieren
pi_53790703
Lekker op de bank zetten, huisjes kopen en fulltime pokeren ofzo
pi_53790784
Als ik die 18,4 miljoen win, zou ik een leuk huis kopen en een Volvo V70. Verder zou ik eens op vakantie gaan want dat is al een tijd geleden. Wat nieuwe kleren kopen en waarschijnlijk minder gaan werken.
Verder zou ik een huisje in Zweden kopen , gewoon voor er bij. Dat is makkelijk want mijn zus woont in Zweden en dan kunnen we er wat makkelijker heen dan nu.

Verder zou ik een dusdanig gedeelte apart zetten dat ik van de rente kan leven en verder krijgen mijn ouders en broers/zussen ook wat.
pi_53790948
Ohja, ik zou, bij wijze van experiment, één zwerver uit het slop proberen te trekken. Appartementje huren, en hem zodanig op weg proberen te helpen dat hij/zij iets van z'n eigen leven kan maken. Gewoon om te proberen.
pi_53791026
Ik zou niet lang meer hoeven na te denken of een nieuwe auto wel of geen goed idee is, dan haal ik dezelfde week nog eentje. Nieuwe Clio ofzo

Ik zou een huis in Nijmegen of nabije omgeving kopen en geen pot verf zelf aanraken maar alles laten doen 8) Ik heb toch zo'n hekel aan klussen. Ik blijf gewoon 3 dagen per week werken, op donderdag en vrijdag ga ik nu ook al naar school. Blijf ik lekker doen, maar ik zal niet zo'n haast meer hebben om de studie ook daadwerkelijk over 3 jaar afgerond te hebben
pi_53791162
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef knnth het volgende:
Ohja, ik zou, bij wijze van experiment, één zwerver uit het slop proberen te trekken. Appartementje huren, en hem zodanig op weg proberen te helpen dat hij/zij iets van z'n eigen leven kan maken. Gewoon om te proberen.
Ik zou hem zelf juist geld geven zodat ik hem in elkaar mag rossen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:47:46 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53791212
quote:
Mark Twain sprak daarover de volgende wijze woorden: "If you pick up a starving dog and make him prosperous, he will not bite you. This is the principal difference between a dog and a man."
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:54:12 #90
46794 Berkery
Fat bastard
pi_53791363
quote:
Een Amerikaanse TV-maker heeft dat een keer gedaan, een zwerver 100.000 dollar gegeven en 'm vervolgens een paar maanden gevolgd. Deze man was overigens wel gescreend, hij was geen junk of alcoholist of psychiatrisch geval.

Hij had in een paar maanden tijd zijn geld er doorheen, en had meer schulden dan ervoor. Ook was ie een stuk cynischer geworden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:08:25 #91
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_53791675
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mark Twain sprak daarover de volgende wijze woorden: "If you pick up a starving dog and make him prosperous, he will not bite you. This is the principal difference between a dog and a man."
Give a man a fish and he can eat for a day. Give a man a fishingrod and he can eat for the rest of his life

Ofzoiets

Berkery: die fout maken we allemaal wel eens
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_53791818
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:45 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik zou hem zelf juist geld geven zodat ik hem in elkaar mag rossen.
Niet. Jij zou je computer upgraden!
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:17:42 #93
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53791917
Nu ik erover nadenk, krijg ik steeds meer zin om ook voor mijn moeder, broer en zus super-hightech hoorapparaten te kopen. Die oren van ons drukken zo'n stempel op ons leven, dat het me geweldig lijkt om daar een beetje mee te helpen.

Alleen moet ik dan nog wel even een 'vergelijkbaar' iets bedenken voor de rest van de beide gezinnen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53792057
Pfffff.. ik zou zóóóóveel willen doen! Ik zou veel weg geven; aan m'n ouders en aan m'n broertjes (mits ze het wel een beetje nuttig gebruiken ), ik zou verhuizen (en echt niet naar een riant huis ofzo, gewoon een leuk eengezinswoninkje ofzo), ik zou zoveel aan mijn scoutinggroep doneren dat alles wat er op dit moment aan het gebouw moet gebeuren gerealiseerd kan worden. Ik zou beginnen met wat onderzoek doen naar goede doelen om zo weloverwogen te kunnen kiezen waar ik geld aan wil geven. En ik zou zorgen dat er een groot bedrag overblijft zodat ik in de toekomst meer van dit soort dingen kan doen (weggeven, nog eens verhuizen etc )
pi_53792067
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nu ik erover nadenk, krijg ik steeds meer zin om ook voor mijn moeder, broer en zus super-hightech hoorapparaten te kopen. Die oren van ons drukken zo'n stempel op ons leven, dat het me geweldig lijkt om daar een beetje mee te helpen.

Alleen moet ik dan nog wel even een 'vergelijkbaar' iets bedenken voor de rest van de beide gezinnen...
Misschien krijg je kwantumkorting wanneer je er meer afneemt?
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:25:17 #96
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53792093
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:24 schreef Bastardi het volgende:

[..]

Misschien krijg je kwantumkorting wanneer je er meer afneemt?
Geen idee, dat zie ik dan wel.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:36:33 #97
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_53792378
Ik koop FOk!, ben ik de oppergoeroe
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:07:06 #98
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_53793037
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:36 schreef Darklight het volgende:
Ik koop FOk!, ben ik de oppergoeroe
ik koop fok al!
Fear is the grease of society.
pi_53793298
Omdat ik net weer wat te drinken in moest schenken kreeg ik nog een idee:

dan mag FOK! op mijn kosten een paar fatsoenlijke servers uitkiezen.
pi_53801412
Ik zou een maserati kopen en een wallypower 118:

maar dan is mn geld op....
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 00:29:36 #101
193728 sgt.
Holy War means striving
pi_53804491
Ja en dan kun je weer naar je kutbaan gaan waar je dacht vanaf te zijn. Als ik woensdag 18 miljoen win dan houd ik mij mond en ga ik het zeker niet wereldkundig maken want dat trekt alleen maar de verkeerde types aan. Gewoon ontslag nemen, Nederland verlaten,geld op een buitenlandse bank zetten ergens waar ze weinig vragen en belasting hebben en dan alle dingen gaan doen waar ik ooit van droomde.
"The greatest Holy War is to say the truth in front of The King"
pi_53804687
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef men_in_red het volgende:
Ik zou een maserati kopen en een wallypower 118:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

maar dan is mn geld op....
quote:
It has a range of 1500 miles at 9 knots, or 300 miles at 60 knots. The fuel capacity of the 118 is 22,000 litres or 5812 gallons.
Dus volgas slurpt hij op 300 miles ongeveer 22.000 liter benzine? Dat is 45 liter benzine per kilometer.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 00:51:18 #103
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_53804888
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 11:09 schreef zweefbij het volgende:
Ik zou een mooi vrijstaand huis kopen, van een een miljoen of 2.
3 mil om gewoon uitgeven aan waar ik zin in heb. En de overige 13 mil op de bank zetten en voor de rest van mijn leven niet meer werken.
Saai dan.. niet meer werken.. hele dagen op de bank zitten dik worden ofzo?

Ik zou alles kopen wat ik ongeveer zou willen en me familie leuke dingen doen en vrienden ook en een buld investeren en een beetje werken als ik zin heb en hobby's kopen enzo.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_53805084
Ik ga een ijscowagen kopen en ijs verkopen op Antartica.
pi_53805206
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:14 schreef knnth het volgende:

[..]

Niet. Jij zou je computer upgraden!
http://life.tweakers.net/(...)e-zien-daglicht.html

dinsdag 9 oktober 2007 @ 02:34:58 #106
178902 Just_theonedear
Absolutely Fabulous
pi_53805714
Ik zou een huis (lekker geen hypotheek, lijkt me heerlijk om daar geen zorgen over te hebben), een Mini Cooper, een wandgrote boekenkast met ladder en een labradorpup kopen. Een zak met geld naar mijn ouders en zusje geven. Wat geld naar werk voor wat flitsend apparatuur, als dank voor de gezellige samenwerking. Verder lekker een beetje aanklooien, af en toe vrijwilligerswerk ofzo. Paar weekjes op vakantie, poen zat.
If you got it, flaunt it
pi_53805895
pijnstillers kopen
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:40:59 #108
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_53807375
De mooiste zundapp kopen in Nederland. Alle bijzondere op vinyl uitgebrachte muziek aanschaffen (lp's, maxi's, picture's), en tot slot een eige lokaal kopen op school .

Oh en iedereen uitlaggen dat ík het lot had natuurlijk .
pi_53807657
Als je iedereen uitlagt, moet je misschien een snellere internetaansluiting nemen.
pi_53807735
Verder zou ik waarschijnlijk mijn maagdelijkheid afkopen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:58:58 #111
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_53807738
Ook zou ik een electromagnetische puls laten ontwikkelen die iedere huilbuil die over me spelling grappen begint te maken naar de kanker helpt.
pi_53807831
Ik zou een pension in de alpen kopen, een manager aanstellen en zelf het hele jaar door snowboarden...
Tevens een matzwarte Dodge Charger kopen
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_53807997
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef punkjunk het volgende:
Ook zou ik een electromagnetische puls laten ontwikkelen die iedere huilbuil die over me spelling grappen begint te maken naar de kanker helpt.
Als ik een euro had voor iedere taalfout die jij maakte, had ik niet eens een lot nodig!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:29:17 #114
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_53808527
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef punkjunk het volgende:

spelfauten ok ... maar laggen ... bedoel .. ik kreeg ook deze: reactie op mijn gezicht toen ik het las.
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:44:15 #116
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_53808631
Ok, ik ben zo dyselectisch als een deur, als je daar problemen mee hebt en het stoort je zo erg, dan zijn donaties voor remideal teaching altijd welkom, tot die tijd je graf bek houden svp.
pi_53808740
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef punkjunk het volgende:
Ok, ik ben zo dyselectisch als een deur, als je daar problemen mee hebt en het stoort je zo erg, dan zijn donaties voor remideal teaching altijd welkom, tot die tijd je graf bek houden svp.
Beste punkjunk,

Net zo als jij, stoor ik me ook aan deze figuren die veel plezier hebben om andere mensen constant te verbeteren. Maar je kan ook op een normale en nette manier reageren op deze personen. Zoals jij reageert hebben deze personen alleen maar meer plezier.

Gegroet

Zweefbij
pi_53808892
Gelukkig verbeter ik mensen zelden, dus hoef ik me gelukkig niet aangesproken te voelen.

Hoe dan ook, straks maar een lot kopen, anders loop ik voor niets te dromen.
pi_53808909
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:48 schreef zweefbij het volgende:

[..]

Beste punkjunk,

Net zo als jij, stoor ik me ook aan deze figuren die veel plezier hebben om andere mensen constant te verbeteren. Maar je kan ook op een normale en nette manier reageren op deze personen. Zoals jij reageert hebben deze personen alleen maar meer plezier.

Gegroet

Zweefbij
Wat hij zegt dus .. en ik heb in al de tijd dak hier post .. nog nooit iemand verbeterd maar de manier hoe jij het nodig vind te reageren is gewoon dom .. heeft niks met je fouten te maken.
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_53809191
Er zijn 3.5 miljoen verkocht geloof ik. Je zal het toch maar winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')