Plagiaat, waar? En ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je begint met plagiaat en dan verwacht je dat ik doorlees om kennis te nemen van je taalkundige kritiek?
Je had al deze tijd van je nietige leven OOK kunnen verdoen met Age of Empires. Wellicht had Apropos nog mee willen doen ook.quote:
Dat ''Apropos, Apropos'' is een lokroep van sigme.quote:
Weet ik veel. Sigme is bejaard en bezet, daar let ik toch niet op?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat ''Apropos, Apropos'' is een lokroep van sigme.
Is dit met penes?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:30 schreef Apropos het volgende:
Deze foto is zeker ook weer te vaag?
Waar wel op?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Weet ik veel. Sigme is bejaard en bezet, daar let ik toch niet op?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:30 schreef Floripas het volgende:
. Wellicht had Apropos nog mee willen doen ook.
"We believe in nothing, Lebowski. Nothing. And tomorrow we come back and we cut off your chonson. "quote:
Die kont, natuurlijk.quote:
J-ohnson.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
"We believe in nothing, Lebowski. Nothing. And tomorrow we come back and we cut off your chonson. "
Ben jij ook een ridder?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=eAmMcBQavKE
;'D.
Pah. Markovgenerator aan een bombastische woordenlijst hangen. Komen waarschijnlijk nog betere teksten uit ook.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:38 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=j8bUs0eqHYY&mode=related&search=
De grootste kunst is natuurlijk die titels verzinnen: Progenies of the great Apocalypse, ;'D.
Winston loopt het Fuhrerbunker te checken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:41 schreef Monidique het volgende:
Churchill die z'n crib inspect?
Jij hebt trouwens wel vaak over nazi's nvu e.d....quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:40 schreef Floripas het volgende:
Oh, dat dhimmi búar weer? De nazi's toch.
Ik heb een fetisjisme.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens wel vaak over nazi's nvu e.d....
ik heb het overigens ook vaak over bepaalde onderwerken, dat ter zijde![]()
Briljante film.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
"We believe in nothing, Lebowski. Nothing. And tomorrow we come back and we cut off your chonson. "
Heel aardig, maar ik zie niet in waarom Monidique mij te hoog kaliber vindt om een serieuze pass te maken.quote:
Bedoel je met pass nou een versierpoging?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heel aardig, maar ik zie niet in waarom Monidique mij te hoog kaliber vindt om een serieuze pass te maken.
Kom. Of kun je me niet overmeesteren in het spel der musketten en kromzwaarden?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:53 schreef Monidique het volgende:
Ik ook niet.
Ik bedoelde eigenlijk: "Op komen dagen op de meet en een biertje voor me kopen."quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bedoel je met pass nou een versierpoging?
M, wees een man, dit is Internet !quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Monidique het volgende:
Jawel. Morgen.
Whooooeeeeiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Monidique het volgende:
Jawel. Morgen.
Of een vrouw; dit is Internet!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
M, wees een man, dit is Internet !
Nou, je gebruikte het en ik had niet door wat je nou precies bedoelde. Dus leek het me wel zo praktisch het je te vragen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: "Op komen dagen op de meet en een biertje voor me kopen."
Hoezo?
Je bent nog te klein, toch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:01 schreef Monidique het volgende:
Schijnt dat ik Elseetje niet hoef te versieren en waarschijnlijk Floripas ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |