Wil je nu age of empires met mij spelen?quote:
Lenin was een opruier eerste klasse inderdaad.quote:
Gebruiken is natuurlijk behoorlijk relatief. Bovendien is er toch iemand nodig om die jurisprudentie te regelen dus dan ontstaat er vanzelf weer een overheid.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan best via jurispudentie geregeld worden. De exacte afstanden. Maar de stelregel is dat wat je gebruikt, direct of indirect van jou is tenzij het al van iemand anders is.
Ach, er zijn miljoenen hersencellen die je niet gebruikt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom zijn pro-confronterende anti-abortus mensen meestal van die mensen met 2 hersencellen?
Ik heb age of empires niet geïnstalleerd. Ik ben meer van de teamspellen in first-person shooter vorm.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wil je nu age of empires met mij spelen?
Monidique moet mij niet meer en nu voel ik me als een afgelebberde en verworpen hoer.![]()
Ik heb vandaag, heel oldskool, The Godfather gespeeld.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb age of empires niet geïnstalleerd. Ik ben meer van de teamspellen in first-person shooter vorm.
Ja maar waarom nu niet, vroeg de Hoer van Babylon?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:45 schreef Monidique het volgende:
De afgelebberde en verworpen hoer zal mij heus nog eens terzijde staan in een virtueel gevecht om middeleeuwse heerschappij. Heus.
Dag, Zwaardvis. Vandaag een artikel over Multatuli gelezen van W.F. Hermans in de bzztulletin.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb vandaag, heel oldskool, The Godfather gespeeld.
Mannen!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:48 schreef Monidique het volgende:
Wel, de NWO-teef in spé kan ik melden dat ik mijn PC in waanzin heb afgesloten, wat overigens in enkele minuten verholpen is, en dat... nu ja... ja, misschien straks?
Echt?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:48 schreef Monidique het volgende:
Wel, de NWO-teef in spé kan ik melden dat ik mijn PC in waanzin heb afgesloten, wat overigens in enkele minuten verholpen is, en dat... nu ja... ja, misschien straks?
Okeequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:54 schreef Monidique het volgende:
Maar dat AoE2, dat komt morgen ofzo nog wel.
Mijn moeder heeft nog oude edities van Bulkboek of iets dergelijks, waar Hermans ook iets over Multatuli zegt. De derde weg in bewondering ofzo.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dag, Zwaardvis. Vandaag een artikel over Multatuli gelezen van W.F. Hermans in de bzztulletin.
dickwhippedquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:56 schreef Monidique het volgende:
hihi
Nu in Mao-pakquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Je zou zeggen; wat hij te veel heeft, heeft Hillary te weinig.
http://www.youtube.com/watch?v=KsWhZOMsmukquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Overigens, toen ik Bill Clinton van dichtbij zag, moest ik aan André van Duin denken. Die man kan nou geen moment serieus kijken.
Je zou zeggen; wat hij te veel heeft, heeft Hillary te weinig.
Geen enkele collectivistische ideologie kan zonder alfa-man. Maar dat is juist ook de essentie. Er is 1 persoon die aan de top staat die de ideologie vertegenwoordigd. Die is dan de belichaming van de waarheid. Doordat 1 persoon boven alles staat wordt er voor rest van de volgelingen een soort gemeenschapszin / "wij-gevoel" gecreëerd. Het is een voortzetting van de tribale manieren van samenleven. In de opinio stond laatst een artikel van Lee Harris hierover.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Lenin was een opruier eerste klasse inderdaad.
Maar volgens mij zijn er geen landen te bedenken waar het communisme is doorgebroken zonder charismatische voormannen. Ik denk dat de bevolking zich makkelijk liet opnaaien, maar niet per definitie door de communistische idealen zelf.
Verdomd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KsWhZOMsmuk
Hou haar niet zo aan het lijntje joh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:16 schreef Monidique het volgende:
Zeker, het gaat er van komen.
Echt? Cool!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:16 schreef Monidique het volgende:
Zeker, het gaat er van komen.
Is toch een vent, of niet? Hoe dan ook, ik ben een van de voor anderen makkelijkste personen op deze planeet, dus: ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Echt? Cool!
Mag Iblardi ook eens meedoen?
Iblardi is heel defensief, dus ik val hem doorgaans als eerste aan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is toch een vent, of niet? Hoe dan ook, ik ben een van de voor anderen makkelijkste personen op deze planeet, dus: ja.
quote:
Dat is dan ook het malle van het communisme. Niet iedereen is zo moedig als Che of zo wijs als Ho Chi Minh, dus laten we binnen de grote grijze gelijke massa toch maar een schiftinkje doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Geen enkele collectivistische ideologie kan zonder alfa-man. Maar dat is juist ook de essentie. Er is 1 persoon die aan de top staat die de ideologie vertegenwoordigd. Die is dan de belichaming van de waarheid. Doordat 1 persoon boven alles staat wordt er voor rest van de volgelingen een soort gemeenschapszin gecreëerd.
Was het erg religieus dan? Een kerkdienst hoeft dat niet te zijn...quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik was vandaag in een kerk. De jaarlijkse dienst die de ouders van een overleden vriend organiseren. Dan besef ik ineens dat ik dat gemeenschappelijke gevoel toch vrij belangrijk vind.
Op een of andere manier moet dat toch te creëeren zijn zonder een vorm van religie?
wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:28 schreef Gabry het volgende:
[ afbeelding ]
"De Italiaanse identiteit bestaat niet!"
Het is dat ik niets heb met sieraden en tatoeages, maar anders... Het is gewoon een tof symbool.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:38 schreef Gabry het volgende:
Laatst droeg een meisje die ik kende een kruis om haar nek, dus ik vroeg of ze gelovig was.
Blijkbaar was ze dat niet. Ze wist mij te vertellen dat het niet alleen een Christenlijk symbool is, maar ook een symbool voor geluk een voorspoed.
en nog veel meer afleverinen van keek op de week daarachter.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:37 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb godslasteraar trouwens opgespoord:
http://youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8
Dat kan wel, maar noem het dan religie 2.0quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Op een of andere manier moet dat toch te creëeren zijn zonder een vorm van religie?
Nee. Jij bent dronken. Ik ga je topic belachelijk maken en slopen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:38 schreef Monidique het volgende:
Hey, getinte kastlibertariër, ik denk dat mijn revolutietopic jou wel aan zal spreken.
De grootste kans voor een puur Nederlandse gemeenschapszin ligt bij het nationalisme. Ik weet zeker dat er een soort nationalisme gekweekt kan worden zonder direct bij de zwarte uniformen en dolken met het opschrift "meine Ehre heißt Treue" uit te komen. Het grootste probleem alleen is, net zoals bij alle andere veranderingen, draagvlak.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de belangrijkste uitdaging is die er voor Nederland ligt.
Neonazi's zijn gemankeerde romantici. Ergens lijken het me hele lieve mensen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:45 schreef Floripas het volgende:
Voor het topic, kastnazi's: http://nl.youtube.com/watch?v=cAK23saAI1I&mode=related&search=
Ik vond die schallende nazi's leukerquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:45 schreef Floripas het volgende:
Voor het topic, kastnazi's: http://nl.youtube.com/watch?v=cAK23saAI1I&mode=related&search=
http://nl.youtube.com/watch?v=wpKRd2xQeq8quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:45 schreef Floripas het volgende:
Ik denk dat wij gewoon eens naar buiten moeten brengen wat de Nederlandse omgangsvormen zijn, zonder meteen in de tilt-stand te springen bij het woord 'cultuur' en te gaan janken dat we die niet hebben. Nu zeggen we: we kennen niet zoiets als een Nederlandse cultuur, dus zoek het maar lekker zelf uit. Terwijl die er natuurlijk wel is, maar daar komen nieuwkomers pas achter bij een sollicitatie of in de klas.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De grootste kans voor een puur Nederlandse gemeenschapszin ligt bij het nationalisme. Ik weet zeker dat er een soort nationalisme gekweekt kan worden zonder direct bij de zwarte uniformen en dolken met het opschrift "meine Ehre heißt Treue" uit te komen. Het grootste probleem alleen is, net zoals bij alle andere veranderingen, draagvlak.
Je bedoelt deze http://nl.youtube.com/watch?v=bSw0DBT8SkUquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=wpKRd2xQeq8
Meer jouw stijl sp gekkie.
Die isquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=wpKRd2xQeq8
Meer jouw stijl sp gekkie.
Nog een kastnazi: http://nl.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hcquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:45 schreef Floripas het volgende:
Maoïstisch. Maar dat is voor de gemiddelde VVD'er natuurlijk om het evenquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:51 schreef Floripas het volgende:
Overigens is de SP natuurlijk nooit stalinistisch geweest.
Even tomaat halen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar noem het dan religie 2.0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O god...quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat wil je hiermee zeggen?
..je borduurt voort op de fantasie dat Maxima zoiets zei ?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:54 schreef Floripas het volgende:
God, waar zijn manne als je ze nodig hebt? Ik krijg de pot met pesto niet open.
Onlangs zag ik Puberruil, waarin twee kinderen van gezin wisselen. Een plattelandse meid uit, weet ik veel, Brabant, ofzo, ging naar een Surinaams gezin in Amsterdam, en vice versa. Ik weet niet wat de Nederlandse cultuur is, maar ik kan tussen die twee wel kiezen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
Terwijl die er natuurlijk wel is, maar daar komen nieuwkomers pas achter bij een sollicitatie of in de klas.
Inderdaad, mensen, dit heeft helemaal niks met voetbal te maken.quote:God save our gracious Queen,
Long live our noble Queen,
God save the Queen:
Send her victorious,
Happy and glorious,
Long to reign over us:
God save the Queen.
Zeggen "wij" dat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
. Nu zeggen we: we kennen niet zoiets als een Nederlandse cultuur,
Je weg vinden in de samenleving moet je allereerst toch zelf doen en leren uit ondervinding...quote:dus zoek het maar lekker zelf uit.
Ik heb een filmpje gezien waarin twee mensen in het openbaar vervoer de liefde bedrijven en ik besefte dat zoiets voor mij niet weggelegd is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:57 schreef Monidique het volgende:
God, daar is Apropos ook weer...
Daar zijn we je heel dankbaar voorquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien waarin twee mensen in het openbaar vervoer de liefde bedrijven en ik besefte dat zoiets voor mij niet weggelegd is.
Sowieso.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:58 schreef Apropos het volgende:
Nederlands nationalisme kan natuurlijk alleen Hollands-Zeeuws nationalisme zijn.
Of iemand,quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:00 schreef Apropos het volgende:
Bij mij is er namelijk stom genoeg nooit een camera aanwezig,!
Is dat een filmpje van mij? Link?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien waarin twee mensen in het openbaar vervoer de liefde bedrijven en ik besefte dat zoiets voor mij niet weggelegd is.
Gods wil. Denk aan de ongeboren tomaat-en-pesto-zaadjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, jij dus.![]()
Waarom mag ik geen tomaat met pesto eten?
Met uitzondering van Hendrik de Vries, Eise Eisinga, Kamerlingh Onnes en Gerrit Achterberg.quote:
van jou?quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=2OB9qbx0yb0quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:58 schreef Autodidact het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gUH0_H21FvM
[..]
Inderdaad, mensen, dit heeft helemaal niks met voetbal te maken.
Bedoel je: ''een filmpje waarin ik genomen word'' of ''een filmpje dat ik jou ooit gestuurd heb'' ?quote:
Volgens mij hangt het meer samen met mijn kuisheid, niet jouw onwilligheid, Gronkilein.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:03 schreef gronk het volgende:
[..]
Gods wil. Denk aan de ongeboren tomaat-en-pesto-zaadjes.
De laatste keer dat ik Puberruil zag, was er een ruil tussen een lesbisch meisje en, inderdaad, een Surinaamse. Ze zullen het er om doen, want dat kind was te lui om brand te roepen en ze schreeuwde zo ongeveer om door de eerste de beste hard geneukt te worden. Ofwel, ik snap niet helemaal wat je met dat, ongetwijfeld geregisseerde, programma wilt aantonen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onlangs zag ik Puberruil, waarin twee kinderen van gezin wisselen. Een plattelandse meid uit, weet ik veel, Brabant, ofzo, ging naar een Surinaams gezin in Amsterdam, en vice versa. Ik weet niet wat de Nederlandse cultuur is, maar ik kan tussen die twee wel kiezen.
Ken je dat computerprogrammaconcept? "Leeft het?" Als je 'ja' zegt, zegt het programma "Is het een hond?", waarna je al dan niet kunt bevestigen en eventueel duidelijk maken wat wel het object in gedachten was en de uitzonderlijke eigenschappen? Nu, maak zoiets over de Nederlandse cultuur en je komt al ergens.
Dat is nu eens een pakkende omschrijving.quote:want dat kind was te lui om brand te roepen
Eng, doe weg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:54 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]
Doktor Schnabel, here to help
Je hebt toch geen kut in je broek?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:09 schreef Monidique het volgende:
blaat
Naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar!!!!!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:11 schreef Monidique het volgende:
Waarom?
Heb je de trouwens afleidingspolitiek in de gaten? Er is crisis in de VVD met verdonk en wat doen ze? Ze halen mejuffrouw Ali weer op het toneel om de aandacht af te leiden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:06 schreef Aoristus het volgende:
de vvd heeft weer een brandend lichtje in Amsterdam, eigenaren van vervuilende auto's moeten een inruilpremie krijgen van 1500 euri om een schone auto te krijgen. Dan krijgen we allemaal schone longetjes en dan zijn we allemaal blij
Dat concept berust op tegenstellingen, daar valt toch weinig aan te kennen? Kakker versus aso, Surinaamse versus Nederlandse, elitair links versus ordinair rechts. Het probleem met dat soort programma's is dat er door montage en selectief filmen een ontzettend zwart-wit beeld ontstaat, want de kijker zal daar wel op wachten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:06 schreef Monidique het volgende:
Niets geregisseerd. Maar dan ken je dat concept kennelijk niet.
Hebben ze bij Talpa toch nog mijn raad opgevolgd door er meer escalatie in te doen, omdat dat de kijkcijfers doet stijgenquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:12 schreef Apropos het volgende:
Ik kom zelden of nooit op de NSDFP - goed, dat is niet waar, ik kom er zelden - , maar zojuist nam ik er weer eens een kijkje en welk bericht trof ik daar aan? ''Natasia sloeg Lieke vol in het gezicht''.
O, dát programma. Ik heb het over dat computerprogramma.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat concept berust op tegenstellingen, daar valt toch weinig aan te kennen? Kakker versus aso, Surinaamse versus Nederlandse, elitair links versus ordinair rechts. Het probleem met dat soort programma's is dat er door montage en selectief filmen een ontzettend zwart-wit beeld ontstaat, want de kijker zal daar wel op wachten.
Uhm... je leest dingen die er niet zijn.quote:Alleen, ik begrijp niet wat er nou zo schokkend zou zijn aan die uitzending met dat Surinaamse gezin. Wellicht woon je liever naast een net Surinaams gezin dan naast white trash, maar wie niet?
Ik draag een zekere fobie voor mensen die graag maskers dragen en zich in bizarre gewaden hullen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je hebt toch geen kut in je broek?
De volkskrant schreef gister dat het wegvallen van Verdonk nauwelijks merkbaar was.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heb je de trouwens afleidingspolitiek in de gaten? Er is crisis in de VVD met verdonk en wat doen ze? Ze halen mejuffrouw Ali weer op het toneel om de aandacht af te leiden.
Jij bent de baas,quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar naar!!!!!!!!
Zal ik mijn schroevendraaierset eens loslaten op jouw potje pesto?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij hangt het meer samen met mijn kuisheid, niet jouw onwilligheid, Gronkilein.![]()
Zeg, worden we vuig?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Zal ik mijn schroevendraaierset eens loslaten op jouw potje pesto?![]()
*mompelt nog iets over deksels die op alle potjes passen enzo*
Ze kreeg dan ook een niet bepaald mediagenieke portefeuille toegeworpen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De volkskrant schreef gister dat het wegvallen van Verdonk nauwelijks merkbaar was.
Gelul. Je ziet duidelijk dat ze op het punt staan een kindermoordenaar door ophanging van het leven te beroven.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Haaaaaa....
Deze is te vaag om me druk over te maken.
Het toont een executie, gelijk die van Hoessein, waarmee de Leidse student probeert te zeggen dat Amerika überleet is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Haaaaaa....
goedzo, hij kan nog wel wat dieper door het stofquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Haaaaaa....
Weet je wel niet hoeveel mensen zichzelf verwonden bij dit soort acties? Gooi je je leven in de strijd om de dames tevreden te houden, gaan ze nog lopen miepen ook. Pah.quote:
Die van mij is niet stoffig, Harry.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
goedzo, hij kan nog wel wat dieper door het stof
Die stukjes lesbische seks in het zwembad doen het wel goed. Ware liefde, dat zie je zo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hebben ze bij Talpa toch nog mijn raad opgevolgd door er meer escalatie in te doen, omdat dat de kijkcijfers doet stijgen
Wat betekent dat, jong vuilak?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:20 schreef Monidique het volgende:
Überleet.
Ik verwacht ook niet dat Verdonk enige kans maakt in de politiek over enkele jaren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De volkskrant schreef gister dat het wegvallen van Verdonk nauwelijks merkbaar was.
Ben jij wel gebeeldhouwen genoeg om mijn potje pesto open te wrikken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel mensen zichzelf verwonden bij dit soort acties? Gooi je je leven in de strijd om de dames tevreden te houden, gaan ze nog lopen miepen ook. Pah.![]()
Je stelt mij teleur, er was immers onlangs nog een verwijzing naar: http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cberquote:
Ah, iemand die *bijna* met het lekkere ding van de sjerrif had geneukt?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gelul. Je ziet duidelijk dat ze op het punt staan een kindermoordenaar door ophanging van het leven te beroven.
O... The Good, the Bad and the Ugly...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, iemand die *bijna* met het lekkere ding van de sjerrif had geneukt?
wat is ie dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die van mij is niet stoffig, Harry.
Dat is een mythe. Tot verbijstering van het shi' itisch executiepeloton is Saddam namelijk ontsnapt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het toont een executie, gelijk die van Hoessein.
*ik* heb nooit problemen met potjes pesto. Gewoon doordraaienquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij wel gebeeldhouwen genoeg om mijn potje pesto open te wrikken?
Schreef Capote dat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, iemand die *bijna* met het lekkere ding van de sjerrif had geneukt?
Veiligheid boven alles hequote:Op maandag 8 oktober 2007 01:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ze kreeg dan ook een niet bepaald mediagenieke portefeuille toegeworpen.
Ik ook niet, dan is ze met pensioenquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat Verdonk enige kans maakt in de politiek over enkele jaren.
Apropos, Apropos. "Shi' itisch"? Wat is er mis met sjiietisch, of desnoods sji'ietisch, of, als je helemaal gek wilt doen, zonder 'e'?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is een mythe. Tot verbijstering van het shi' itisch executiepeloton is Saddam namelijk ontsnapt.
Ouwe viezerd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:24 schreef gronk het volgende:
[..]
*ik* heb nooit problemen met potjes pesto. Gewoon doordraaien![]()
En daarna met 'n vinger een stevige lik nemen. En nog een. En nog..![]()
Je begint met plagiaat en dan verwacht je dat ik doorlees om kennis te nemen van je taalkundige kritiek?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Apropos, Apropos. "Shi' itisch"? Wat is er mis met sjiietisch, of desnoods sji'ietisch, of, als je helemaal gek wilt doen, zonder 'e'?
My pesto's mine! Gna!quote:
Plagiaat, waar? En ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je begint met plagiaat en dan verwacht je dat ik doorlees om kennis te nemen van je taalkundige kritiek?
Je had al deze tijd van je nietige leven OOK kunnen verdoen met Age of Empires. Wellicht had Apropos nog mee willen doen ook.quote:
Dat ''Apropos, Apropos'' is een lokroep van sigme.quote:
Weet ik veel. Sigme is bejaard en bezet, daar let ik toch niet op?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat ''Apropos, Apropos'' is een lokroep van sigme.
Is dit met penes?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:30 schreef Apropos het volgende:
Deze foto is zeker ook weer te vaag?
Waar wel op?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Weet ik veel. Sigme is bejaard en bezet, daar let ik toch niet op?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:30 schreef Floripas het volgende:
. Wellicht had Apropos nog mee willen doen ook.
"We believe in nothing, Lebowski. Nothing. And tomorrow we come back and we cut off your chonson. "quote:
Die kont, natuurlijk.quote:
J-ohnson.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
"We believe in nothing, Lebowski. Nothing. And tomorrow we come back and we cut off your chonson. "
Ben jij ook een ridder?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=eAmMcBQavKE
;'D.
Pah. Markovgenerator aan een bombastische woordenlijst hangen. Komen waarschijnlijk nog betere teksten uit ook.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:38 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=j8bUs0eqHYY&mode=related&search=
De grootste kunst is natuurlijk die titels verzinnen: Progenies of the great Apocalypse, ;'D.
Winston loopt het Fuhrerbunker te checken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:41 schreef Monidique het volgende:
Churchill die z'n crib inspect?
Jij hebt trouwens wel vaak over nazi's nvu e.d....quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:40 schreef Floripas het volgende:
Oh, dat dhimmi búar weer? De nazi's toch.
Ik heb een fetisjisme.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens wel vaak over nazi's nvu e.d....
ik heb het overigens ook vaak over bepaalde onderwerken, dat ter zijde![]()
Briljante film.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
"We believe in nothing, Lebowski. Nothing. And tomorrow we come back and we cut off your chonson. "
Heel aardig, maar ik zie niet in waarom Monidique mij te hoog kaliber vindt om een serieuze pass te maken.quote:
Bedoel je met pass nou een versierpoging?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heel aardig, maar ik zie niet in waarom Monidique mij te hoog kaliber vindt om een serieuze pass te maken.
Kom. Of kun je me niet overmeesteren in het spel der musketten en kromzwaarden?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:53 schreef Monidique het volgende:
Ik ook niet.
Ik bedoelde eigenlijk: "Op komen dagen op de meet en een biertje voor me kopen."quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bedoel je met pass nou een versierpoging?
M, wees een man, dit is Internet !quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Monidique het volgende:
Jawel. Morgen.
Whooooeeeeiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Monidique het volgende:
Jawel. Morgen.
Of een vrouw; dit is Internet!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
M, wees een man, dit is Internet !
Nou, je gebruikte het en ik had niet door wat je nou precies bedoelde. Dus leek het me wel zo praktisch het je te vragen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: "Op komen dagen op de meet en een biertje voor me kopen."
Hoezo?
Je bent nog te klein, toch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:01 schreef Monidique het volgende:
Schijnt dat ik Elseetje niet hoef te versieren en waarschijnlijk Floripas ook niet.
Allicht.quote:
Voel je niets van, hoor ik weleens.quote:Wie zegt overigens dat ik niet bezet ben?
O?quote:Sigme is overigens de moeite waard om over te halen voor een slippertje. Die bénen.![]()
Hoe klein was jij ook alweer?quote:
Bij DP schijnt men het wel te voelen, hoor.quote:Voel je niets van, hoor ik weleens.
[..]
Geloof mij. Het is echt waar.quote:O?.
Da's makkelijk...alleen, Elseetje had een vriend, toch? En voor Floripas.. naja, zie boven... ?!quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:01 schreef Monidique het volgende:
Schijnt dat ik Elseetje niet hoef te versieren en waarschijnlijk Floripas ook niet.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Da's makkelijk...alleen, Elseetje had een vriend, toch? En voor Floripas.. naja, zie boven... ?!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef Gabry het volgende:
[ afbeelding ]
"Weet u misschien waar mijn cultuur is gebleven?"
Doe je wel eens vreemde dingen met peuken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:06 schreef Monidique het volgende:
---
Werkelijk waar niks interessants kunnen vinden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
zeldzaam veel gelul.
Zoals het hoort.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Werkelijk waar niks interessants kunnen vinden.
Dat is leuk voor je, kind. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:22 schreef Elseetje het volgende:
Ik denk, als ik me heel voorzichtig uit, dat ik een moord ga begaan.
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je, kind. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben.
ik weet het niet hoor. Als ik zie hoe de Groninger en Limburgse cultuur en omgangsvormen al van elkaar vreschillen of de Twentse en Hollandse dan weet ik niet of dat eenduidig is uit te leggen aan buitenstanders. Juist de diversiteit is de kracht van onze culuur volgens mij.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik denk dat wij gewoon eens naar buiten moeten brengen wat de Nederlandse omgangsvormen zijn, zonder meteen in de tilt-stand te springen bij het woord 'cultuur' en te gaan janken dat we die niet hebben. Nu zeggen we: we kennen niet zoiets als een Nederlandse cultuur, dus zoek het maar lekker zelf uit. Terwijl die er natuurlijk wel is, maar daar komen nieuwkomers pas achter bij een sollicitatie of in de klas.
Ik bedoel dat die "homogene Nederlandse cultuur" indrdaad niet bestaat. De kracht van wat je onze cultuur zou kunnen noemen is juist dat het zo divers is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:48 schreef Gabry het volgende:
De kracht van een cultuur? Dat is diversiteit?
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik snap het ook niet helemaal. Ik weet er nog een: "de essentie van de Nederlandse cultuur zit hem in de verschillen".quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:48 schreef Gabry het volgende:
De kracht van een cultuur? Dat is diversiteit?
Ik heb geen flauw idee waar je op doelt.
Ik dacht eigenlijk dat de discussie over 'identiteit' ging. Wist niet dat dat inwisselbaar was met cultuur...quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor. Als ik zie hoe de Groninger en Limburgse cultuur en omgangsvormen al van elkaar vreschillen of de Twentse en Hollandse dan weet ik niet of dat eenduidig is uit te leggen aan buitenstanders. Juist de diversiteit is de kracht van onze culuur volgens mij.
Ach je ontleent je identiteit grotendeels aan je cultuur of je dat nu leuk vindt of niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat de discussie over 'identiteit' ging. Wist niet dat dat inwisselbaar was met cultuur...
quote:
Je typt zelfs zo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
kan ellenlang over gediscussieerd wordn
Nietes! Ik doe dat aan mijn collectie schoenen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach je ontleent je identiteit grotendeels aan je cultuur of je dat nu leuk vindt of niet.
Waarde hechten aan schoenencollecties heb je dan ook mede te danken aan je cultuur.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nietes! Ik doe dat aan mijn collectie schoenen.
Niksniet, dan zou ik dezelfde cultuur hebben als een miljard andere mensen. Ik ben uniek. Uniek zeg ik je!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarde hechten aan schoenencollecties heb je dan ook mede te danken aan je cultuur.
Een uniek individu uit de verzameling van 1 miljard min of meer gelijken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niksniet, dan zou ik dezelfde cultuur hebben als een miljard andere mensen. Ik ben uniek. Uniek zeg ik je!![]()
![]()
Dus eigenlijk hebben we geen Nederlandse cultuur, maar een cultuur van 1 miljard min of meer gelijken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een uniek individu uit de verzameling van 1 miljard min of meer gelijken.
Lekker hè?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een wazig gelul.
quote:Mbo-leerling haalt norm voor lezen niet
Uitgegeven: 8 oktober 2007 09:17
Laatst gewijzigd: 8 oktober 2007 09:28
LIENDEN - Mbo-leerlingen lezen zo gebrekkig dat velen hun opleiding niet op het vereiste niveau zullen afronden. Ruim de helft van de mbo'ers kan bij het begin van de opleiding slechts korte eenvoudige teksten aan.
Dit blijkt uit een onderzoek van Bureau ICE, dat taaltoetsen ontwikkelt. Een woordvoerster van het bureau bevestigde maandag een bericht hierover in de Volkskrant. Vooral op regionale opleidingencentra (roc's) in het westen van het land is het slecht gesteld met het taalniveau.
Het middelbaar beroepsonderwijs is met circa 500.000 leerlingen de grootste schoolsoort in Nederland na de basisschool. Juist om het belang van taalbeheersing te onderstrepen, heeft de minister van Onderwijs vanaf dit jaar nieuwe normen vastgesteld die aan het eind van de opleiding dienen te worden gehaald.
Inroosteren
Maar aangezien mbo's volgens de Onderwijsinspectie circa 2,5 uur in de week inroosteren voor taalonderwijs, is het onmogelijk aan het eind op het vereiste taalniveau te komen, zegt directeur Karen Heij van bureau ICE.
Zij vindt de nieuwe normen ook niet reëel. "In het voortraject - op de basisschool en het vmbo - is er steeds meer ruimte voor andere dingen dan taal en dat gaat zich blijkbaar wreken. Je kunt dan vervolgens niet tegen een roc zeggen, lossen jullie het maar op."
Ik ook. Heb van de week twee paar zulke mooie schoenen gekochtquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nietes! Ik doe dat aan mijn collectie schoenen.
Wijf.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik ook. Heb van de week twee paar zulke mooie schoenen gekocht![]()
Zie je dat je net zoals al die andere vrouwen bentquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wel. Je bent nog jong. Beter dat je er nu achter komt.
Niet lief? Misschien ligt het aan jou (of jouw, welke heb je liever?)quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zie je dat je net zoals al die andere vrouwen bent![]()
Burgertrutquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niet lief? Misschien ligt het aan jou (of jouw, welke heb je liever?).
Verkeerde opleiding gekozen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:40 schreef Fastmatti het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd precies verkeerd kies![]()
Beetje raar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niet lief? Misschien ligt het aan jou (of jouw, welke heb je liever?).
Heb je iets te kiezen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:40 schreef Fastmatti het volgende:
Heb je wel 'ns moeten kiezen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:40 schreef Fastmatti het volgende:
Beetje traag vandaag?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:49 schreef Elseetje het volgende:
KutRock.
Modje in spequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Speciaal voor Rock.
Laat maar, ik ga wel weer lekker mezelf zijn.
Jongens plagen, kusjes vragen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jongens plagen, kusjes vragen.
Ja dan ga je weer hard-to-get spelen zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je een echte vent was, kwam je tenminste online.
Ja, het ging jou toch om het spel?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja dan ga je weer hard-to-get spelen zeker?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, het ging jou toch om het spel?
Maar zeg dat dan gewoon, dat je bang voor me bent. Zoek ik een nieuw slachtoffer.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zei ik je toch? Dat heb je met onduidelijke foto's
Ik heb het nu gewoon druk. later op de dag waarschijnlijk meer tijd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik een nieuwe zoeken.
Jaja, druk, maar wel in de SC hangen hè?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb het nu gewoon druk. later op de dag waarschijnlijk meer tijd.
If so, dan heeft ze wel akelig dunne bovenbenen. Hoewel dat natuurlijk lastig te beoordelen is op een foto ter grootte van een usericonquote:
Serieus, hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die avatar van je. Maar kennelijk zie ik iets heel anders dan jullie![]()
Ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jaja, druk, maar wel in de SC hangen hè?
Auwquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:41 schreef Elseetje het volgende:
Ik kan overigens nu uit eigen ervaring vertellen dat het niet slim is om nonchalant met je handen in je zakken rond te lopen, wanneer die zakken schuine steekzakken zijn, en er een balustrade met fijne punten in de buurt is.
Ja.quote:
Guess again.quote:Sowieso is het natuurlijk geen gezicht![]()
Ik kan het toch niet goed doen bij je.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het is dat je nog een PI gebruikt.
Nouzeg, jij schrikt van m'n reet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet goed doen bij je.
Wat sneu zeg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:43 schreef Elseetje het volgende:
Hoge hakken, lange broek, handen in de zakken, ondertussen flink heupwiegen (de handen in de zakken benadrukken die beweging), spontaan hoef ik m'n eigen thee niet meer te halen.
Maakt dat uit? Ze zijn toch allemaal inwisselbaar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat sneu zeg.Wat voor nerd heeft je thee gehaald?
Ik vind de combi kont <=> broek niet een heel geslaagde.quote:
Mannen bedoel je?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ze zijn toch allemaal inwisselbaar.
Ik denk dat het ergens anders aan ligt. Maar dit is de enige foto die ik van mijn achterwerk heb, en ik kan je verzekeren dat het effect niet beter is in een andere broek. Hier ziet 'ie er tenminste nog proportioneel uit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind de combi kont <=> broek niet een heel geslaagde.
Ik denk dat je bips beter uitkomt in een andere broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |