Ik zou hem zelf juist geld geven zodat ik hem in elkaar mag rossen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef knnth het volgende:
Ohja, ik zou, bij wijze van experiment, één zwerver uit het slop proberen te trekken. Appartementje huren, en hem zodanig op weg proberen te helpen dat hij/zij iets van z'n eigen leven kan maken. Gewoon om te proberen.

Mark Twain sprak daarover de volgende wijze woorden: "If you pick up a starving dog and make him prosperous, he will not bite you. This is the principal difference between a dog and a man."quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef knnth het volgende:
Ohja, ik zou, bij wijze van experiment, één zwerver uit het slop proberen te trekken. Appartementje huren, en hem zodanig op weg proberen te helpen dat hij/zij iets van z'n eigen leven kan maken. Gewoon om te proberen.

Een Amerikaanse TV-maker heeft dat een keer gedaan, een zwerver 100.000 dollar gegeven en 'm vervolgens een paar maanden gevolgd. Deze man was overigens wel gescreend, hij was geen junk of alcoholist of psychiatrisch geval.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef knnth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom

Give a man a fish and he can eat for a day. Give a man a fishingrod and he can eat for the rest of his lifequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mark Twain sprak daarover de volgende wijze woorden: "If you pick up a starving dog and make him prosperous, he will not bite you. This is the principal difference between a dog and a man."

Niet. Jij zou je computer upgraden!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf juist geld geven zodat ik hem in elkaar mag rossen.

Misschien krijg je kwantumkorting wanneer je er meer afneemt?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nu ik erover nadenk, krijg ik steeds meer zin om ook voor mijn moeder, broer en zus super-hightech hoorapparaten te kopen. Die oren van ons drukken zo'n stempel op ons leven, dat het me geweldig lijkt om daar een beetje mee te helpen.
Alleen moet ik dan nog wel even een 'vergelijkbaar' iets bedenken voor de rest van de beide gezinnen...![]()

Geen idee, dat zie ik dan wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:24 schreef Bastardi het volgende:
[..]
Misschien krijg je kwantumkorting wanneer je er meer afneemt?

quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef men_in_red het volgende:
Ik zou een maserati kopen en een wallypower 118:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dan is mn geld op....
Dus volgas slurpt hij op 300 miles ongeveer 22.000 liter benzine? Dat is 45 liter benzine per kilometer.quote:It has a range of 1500 miles at 9 knots, or 300 miles at 60 knots. The fuel capacity of the 118 is 22,000 litres or 5812 gallons.

Saai dan.. niet meer werken.. hele dagen op de bank zitten dik worden ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:09 schreef zweefbij het volgende:
Ik zou een mooi vrijstaand huis kopen, van een een miljoen of 2.
3 mil om gewoon uitgeven aan waar ik zin in heb. En de overige 13 mil op de bank zetten en voor de rest van mijn leven niet meer werken.

Als ik een euro had voor iedere taalfout die jij maakte, had ik niet eens een lot nodig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef punkjunk het volgende:
Ook zou ik een electromagnetische puls laten ontwikkelen die iedere huilbuil die over me spelling grappen begint te maken naar de kanker helpt.

quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef punkjunk het volgende:
Ook zou ik een electromagnetische puls laten ontwikkelen die iedere huilbuil die over me spelling grappen begint te maken naar de kanker helpt.

Beste punkjunk,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef punkjunk het volgende:
Ok, ik ben zo dyselectisch als een deur, als je daar problemen mee hebt en het stoort je zo erg, dan zijn donaties voor remideal teaching altijd welkom, tot die tijd je graf bek houden svp.

Wat hij zegt dus .. en ik heb in al de tijd dak hier post .. nog nooit iemand verbeterd maar de manier hoe jij het nodig vind te reageren is gewoon dom .. heeft niks met je fouten te maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:48 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Beste punkjunk,
Net zo als jij, stoor ik me ook aan deze figuren die veel plezier hebben om andere mensen constant te verbeteren. Maar je kan ook op een normale en nette manier reageren op deze personen. Zoals jij reageert hebben deze personen alleen maar meer plezier.
Gegroet
Zweefbij
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |